CARGO Van: Nástavby - Zavedená firma

CARGO Van: Nástavby - Zavedená firma

 
 

Společnost Cargo Van není na trhu žádným nováčkem, vždyť má již více jak 70letou tradici ve výrobě nástaveb pro návěsy a užitková vozidla.

Cargo Van má kromě českého produkčního závodu v Brně ještě dvě továrny ve Francii. Návěsy a nástavby tohoto výrobce putují do celé Evropy, Severní Afriky, ale také na Blízký východ. Celková plocha montážních podniků přesahuje rozlohu 18 000 m2.

Návěsy a nástavby

Cargo van se specializuje na návěsy o délce 13,6 m a spolu s nabídkou nástaveb pro lehká užitková vozidla dokáže uspokojit rozmanité potřeby zákazníků. Samotné skříně se vyrábějí jako hliníkové, překližkové FRP, izolované či s bočními posuvnými plachtami.

Hliníkové

Skříně z lehkého hliníku jsou nýtované či klemové. Obojí verze můžete obdržet ve standardním provedení nebo odlehčené verzi pro zvýšení užitečné hmotnosti vozidla.

Přední a boční stěny se vyrábí z hliníkového plechu zpevněného výztuhami s roztečí 406,4 mm. Jsou vyvedeny jako hladké či profilované, jež zvyšují pevnost nástavby. V předních rozích využívají zpevnění pomocí vysoce odolných hliníkových odlitků.

V závislosti na výšce nástavby bývají zadní dvoukřídlé dveře z hladkého bílého hliníkového plechu se dvěma vnitřními uzávěry z nerezu či dvěma vnějšími uzávěry kontejnerového typu v držácích. Všechny ocelové díly jsou povrchově upraveny zinkováním.

Cargo Van nedávno představil novou sérii hliníkových skříní s odlišným designem.

FRP

Pro všechny typy vozidel a návěsy zejména pro střední až těžké náklady slouží skříňové prostory s překližkovými stěnami. Ty tvoří oboustranně laminované voděvzdorné překližkové panely o tlouštkách 14, 17, 20 a 24 mm. Panely se vpředu opatřují taženými hliníkovými profily šroubovanými speciálními šrouby s roztečí 203,2 mm. Všechny ocelové díly mají povrchovou úpravu zinkováním.

Cargo Van nabízí FRP skříně v několika provedeních: standardním, lehkém, carbolight z polykarbonátu či multifix. Mezi novinky, stejně jako v případě hliníkových nástaveb, patří jiný design pro běžnou, kratší či carbolightovou skříň.

Izolované

Pro návěsy se ze tří verzí izolovaných nástaveb hodí zejména standardní sendvič série 2707. Rozměry nástavby činí 13 600 x 2550 x 2946 mm. Jednotlivé panely o tlouštce 30 mm tvoří pět vrstev – laminát, překližka, polyuretanová pěna, překližka a vrchní laminát. Panely jsou v přední části spojeny taženými hliníkovými profily a trhacími nýty s roztečí 203,2 mm. Vnitřní rozměry skříně představují hodnoty 13 530 x 2480 x 2814 mm, vnější šířka roštu pak 32 mm.

Zadní dvoukřídlé dveře z hladkého bílého hliníkového plechu se uvnitř izolují polystyrénem se dvěma vnějšími uzávěry kontejnerového typu v držácích. Hladký povrch návěsu se hodí pro reklamní potisk a zaručuje snadnou údržbu. Návěs také díky sendvičové konstrukci a polyuretanové pěně nabízí velmi dobré tepelně-izolační schopnosti.

Menší návěsy

Pro skromnější přepravní kapacitu se doporučují návěsové (a přívěsové i na podvozky automobilů) nástavby série 2707 o rozměrech 6500 x 2300 x 2586 mm. Stěna nákladového prostoru je tvořena stejně jako u větších seńdvičových o délce 13,6 m. Pětivrstvé panely tedy disponují tlouštkou 30 mm a vykazují velmi dobré tepelně-izolační schopnosti.

Panely vpředu spojují tažené hliníkové profily a trhací nýty s roztečí 101,6 mm. Vnitřní rozměry činí 6430 x 2230 x 2484 mm a vhodné jsou pro náklady do maximální hmotnosti pěti tun.

Jednoduchá a rychlá montáž

Skříňové nástavby CARGO VAN se sestavují ze stavebnicových dílů, které lze upevnit na všechny varianty přívěsů, návěsů a podvozků nákladních vozů. Speciální hliníkové profily SNAP LOCK umožňují rychlou a jednoduchou montáž. Díky tomuto systému složí středně velkou hliníkovou nástavbu tři pracovníci do 45 minut.

Spousta variant

Společnost Cargo Van je známa širokou nabídkou variant, které umožňují zákazníkům uzpůsobit si nástavbu přesně podle svých potřeb. Má řešení pro každého: pekaře, speditéra, zahradníky i závodní tým.

Nástavba může být dodána například s okopovým plechem, různými typy vnitřního obložení a upínacích lišt, s hliníkovým nebo polyesterovým převisem. Zadní rám lze získat pozinkovaný či ocelový, standardní nebo paletový, s jedno, dvou, tří či čtyřkřídlými dveřmi, případně klapkou nebo roletou.

V boční stěně také mohou být umístěny dveře: jedno či dvoukřídlé, posuvné nebo boční klapka.

Společnost dodává dva základní typy střechy: rovnou (přepjatou) a oblou. Ta rovná je hliníková, oblá může být hliníková, celosvětlíková nebo z mléčného GFK.

Plechy lze obdržet základované, Cargo Van bílé nebo v barvě RAL 9010, 1032, 3002, 5002, 9006, případně lakované.

Výpis těchto variant tvoří jen malou část nabídky Vargo Vanu, ten je schopen dodat spoustu dalších variant dle přání zákazníka.

Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Glosa Martina Čabana: Zeman potřetí a stále stejně Glosa Martina Čabana: Zeman potřetí a stále stejně

Prezident Miloš Zeman při projevu před Valným…

Jih Mexika zasáhlo silné zemětřesení, v metropoli se třásly domy Jih Mexika zasáhlo silné zemětřesení, v metropoli se třásly domy

Nejméně pět lidí zahynulo při zemětřesení o síle 7,4…

Hyundai už v Nošovicích vyrábí i30 N. Letos jich stihne 1450 Hyundai už v Nošovicích vyrábí i30 N. Letos jich stihne 1450

První exempláře sportovní varianty modelu i30 již vyjely…

 

Štítky Design

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

Automobiloví i bezpečnostní odborníci v USA v současnosti…

Otevření tří nových úseků dálnic ŘSD Otevření tří nových úseků dálnic ŘSD "náhodou" stihne do voleb

20. - 21. října se konají parlamentní volby, a tak není…

 





 
Podívejte se, jak se na Floridě schovávala superauta před hurikánem Irma

Podívejte se, jak se na Floridě schovávala superauta před hurikánem Irma

Dnes 18:49

Kvůli jednomu z nejsilnějších hurikánů poslední doby se muselo evakuovat na sedm milionů lidí. A ukrývala se před ním i auta.




Blesk.cz

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak, autodráha v obýváku a další ukázky ARCore

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak,…

Google před pár týdny představil svůj vlastní systém pro rozšířenou realitu ARCore, který by měl být dostupný…

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční můra všech rodičů na vlastní kůži

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční…

Let z Británie do Austrálie neprobíhá zrovna podle Joanniných představ. Má vysokou teplotu, její devítitýdenní…

 

iSport.cz

TOP 5 gólů 7. kola: Jovovičova raketa, Houskova drzost, Hušbauerova chytrost

TOP 5 gólů 7. kola: Jovovičova raketa, Houskova…

V 7. kole HET ligy se rozstřílely Jablonec a Olomouc, které svým soupeřům nasypaly po pěti gólech. Také mají oba…

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal, chválí Švancara

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal,…

Danny? Už ukázal kvalitu a lehkost, ale brzdí ho zranění. Halil Altintop? Nic. Ruslan Rotaň? Dříč ve středu…

 

Reflex.cz

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který zabránil jadernému konfliktu

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který…

Je zajímavé, že zatímco dodnes obdivujeme hrdiny druhé světové války, o protagonistech té studené, kteří – snad…

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co z češtiny?

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co…

Máte rádi matematiku? Nebo jste ji jako děti a žáci nenáviděli? Oblíbenou otázkou různých rodinných sešlostí…