Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lexus CT 200h: Kompaktní hybrid v sériové podobě

42 komentářů

Subaru.in
Bez zbytecneho okecavani jsem zklamany😒br />
a) zadni dvere maji chaotickou proporci vuci celemu autu
b) exterier vozu pusobi tezkopadne a hranate hlavne zadni a predni cast

c) interier ujde, vzdyt nejde o nic jineho nez prevleceny prius ale ocekaval jsem vice interier RX

Davam za 3
puko
suhlasim, narazniky su prilis masivne, kolesa sa stracaju, cele to vyzera nejak moc usadnuto...
Avatar - salamoon
salamoon
presne to je problem tohto auta. ;-\
Avatar - N6600
N6600
Mne sa naopak, celkom paci. Je zaujimavy. Som zvedavy, ako bude vyzerat v reale.
Co ma ale desi je ten "joystick". Mne sa to skratka vobec nepaci. Nesedi mi ani iDrive ani jeho napodobeniny. Nie som tlacitkofil, ale na svojom IS mam rad, ze viem rychlo navolit, co potrebujem...
Subaru.in
1.K temto joystikum mam spise obavy, ze je t👋 vypada velmi krehke a necistoty okolo tech mezer se budou krasne usazovat

2. Kdyz ti zacne blbnou mys u pocitace tak ji za pak korun vymenis, ale tento vynalez vypada dost draze jej menit, jelikoz kazdy vi jak auta vypadaji po 5 letech.

Stejne je jen otaka casu az prvni vyrobci zacnou delat vsechny tyto zarizeni pres dotykovy displej! Uz ted pomalu ale jiste nekteri vyrobci jdo do LCD tachometru coz vrele vitam :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já dotykovým obrazovkám nevěřím, že to dlouhodobě vydrží fungovat
Subaru.in
Taky mam z toho obavu, ale pro LCD tachometry rozhodne jsem :yes😒br />
Je naprosta pravda, ze cim dal vic elektroniky je v modernich autech tak si to uz nikdo doma v garazi neopravi nemluve a nevybavane autodilne!

Co znam pripad z garaze, kdy clovek prijel s 6,5 roku starou BMW5 a jelikoz mu hlasil pocitac na displeji, ze je cas vymeny oleje, brzdove kapaliny...atd. na obrazovce bylo porad "X (neprovedeno)" a nedokazal tam po ukonu techto sluzbach dat "OK", jelikoz bez zapojeni externi diagnostiky tyto funkce zmenit software nedovoli.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jo plně digitální přístrojovky se mně líbí, akorát jsem zvedavej, jak dlouho se to udrží. První vlna této módy v závěru 80tých let se mezi zákazníkama moc nechytila...
Subaru.in
To mas pravdu!

Je jen otazkou casu kdy automobilky prijdou s levnou pristojovkou, kterou si muzes menit u sveho auta (barvu + pozadi+design budiku...atd. ) tak jako si nastavujes hlavni stranu u telefonu/PC/notebooku!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Tak o tom nepochybuju, že LCD je už dneska levnější než čtyři ručičky >😁
Avatar - N6600
N6600
Tohoto sa osobne az tak nebojim. Dnes su dotykace na tak vysokej urovni, ze nejaky piatok vydrzia.
Avatar - N6600
N6600
1. Uplne suhlasim. Aj ked dufam, ze sa s tym nejak pocitalo a bude moznost to vycistit v nejakych normalnych podmienach. Nie len v servise.

2. To hej 😄 Snad to nebude na jedno pouzitie...

To by bolo najlepsie. ISko to ma a je to celkom fajn. Aj ked mam trochu obchytany display 😞(( A obcas to vyzera hrozne 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
vypada docela dobre, hlavne predni cast se mi libi
Avatar - N6600
N6600
Ta predna cast vyzera ako moja IS 250 😄
jirka1203
kladivo na A3 a Jednicu.... ale nafukovacie 7 krát prelepované >😒]
kyklop
vozidlo sa mne osobne celkom paci. Nechame sa prekvapit cenou, ktora asi bude atakovat vrchol segmentu kam mieri a ostava len dufat, ze prinesu aj nehybridnu verziu...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Myslím že nehybridní verze bude. Zatím mlží a dělají že nic nebude, aby lidi zlomili ke koupi hybridu. Hybridy jsou dlouhodobě ztrátové a oni zoufale potřebují zvýšit sériovost -tak to nacpou i do Aurisu. což je úplně na hlavu. Po nějaké době, až se trh nasytí přidou benzíny z IS250 a diesel z IS220.
Subaru.in
Ja neverim, ze ne-hybridni verze bude. Pokud ano tak jedine se znackem "F" coz u Lexusu vime co znamena! Ale to nejaky ten patek bude trvat.

Ja jen doufam, ze dvou dverova verze bude vypadat lepe!
Avatar - N6600
N6600
Suhlasim s "toyota". Smerovanie Toyoty/Lexusu naznacuje, ze nehybrid sa neplanuje. A diesel tiez nie.

Jediny nehybrid je ISko, ale to sa od novej generacie nabeton zmeni.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
😒
kyklop
mozne to je, ale treba len dufat, ze sa precitnu zo sna. Ak by existovala nehybridna alternativa, istotne by predajom v eu iba prospela
Subaru.in
Ja bych pridal k hybridu jeste diesel at si Lexus u Evropskych zakazniku polepsi!

Ono jit hlavou proti zdi se nekdy nevyplaci!

a) Nemit v Evrope v nabidce diesel.
b) Chtit prodavat v USA diesel

Oboji tvrdohlavost VW a Toyoty nadava moc smysl v techto dvou oblastech.
kyklop
s tou stratovostou som si nie celkom isty...nedavno som niekde cital (zdroj si uz nepamatam), ze minimalne prius je ziskovy
Subaru.in
Je pravda Prius je ziskovy, ale hlavne ze se pradava v desetitisicich kusech. Prius III bylo okolo 80 000 objednavek nez byl vubec na krame!

Takze jestli Baby Lexus nedosahne urcitych prodejnich cisel bude velmi zle v zasedacich sinich HQ Toyoty 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vezmi to takto: Až do te´d se prodalo něco přes milion Priusů (to za asi 12 let).
Roční prodej !!!! Ještě jednou opakuji - roční prodej dieselů činí pouze v Evropě 8,000.000 kusů. Souhlasím že bez dieselových hybridů nemohou prorazit. V Evropě ne. A přitom mají veškeré potřebné technologie, aby měli dieselové hybridy JAKO PRVNÍ !!!!!! A oni přijdou s dieselovým hybridem až jako poslední, v době, kdy Mercedes, Peugeot, Citroën, Land Rover, Volvo a BMW budou prodávat statisíce...
Já ty lidi z Toyoty fakt nechápu - zruší projekt na diesel 1,6 s Isuzu a do Auris, kde na něj není místo, nacpou full hybrid. Ta jedna-šestka mohla být výborným základem pro diesel-hybrid pohánějící střední třídu, MPV a menší a střední SUV.
Howgh.
Subaru.in
Mas pravdu, kroky a zarputile rozhodnuti v nekterych automobilkach nekdy nedava zadny smysl! :yes:
kyklop
ten pocet predanych dieselov v eu je fakt, otazka znie ci bude toyota kvoli eu vyvijat diesel hybrid, ked vacsinu vozidiel predaju mimo eu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Evropa je pro Toyotu minimálně stejně důležitá jako USA a podívej se, co krize udělal s prodeji Toyoty v USA - příliš velký důraz na prodeje v USA přivodilo Toyotě velké problémy. Ať ignoruje potřeby Evropanů stejně jako ignorovali kvalitativní problémy s některými díly, a rychle se stanou zase automobilkou číslo 3, tentokrát za VW a Fordem, který se poslední dobou stává velmi flexibilním, a to nemluvím o GM, kteří se taky mocně snaží dostat na nohy.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jenže diesel-hybrid pro nejbližší roky do sériové výroby chystá snad jen PSA a ti mají na Toyotu docela velkou časovou ztrátu. Možná to není jen tak odladit diesel na použití v hybridu... Viz Atkinsonův cyklus, který se v hybridech hojně používá a pro diesel je, pokud se nepletu, neuplatinitelný, nebo přinejmenším dosud neuplatňovaný (kdyžtak mě opravte)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ricardo, Atkinsonův cyklus je z nouze ctnost, jak zvýšit výkon benzínového motoru kombinovaného s bateriemi. Diesel je jiný, má obrovskou rezervu krouťáku, který mnohem snáze uveze baterie, který vůbec baterie méně cítí. proto do toho Frantíci jdou, ale na rok 2011 totéž avizuje Mercedes, Volvo a Land Rover. Je možné, že Volvo a Land Rover, kteří dlouhodobě sdílí vznětové motory 1,6-2,0-2,2 s PSA, použijí stejnou nebo jen mírně upravenou techniku.
kyklop
turbokachle maju samozrejme svoje prednosti a nikto ich nespochybnuje, ale ma svoje ALE.

Ked si sadnem do sucasnych naftovych motorov v zime a pozriem sa za aku dobu dosiahnu prevadzkovu teplotu a kym sa vyhreje interier, tak som zvedavy, ze kedy by sa zacal na krizovatkach v meste vypinat, ak vobec.
1)Zrejme by bola nutnost riesit pridavny ohrev

2)ak by sa vypinal "studeny", tak aky by bol vplyv na zivotnost

Samozrejme je mozne aj to, ze tato dilema je vyriesena
mech13
1) nevim u kterych modelu presne, ale lexus uz pouziva prihrivani studeneho motoru vyfukovymi plyny - duvod je jasny

2) studeny motor se nevypina

naftovy hybrid by byl dost zajimavy, mohla by se pouzit treba toyotacka 1.4ka D-4D, ktera je dost podarena a nedelat pokusy s novym 1.6-1.8 motorem, ktery toyota momentalne nema (idkyz je otazka, kolik prace da odladeni motoru do hybrida - jestli neni uplne jedno jestli upravuji stavajici nebo delaji novy motor)
essesant
Mno, tak designove cistokrevny Lexus. Osobne se mi jejich styl prislis nelibi. Interier je konformni, nekonfliktni, v duchu tradice bude zrejmne dobre zpracovany, lec take v zasade nudny. Sportovani s hybridem je jako sprint v pohorkach - jze to, ale vysledek nebude optimalni a nebude to uplna zabava. Lexus vyznava jine hodnoty: ticho, pohodli a spolehlivost. Myslim, ze CT200h bude pokracovatelem v teto linii, ikdyz se tvari sportovne. CVT v kombinaci s hybridem, relativne kompaktnimi rozmery (a doufejme pohodlnym podvozkem) z nej dela Mestskeho svihaka par excellence...
Frantizsekk
Uplne nove auto a nimh baterie? Ty jsou tezsi a mene vykonne, vsak je to videt na tech 2 kilometrech dojezdu do 45 km/h. Takze jen kila navic, mozna nejake vyprazdnovani skladu, zbylo jim tam moc starych baterii a nalepek ´´hybrid´´ Lexus rikal neco o tom,ze chce vyrabet ty nejdokonalejsi auta, ale toto? li-ion nebo li-pol a vetsi,aby to melo smysl. Toto neni hybrid, ale auto na prd.
Subaru.in
Toto auto z procentualni casti ma mit X-krat lepsi jizdni vlastnosti nez Prius = lespi stabilitu a chovani na vozovce! Tento model nema byt honbou za ekologii jako prius, proto doslo k vymene tech naprava a dalsich veci!

Necekej zadne zazraky z prvni generace auta vzdy bude co vylepsovat.
(sic)pulsi
Z pohladu jazdných vlastností by boli lepšie Li-Pol alebo Li-Ion, sú oveľa ľahšie ako NiMH.
figurka
U Li-Pol baterií bych si tipnul, že bude obtížnější docílit požadovanou bezpečnost.
(sic)pulsi
Je fakt že Li-pol vybuchovali >😒] , ale ak sa mabíjajú správne tak nebezpečenstvo nehrozí.
Asi to bude kvalitní auto, ale ten design se mi doslova hnusí. Ale určitě je originální.
Komu se tohle líbí?
maro-01
to by som rad zazil - diesel hybrid >😁 , to musia byt ine pecky ked sa ten diesel nastartuje a vypne 100x na par kilometroch po meste... alebo po ranu za studena prvych 10km jazdy, kym sa zohreje a dopracuje k nejakemu vykonu. Kazdemu kto pochopil preco a naco Toyota prisla s hybridnou technologiou je jasne ze diesel je mimo. Inac, kto by uz chcel diesel do Lexusu 8-s
Ozicom
som zvedavy kolko bude stat, zial dnesne hybridy sa neoplatia, za tu cenu sice ziskam aj klimu a podobne serepeticky ale ked to preratam na spotrebu tak aj Thalia 1,2 16V chodi na 5 litrov, cize hybrid nie je ziadne terno, mozno ak by sa dal nabijat v noci na nocny prud....a po preratani by to bolo lacnejsie