CARGO Van: Nástavby - Zavedená firma

CARGO Van: Nástavby - Zavedená firma

 
 

Společnost Cargo Van není na trhu žádným nováčkem, vždyť má již více jak 70letou tradici ve výrobě nástaveb pro návěsy a užitková vozidla.

Cargo Van má kromě českého produkčního závodu v Brně ještě dvě továrny ve Francii. Návěsy a nástavby tohoto výrobce putují do celé Evropy, Severní Afriky, ale také na Blízký východ. Celková plocha montážních podniků přesahuje rozlohu 18 000 m2.

Návěsy a nástavby

Cargo van se specializuje na návěsy o délce 13,6 m a spolu s nabídkou nástaveb pro lehká užitková vozidla dokáže uspokojit rozmanité potřeby zákazníků. Samotné skříně se vyrábějí jako hliníkové, překližkové FRP, izolované či s bočními posuvnými plachtami.

Hliníkové

Skříně z lehkého hliníku jsou nýtované či klemové. Obojí verze můžete obdržet ve standardním provedení nebo odlehčené verzi pro zvýšení užitečné hmotnosti vozidla.

Přední a boční stěny se vyrábí z hliníkového plechu zpevněného výztuhami s roztečí 406,4 mm. Jsou vyvedeny jako hladké či profilované, jež zvyšují pevnost nástavby. V předních rozích využívají zpevnění pomocí vysoce odolných hliníkových odlitků.

V závislosti na výšce nástavby bývají zadní dvoukřídlé dveře z hladkého bílého hliníkového plechu se dvěma vnitřními uzávěry z nerezu či dvěma vnějšími uzávěry kontejnerového typu v držácích. Všechny ocelové díly jsou povrchově upraveny zinkováním.

Cargo Van nedávno představil novou sérii hliníkových skříní s odlišným designem.

FRP

Pro všechny typy vozidel a návěsy zejména pro střední až těžké náklady slouží skříňové prostory s překližkovými stěnami. Ty tvoří oboustranně laminované voděvzdorné překližkové panely o tlouštkách 14, 17, 20 a 24 mm. Panely se vpředu opatřují taženými hliníkovými profily šroubovanými speciálními šrouby s roztečí 203,2 mm. Všechny ocelové díly mají povrchovou úpravu zinkováním.

Cargo Van nabízí FRP skříně v několika provedeních: standardním, lehkém, carbolight z polykarbonátu či multifix. Mezi novinky, stejně jako v případě hliníkových nástaveb, patří jiný design pro běžnou, kratší či carbolightovou skříň.

Izolované

Pro návěsy se ze tří verzí izolovaných nástaveb hodí zejména standardní sendvič série 2707. Rozměry nástavby činí 13 600 x 2550 x 2946 mm. Jednotlivé panely o tlouštce 30 mm tvoří pět vrstev – laminát, překližka, polyuretanová pěna, překližka a vrchní laminát. Panely jsou v přední části spojeny taženými hliníkovými profily a trhacími nýty s roztečí 203,2 mm. Vnitřní rozměry skříně představují hodnoty 13 530 x 2480 x 2814 mm, vnější šířka roštu pak 32 mm.

Zadní dvoukřídlé dveře z hladkého bílého hliníkového plechu se uvnitř izolují polystyrénem se dvěma vnějšími uzávěry kontejnerového typu v držácích. Hladký povrch návěsu se hodí pro reklamní potisk a zaručuje snadnou údržbu. Návěs také díky sendvičové konstrukci a polyuretanové pěně nabízí velmi dobré tepelně-izolační schopnosti.

Menší návěsy

Pro skromnější přepravní kapacitu se doporučují návěsové (a přívěsové i na podvozky automobilů) nástavby série 2707 o rozměrech 6500 x 2300 x 2586 mm. Stěna nákladového prostoru je tvořena stejně jako u větších seńdvičových o délce 13,6 m. Pětivrstvé panely tedy disponují tlouštkou 30 mm a vykazují velmi dobré tepelně-izolační schopnosti.

Panely vpředu spojují tažené hliníkové profily a trhací nýty s roztečí 101,6 mm. Vnitřní rozměry činí 6430 x 2230 x 2484 mm a vhodné jsou pro náklady do maximální hmotnosti pěti tun.

Jednoduchá a rychlá montáž

Skříňové nástavby CARGO VAN se sestavují ze stavebnicových dílů, které lze upevnit na všechny varianty přívěsů, návěsů a podvozků nákladních vozů. Speciální hliníkové profily SNAP LOCK umožňují rychlou a jednoduchou montáž. Díky tomuto systému složí středně velkou hliníkovou nástavbu tři pracovníci do 45 minut.

Spousta variant

Společnost Cargo Van je známa širokou nabídkou variant, které umožňují zákazníkům uzpůsobit si nástavbu přesně podle svých potřeb. Má řešení pro každého: pekaře, speditéra, zahradníky i závodní tým.

Nástavba může být dodána například s okopovým plechem, různými typy vnitřního obložení a upínacích lišt, s hliníkovým nebo polyesterovým převisem. Zadní rám lze získat pozinkovaný či ocelový, standardní nebo paletový, s jedno, dvou, tří či čtyřkřídlými dveřmi, případně klapkou nebo roletou.

V boční stěně také mohou být umístěny dveře: jedno či dvoukřídlé, posuvné nebo boční klapka.

Společnost dodává dva základní typy střechy: rovnou (přepjatou) a oblou. Ta rovná je hliníková, oblá může být hliníková, celosvětlíková nebo z mléčného GFK.

Plechy lze obdržet základované, Cargo Van bílé nebo v barvě RAL 9010, 1032, 3002, 5002, 9006, případně lakované.

Výpis těchto variant tvoří jen malou část nabídky Vargo Vanu, ten je schopen dodat spoustu dalších variant dle přání zákazníka.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka

Zavedení mýtného pro osobní auta v Německu od roku 2019,…

Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března…

Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard

Japonský konglomerát Toshiba informoval své hlavní…

Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament

Řidiči osobních aut budou muset od roku 2019 platit za…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 






 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné smoothie!

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné…

Smoothie je nápojem dneška. Nejde však jen »obyčejný« džus. Kromě šťávy jsou ve smoothie rozmixované celé kusy…

Vrah a hrdina z Londýna umírají pár metrů od sebe: Mrazivé záběry z kamer

Vrah a hrdina z Londýna umírají pár metrů od sebe:…

Pět mrtvých a čtyři desítky zraněných. Takový je výsledek středečního řádění britského učitele angličtiny…

 

iSport.cz

Ztráty pro reprezentaci. Do San Marina neletí Schick ani nemocný Sýkora

Ztráty pro reprezentaci. Do San Marina neletí Schick…

Česká fotbalová reprezentace poletí na důležitou kvalifikaci o světový šampionát v Rusku do San Marina (neděle,…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na světě stejná práva jako lidé

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na…

Více než 140 let trval boj místních Maorů na Severním ostrově na Novém Zélandu, aby úřady uznaly jejich…