Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
32
/
50
Prohlédnout znovu
Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
Bazar: Trabant 601 - Posměváčci utichají, trabi žije dál...
|
acz
Trabant 601
|
acz
Původní volanty s tenkým a tvrdým plastovým věncem popraskaly a bývají nahrazeny různými sportovními
|
acz
Trabant 601
|
acz
Řadí se pákou pod volantem. Měli jsme štěstí, že se na skle dochovalo schéma.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Na dálnici jsme za chvíli hledali, kde se topení vypíná. Ve městě však proti mlžení oken pomůže jenom hadr.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant je o půl metru kratší než běžné dnešní malé auto, ale také o půl metru delší než polský Fiat 126p. Rozvor náprav má dva metry a dva centimetry.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Válce jsou pod krytem zajišťujícím proudění vzduchu. Kolem změť trubek: těmi nejtlustšími měl prý dovnitř proudit teplý vzduch.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Odvětrání karoserie i výklopná okénka trabant dostal až v průběhu „modelové péče“
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Válce chladí tento ventilátor hnaný řemenem. Trochu vzduchu žene i do topení.
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Trabant 601
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu