Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Garáž Auto.cz: Mercedes-Benz C facelift – Co vás zajímá?

Diskuze (40)
Od jara je v prodeji facelift „Céčkového“ Mercedesu. Nejprve testujeme kombi s pohonem všech kol.

Jako první zástupce faceliftované třídy C od Mercedesu k nám do redakce dorazilo kombi C 250 CDI s pohonem všech kol 4Matic. Pohon auta obstarává dvoustupňově přeplňovaný čtyřválcový turbodiesel 2,1 l o výkonu 150 kW.

Standardem s pohonem všech kol je sedmistupňová automatická převodovka. Základní cena testovaného vozu je 1,089 milionu korun. Ke standardní výbavě přidává mimo jiné paket 125! let inovací, který za zvýhodněnou cenu rozšiřuje výbavu o všechny dostupné bezpečnostní systémy.

Třída C jako taková je však z testů na Auto.cz již velmi dobře známá. Proto bychom tentokrát chtěli věnovat větší prostor odpovědím na otázky, které zajímají přímo vás, čtenáře. Prostor pro dotazy je v diskusi pod tímto článkem, některé zodpovíme přímo.

Diskuze (40)
Avatar - boost.
12. 7. 2011 22:44
Re: Test
už se těším....
11. 7. 2011 15:52
Test
Kdy vyjde hotový článek ?
20. 6. 2011 08:47
fungovanie distronicu
Zdravim!

... neviem, ci mate auto vybavene aktivnym radarovym tempomatom, distronicom, na obrazku z palubnej dosky vidim nejake upozornenie pred celnou koliziou ... ak je auto vybavene distronicom, zaujimala by ma jeho spolahlivost a spravanie sa v realnej prevadzke ... ako auto reaguje na prekazku v ceste, kedy a ako razantne zacne akcelerovat atd ... vozim sa na E320 CDI 4M rv 2004 a tam je to s tym distronicom niekedy zufale, v tiahlych a mierne ostrejsich dialnicnych zakrutach mu asi vadia zvodidla, pretoze castokrat v zakrute zacne uberat na rychlosti, akonahle clovek je na rovinke, freneticky prida na plne, aby sa co najskor dostal na povodnu rychlost ... tymto prakticky eliminuje setriacu schopnost tempomatu

Vopred dakujem za odpoved,
Kiko
Avatar - Ronault.
13. 6. 2011 20:47
Re: Svetla
Ještě jednou, pomalu. Design není jen o tom, jestli jsou tahle světla z Mercedesu nebo z Audi a proto je to moderní. Design musí být koncipovaný jako celek, viz třeba Megane II, který měl třeba do detailu promyšlený oi tvar bočních blikačů atd. Nebo Fabia I, která vsadila na jednoduchost, ale zároveň na bytelnost, vše fungovalo skvěle, proto byl facelift nenápadný.

Tím, že nacpu nějaké kýčové věci nebo in věci z jiných aut na nějaký základ se kvalitního designu nedá dosáhnout, viz třeba Mondeo III. Jako celek budiž, ale třeba chromové cinkrlátka kolem blinkrů nejsou nic pěkného, nebo S-Max, který má celkovou siluetu vyváženou, ale domontovaný "moderní" nádech v předních blatnících jako u supersportu a jak to vypadá? Kýčovitě.

Takže pokud bys na Octavii II prdnul při facelidtu světla z i40, protože je to nový moderní kus auta, alespoň někteří to tak vnímají, tak by Octavia vypadala pitomě. Stejně tak postupoval Mercedes, který se nedíval vedle na Škodovku, ale na to, jak auto změnit, ale zachovat charakter, proto to dopadlo tak dobře, jak jen mohlo.
13. 6. 2011 19:39
Re: Tabulka
Proč jsou to teoretické hodnoty, když s tím autem pojedu na tempomat po normální silnici z bodu A do bodu B a zpět? Tempomat eliminuje "cit" řidiče a úsek zase převýšení. Měřící cyklus je o teorii, toto nikoliv. Právě, že mluvím o praxi :-) A 130 km/h je minimum, jelikož se bavíme o motoru 2143 cm3, který do města nemá smysl, vůz je hlavně na dlouhé trasy a zimu, či horší podmínky, protože je to 4x4. Klidně navrhni jakékoliv smysluplné měření, které se dá +/- zopakovat i s jinými auty, tak aby se ty auta mohly srovnat. Jinak měl jsem možnost vyzkoušet C 350 CDI 4M, trasa Praha - Karlovy Vary a zpět, jel jsem normálně a spotřeba byla 7,4 litru...hezký čísla, ale nic to neříká, jiný řidič by to dal podle podmínek líp nebo hůř :-)