Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
9
/
53
Prohlédnout znovu
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
Je zpátky! Jawa 350 OHC: Testujeme legendu v novém provedení!
|
acz
Přístroje jsou strohé, ale účelné. Přesně tak, jak to mají milovníci retra rádi. Vždyť co je víc potřeba?
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Vypínače SET na řídítkách si netřeba všímat, slouží pro servisní nastavení. V obou polohách ale funkce plně pracuje.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Prostor pod sedlem nelze uzamknout, častější manipulaci s páčkou zajištění bychom asi stejně nechtěli zkoušet
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Moderně vyhlížející klíč bychom si klidně mohli odpustit, pro mnohé je to jen nepodstatný detail
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Dvousedlo ctí klasické tvary. Všimněte si bílé vlnky, kterou měla i původní Jawa 350/634.
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Přepínací kohout pod nádrží budete hledat marně, dobovou klasikou jsou chromované boky a plastové opěrky kolen
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Jawa 350 OHC
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu