Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
5
/
23
Prohlédnout znovu
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
|
acz
Chybí pruh k odbočování doleva v nepřehledné křižovatce za stromy.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Koleje na silnici od těžké nákladní dopravy (v zatáčce je navíc zúžení) mají pořádnou hloubku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyjeté koleje vynesly v zimě na ledu auto do příkopu, kde byl uříznutý strom s nízkým pařezem. Silný náraz přinesl vážná zranění.
|
acz
Abarth
|
acz
Značka, z níž zbylo jen torzo, měla upozorňovat na ostrou zatáčku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Autobusová zastávka bez zálivu by na silnici první třídy vůbec neměla být.
|
acz
Přechod pro chodce v oblouku zatáčky působí velmi nepřehledně.
|
acz
Abarth
|
acz
Samostatný sjezd s červenými směrovými sloupky můžeme pochválit.
|
acz
fekt „nebeské schody“ – auto se schová za horizontem a pak se najednou objeví. V úseku často řidiči předjíždějí, i když je zde plná čára.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu