Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
3
/
10
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
|
acz
Přehledný přístrojový štít zůstal nezměněný, což považujeme za klad
|
acz
Variabilita samostatných křesel dosahuje maximální úrovně
|
acz
Samostatné nastavení klimatizace pro zadní cestující přineslo pohodu všem
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Travel a transport lidí k rekreačním objektům si rozumí
|
acz
Za třetí řadou sedadel zůstává u verze L2 dost místa pro zavazadla
|
acz
Dvoulitrový agregát s jedním turbodmychadlem příjemně táhl a rychle reagoval na pohyb plynového pedálu
|
acz
Napojení chromované mřížky chladiče až ke světlometům vypadá velmi vkusně
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou