Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
18
/
26
Prohlédnout znovu
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
|
acz
Decentní přístrojová deska s velkým displejem uprostřed odpovídala zaměření vozu na kvalitní přepravu lidí
|
acz
Zábavný systém dovoloval napojení přes wi-fi i její sdílení ostatním cestujícím
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Head-up displej zobrazoval kromě rychlosti také vzdálenost od vpřed jedoucího vozidla a nastavenou rychlost v adaptivním tempomatu
|
acz
Nastavení sklonu head-up displeje a dalších funkcí se nacházelo vlevo pod volantem
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Pro otvírání elektrických dveří z interiéru sloužilo tlačítko na středním sloupku
|
acz
V rámci přepravy VIP měl také řidič k dispozici tlačítka k otevírání posuvných dveří
|
acz
Přístup ke třetí řadě byl díky sklopnému a posuvnému sedadlu na kraji druhé řady sedadel velmi příznivý
|
acz
Kožená sedadla dělená v poměru 2/1 nabízela skvělý komfort s vysokou variabilitou
|
acz
Vyhřívání, ventilaci i masážní funkci lze získat i pro sedadlo spolujezdce
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
V případě střední délky karoserie Standard zůstala za třetí řadou sedadel ložná délky 61 cm. Pro převoz klientů z letiště by byla vhodnější karosářská varianta Long prodlužující zavazadlový prostor o 35 cm.
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel se pod krátkou kapotou hodně ukrývá. Z hlediska servisního přístupu to ideální není.
|
acz
Elektrické ovládání bočních posuvných dveří včetně dálkového ovládání fungovalo skvěle
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu