BMW R 1200 GS Exclusive: Je tohle pořád nejlepší motorka?
14
/
36
Prohlédnout znovu
BMW R 1200 GS Exclusive: Je tohle pořád nejlepší motorka?
BMW R 1200 GS Exclusive: Je tohle pořád nejlepší motorka?
|
acz
Přístrojový štít zahrnuje přehledný velký displej palubního počítače
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
Za příplatek 7000 Kč můžete nechat klíč v kapse a startovat tlačítkem
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
Specialista Akrapovič našel dobrý kompromis mezi efektním chraplákem a zvukem, který jste ochotni poslouchat na cestách
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
Sedlo je výškově stavitelné a úžasně pohodlné. Existuje dokonce několik variant.
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
BMW R 1200 GS Exclusive
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu