Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
15
/
17
Prohlédnout znovu
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
|
acz
Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km
|
acz
Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce
|
acz
Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem
|
acz
Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně
|
acz
Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu