Ford Transit Van L2H2 350: Více místa i zátěže
27
/
28
Prohlédnout znovu
Ford Transit Van L2H2 350: Více místa i zátěže
Ford Transit Van L2H2 350: Více místa i zátěže
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Přítrojová deska se hodně podobá osobním fordům a totéž platí o komfortu ovládacích prvků
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Úložný prostor pod přední lavicí byl částečně využit pro umístění povinné výbavy
|
acz
Ford Transit
|
acz
Zadní stěrač dostanete za příplatek 2500 korun bez daně
|
acz
Hranatý ložný prostor nabízí výbornou využitelnost
|
acz
LED technologie v nákladovém prostoru vyjde na 2400 Kč bez DPH
|
acz
Kotvicí oka nenarušují podlahu, přesto dovolují velký sklon kurtovacích pásů
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Zadní parkovací kamera se zobrazením na displeji rádia byla u střední dodávky velmi přínosná
|
acz
Ford Transit
|
acz
Ford Transit
|
acz
Boční otvor nabízí obrovskou šířku 1300 mm, což usnadňuje nakládání palet z boku
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu