Čínské pneumatiky: Jsou levné, ale vyplatí se?
4
/
10
Prohlédnout znovu
Čínské pneumatiky: Jsou levné, ale vyplatí se?
Čínské pneumatiky: Jsou levné, ale vyplatí se?
|
acz
Průjezd identické zatáčky stejnou rychlostí na rozdílném obutí. Levnější pneumatika není schopna odvádět vodu.
|
acz
Průjezd identické zatáčky stejnou rychlostí na rozdílném obutí.
|
acz
Kvality obutí jsme porovnávali za volantem Golfu 2.0 TDI. Tento vůz používají i vývojáři konkurenčních pneumatikářských firem.
|
acz
Rozdíl v brzdění z 85 km/h na nulu činil mezi značkovou a čínskou pneumatikou dlouhých 4,3 metru
|
acz
Stabilitu vozu jsme porovnávali i při vyhýbacím manévru
|
acz
Ve chvíli, kdy vůz se značkovým obutím stál, jelo druhé auto brzdící z 85 km/h stále třicítkou. I simulovaný náraz v této rychlosti byl nepříjemným zážitkem.
|
acz
Auto s čínským obutím se chovalo ve slalomu výrazné méně stabilně
|
acz
Bridgestone Turanza T001 205/55 R16 91V
|
acz
Hif y HF201 205/55 R16
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu