24.4. 2014 Ivo Semrád

Protektory Goodyear: KMax a FuelMax

 

Na loňské představení nových řad obutí KMax a FuelMax navazuje nabídka teplých protektorů. Výrobce k nim začal poskytovat speciální službu.

Společnost Goodyear poprvé v historii představila novou řadu protektorů TreadMax téměř souběžně s nedávno představenými pneumatikami KMax a FuelMax. Unikátní nabídku podmíněnou dlouholetým testováním dezénů a směsí ještě před uvedením na trh provází další speciální akce.

Dvě volby

Začlenění sérií KMax a FuelMax mezi protektorovatelné produkty vytváří ucelenou řadu pneumatik pro užitková vozidla také v podobě teplých protektorů. Za nižší pořizovací cenu podávají výkon srovnatelný s novými pneumatikami a zároveň udržují nízké operační náklady.

Možnost protektorování dezény KMax a FuelMax také platí pro všechny starší pláště používající kostry s technologií Max. Ta zahrnuje jak nedávno uvedené pneumatiky pro autobusy Marathon Coach a UltraGrip Coach, tak také obutí Marathon LHD II a LHT II, pláště pro regionální dopravu RHS II, RHD II a RHT II, pneumatiky pro smíšený provoz MSS II, MSD II a MST II a pláště do městského provozu MCA a MCD Traction.

Nový dezén na starší typ

Provozovatelé, kteří používají pláště s technologií Goodyear Max, mohou přejít na nové dezény pneumatik tak, že si nechají své ojeté pneumatiky protektorovat jako produkty TreadMax. Aby se zajistila vysoká kvalita, používají se pro protektory TreadMax pouze pláště s technologií Goodyear Max, jež zaručuje stejné materiály kostry jako u novinek KMax a FuelMax.

To znamená, že kostry z výše vyjmenovaných starších typů nabízejí podobný výkonnostní základ jako jejich nové prémiové protějšky. Provozovatel například nyní může profitovat z vrácení ojetého pláště pneumatiky Goodyear Marathon LHD II a jeho protektorování na nejnovější pneumatiku TreadMax FuelMax D.

Všechny produkty TreadMax jsou vyráběny přímo ve vlastních závodech Goodyear v Riomu ve Francii, v německém Wittlichu a v britském Wolverhamptonu, ve stejných standardech kvality, jaké se uplatňují při výrobě pneumatik nových.

Vlastní kostra

Když hloubka dezénu pneumatiky dosáhne úrovně, při které přichází v úvahu protektorování, a kostra není poškozená, poskytuje společnost Goodyear provozovatelům tři možnosti. Běžný způsob v odkoupení staré pneumatiky a prodeji protektoru pokračuje. Dopravce může prodat použitý plášť a koupit si nový. Nová možnost ze strany společnosti Goodyear spočívá v tom, že zajistí protektorování na odevzadnou kostru. Dopravci se pak vrací plášť s původní kostrou, což je výhodné pro pečlivé řidiče či dispečery, kteří na stav obutí velmi dbají a chrání je pro použití v dalších životních cyklech.

Tento postup volí mnoho provozovatelů, kteří chtějí mít přehled o celém životním cyklu svých plášťů. Služba nazvaná Customer own casing spočívá ve výkupu kostry, nanesení čárového kódu na patku, odvozu k protektorování i zpět a předání Tread Maxu dopravci.

Předáš-dostaneš

Kostry jsou jako před každým výkupem vizuálně prohlédnuty. Pokud se při hloubkové kontrole skenerem objeví skrytá vada, dostane dopravce zdarma jinou kostru k protektorování. Dopravci dbající na huštění pneumatik a minimalizaci kontaktů s obrubníky a dalšími překážkami tak získali výhodu velké pravděpodobnosti, že jednou zakoupená kostra vydrží všechny čtyři životní cykly nákladních pneumatik.

Možnosti výměny ojetého pláště za nový protektor a využití vlastní kostry k protektorování jsou již kromě Česka dostupné také v Itálii, Francii a zemích Beneluxu. Letos budou následovat další evropské země.

Ušetříš třetinu

Další využití životního cyklu pneumatiky díky prořezání, protektorování a dalšímu následnému prořezání může prodloužit životnost nového pláště o jeden a půl standardního proběhu za přibližně osmdesát procent ceny nové pneumatiky. V praxi to znamená, že při plném čtyřcyklovém využití kvalitní kostry vyjdou náklady na obutí o více než třetinu levněji, než když je pneumatika využita pouze jako nová.

Ve srovnání s výrobou nového pláště se při výrobě protektoru použije o dvě třetiny méně oleje, což hraje velkou roli pro životní prostředí. Použije se také méně materiálu včetně chemických látek a do odpadu se dostane méně starých plášťů. Výkonnost pneumatiky se blíží výkonu nové pneumatiky, díky nízkému valivému odporu a vysokému kilometrovému proběhu nových plášťů KMax a FuelMax dostupných i jako protektory TreadMax se náklady na kilometr se drží na nízké úrovni.

Spolupracujeme s TipCars.com
G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump

Lídři nejvyspělejších zemí světa ze skupiny G7 se na úvod…

USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit

Spojené státy neusilují o omezení západních sankcí proti…

První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ

Pionýr na trhu vzájemného pojištění na svou chvíli teprve čeká.

 

Štítky Profi Pneu Nákladní

 

Přidat názorDiskuse: Protektory Goodyear: KMax a FuelMax

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem

Charismatickým designem nová Mazda CX-5 zaujme. Ale jak…

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

 






 
Jaguar XE SV Project 8: Zapomeňte na AMG a M. Tohle je bomba!

Jaguar XE SV Project 8: Zapomeňte na AMG a M. Tohle je bomba!

Včera

Jaguar posouvá laťku sportovních sedanů střední třídy na úplně jinou úroveň, tohle auto od divize SVO má 600 koní!




Blesk.cz

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi fandí i jeho panelák

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi…

Ještě v úterý sledovala většina z tří desítek partají panelového domu v Brně-Bystrci propuštění Jiřího Kajínka v…

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Vyzkoušeli jste už všechno možné a pořád se vám s kouřením nedaří skoncovat? Možná budete potřebovat nějakou…

 

iSport.cz

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u Šuláka rozhodne kemp

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u…

Zámořská NHL zažívá nebývalý příliv hráčů z Evropy. Kluby tlačí na skauty a agenty, aby jim dohazovali ze…

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to poslední možnost, říká brankář

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to…

Získal třetí ligový titul v řadě, poprvé s klubem triumfoval ve Švýcarském poháru a v létě vyrazí jinam? Česká…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí propagace islámu ve školách. Občansky se braňte!

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí…

Václav Klaus mladší dnes ve své páteční Pětce kritizuje platby do fondů EU, rozpočtovou politiku Andreje Babiše…

Tryzna za zavražděné spolužáky: Studenti v Manchesteru zazpívali společně dojemnou píseň

Tryzna za zavražděné spolužáky: Studenti v…

Nehněvej se v myšlenkách na minulost. Tak by se dal volně přeložit název písně Don’t Look Back in Anger od…