reklama


Brabus pro Mercedes-Benz CLK Cabriolet

Brabus pro Mercedes-Benz CLK Cabriolet

 
 

K eleganci čtyřmístného kabrioletu Mercedes-Benz CLK Cabriolet si od nynějška může dostatečně movitý zákazník dopřát také neskutečnou dynamiku obvyklou u výtvorů úpravce Brabus.

K eleganci čtyřmístného kabrioletu Mercedes-Benz CLK Cabriolet si od nynějška může dostatečně movitý zákazník dopřát také neskutečnou dynamiku obvyklou u výtvorů úpravce Brabus.

Firma Brabus je dlouholetý úpravce vozů Mercedes-Benz a jí připravované automobily patří k nejrychlejším na světových silnicích. Jedním z posledních objektů zájmu jejích techniků se stal M-B CLK Cabriolet. Aby bylo učiněno zadost pověsti značky, pod kapotu tohoto uhlazeného kabrioletu se nastěhoval mamutí V8 o objemu 6,1 litru! Ten vychází z pětilitrového osmiválce řady S, ale jeho vrtání i zdvih byly podstatně zvětšeny a tak přibyl více než litr objemu. S novými vačkami, precizně obrobenými spalovacími prostory v hlavách válců, přeprogramovanou řídící elektronikou a vysokovýkonnými kovovými katalyzátory se jeho výkon dostal až na 313 kW (426 k) při 6000 ot/min. Ještě drsněji vypadá hodnota točivého momentu 621 Nm při 4100 ot/min. S takovou silou se pak nelze divit hodnotám zrychlení z 0-100 km/h za 4,9 s a maximální rychlosti 300 km/h. Na čtyřmístný kabriolet až dost!

Pro ty, kteří nevyznávají až takovou formu extremismu je v nabídce poněkud umírněnější motor V6 3,8 litru s výkonem 220 kW (300 k) při 5750 ot/min a točivým momentem 395 Nm. Ke všem motorům je pak k dispozici nové výfukové potrubí z nerezivějící oceli s dvojitou koncovkou.

Aby nebyla narušena elegance modelu je do vnějšího vzhledu zasaženo jen minimálně. Zcela nové jsou nárazníky se spoilery, přední se čtveřicí přídavných světlometů jež omezují vztlak na obou nápravách za extrémně vysokých rychlostí. Mnohem výraznějším prvkem jsou kola z lehké slitiny, která jsou v rozměrech 17, 18 a 19“. Ty největší jsou dělená 8,5Jx19 vpředu a 10Jx19 vzadu a obuta do pneumatik 235/35 ZR 19 a 265/30 ZR 19. Velká kola jsou potřeba, protože k ukrocení více než 400 koní jsou použity rozměrné brzdy. Přední duté kotouče s drážkami mají průměr 355 mm a hliníkové třmeny se šesti pístky, zatímco vzadu mají 300 mm a čtyři pístky. Podvozek je přitvrzen a nepatrně snížen.

Do interiéru si našly cestu chromované prahy, volant v kombinaci dřevo-kůže či kompletní kožené čalounění. Do centrálního ovládacího systému přibylo ještě připojení k internetu umožňující pracovat s poštou, rezervace hotelů nebo různých vstupenek či letenek. V nabídce je také přijímač digitálního TV vysílání.

Spolupracujeme s TipCars.com
Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky

Celkem v deseti krajích Česka jsou zhoršené rozptylové…

Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků…

Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi

Chorvatské rafinerie kontroluje maďarská petrochemická…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné

Na karoseriích automobilů či v prospektech vídáme…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 






 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila je na vyznačené trase

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila…

Dva Češi dnes přišli o život pod lavinou v horském středisku Wildgerlostal u Krimmlu v rakouském Salcbursku. Pod…

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A nejsou se Škromachem jediní

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A…

Politici se nerodí v kvádru s kravatou a taky si zažili svá divoká léta jako všichni ostatní. Rádi to pak dávají…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance mě hrozně mrzela

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance…

Doma Hradec naposledy prohrál vloni, v listopadu nestačil na Plzeň. A pak to začalo, osm výher, trhal soupeře na…

 

Reflex.cz

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje právní stát

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje…

Jakékoli prokázané zasahování do nezávislého rozhodování soudu by měl stát bez milosti a exemplárně postihovat.…

 
 
reklama