Byli jsme u unikátních nárazových testů! Ne vždy je bouračka nutná!
1
/
37
Prohlédnout znovu
Byli jsme u unikátních nárazových testů! Ne vždy je bouračka nutná!
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Figuríny mají lidské proporce včetně hmotnosti jednotlivých částí těla
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Detaily simulují lidské tělo a jsou plné čidel, která měří zatížení. Typicky krčních obratlů nebo žeber.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Testovací figuríny
|
Svět motorů/Petr Slováček
Různorodí jsou nejen lidé, ale i jejich modely. Liší se velikostí, pohlavím a hmotností. Ta v posledních letech narostla ze sedmdesáti kilogramů přes metrák s tím, jak tloustne populace.
|
acz
Celá auta si obvykle rozbíjejí automobilky samy, tady zkoušejí jednotlivé komponenty – třeba dětské sedačky
|
acz
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Pokročilý systém bočního nárazu tady mají od ledna 2018. Umožňuje řízenou deformaci skeletu auta ještě před hlavním pohybem katapultu.
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
Testovací figuríny
|
TÜV SÜD
V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
|
TÜV SÜD
V Bezděčíně se specializují na virtuální simulace, které pak ověřují boční saňovou zkouškou
|
TÜV SÜD
50 let crash testů vozů Škoda
|
Škoda
50 let crash testů vozů Škoda
|
Škoda
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou