Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
10
/
23
Prohlédnout znovu
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
|
acz
Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
|
acz
Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy
|
acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
|
acz
Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.
|
acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
|
acz
Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu