Jak se žije dispečerovi zimní údržby: Na zaspání jsou alergičtí
13
/
25
Prohlédnout znovu
Jak se žije dispečerovi zimní údržby: Na zaspání jsou alergičtí
Jak se žije dispečerovi zimní údržby: Na zaspání jsou alergičtí
|
acz
Řidič Martin Jíša nám ukazuje ovládání pluhu a posypu. Nejvíce ho rozčílí, když někteří hubují, že nesolí. Podle něj si neuvědomují, že materiál může také dojít.
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Lounští silničáři mají na zimní sezonu k dispozici ve čtveřici úložišť 2400 tun posypové soli
|
acz
Stanislav Tomáš v pozadí s obrazem sypače Mercedes-Benz Axor, který v plném nákladu váží dvacet tun
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací
|
acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Pokud má dispečer pochybnosti o správnosti dat ze snímačů, porovnává povětrnostní podmínky ještě za pomoci kamer
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Díky systému GPS jsou šoféři pod drobnohledem. Pracovníci dispečinku vidí spoustu dat od aktuální rychlosti přes gramáž soli až po teplotu vozovky.
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu