Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
31
/
76
Prohlédnout znovu
Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
|
acz
Pásy změní zpřevodování a tachometr pak ukazuje nereálná čísla. Podle displeje jedete hodně přes stovku, reálně ale třeba 70 km/h.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Přestože už X850 má síly na rozdávání, litrový objem působí na jezdce magicky a nemohli se ho dočkat. Je tu, projede nemožné a bude vás nehorázně bavit. Vyžaduje ale trochu zkušeností.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Šestistovka nemá v hlubokém prašanu ambice vás kdovíjak pobavit, ale odvede dobrou práci a přidává příjemnou ovladatelnost
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Elektrický naviják mají čtyřkolky Gladiator v základní výbavě, stejně jako nosiče. Na ně doporučujeme přikoupit kufry s možností připevnění kanystrů. Při prodírání se sněhem má motor hlad.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Žhavou letošní novinkou pro milovníky zimních radovánek jsou lehčí a užší pásy Camso R4S pro slabší jednoválce
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Elektrický naviják mají čtyřkolky Gladiator v základní výbavě, stejně jako nosiče.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Dosud byly standardem fi rmy Camso robustní pásy T4S. Váží kolem 40 kg každý a to je předurčuje pro silnější mašiny. Délka styčné plochy se nastavuje podle typu terénu.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou