BSR: Pro větší požitek z řízení auta

BSR: Pro větší požitek z řízení auta

 

Existuje několik způsobů, jak si zpříjemnit pobyt za volantem. Někomu stačí vonný stromeček, někdo chce mít na zádi auta křídlo, jiný diody kam se jen vejdou, další kola, která jen tak někdo nemá. Nejrozšířenější úpravou je však zvyšování výkonu motoru.

Na co si při výběru dodavatele zvýšeného výkonu motoru dávat pozor jsme se zeptali zástupce švédské high-tech tuningové společnosti BSR pro Českou republiku pana Martina Háka.

Auto.cz: Mohl byste nám představit společnost BSR?
Velmi rád. Švédská společnost BSR se zabývá optimalizací výkonů motorů od roku 1996. Od roku 2001 nabízí unikátní PPC Tuning Systém, který každému uživateli umožňuje přehrání originálního softwaru řídící jednotky vozu novým softwarem od BSR. V případě potřeby i naopak. Vše probíhá přes diagnostickou zásuvku ve voze bez nutnosti použít nářadí či zvednutí kapoty vozu.  [300×194]

Auto.cz: Je tedy nutné vždy navštívit odbornou dílnu?
Právě naopak. PPC Tuning Systém je tak důmyslné a sofistikované zařízení, které umožňuje skutečně každému provést úpravu výkonu motoru kdykoliv a kdekoliv.

Auto.cz: Jak tedy probíhá objednávka tuningu pro můj vůz?
Pomocí jednoduchého formuláře na našich webových stránkách www.BSRczech.cz. Na základě této objednávky zašleme zákazníkovi PPC jednotku pro jeho vůz. Druhá možnost je osobně u nás v BSR.

Auto.cz: Co když si někdo není jistý a sám se přehrát software obává?
S tímto se setkáváme velmi zřídka. Pokud tato situace nastane stačí zavolat na naší infolinku, kde jsme každému nápomocni radou krok za krokem. Zákazník také může přijet k nám do BSR, kde mu vše osobně předvedeme a vysvětlíme

Auto.cz: Z toho co říkáte vypadá PPC Tuning Systém jako velmi jednoduché zařízení?
Obsluha PPC jednotky je velmi snadná a uživatelsky příjemná pro všechny. Jinak je jedná o velmi složité a sofistikované zařízení, na jehož vývoji se podílelo mnoho expertů dlouhou dobu. Fuknce PPC Tuning Systému se neustále vyvíjejí a upravují podle nejnovějších a nejmodernějších trendů.

Auto.cz: Stejně jako u výpočetní techniky tedy po zakoupení každému zůstane zastaralý kousek …
U PPC tomu tak není. Ke každé jednotce získá zákazník dvouletou podporu, díky které má zdarma k dispozici vždy ten nejnovější software, ať už originální od výrobce, nebo optimalizační od BSR. Stejně tak přes počítač dochází k aktualizaci funkcí PPC jednotky. Každý tak má neustále k dispozici ty nejaktuálnější funkce PPC jednotky a nejaktuálnější softwary k jeho vozu.

Auto.cz: Jakým způsobem tedy získávám nejaktuálnější software a firmware?
Připojením PPC jednotky k počítači přes USB kabel, který je součástí balení. PC se následně pomocí internetu připojí na server, který se nachází ve švédské centrále BSR. Server rozpozná připojenou PPC jednotku a začíná komunikace a přenos dat. Velmi snadné a rychlé.

 [555×419] Auto.cz: Musím mít PPC jednotku připojenou ve voze?
Pouze během programování, které trvá podle modelu vozu od 30 sek. do cca 30 min. Jakmile je vůz přeprogramován, PPC jednotku můžete uložit do šuplíku.

Auto.cz: Jaké výhody má možnost opakovaného přehrávání softwaru v řídící jednotce vozu?
Jednak má každý možnost zdarma používat ten nejaktuálnější software, který je k dispozici a nemusí kvůli tomu navštěvovat svůj servis. Dále se každý může kdykoliv rozhodnout, zda bude v ten okamžik používat optimalizační software BSR nebo originální nastevení vozu. A dále tato možnost řeší otázku záruky výrobce na vůz. V některých případech se stává, že výrobce neuzná záruku na vůz, pokud ve voze není originální software. Díky PPC jednotce máte originální software k dispozici, kdykoliv je třeba.

Auto.cz: Co si mám představit pod pojmem optimalizační software?
Optimalizační software je výsledkem práce mnoha expertů BSR na nejmodernějším dostupném zařízení. Optimalizační software optimalizuje výkonové křivky, snižuje mechanické opotřebování, spotřebu paliva a také emise.

Auto.cz: Optimalizuje výkonové křivky?
Ano. Ono totiž není nejdůležitější, jakých výsledných hodnot výkonu dosáhnete, jako skutečnost, jakým způsobem těchto výsledných hodnot dosáhnete. Proto je velmi důležité při výběru tuningu motoru (zvýšení výkonu) mít k dispozici výkonové grafy, které mají velikou vypovídající hodnotu. Firmy které prezentují nárůst výkonu např. ze 100HP na 130HP mají sice 30% nárůst, který by měl být znát, ale už se nikdo nedozví, v jakém spektru otáček se tento nárůst projeví. Tento výkonový nárůst může být k dispozici těsně pod omezovačem maximálních otáček motoru a ve zbývajícím spektru může být pouze nevýrazný nárůst nebo dokonce i pokles.

Auto.cz: Předpokládám, že tyto grafy má BSR k dispozici
BSR patří mezi nejlepší úpravce výkonů motorů na světě. Nemůže si tedy dovolit nabízet produtky bez těchto grafů.

Auto.cz: Říkal jste, že optimalizační software snižuje mechanické opotřebovávání, co to znamená?
Znamená to, že s optimalizačním softwarem dosáhnu požadovaného výkonu v nižším spektru otáček. Z tohoto důvodu se motor nemusí otočit tolikrát za minutu jako u originálního nastavení. Tím šetřím jeho mechanické opotřebení.

Auto.cz: Snížení spotřeby a emisí zní trošku jako reklamní trik …
Může to tak znít, ale BSR se tak neprezentuje. Z našich vlastních zkušeností a zkušeností našich zákazníků víme, že při požadavku na stejný výkon motoru jako před aplikací optimalizačního softwaru se spotřeba snižuje o cca 10%. Nižší emise jdou ruku v ruce s efektivnějším spalováním směsi díky kterému dosahujeme vyšších výkonů a optimálnějšího tvaru křivek výkonu.

 [555×376] Auto.cz: U BSR je tedy možné pouze, jak říkáte, zoptimalizovat výkon?
BSR se optimalizací výkonu zabývá na prvním místě. Samotné přehrání softwaru označujeme jako Stage 1. Pokud se k softwaru přidá BSR nerezový sportovní výfukový systém a sníží se tím zpětný tlak výfukového potrubí, pak tato úprava nese označení Stage 2. Přidáním downpipu se sportovním katalyzátorem se ještě zvýší výkon a nese označení Stage 3. U některých vozů nabízíme až Stage 5, což obnáší výměnu řady mechanických dílů jako jsou turbodmychadla, vstřikovače paliva, spojkové sady event. písty.

Nerezové sportovní výfukové systémy jsou díky své výhodné ceně velmi zajímavým řešením pro všechny, kdo stojí před nutností výměny výfuku, neb je lze na vůz namontovat i bez použití optimalizačního softwaru. BSR dále nabízí sportovní vzduchové filtry, které mají stejnou životnost, jako má automobil. Do nabídky BSR dále spadají tzv. opti-flow filtry, které zajišťují ještě snadnější přívod potřebného vzduchu do spalování.

Auto.cz: Nabízí BSR optimalizační software pro všechny značky?
Vývoj softwaru je velmi dlouhá a finančně náročná činnost. Díky zázemí, znalostem, zkušenostem a dostupným technologiím se tím co děláme řadíme mezi nejlepší na světě. Našimi výrobky podporujeme automobilové značky Volvo, Saab, Audi, VW, Škoda, Seat, Opel, Ford, Cadillac, Chevrolet a řadu dalších. Dokonce jsme se podíleli na vývoji softwaru pro nejrychlejší a nejsilnější vůz světa roku 2005 – švédský Koenigsegg.

 [555×199]

Auto.cz: Kde všude BSR působí?
BSR je švédská společnost soustavně rozšiřující svou působnost po celém světě. V tuto chvíli je zastoupena na pěti kontinentech ve 24 zemích desítkami distributorů, stovkami dealerů a tisícovkami prodejců. Naše portfolio v tuto chvíli čítá více než 33000 spokojených zákazníků.

 [300×198]

Auto.cz: Proč si BSR vybralo právě vás jako distributora pro Českou republiku?
Na distributory BSR jsou kladeny vysoké nároky na odbornost, znalost, zázemí a technické vybavení. Společnost ADUSUM, kterou vlastníme na půl s bratrem a s historií sahající do roku 1996, všechny tyto požadavky splnila a po několika jednáních v dubnu 2009 získala status Distributor BSR s exklusivním zastoupením značky BSR pro Českou republiku.

Auto.cz: Jaké jsou cíle BSR Česká republika?
Plán daný na první rok spolupráce jsme splnili k oboustranné spokojenosti a v tuto chvíli se ocitáme před dalším významným krokem, a sice vybudováním dealerské sítě po celé České republice. Abychom všem zájemcům o naše unikátní výrobky zajistili dobrou dostupnost jednotlivých dealerství, rozhodli jsme se vyhledat vhodné partnery ve městech Plzeň, České Budějovice, Jihlava, Olomouc, Hradec Králové a Ústí nad Labem.

Auto.cz: Co byste vzkázal našim čtenářům?
Buďte obezřetní při výběru tuningové firmy. Snažte se vyhnout domácím kutilům a firmám s pochybnou pověstí. Nekvalitní software může způsobit nevratné škody nejen na motoru Vašeho vozu. Je to stejné jako např. s oblečením – dá se koupit levné a na první pohled pěkné, které však nemá dlouhou životnost. Stejně tak se dá koupit značkové s historií, které je nejen moderní, ale také kvalitnější a daleko lépe padnoucí. Druhý vzkaz, který mám pro Vaše čtenáře je nabídka spolupráce – pokud se chcete stát dealerem nebo prodejcem švédských produktů BSR, kontaktujte nás na 721 400 200 nebo info@bsrczech.cz.

Auto.cz: Děkuji za rozhovor.

Spolupracujeme s TipCars.com
Squatteři Kliniku opustit nechtějí. Kanceláře by prý porušovaly územní plán Squatteři Kliniku opustit nechtějí. Kanceláře by prý porušovaly územní plán

Aktivisté obývající autonomní centrum Klinika nehodlají…

Ropní giganti sází na zemní plyn, do jeho rozvoje investují stovky miliard dolarů Ropní giganti sází na zemní plyn, do jeho rozvoje investují stovky miliard dolarů

Přes 700 miliard dolarů (15,3 bilionu korun) investovaly…

Vejce kvůli nedostatku nosnic zdražují Vejce kvůli nedostatku nosnic zdražují

Vejce v obchodech letos zdražují. Podle údajů Českého…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Vůz s designově velmi komplikovanou přídí se stává…

Mazda vrátí na trh wankelův motor už za dva roky. Ne ovšem tak, jak si myslíte... Mazda vrátí na trh wankelův motor už za dva roky. Ne ovšem tak, jak si myslíte...

Motor s rotačním pístem bude nyní plnit jinou roli.

 





 
Renault Koleos Energy dCi 175 4x4 X-Tronic – Vývoj správným směrem

TEST: Renault Koleos Energy dCi 175 4x4 X-Tronic – Vývoj správným směrem

Dnes 12:57

Krátce po Nissanu X-Trail se v redakci zabydlel sourozenecký Renault Koleos. Vyzkoušeli jsme absolutní špičku nabídky – čtyřkolku s automatem v luxusní výbavě Initiale Paris.




Blesk.cz

Aktivisté přes soudní rozhodnutí obývají Kliniku. Majitel je vyzval k vyklizení domu

Aktivisté přes soudní rozhodnutí obývají Kliniku.…

Středečním dnem měli aktivisté obývající budovu Autonomního a sociálního centra známého pod názvem Klinika na…

Helena Vondráčková: Nespojujte mne s novými písněmi mého exmanžela!

Helena Vondráčková: Nespojujte mne s novými písněmi…

Legendy českého popu Heleny Vondráčkové (70) se dotklo spojování nových písní jejího exmanžela Hellmuta Sickela…

 

iSport.cz

Extenistky Koukalová s Benešovou se pustily do Strýcové: Hraje divadlo!

Extenistky Koukalová s Benešovou se pustily do…

Každý by si měl zamést před vlastním prahem. To je vzkaz od bývalé tenistky Kláry Koukalové (35) pro Barboru…

LIGA NARUBY: Nefér klička od Koláře, Deli poslal dělo na tribunu

LIGA NARUBY: Nefér klička od Koláře, Deli poslal…

Deset kol letošní sezony, desáté pokračování Ligy naruby. Po zápase Sparty s Plzní trenér domácích Stramaccioni…

 

Reflex.cz

Ztracený svět: Tajemství hlubokých jeskyní zachycena na působivých fotografiích

Ztracený svět: Tajemství hlubokých jeskyní zachycena…

Visel na tenkém laně 200 metrů nad zemí v nejhlubší přírodní šachtě na světě, prozkoumal nejtemnější zákoutí…

Před 150 lety se narodil první československý ministr financí Alois Rašín

Před 150 lety se narodil první československý…

Alois Rašín patřil do legendární pětice mužů, kteří 28. října 1918 vyhlásili samostatné Československo. Zároveň…