Kvalifikace Octavia Cupu: Těsně, ale jsme v desítce!
Během oficiálních testů jsem zapisoval maximum lehce přes 1:52, včera, během volného tréninku, jsem se dokázal zhruba o čtyři desetinky zlepšit. Dneska se ale moje šedivka na nové sadě pneumatik nějak rozvášnila a v kvalifikaci jsme společně prolomili hranici 1:50. A bylo z toho desáté místo v kvalifikaci!
A mohlo být ještě o kousek líp, kdybych svůj nejrychlejší pokus nepokazil v úplně poslední zatáčce. Ideální kolo poskládané z nejlepších sektorů jsem měl vypočítané na 1:49,3. Škoda! Svůj výkon jsem konfrontoval i s telemetrií a jedním z nejrychlejších jezdců, Michalem Matějovským. Nejvíc jsem ztrácel v nejrychlejších pasážích – tam, kde Michal držel plný plyn, já pro pocit alespoň trošku pedál uvolnil. Michal taky umí využívat každý centimetr tratě, i v tomto směru mě telemetrie nemilosrdně napráskala. A ještě před Michalem byl o slušný parník naprostý suverén tréninků i kvalifikace, pan jezdec Tomáš Pekař. Jeho čas 1:46,8 je pro mě naprosto nepochopitelný. I kdybych poskládal svoje nejlepší kolo, beze zbytku zanesl všechny poznatky z telemetrie, dovedu si s velkou dávkou fantazie představit čas velice lehce pod 1:49. Ale jak Tomáš zvládá zajet ještě o dvě sekundy rychleji, to fakt nechápu.
Ani s obrovskou dávkou fantazie si však nedovedu představit, co budu dělat zítra v závodě, hlavně v postartovní tlačenici v první šikaně. Asi si načůrám do nehořlavého prádla. Ale je to bomba, šíleně návyková! Tak mi držte zítra palce, ať to nerozflákám!
Kvalifikace Octavia Cup, Most 2018 | ||
1. | Tomáš Pekař | 1:46,850 |
2. | Petr Fulín ml. | 1:47,871 |
3. | Michal Matějovský | 1:47,970 |
4. | Matouš Kubů | 1:48,350 |
5. | Michal Petrů | 1:48,421 |
6. | Jonas Karklys | 1:48,469 |
7. | Petr Čížek | 1:48,859 |
8. | Wolfgang Kriegl | 1:48,991 |
9. | Jakub Klobása | 1:49,730 |
10. | Martin Machala | 1:49,890 |
11. | Maciej Laszkiewicz | 1:50,543 |
12. | Bohuš Šesták | 1:50,605 |
13. | Jiří Stránský | 1:51,649 |
14. | Petr Morávek | 1:52,212 |
15. | Tereza Zajíčková | 1:57,207 |