Novinky

Zpět na článek

Karel Loprais na Dakaru skončil

114 komentářů

Co říct...Loprais je ikona rallye světového formátu. Už to není žádný mladík a přesto statečně bojoval. Bravo Karle! :yes:
😄 :yes:
Jo, bravo, ale je to skoda ;-\
Všechna čest, co dokázal, ALE Loprais je přesně ten typ člověka, kterej neví, kdy skončit. Prostě v nejlepším přestat - to je umění. Na vrcholu slávy s tím seknout. Odejdeš jako král středem a se vztyčenou hlavou. A ne bočním vchodem s kapucou na hlavě, shrbenej a zbitej jako pes. Neumí si přiznat, že už je starej. To je jeho problém...
Presne tak!
Asi je v tvém příspěvku něco ravdy. ale zároveň je nutno si kriticky přiznat, že z našich pilotů je pořád právě Karel Loprais ten nejlepší a i když asi nemá na celkové vítězství tak si myslím, že pořád má šanci pokud by se mu podařilo dokončit dojet na medailovém umístění. Je škoda, že musel odstoupit, ale na druhou stranu je třeba dodat, že problém se zády má už skoro deset let a až teprve letos to pro něj byl důvod k odstoupení, takže bych možná řekl že jsi volil možná až příliš ostrá slova.
Zdravie je prvoradé.
Tak zase o rok. Držím mu palce. :yes:
Už se to taky dneska jednou psal. I přes obrovký zkušenosti proti Kamazům stejně neměl nárok. Výkonovej handicap je prostě obrovskej. Ale přesto bravo Karle :yes: :yes:
pokud se vzájemně nespojí lopraisovci s tomečkovci a dalšími, ale budou si navzájem dále konkurovat, tak to příště ani nemusí zkoušet ( teda pokud se nechtějí pouze zúčastnit )... ;-\
Souhlas, ty Kamazy sou šíleně silný, měly by zakázat motory z tanků nebo aspoň udělat víc výkonovejch kategorií, myslím že Kamazy mají dva motory, ne? Jinak Mister Dakar, jak se říká Lopraisovi, je titul zasloužený, je nejlepší
Prostě bych tam narval restriktory, nebo omezovač na 160km/h. S těmi motory jsem to neslyšel, ale jetli je má Kamaz doopravdy dva tak je to pěkná prasárna - to by se mělo zakázat
no ak sa nemylim tento rok je rychlostny limit 150km/h neviem ale ci to neplati len pre motorky , vykonovo su tie dve auta cca na rovnakej urovni takze v tom to asi nebude...Viem ze 2 motory mal v 90rokoch Daf De Rooya a ten prasil 200/hod...stalo to vtedy zivot jedneho pilota ked v plnej rychlosti nabehol na nejaku vlnu a dal niekolko salt...vtedy sa DAF-y stiahli na dlhe roky...
Loprais je starý a už by místo něho měl jezdil někdo mladší!Děda nemůže závodit!Nemá už takový postřeh atd.
Ja bych tam zadny restriktory nedaval. Pro ty kategorie spis. Kdyz si Rusove umej postavit dobry auto, proc je za to penalizovat? Kdyz my to neumime, je asi prirozeny, ze pojedeme v nizsi vykonostni kategorii - na kterou je tak ovsem take (popravu) nahlizeno.
Tak bych to mel asi vzit z5; podle Adamova prispevku to vypada, ze je na tom Tatra vykonove dokonce lepe nez ten Kamaz.
Podle toho co uvádí Loprais a kamaz by měla Tatra na Kamaze ztrácet skoro 200 koní, takže lépe na tom je Kamaz a to o docela dost. (už posledních několik let má Kamaz nejvýkonnější a také objemově největší motory)
Loprais ve svy knize psal, ze motory z tanku do Kamazu davali rusaci driv, dnes to sou upraveny motory ze seriovejch kamazu
Jasně. Když na to ostatní nemáme, tak je zakážeme. Nebo omezíme. Tak to je teda fakt proti mýmu gustu. Když uměj postavit auťák a vyhrávat s ním, tak ať to dělají. Ať si klidně Loprais narve do Tatry motor z Discovery. Pokud je to v rámci pravidel, tak ať každej jezdí s čím chce. Vytvářet umělé kategorie, třídy a divize je humus! Koho např. ve WRC zajímá, kdo vyhrál pohár ve třídě do 1600ccm. NIKOHO. Protože vítěz je jen jeden. :yes: Tak BRAVO CITROËN (díky GTImu za půjčení jeho oslavného hesla) 😉 >😒]
Pokud mi je znamo, tak je zakazano zavodit specialum (prave kvuli dvoumotorovym DAFum). Ted muzou jezdit Darkar jenom "produkcni" auta, takze kamazy a i ostatni kamiony maji pouze jeden motor. Problem je v tom, ze Kamaz master ma silene moc penez. Auto je proste vykony a hlavne ho muzou na konci kazdy etapy postavit cely znovu, takze s tim muzou vyhravat i rusaci. Letos ma Macik jako doprovod stejny auto jako Lopre, takze pristi rok by z nich mohl byt uz jeden tym. Tomecek se asi tezko bude spojovat, kdyz ma za zady Andreho. Karel je borec. Zavodi s 2x maldsima borcema a jde mu to. Klobouk dolu.
presne tak, dalsi veci jsou opet penize...Loprais s sebou veze nejnutnejsi veci na opravu, kdezto rusove tahaji na doprovodnejch autech nahradni prevodovky, napravy, apod. (cerpano opet z Lopraisovy knihy)
A kdo Lopraisovi brání sehnat sponzory? Kdo mu brání po etapě auťák celej přestavět? Vy tady furt brečíte a hledáte omluvy toho, že na to prostě už nemá... ;-\
ja nerikam, ze mu nekdo brani. neomlouvam ho. ja jen konstatuju, jak to delaj rusove...mozna to tak nevyznelo, ale je to tak
Promiň, já to nemyslel tak útočně, jak to vyznělo. Přečetl jsem to teď po sobě ještě jednou. Nebyl to na tebe žádnej útok. Spíš obecnej názor na to, co tu čtu...
no Lopraisovi asi nebrání nikdo, ale právě to že se po každý etapě na autě vymění skoro všechno tak jak to dělá např. Kamaz (ale i někteří jiní) je v rozporu s původní folizofíí Dakaru jako vytrvalostní Rally, kde se ukáže co daná technika opravdu vydrží. To je podobné, jako kdyby se jelo 24h LeMans a někdo měnil motor každé dvě hodiny zatímco jiní jeli celý závod s jedním motorem. Dříve bylo v pravidlech, že se během celého závodu nesmí vyměnit šasi a motor s převodovkou.
Souhlasím, že už Dakar není, co býval. Taky mu už já ani nikdo z mého okolí nevěnuje tolik pozornosti, co dříve. Pravidla jsem nečetl, ale pokud se KAMAZ a jiné týmy chovají v souladu s nimi, tak nemám problém. O tom, jestli jsou ta pravidla špatná nebo ne, asi nemá cenu diskutovat. Asi to nebude daleko od akcí s pravidly v F1. ;-\
Dva motory jsou už hodně dlouho zuakázané, ale když jsi na to narazil tak v dobách kdy kamionům vládl DeRoy starší tak to bylo právě s dvoumotorovým speciálem DAF. Karel Loprais ho sice dokázal porazit ale bylo to jen když měl problémy s technikou zatímco Tatra šlapala spolehlivě.
Zkuste mi nekdo napsat nakej odkaz na to mootorovy vybaveni kamazu teda,fakt to nejak nechapu,,nechce mi to lizt do hlavy 8-s ,,dikes
motor to ma sice jeden, ale poradnej: 17,25 litru V8 turbodiesel, 730HP(pri 2500ot), 2700Nm mezi 1300-1400ot, 0-100kmh za 16sec, maximalka 165kmh, 16stup prevodovka, vaha 12tun.... Lopraisova Tatra puma evo III: mootor 15,7 litru, turbodiesel, cca 750HP pri 2100ot, 3150Nm pri 1200ot, max rychlost 155khm, vaha 11 tun
No tak podle tohoto je na tom Tatra lip, a ne zrovna "o chlup".
O koblihu? 😉
ale aspon jako moje hlava 😄
A tamto o jeji naplni nepis, OK? 😄)
>😁 >😁 >😒] :yes: OK 😉
Ta kobliha je prazdna, protoze svuj marmeladovej dul jsi uz davno prozral😄 >😒]
Bůh tě zatrať, grobijáne! )😄)
To uz davno udelal ;-\ Hele, dostal jsi ode mne mail?
a *nejsi
Tenhle rok jede s evo IV ne? Kdesi sem ctl ze se poprvy povedlo srazit vahu pod 10 tun, ale ten clanek uz nenajdu.
Já jsem cca před dvěmi lety četl, že Kamaz má výkon kolem 1000 koní a kroutící moment někde u 4000 Nm a maximální rychlost 185km/h, tak nevím do jaké míry jsou tvoje údaje aktuální
GTI
Co se týče Dakaru... tak ten se jezdí jenom jednou. Jedna účast, jedno vítězství... Je to jako se ženskou, brácho... nikdy se nevracej... nikdy...
prepac tejto myslienke som neporozumel, vies tento myslienkovy pochod trocha rozvinut? vdaka
GTI
Nechápu to úsílí být veteránem Dakaru. Veni, vidi ,vici... Jednou, vyhrát a dost... Tohle není Matějská pouť... tam mužeš lítat na kolotoči každej rok do omrzení...
Nesouhlasim. To mas jako s F1 - zkusis a kdyz te to chytne, proste te to BAVI. Na nektery filmy jdes taky vickrat. (A to jsem ten Dakar jeste hodne srazil. 😄 Proste si myslim, ze to je droga.
GTI
Uznal bych, že vezme náklaďák a jede jako doprovod. F1, myslím, je jinej druh kolotoče...
A v cem je ten zasadni rozdil?
GTI
Píši ti to dole.
Ne, GTI, sorry, ale nepises. Slova pises, ale nic v nich neni. Dakar je na jednotlivce vetsi zahul nez F1 (i fyzicky). Proc je teda OK vyhrat v F1 vic titulu a v Dakaru ne? (Ja si myslim, ze je naprosto OK oboji.)
GTI
Takhle to chápeš ty. A já ne.
Vyhrál si někdy nějakou soutěž? Myslim, že 99% lidí by si to chtělo zopakovat. Touha po vítězství nekončí první výhrou, naopak roste ... chápu, že do toho jde dál a dál. Dokud na to bude fyzicky stačit, neměl by vzdát. Stále má obrovskou motivaci.
GTI
Žádnou motivaci nemá... to je klam... motivaci máš, dokud nevyhraješ...
no je to proste droga , ktorej clovek prepadol, zlakany vonou benzinu a oslahany mrazivym ranajsim pustnym vetrom..dobrodruzstvo,prekonavanie hranic a sameho seba...
btw: tvoja myslienka znamena ze Vas hokejovy team kedze uz v 98 vyhral sa tohto roku nezucastni olympiady? 😉 a otazku 1-ci 4 rokov pokladam za bezpredmetnu... 😄
Blbost. Vyhrat jednou a dost je srabactvi. Karlos vyhral vickrat a ne jednou, chtel ukazat ze ma na rusaky,zdravi je prednejsi pred vsim. To ze uz je starej sjou kecy. Kdyz se cejti at jezdi, proc ne.
ty ,hele, a neni to nahodou jeho vec?? ja mit tu moznost tak jezdim taky stale dokola.Dakar neni ani tak o vitezstvi,vitez muze byt jen jeden,ale spise o vyzve... :😉
GTI
Jaká výzva?... když vyhraješ... žádná další výzva už není... jen touha vyhrát znova... tu touhu ovšem nechápu. Neboť Dakar... to je jen jedna cesta... dokud nevyhraješ... pak ti hrozí, že jsi za otravu...
predpokladam,ze vis aspon trochu,jak je Dakar tezky,narocny a nebezpecny.Na zacatku nevis,jestli dojedes.Jestli prezijes.Musis slozit zalohu (oficialne na spravni vydaje atd.),neoficialne si tim platis vlastni rakev... Nevim,jak pro tebe,ale pro mne je to teda velka vyzva. A jestli ti staci vyhrat jen jednou a pak konec,tak to radeji ani nezkousej... 😉 8-s :no:
Výzvou je třeba to, že každý rok jsou soupeři silnější a silnější ... a Dakar není každý rok stejný, to snad víš ...
vyhrat neni nejtezsi, nejtezsi je titul obhajit...v tom je ta nadhera byt na vrcholu. Jak jiz nekdo psal, jednou a dost je pro sraby, ne pro zavodniky, ktery milujou adrenalin v krvi. Kdyz uz jednou neco vyhrajes, tak se budes porad snazit dokazat to znova. A vo tom to je, bracho 😉
GTI
Právě, že ne... Dakar je pojem... ale pokud jedu a vyhraju... má to tím skončit... Tohle není svět F1... tohle je vyjímečnost... obrovsky náročnej závod... něco mimo běžný pomyšlení... A také tak má zůstat ta účast... Jedu... vyhraju... a tím to hasne...
nevim, jestli si nekdy delal nejakej sport zavodne, ale ze svy zkusenosti, vim, ze kdyz vyhraju 1x, budu to chtit zkusit i podruhy, potreti, atd. Kdyby se vsichni ridili pravdidlem 1x a dost, tak tu mame XX vitezu Dakaru - jednoho jako druhyho, takle tu mame Lopraise, kterej dokazal vyhrat 6x a tim se odlisit od tech, ktery to vickrat nedokazali. Prave tim je vyjimecnej. Druha otazka je jestli to ma ted, v jeho letech, cenu jeste zkouset a nerict si dost - dokazal sem toho hodne a nemam zapotrebi se jeste na "stary" kolena trapit. Proste dokazat prestat v nejlepsim, odejit jako vitez... Holt mam na tohle, jakozto dlouholety sportovec, asi trochujinej nazor
souhlas!!! 😄 >😁 :yes:
Přesně tak, s tím se ztotožňuji! GTI zná pojem sport zatím jen z diskuse 😄). (p.s. v klidu 😉, byl to vtip)
Dědek starý
Loprais je starý a už by místo něho měl jezdil někdo mladší!Děda nemůže závodit!Nemá už takový postřeh atd.
starej uz mozna je, ale kdo rika, zena to jeste nema... se podivej na C. Sainze...nemyslim ted v Dakaru, ale v prubehu sezony, kdy zaskakoval za F. Duvala. A jak dokazal prohanet mlady. A nebo ted v Jänner Rally. Dva veterani Baumschlager a Stig Blomquist (59 let !!!) se rvali o dve prvni mista. Mozna nemaji uz takovy postrehy, ale oproti mladejm maj nekolikanasobne vice zkusenosti, ktere jsou pri takovymhle podniku k nezaplaceni 😉
😄 To je všechno OK starší mají víc citu, předvídavosti..jenže Dakar
je z velké části taky o fyzičce a tou mesjé Lopré nikdy neoplýval. Možná kdyby se důsledně věnoval fyzické přípravě stejně jako Tatře měl
by ještě do svý šedesátky šanci. Takhle už na zlato nemá. Nicméně je to stejně frajer - 6 vítězství ! :-! :-! :-!
ANO-mel odejit na vrcholu, ale na to je uz asi pozde. ANO-myslim, ze vitezstvi nekolikrat obhajene ma mnohem vetsi cenu nez jeden uspech, ale nesmi to skoncit trapnymi pokusy.ANO-dokud se najdou sponzori, kteri nevi jak vyhodit prachy do poustniho prachu jinak nez skrze K.L., tak at si za jejich penize jezdi. Ja bych do toho nedal ani 1,-Kc.
:no:
Přesně tak 😉 :yes:
GTI
:yes:
GTI
Dakar, to je autoeverest... každej normální touží ho jet. Každej chce vyhrát... ale když vyhraješ... máš to sbalit. Nebo myslíš, brácho, že Messner si udělal z Everestu dolu klouzačku a jezdí a jezdí a jezdí?
a na nem postavena slaba analogie. Skoro si zacinam zvykat. 😲(
GTI
No, právě že ne... je to to samé...
A nemel by ted Alonso odejit z F1?
GTI
Jiná píseň...
A v cem je ten zasadni rozdil?
GTI
Ten zásadní rozdíl je v tom, co píšu někde nahoře... Dakar není ruleta F1, Dakar je jeden závod. A nic dál. Tak proto - jedu, vyhraju... a pak případně se motám kolem organizace...
Dakar je taky rozdelenej na nekolik etap, jako je F1 rozdelena na nekolik zavodu. Navic Dakar je urcite o dost promenlivejsi nez F1. V cem je Dakar min ruleta nez F1? A proc by ta (IMO pochybna) ruletovost mela znamenat "jednou vyhraju a dost"? To vypada spis na dalsi vatu. 😄) (Doufam, ze se dockam neceho jako "tohle nejde vysvetlit, to musis mit v [kdekoli]". 😄)
GTI
Vždyť si na to sám odpovídáš... je to jeden závod a šlus. V Dakaru jde o to dojet do Dakaru... ne stokrát jako první, abys sbíral body. Prostě vyhrát... jednou a dost.
Kde a jak si odpovidam? Hrals' nekdy s nekym treba nejakou obycejnou strilecku na PC? Kdyz nekoho rozsekas v deathmatchi, na dalsi vyzvu mu uz odpovis "ne sorry, s tebou uz jsem vyhral"? Nebo v pincesu, v cemkoli? Nehrajes se to taky nahodou proto, ze to cloveka bavi? Ze nektery aktivity (ani to nemusej bejt sporty) pumpujou do krve adrenalin?
Navic si dovolim tvrdit, ze Dakar je pro jednotlivce daleko vetsi vyzva (ve smyslu "mam na to?") nez F1.
GTI
Ale to s tím přece nesouvisí... Koneckonců, ty si to jako představuješ, že Loprais sedí doma krbu a řekne si - to je výzva, to musím podstoupit? Nebuď bláhovej... Myslím, že D a F1 jsou nepoměřitelné závody... v každém je akcent na něco jiného, co když nemáš, propadneš.
A proc vyzva "vyhrat titul v F1" legitmni je a "vyhrat Dakar" neni? (Kdyz je navic kazdej Dakar UPLNE JINEJ, zatimco "jinakost" F1 se pomeruje spise desetiletimi a lidsky faktor tam ma podle nekterych stale mensi vahu.)
GTI
Ty to nechápeš - tak to chápu já... bych jezdil stále dokola F1 a Dakar bych jel jen do první výhry... To je můj postoj... P.S. Ta jinakost každého Dakaru... dobraj postřeh... tady jde ale o systém. Účast či neúčast. Hele, jdu spát. Pokračujem zejtra pod další etapou :yes:
Iron Man, Dolomiten Man, atd. apod.
GTI
No... to jsou přesně ti trapáci, co nikdy nevynikli jinde, tak hledaj cestu jak na sebe upozornit... třeba tím, že za jeden den doskáčou po jedný noze do Košic a tam skočej po hlavě z paneláku na gumový kšandě... trapák roku...
😲 8-s
GTI
Jo,jo, tihle bigmacmani, skatemani, flašinetmani a podobní neuspokojení savci... no to jsou přesně ty typy - v běžném životě nula... tak po nocích slejzaj Nuselskej most s jednou rukou v podpáždí...
Probuh GTI, vis vubec, co to je IronMan a DolomitenMan?
GTI
Vím to poměrně přesně... proto můžu na takový týpky mít názor... Tuším, že IronMan skáče po uších, pak jede na tříkolce a plave v chaluhách... dokonalej guláš... Borci Yaroukhu, borci dělaj atletiku... na to mrkni... za jak dlouho uplazíš 100 metrů... to je disciplína hodná chlapa... štrikování svetrů na visutý hrazdě se špagetou obtočenou kolem... 😉 to pro mě není žádnej sport... to je než zábava zoufalejch.
Ono to moc nepasuje do toho konceptu "tvrdy souteze se vyhravaj jenom jednou", co? 😄
GTI
Teď ti nerozumím... umíš si představit analogii k tomu ironu... kdyby na Dakaru současně plachtili na rogalu a stavěli sto hradů z písku? P.S. Asi tu není prostor na rozbor motivací k soutěžím iron apod... ale bylo by o čem psát... to mi věř. Jinak doufám, že souhlasíš, že jestli je něco krásného, pak je to atletika... P.S. Taky miluju ty trapáky co sjížděj v nafukovací vestě bystřiny v Alpách... to musí bejt opravdu povznášející...
Tyhle bagatelizujici blbiny ("100 hradu z pisku"), co tu pises, se daj napsat uplne na vsechno. Motivace k soutezim je jasna: zjistit, jestli na to mam, jestli nahodou nejsem nejlepsi, jestli uz nahodou neni nekdo lepsi, s nekym si to rozdat.
GTI
Jo, to je dobrý, tak do třiceti... taky jsem rád hrával kuželky 😉 100 hradů je reakce na irony...
100 hradu by sedelo mozna na nesmyslny pelhrimovsky rekordy (napr. nevimkolik pivnich tacku buhvikde) ... IronMan je ale skutecnej masox
GTI
Vím, vím, je to tvrdé. Hele, já už jdu spát, dole jsem tě shrnul 😉 tak ne abys mě zatratil. Zejtra pokračujem v další etapě :yes: Dobrou.
>😁 >😁 . Vtipné, leč přesto nesouhlasím. Být mistrem světa jednou je skvělý výkon. Být mistrem světa šestkrát z vás dělá legendu. Jako vícemistr evropy o tom něco vím... 😉
GTI
Něco jiného je tvoje disciplína a něco jiného je skákat po dunách... navíc nahoře ti to píše Lowkick... je to z 99% jen o prachách... půl procenta je štěstí a zbytek tvý ruce... kdo se tam cpe po padesátý (ačkoliv už nejednou vyhrál) není podle mě soudnej.
A taky to je možná byznys...asi určitě 😉 . Nejvíc o rukách to bude v motorkách. Před těmito hochy je třeba smeknout.
GTI
To jo. Neskutečná muka... To jsou hrdinové.
Ale taky jenom jednou, ne? 😄)))
GTI
Jistě - vyhrát... a psát paměti... 😄
...nad tím, co tu píšete. Kluci, sakra, přečet jsem každej příspěvek, jeden po druhým, a čím níž jsem šel, tím víc jsem se cejtil trapně. Za vás. Zkuste si to po sobě přečíst. Proč odepisujete člověka, kterej toho tolik dokázal?! Kdyby letos vyhrál, budete ho plácat po ramenou a svatořečit, jakej to není kanec ve svým věku. Nevyhrál. Nedojel. No a? O tom je přece každej sport. Jak můžete zasvěceně mluvit o tom, kdy měl odejít a dál to nepokoušet? Jak víte, že je za vrcholem sil? Kdo z vás ví, co to znamená sehnat sponzory pro TAKOVOU akci? Kdo z vás ví, jakou přípravou musí projít auto, posádka, celej tým? Mudrujete zasvěceně, to jo. Ale zameťte si před vlastním prahem. I kdyby Loprais už nikdy neměl vyhrát, i kdyby ty prachy, co se do toho vrazily, vzal čert - nemyslíte, že si to ten člověk zaslouží už jen proto, co v životě dokázal..? Jet závod, kterýmu se upsal na celej život. On totiž dělá všechno proto, aby mohl. Jet. Nic víc. Smekám...
GTI
Aby bylo jasno... nepíši o Lopraisovi... ten je mi zcela ukradnej a je mi jedno, jestli vyhrál Dakar nebo čáru nich na dílně. Já píši o svém pohledu na Dakar. A současně jsem si nevšiml, že by tu kolegové psali o Lopraisovi hanlivě... Možná sis spojil mé texty s příspěvkama o L. a bráníš ho. Myslím není třeba... dokázal strašně moc. Za sebe říkám, že mě to ovšem vůbec nedojímá. 😉
Taky nejsem nijak odvázanej z Lopraise. Dakar nesleduju, jde to mimo mě. Jen mě lehce hnulo žlučí, jak ho jistí nejmenovaní pasovali do role stařečka, co už je trochu mimo realitu. A nemůžu se ubránit pocitu jistýho znechucení nad tím, jak jsou jistí lidé "přejícní". Kluci, dochází vám, že to prostě může takovýho postaršího pána, jakým je Loprais, prostě bavit? Sežene si peníze, postaví tým, připraví auto. Protože ho to baví. Nic víc. Nejede za mě. Ani za moje prachy. Já mu na ten jeho africkej vehikl nedal ani halíř. A tak to chápu celý jako jeho věc. Snad mě chápete.
GTI
Jo, já tě chápu.
To jsem vážně rád. Víš, nějak se nemůžu srovnat s tou naší mentalitou. Plácáme po zádech kdejakýho "známýho", co si v garáži staví sen ze svý škůdky, držíme mu pěsti - ale jen vocaď pocaď. Jakmile na sobě někdo dělá tak, že si jednoho dne bude moct splnit svůj klukovskej sen, ať už to má vzpínajícího se koníka ve znaku nebo číslici 911 na zadku, najednou se koukáme skrz prsty. Těmhle lidem už netleskáme. Závidíme a trpknou nám ksichty. Přál bych si, aby to tak nebylo. Přál bych si, aby pan Loprais jezdil Dakar tak dlouho, jak bude schopen udžet volant a snýst písek mezi zubama. Protože u mě je to chlap, kterej šel za svým cílem tak dlouho, až si ho dokázal splnit. A tohle ja přeju každýmu. Přejte mi to taky. Třeba ten svůj sen pak nenajdu na parkovišti vojetej klíčem...
GTI
😄 Píšeš to pěkně... raději bych takto filosofoval s tebou ovšem pod jiným článkem. Myslím, že L. fakt nikdo soudnej neodsuzuje... závistivců je tu už staletí nadúroda... to vyřeší jen pozvolná kultivace.
Budem kultivovat. Budem orat, vláčet, sázet, zalévat a plet. Dá bůh a jednoho dne sklidíme. 😉
GTI
😄 :yes:
Proc to videt tak cerne? 😲 Zavist existuje vsude na svete, Cesko neni velkou vyjimkou ani do plusu ani do minusu. 😉 Staci si zamest pred vlastnim prahem, jak jsi spravne psal vyse. Ostatni tahneme prikladem, ne na provaze... 😄
Po dlouhé době s tebou naprosto souhlasím. :yes: Taky mě ty reakce typu "no co von tam ještě dělá?" pěkně hnuly žlučí. A to jak jsem psal pod starším článkem mě Dakar ani Loprais nezajímají. Ale z čistě lidského hlediska. Dokud jel, tak se to hemžilo palcema nahoru. Teď musel odstoupit a pomalu se tu už tvoří pořadník na šroubky z Tatry. 😐
GTI
Je to jasný... Loprais dojel a neměl... zato máme novýho adepta na Dakar 2007 - YAROUKHa. Ten při tom ještě střihne jednoho ironmana - na korbě poveze hrazdu a cestou bude cvicit prostná. Před Dakarem bude prej posledních 10 kilometru tlačit. Teda svou Tatru. >😁 Tak já Yaroukhovi držím palce už teď. Já Dakar nejedu, já už ho jednou vyhrál... v pexesu. Pánové dobrou... a kdyby vás v noci budilo nějaký burácení... klid... To je příprava jezdců na Dakar 2007. Dobrou :yes:
jiste, jako obycejne ...
GTI
Přesně 😄 😉 :yes: Dobrou noc.
SMŮLA SMULOCÍ ZE SMŮLOVA. NEMĚL JI BRÁT S SEBOU. ALE PŘÍŠTĚ ...