Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
6
/
11
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
Isuzu D-Max
|
acz
Přístrojová deska vyznává praktičnost a jednoduchou ergonomii ovládacích prvků
|
acz
Čtyřstupňová automatická převodovka nás potěšila strategií řazení přizpůsobené modernímu motoru
|
acz
Tři základní volby pohonu doplňuje neutrál s kompletně odpojeným pohonem (pro případ odtahu)
|
acz
Kolébkové tlačítko dovoluje fixaci třetího stupně nebo režim převodovky Power
|
acz
Robustní závěsy předních kol doplňuje zkrutná tyč
|
acz
Listová pera už trpěla výraznou korozí
|
acz
Třílitrový turbodiesel běžně podává 360 N.m, s automatickou převodovkou je snížený na 333 N.m
|
acz
Hardtop se třemi okny byl vyztužen masivním rámem, který dovoloval zatížení střechy 350 kg
|
acz
D-Max v Double Cabu je pořádný kus pracanta
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu