24.4. 2014 Ivo Semrád Zveřejněno ve spolupráci s časopisem Auto Profi

Protektory Goodyear: KMax a FuelMax

 

Na loňské představení nových řad obutí KMax a FuelMax navazuje nabídka teplých protektorů. Výrobce k nim začal poskytovat speciální službu.

Společnost Goodyear poprvé v historii představila novou řadu protektorů TreadMax téměř souběžně s nedávno představenými pneumatikami KMax a FuelMax. Unikátní nabídku podmíněnou dlouholetým testováním dezénů a směsí ještě před uvedením na trh provází další speciální akce.

Dvě volby

Začlenění sérií KMax a FuelMax mezi protektorovatelné produkty vytváří ucelenou řadu pneumatik pro užitková vozidla také v podobě teplých protektorů. Za nižší pořizovací cenu podávají výkon srovnatelný s novými pneumatikami a zároveň udržují nízké operační náklady.

Možnost protektorování dezény KMax a FuelMax také platí pro všechny starší pláště používající kostry s technologií Max. Ta zahrnuje jak nedávno uvedené pneumatiky pro autobusy Marathon Coach a UltraGrip Coach, tak také obutí Marathon LHD II a LHT II, pláště pro regionální dopravu RHS II, RHD II a RHT II, pneumatiky pro smíšený provoz MSS II, MSD II a MST II a pláště do městského provozu MCA a MCD Traction.

Nový dezén na starší typ

Provozovatelé, kteří používají pláště s technologií Goodyear Max, mohou přejít na nové dezény pneumatik tak, že si nechají své ojeté pneumatiky protektorovat jako produkty TreadMax. Aby se zajistila vysoká kvalita, používají se pro protektory TreadMax pouze pláště s technologií Goodyear Max, jež zaručuje stejné materiály kostry jako u novinek KMax a FuelMax.

To znamená, že kostry z výše vyjmenovaných starších typů nabízejí podobný výkonnostní základ jako jejich nové prémiové protějšky. Provozovatel například nyní může profitovat z vrácení ojetého pláště pneumatiky Goodyear Marathon LHD II a jeho protektorování na nejnovější pneumatiku TreadMax FuelMax D.

Všechny produkty TreadMax jsou vyráběny přímo ve vlastních závodech Goodyear v Riomu ve Francii, v německém Wittlichu a v britském Wolverhamptonu, ve stejných standardech kvality, jaké se uplatňují při výrobě pneumatik nových.

Vlastní kostra

Když hloubka dezénu pneumatiky dosáhne úrovně, při které přichází v úvahu protektorování, a kostra není poškozená, poskytuje společnost Goodyear provozovatelům tři možnosti. Běžný způsob v odkoupení staré pneumatiky a prodeji protektoru pokračuje. Dopravce může prodat použitý plášť a koupit si nový. Nová možnost ze strany společnosti Goodyear spočívá v tom, že zajistí protektorování na odevzadnou kostru. Dopravci se pak vrací plášť s původní kostrou, což je výhodné pro pečlivé řidiče či dispečery, kteří na stav obutí velmi dbají a chrání je pro použití v dalších životních cyklech.

Tento postup volí mnoho provozovatelů, kteří chtějí mít přehled o celém životním cyklu svých plášťů. Služba nazvaná Customer own casing spočívá ve výkupu kostry, nanesení čárového kódu na patku, odvozu k protektorování i zpět a předání Tread Maxu dopravci.

Předáš-dostaneš

Kostry jsou jako před každým výkupem vizuálně prohlédnuty. Pokud se při hloubkové kontrole skenerem objeví skrytá vada, dostane dopravce zdarma jinou kostru k protektorování. Dopravci dbající na huštění pneumatik a minimalizaci kontaktů s obrubníky a dalšími překážkami tak získali výhodu velké pravděpodobnosti, že jednou zakoupená kostra vydrží všechny čtyři životní cykly nákladních pneumatik.

Možnosti výměny ojetého pláště za nový protektor a využití vlastní kostry k protektorování jsou již kromě Česka dostupné také v Itálii, Francii a zemích Beneluxu. Letos budou následovat další evropské země.

Ušetříš třetinu

Další využití životního cyklu pneumatiky díky prořezání, protektorování a dalšímu následnému prořezání může prodloužit životnost nového pláště o jeden a půl standardního proběhu za přibližně osmdesát procent ceny nové pneumatiky. V praxi to znamená, že při plném čtyřcyklovém využití kvalitní kostry vyjdou náklady na obutí o více než třetinu levněji, než když je pneumatika využita pouze jako nová.

Ve srovnání s výrobou nového pláště se při výrobě protektoru použije o dvě třetiny méně oleje, což hraje velkou roli pro životní prostředí. Použije se také méně materiálu včetně chemických látek a do odpadu se dostane méně starých plášťů. Výkonnost pneumatiky se blíží výkonu nové pneumatiky, díky nízkému valivému odporu a vysokému kilometrovému proběhu nových plášťů KMax a FuelMax dostupných i jako protektory TreadMax se náklady na kilometr se drží na nízké úrovni.

Spolupracujeme s TipCars.com
Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě Ministerstvo zahraničí USA souhlasí s prodejem vrtulníků české armádě

Ministerstvo zahraničí Spojených států vyslovilo souhlas…

Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů Fintechový Revolut posiluje v Česku byznys, chce zdvojnásobit počet klientů

Britský hráč hodlá do konce roku zdvojnásobit počet svých…

Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví Tesla bude vyrábět v Číně, jako první automobilka bude mít závod ve výlučném vlastnictví

Americký výrobce elektromobilů Tesla bude vyrábět v Číně,…

 

Štítky Profi Pneu Nákladní

 

Přidat názorDiskuse: Protektory Goodyear: KMax a FuelMax

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před…

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 





 
Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Dnes 18:50

S rostoucí nabídkou je pro výrobce stále těžší vymýšlet názvy svých aut. Z toho důvodu najímají různé specialisty nebo zakládají speciální oddělení zaměřená na tuto problematiku.




Blesk.cz

Strasti Jandové nekončí: Bouračka, zlomenina, vši a teď nemoc jater!

Strasti Jandové nekončí: Bouračka, zlomenina, vši a…

Jedna pohroma na druhou se valí na zpěvačku Martu Jandovou (43). Poté, co si v létě zlomila nohu, pak měl její…

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

 

iSport.cz

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se tu bránit, říká

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se…

Po turbulentním začátku to vypadá, že sezona Tomáše Koubka se začíná v dobrém slova smyslu ustalovat.…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…