Shell inovoval řadu motorových olejů, na nové balení je potřeba o 11 % méně plastů
Představené změny zajistí jednodušší orientaci v produktové řadě a usnadní výběr motorového oleje, který odpovídá specifickým potřebám jejich vozidla. Inovace motorových olejů Shell Helix zahrnuje zjednodušení portfolia a nové názvy jednotlivých produktů.
Kromě špičkového plně syntetického motorového oleje Shell Helix Ultra byly ostatní produkty řady Shell Helix kompletně přejmenovány. Každý z motorových olejů byl opatřen příponou HX doplněnou o číslici, která poskytuje zákazníkovi informaci o výkonové třídě oleje.
Na českém trhu nyní koupíte širokou škálu produktů od základních minerálních olejů Shell Helix HX3 až po syntetické oleje Shell Helix HX8. K rozšíření nabídky pak dochází především u řady plně syntetických olejů Shell Helix Ultra.
Na obalech jsou nové, větší štítky, jejichž grafika umožňuje lepší orientaci v produktové řadě. Na etiketách je navíc nově věnován větší prostor technickým informacím. Nový tvar lahví výrazně usnadňuje manipulaci s produkty. Dva úchyty, horní a boční, umožňují snadné nalévání u 4litrových balení. Lahve jsou navíc opatřeny speciálním uzávěrem s odvzdušněním, aby olej plynule vytékal a nedostával se mimo hrdlo olejové nádrže.
Na výrobu nových obalů bylo použito o 11 % méně plastu. Shell tak při výrobě ušetří přibližně 2 500 tun plastů, což představuje 48 milionů jednolitrových lahví. Jednolitrové a čtyřlitrové lahve jsou v současné době nejlehčími z obalů tohoto typu na trhu. Snížení hmotnosti lahví i uzávěrů Shell má jediný cíl – snížení produkce odpadů, aniž by tím utrpěla šířka nabídky olejů Shell Helix.