Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
88
/
94
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Interiér je tvarově strohý, kvalita některých materiálů za německými soupeři zaostává. Místa je tu dostatek.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar si potrpí na sportovní jízdní charakter a kombi XF Sportbrake není výjimkou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Z testovaných verzí nás zaujal benzinový dvoulitr hbitostí a diesel 3.0 V6 silou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Zavazadlový prostor je pod roletou mělčí, což dohání délkou 114,4 cm. Výsledný objem 565 litrů zapadá do zvyklostí vyšší střední třídy, oceňujeme dokonale rovnou podlahu.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu