Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Palubka
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 14:32
Ta palubka sice není úplně tip top, ale zase je docela jednoduchá a myslím, že vyjma olizovačů plastu nikoho neurazí. Líbí se mi ta klika na detailu dveří 3.f 1.ř. Myslím, že tomuhle autíčku pro jeho vnější vzhled lidi odpustí nějaký ten detail nebo chybku. ;-) :yes:
Palubka
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 14:56
..já teda nevím... ale interier Pola je dost strohej a jednoduchej.. takže to je prostě tato třída... žádnej lexusní koráb... ale městský auto.
Palubka
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 14:57
já tomu nevyčítám strohost, ta mi nikdy nevadila, vždyť píšu, že palubka je IMHO jednoduchá a řešená tak, že nikoho neurazí ;-)
Palubka
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 15:35
však já to jen doplňoval, že je to standard této třídy... takže v tom nic nevidím.. naopak
Palubka
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 15:46
né je docela dobrá.. :yes:
Grande Punto !
neregistrovaný "ericn"
| 7. 9. 2005 14:47
Musím přiznat že se mi tehle Fiátek líbí... :yes: Jak zvenčí tak zevnitř...
Grande Punto !
neregistrovaný "wector"
| 8. 9. 2005 03:12
jj, libil by se mi celej v cernym na nejakejch peknejch 16" nebo 17", pod kapotu 1.6 Turbo a byla by to nadhera ;-)
spatne slicovani
neregistrovaný "anonym"
| 7. 9. 2005 14:55
kdepak, fabie je 100 krat lepsi o trabantu nemluve ;-)
spatne slicovani
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 14:56
máš recht Cecilko..!
spatne slicovani
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 15:12
Pokud to nebyl zert, tak jsi vazne vool! Jak , prosim te, poznas z tech fotek to slicovani?:-(
fiat
neregistrovaný "rasto"
| 7. 9. 2005 14:56
tak tentokrat fiat upustil od svojich uletenych prvkov dizajnu v interieri a mozem povedat, ze sa mi paci. ci zvonka tak zvnutra. decentna pristrojovka, zladena so zvyskom. ta klucka je fakt prijemna na pohlad. s tym repro vyzera dobre. jedine, co by som vytkol, su sedacky. to sitie mi vadi, ale to je asi taliansky narodny sport.
auto dostava u mna :yes: .
bez titulku
neregistrovaný "BoBik"
| 7. 9. 2005 14:57
Nic proti Tomuhle autu, jen jsem dost zvědavý jestli se tady objeví příspěvky, které budou poukazovat na to, ze 48kW z benz. 1,2 resp 58kW z 1,4 je strasne malo a ze Fiat neumi udelat poradny motro etc. Tak je tomu vždy u příspěvků ke Škodovkám :o)
Palubka lepsi v realu
neregistrovaný "Essesant"
| 7. 9. 2005 15:56
Tobe pripadaji Multijety spatne? Jinak budou dalsi motory. Predne 1,6 Multijet-to je jasna vec a nejake 16v benziny. Ted se prave resi zatavba dalsich motoru po strance organizace vyroby. Pripravuje se i ostra verze Abarth, ale na tu si jeste pockame. Jinak podle me je palubka co tyce designu nejslabsi clanek noveho Punta. Vsechny ostatni casti interieru jsou OK. Na druhou stranu nazivo vypada prece jen o trochu lip nez na fotce a slicovani tech par kusu z pilotni serie, ktere jsem videl, nebylo co vytknout. Nove standardy kvality montaze zavedene u Pandy a nove Cromy zda se funguji a fungovat budou i u Punta.
Palubka lepsi v realu
neregistrovaný "Yaroukh"
| 7. 9. 2005 18:47
ad motory: myslim, ze jsi BoBika pochopil spatne
Pravda
neregistrovaný "Essesant"
| 8. 9. 2005 00:14
Jo, jsem za, ze ty dve benzinove jednotky sou slabe. Kdyby zatim byla alespon 1.4 16v...
JESTLI JSI NAŠTVANEJ
neregistrovaný "GTI"
| 7. 9. 2005 15:02
že na něho nemáš, pak seš naštvanej oprávněně. Protože tohle je krásný zvenku i zevnitř. tohle je prostě opět ta správná přidrzlá lítačka, v který si můžeš připadat jako v 911cce. A uvnitř tě Fiat poučí o tom, co je krása stylu. P.S. Než si do něj sedneš, umej si pořádně ruce. :yes: Bravo Fiat :yes:
JESTLI JSI NAŠTVANEJ
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 15:11
:yes:
JESTLI JSI NAŠTVANEJ
neregistrovaný "Jozki."
| 7. 9. 2005 15:11
nie 911 ale AM. ;-) Aspon ja to tam vidim. ;-\
JESTLI JSI NAŠTVANEJ
neregistrovaný "mišo"
| 8. 9. 2005 08:14
tie predne svetla mi pripominaju maserati 3200gt...
JESTLI JSI NAŠTVANEJ
neregistrovaný "racek"
| 12. 9. 2005 16:09
Hej taky sis toho vsimnul. Me taky. Ale fakt strasne moc.
Punťa
neregistrovaný "King"
| 7. 9. 2005 15:46
Nejhezčí malý fiat všech dob. Mrňous s vizáží Maserati Quattroporte, paráda. Motory sice výkonem moc neoplývají, ale na to si asi kvůli Euro 4 budeme muset zvyknout u více aut, nicméně si myslím, že i tak budou punta svižná, postarají se o to tradičně krátké převody. Co jsem tak zaslechl, tak nám ty výkony Taloši vynahradí sportovními verzemi :yes:
NUTKÁNÍ
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 15:49
..jak se dívám na Fiat.. a že nová Croma naživo je docela zajímavá ale je potřeba si na ni zvyknout... tak si dávám takovou otázku.. co lidi vede k rozhodnutí NEkoupit Fiat... ty ostrý tvary s horkou krví... a to včetně Multiply 8-s .... :-) máme tu spoustu fandů Ferrari.. ale tohle je přece malý Ferrari... nebo je důležitej styl..?? že by se opět stavělo srovnání s Polem.... 8-s To snad ani nejde... A ta poslední fotka Abarth.. to je sakra nářez.. teda pokud někomu Abarth vůbec něco říká... ;-\
NUTKÁNÍ
neregistrovaný "King"
| 7. 9. 2005 16:06
No nevím, právě odklon od klasických fiatích tvarů mě u dost mrzí (i když ne v případě tohoto punta), značka, který nahradí auta jako Coupe a bravo/brava věcí formátu Stilo 5D, Stilo MW a Croma, to je smutný příběh. Ale zlepšují se ve všech ostatních oblastech, takže se to asi dá přežít.
NUTKÁNÍ
neregistrovaný "Max"
| 7. 9. 2005 20:15
Naozaj porovnávať toto auto s Polom, alebo Fábiou ani nejde, na jednej strane tuctovosť a suchosť, na druhej strane vkus, štýl, hravosť, ktorá k tomu pridáva aj kvalitu. Už sa všetci tešíme na komentáre zasvätených "odborníkov" o nekvalitnom dielenskom spracovaní, zlom zlýcovaní atď....Pravdepodobne hegémoniu škodoviek a iných "ľudových" áut u nás neohrozí (Fábia by sa mohla vyrábať v súčastnej podobe aj 20 rokov a bude stále najpredávanejšie auto >:-[] )ale konečne jedno daľšie auto pre ľudí, ktorí majú vkus a nechcú byť súčasťou tejto šedi na našich cestách.
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 15:51
konečně někdo pochopil, jak má vypadat malé auto a podle toho ho vyrobil. :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 15:59
..jenže právě Fiat to věděl vždy.... :-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 16:02
no já nezdílím to nadšení pro styl... Fiaty jsem úplně nesnášel... Začal jsem je vnímat pozitivnějc až po příchodu Bravo/Brava.. Ty starý Una, Punta a Pandy jsem nemohl vystát... Proto mi přijde až teď, že Fiat našel správnou cestu..
Pochopení...
neregistrovaný "ciello"
| 7. 9. 2005 16:13
jenže právě tenkrát... a nebylo to jen Uno.. to mimochodem bylo auto s velkym "A".. ale byla tam mimo jiné i Panda nebo taky 127....!
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 16:44
Mě se prostě starý Fiaty nelíbí (ale faktem je, že 80. léta byla co se týká designu automobilů špatná všude - z "obyč" aut snad vyjma BMW)... Panda je zmenšený Uno a Tipo.. Prostě krabice, ale neskutečný.. To co teď Fiat předvádí je jak kdyby ho někdo pokropil živou vodou.. :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 18:52
Jenže v těch 80. / 90. letech byla právě ta Una a Tipa jedny z nejhezčích aut. V té době se mi Tipo moc líbilo. Digitální budíky - to byl hit :yes: Také to byla auta roku ;-) A neřekl bych, že to bylo tak strašný. Vždyť třeba Escort, nebo Sierra byly hezký auta. V té době. S odstupem času je to ale těžké hodnotit.
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 19:15
To máš pravdu, s odstupem doby, tedy dnes těžko hodnotit, když vedle toho postavíš současný auto. To by člověk musel jezdit tehdy někde v záp. evropě, aby si udělal představu, jestli to v kontextu doby bylo dobrý nebo ne. Ale Uno bylo strašný..
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 19:19
Uno byla bomba :yes: Ten super název. Malý auto. Jeden stěrač, prostě uno ;-) Vzpomeň si u 3D verze na kliky dveří. Ano, ty zapuštěný páčky. Ten starej znak Fiatů "///" na čelní masce. Italové umí. :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 19:35
No.. s tímhle prostě nesouhlasím >:D :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 19:39
Nemusíš ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 19:40
:yes:
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 19:44
Nebyly tam ty pruhy ////? Vic pruhu, vic Fiat:-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 19:46
>:D Ještě dřepíš v práci?
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 19:56
Jo:-( a jde mi to jak psovi pastva a za chvili se na to vy...
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:01
Dyť jo, utíkej z práce. PP čekají >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:03
Jeste ty me ser! Me ceka korat tak dalsi prace a rano musim tak nejdyl na 6 udelat nejaky papiry a v 9,30 uz musim byt v Praglu:-( 8-s :no:
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:06
Práce šlechtí ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:08
Arbeit Macht Frei - volně přeloženo Práce šlechtí >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:10
A pak že se ti v Dachově nelíbilo >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:12
Netahej sem furt ten Dachov..
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:15
Kdepak, ten k tobě patří, stejně jako Blitz >:-[] Už se ho nezbavíš >:D ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:20
Blitz ano, Dachov ne...
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:22
Zeptáme se Tamina. Ten rozhodne ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:43
Tamin mě učí německy...
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:08
To uz bych musel byt slechetnej jak vsichni musketyri dohromady:-(
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:09
Vždyť jsi! Jak nás tu hezky udobřuješ :yes: :-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:12
Taky uz nebudu! Jste banda nevdecna a moji peci si vubec nezaslouzite. Necham vas sezrat se navzajem >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:13
Vždyť my se jen řídíme heslem, že co se škádlívá, to se rádo mívá >:D
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:13
No aspoň ráno protáhneš kočce pérka ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:16
Kocka vstava ve 4:-( Takze mozna pujdu uz na 5:-(
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:21
Myslel jsem ocelota ;-) PS. byl jsem se "projet" [odkaz] ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:22
Cim tou Astrou nebo tim starsim S-typem?
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:23
Nerejpej :-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:24
Ja nerejpu, jen se ptam.
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:26
no já na kole :-( , >:D >:D ... PS. [odkaz] ... já vim až na tu barvu ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:27
On na tebe vazne jednou nekdo pusti nejaky zvire nebo tchyni:-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:32
No, taky se u toho vždy cítím, jak když kradu brambory >:D >:D , já vím vypadá to podezřele, ale mě to nedá... Né že bych se tomu systematicky věnoval, ale když zjistím, že má někdo Jag tady poblíž, a bývá tam častěji, tak si ho tam jedu blejsknout.. nevím jestli si minule viděl [odkaz] ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:32
Tahnu domu. Jeste jsem dneska krome asi 30 hrebiku nic nejedl a vubec nic mi stejne nejde. Mejte se tu a chovejte se slusne:-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:33
:-) neboj.. budeme. Tak "šťastnou" cestu..
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:35
Měj se a pozdravuj Prahu ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:37
Ty taky nejsi z Práglu. Já myslel že jo... ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:39
Tož, já su z Práglu :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:40
Aha, ale 200 km na východ co ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:43
Naozaj som z Prahy :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:43
Tak si dělej ***ky... z někoho jinýho.. ;-) >:D
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:47
Tak mi dej nějakou otázku, kterou ti odpoví jen Pražák? >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:49
No to nemusím, tak proč si psal Matesovi, aby pozrdavoval v Praze..? ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:51
A proč by nemohl pozdravovat v Praze? ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:54
Je to divný.. Proč by si ty měl pozdravovat v Praze, skrz Matese? :-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:56
Já říkal matesovi, ať pozdravuje a ne že má vyřídit moje pozdravy >:D :-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:58
Ale proč by měl Mates pozdravovat v Praze, když v Praze můžeš ty pozdravovat každej den... >:D ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 21:28
On má pozdravovat, protože tu právě každý den není >:D
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:09
Stavím se na snídani.. >:D >:D Tedy, delat už na šestku papíry... Tak brzo se přece nikde "nepapíruje".. ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:11
Ja teda budu muset, protoze jsem to slibil uz na dnesek a to vazne nebude, takze rano vyrazim driv a budu se v tech papirovejch sr*ckach hrabat:-( :no:
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:12
Tak to dodělej teď a ráno si přispi ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:15
Ted delam neco jinyho a jak bych se pustil do papiru, tak neco zkurvim:-(
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:09
Co je to PP? Zase nějaká anglická zkratka nebo co? ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:11
To je tajná zkratka ;-) Mates ví, viď?
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:12
Hadanka za 100 bodu. Co je moje oblibene tema?
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:14
No jo, ví :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:15
Já vím, tedy to jedno pé je jasný ale to druhý... taky znám jednu hlášku s dvěma P, ale to asi ono nebude.. :-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:16
Kdepá... samá voda :-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:17
Jsi docela blizko, ale jeste premyslej:-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:18
Ty už jsi moc daleko >:D >:D >:-[] ;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:19
Daleko?
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:21
No jo, Micek psal, že jedno "P" je "" a to už je trochu "dál". Tak nějak "pod povrchem" ;-) Nebo sis PP vyložil možná taky jinak, než jsem myslel.
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:20
napadá mě ..cat >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:21
Teda , ze ty sis nepresednul?:-) PP=perverzni panicka(y):-) Teda nic jinyho me nenapada >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:23
aháá >:D >:D ... to jak tady ZZ a Tamin minule na mě chrlili ty zkratky, tak už jsem nevěděl >:D >:D :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:24
To byl Tibby :-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:25
Jasne, Tibby muze vzdycky za vsechno:-)
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:32
Aby nedošlo k mýlce, byl jsem to já a Tibby. Ale Tibby za všechno samozřejmě může >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:40
Tibby je rád, že přežil židli..
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:43
Nechápu...
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:44
Pochopíš...
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:45
>:D Aha, už chápu ;-) >:-[]
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:45
;-)
Pochopení...
neregistrovaný "mates"
| 7. 9. 2005 20:24
To bude tou anglickou okazalou pomalosti (rozvahou):-)
Pochopení...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 20:26
>:D >:D :yes:
Pochopení...
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 20:23
:yes: :yes: :yes: Tak přeci jenom ví :-)
Pochopení...
neregistrovaný "125S"
| 7. 9. 2005 20:30
Ale v 60. a 70. letech dělal jedny z nejlepších aut, kdy se Fiat 125 srovnával s trojkovým BMW.
Pochopení...
neregistrovaný "ericn"
| 7. 9. 2005 17:21
jojo Grande Punto je povedený, a s naftou 1,3l Multijet 66kw, dobrá volba :yes:
Moooc pjekné!
neregistrovaný "Cosworth"
| 7. 9. 2005 16:06
Tak se nám tu, v tomto segmentu začíná rýsovat tuhý konkurenční boj... Nejdříve povedený Suzuki Swift, pak Mitsubishi Colt, teď přichází povedený Fiat Grande Punto a brzy bude následovat nový Renault Clio. Ve škodovce můžou bejt jen rádi, že u nás lidi dají na tradici a ńeustále kupují již značně designově dosluhující Fóbie... :yes:
Moooc pjekné!
neregistrovaný "King"
| 7. 9. 2005 16:09
Designově jo, ale po stránce jízdy je to po fiestě stále to nejlepší, co můžeš koupit a v řadě ohledů je lepší než fiesta. Jsem zvědav, co předvede smršť novinek od konkurence, ale budou muset docela přitlačit, aby f a f předběhli.
Moooc pjekné!
neregistrovaný "Lubos"
| 7. 9. 2005 17:36
No dovolim si povedat, ze taky Swift F a F zdaleka preskoci.
Moooc pjekné!
neregistrovaný "King"
| 8. 9. 2005 08:37
V čem?
fiat
neregistrovaný "Guest"
| 7. 9. 2005 16:06
jestli je tohle Bambino Maserati první vlaštovka a další bella machina bude Trepiuno tak doufam ze uz tu konecne prohledem a v cechach budou i krasna auta :yes:
FiatPSA?
neregistrovaný "Paja"
| 7. 9. 2005 16:34
Jsem rad, ze Trepiuno dostalo zelenou, to je presne moje vize retrodesignu...Navic jestli je tohle predzvest noveho Stila mame se na co tesit. Nejvic jsem zvedav s kym se Fiat spoji, jestli po nekolikere spolupraci na poli MPV a dodavek dojde ke kapitalovemu slouceni s PSA, nebo jestli Carlos Ghosn ukaze Fiatu jak se zveda fabrika z kolen zpet na nohy? Nikdo dalsi me nenapada, snad BMW kvuli rodinnemu stribru ve forme AR, F a M? Kdo dalsi? Daimler ma problemy, to same Ford, VW nepredpokladam a Toyota by me prekvapila...
FiatPSA?
neregistrovaný "ZZ"
| 7. 9. 2005 18:56
"to je presne moje vize retrodesignu" PŘESNĚ TAK! Pod to se klidně podepíšu ;-)
FiatPSA?
neregistrovaný "ericn"
| 7. 9. 2005 17:24
Jo Trepiuno vypadá pěkně,vzpomínka na Fiat 500 :yes: daší Retro na silnici ;-)
Akorát ty motory...
neregistrovaný "Micek"
| 7. 9. 2005 16:47
Mě osobně chybí motorizace 1.6... Považuji to za ideální obsah pro tohle auto...
Akorát ty motory...
neregistrovaný "Wik"
| 7. 9. 2005 17:47
Ty benzinový motory jsou o ničem,ale myslím že postupem času něco přibude. :yes:
Akorát ty motory...
neregistrovaný "Pjotr"
| 7. 9. 2005 18:03
Výkon benzinov nic moc a naftaky budu urcite drahe :-( . Kde je perfektna 1,2 16v? Dufam ze pribudne aspon 1,4 16v alebo konecne nova 1,6 16v...a nebude tam skok hned na 180k turbo.
Akorát ty motory...
neregistrovaný "Max"
| 7. 9. 2005 20:04
Stratégovia Fiatu pri výbere motorov jednoznačne vychádzajú z toho, že aj tak sa najviac predávajú základné verzie s 1.2, väčší výber dízlov vychádza zo súčastných trendov a pravdepodobne sa snažia "loviť" aj medzi zákazníkmi nižšej strednej triedy, ktorej sa punto minimálne dľžkou približuje (aj keď neviem pokiaľ sa budú autá od generácie ku generácii zväčšovať) pričom cena v porovnaní s konkurentmi je nižšia. Neviem ako sa môže niekom zdať motor 1.9 MTJ 130 CV na 1030 kg auto vo verzii Sporting slabý. To auto je ľahšia resp. rovnaké ako Fábia tá ma tuším 1050 kg! Ináč nádherné autíčko, super vyzerá verzia Sporting so 17 palcovými kolesami :-!
Akorát ty motory...
neregistrovaný "Honzus"
| 7. 9. 2005 21:56
Jasně, na začátku roku 2006 přibude motor 1.4 16V 95k. Myslím to bude OK a pak bude ještě 1.6 Turbo 180 k a 1.9 Multijet 150 k ;-)
bez titulku
neregistrovaný "ethicon"
| 7. 9. 2005 20:30
Jednoducho povedané slovami šéfa Fiatu Luca di Montezemela na prezentácii nového Punta "Fiat is back" :yes:
bez titulku
neregistrovaný "125S"
| 7. 9. 2005 21:05
Ted sem si prohlíd video na fiatpunto.com a nestačil jsem napočítat počet variant sedaček a přístrojovky. Jenom tich benzínových motorů mohli vybrat pro začátek víc.
punto
neregistrovaný "misoo"
| 7. 9. 2005 21:52
no nic extra... cakal som ze to bude horsie, ale aspon ze to uplne nepo*rali... podla mna exterier o nieco prevysuje interier... ;-\
PROČ FIAT NELETÍ?
| 7. 9. 2005 22:47
Ciello to nahoře píše dobře - Fiat je vlastně malý Fero, tak jak to, že nejde. To je jasný, proč nejde. Hospoda... neznalost... nevědomí. Totiž Fiat - zde Grande, GRANDE Punto ukázalo, na co italové maj. Jenže v tom jsou tvary vedoucí až k Michelangelovi... tedy jemnej styl, jemnej stín, nadpozemská dokonalost. Co chceš, tady ze země drátěnejch Švejků na zdi? Z pod kterejch prosvítaj kytíčky z malířskýho válečku. Ty se nedíváš kolem? Ty nevidíš to prázdno. Tebe neoslňujou světla televizí, co blikaj do tmy ulic intelektuální SOS? Tak proto tu nemá Fiat šanci.Tady totiž sice každej ví kdy upálili Husa, ale nikdo neví za co... a v tom to je. Kutna na hlavě... vlastně basebolka na hlavě. A pod ní vakuum.
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Essesant"
| 8. 9. 2005 00:20
Tak pod tohle se s klidnym srdcem podepisu taky. Ikdyz bych to asi vyjadril min barvite ;-)
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 07:10
Bodejt by ne, kdyz si tady polovina lidi mysli, ze byt "in" znamena valit pasika a bleskove se prevlekat z nejdrazsiho obleku (proto nikdy nesundavaji sako, aby bylo videt, ze to opravdu stalo) do znackovych teplaku, az na to, ze tito nikdy nepochopi, kdy je opravdu vhodna chvile prijit v jednom, nebo druhem. Fiat je pod jejich uroven, ale jeste loni chteli Ferrari (letos ne, v F1 nevyhravaji, jooo Mercedes to je jina...). spousta z nich si ani neuvedomi, ze jezdi v "lidovem voze", nebot neumi jazyky. GTI, Tve city prominou, ale vhodnejsi priklad jsem nenasel (ty vkus mas...to vime... ;-) )
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "wolff"
| 8. 9. 2005 08:41
No to sem nečekal, že by GTI napsal něco tak...opravdového,....pravdivého. Souhlas
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 10:43
Asi mě málo čteš ;-) :yes:
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 11:00
...ze to nebylo na me??? >:D
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 11:13
>:D Ne
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 11:14
Napsals to trefně... :yes:
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 11:33
...uz jsi cetl recenzi a prvni dojmy z Punta?
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 11:55
nechavam link, kdyz Punto nesetrelili na techto strankach, pak se domnivam, ze se do nej budou trefovat uz pouze nemecti novinari...vypada to na uspech (treba se ze strany AMS, nebo AutoBildu dockame opet "prevraceni" pri losim testu jako u Loganu >:D )
[odkaz]
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 12:07
:-)
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Viper"
| 8. 9. 2005 09:29
Ok. Tady neleti, protoze jsou tady jen zabedneny lidi cumici po vecerech na pullitr pred sebou a diskutujic o nicem... Ale proc se teda neprodaval v Nemecku? Proc ne ve Francii? Anglii? Svejci? Vsude svejci? Svejci invaze? Mozna to neni nevkusem, mozna mel jen fiat po urcite obdobi spatna auta - s Puntem nastal obrat (alespon v to verim) a fiat pujde nahoru... Neni to otazka vkusu, to muze ovlivnit jen okrajove, je to kvalita aut, co prodava....
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 09:41
Stilo...spatne auto??? Zcela jiste ne, snaha italu podmanit si nemecky trh (nevim proc je to zbytecne v teto tride...), je to vuz ukazaujici zada konkurenci z Korei a vyrovnany souper evropskych a japonskych vozu v dobe sveho uvedeni, navic za vybornou cenu se skvelym vybavenim. Pokud se smiri s tim, ze majoritnim trhem zustane navzdy pouze domovska Italie (stejne jako pro PSA a Renault Francie apod.). Velka Britanie je naproste specifikum, Opel alias Vauxhall se tam bude prodavat vzdy, Ford je bran temer jako domaci znacka, japonci tam ve svych tovarnach taky neco vyprodukuji a umisti a ostatni uz tak vysoke prodeje nemaji (v nizsi stredni tride snad jeste s vyjimkou francouzu, coz bych si vysvetlovat spis geografickym hlediskem).
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "jesus"
| 8. 9. 2005 18:06
...pěknej příspěvek,skoro slzu jsem uronil nad stavem té naší země...vsadím se že každej, kdo ho přečet si musel říct jak je to tu maloměšťácký a zoufalý, nicméně on takovej samořejmě není...všichni viděj až za roh ale zbytek si nevidí ani na špičku nosu...jemnej styl a stín vedoucí až k michalangelu...taky to byl homosexual, proto ten jemnej styl...jinak auto je to samozrejme pekny,o tom zadna
PROČ FIAT NELETÍ?
| 8. 9. 2005 19:40
Zkus to příště napsat tak, abys to pochopil alespoň ty. Vidím, že jsem to napsal nahoře velice trefně...
PROČ FIAT NELETÍ?
neregistrovaný "jesus"
| 8. 9. 2005 19:55
nojo
Kufor
neregistrovaný "saar"
| 8. 9. 2005 09:35
Kufor iba 275 l to je pre mňa sklamanie, ináč to mohlo byť už aké také rodinné auto.
Kufor
neregistrovaný "ciello"
| 8. 9. 2005 09:54
:-O :-O :-O ........ >:D >:D >:D .... od tohodle snad nikdo nečeká rodinný auto.... >:D
rodinné auto
neregistrovaný "saar"
| 8. 9. 2005 10:07
keď to čaká 1/2 ľudí od fabie tak o čom rozprávaš
rodinné auto
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 10:19
Cesky a slovensky trh je sice specifisky, ale maly, navic si myslim, ze vetsina lidi potrebujici prostor za 300tis sahne po 1-2 roky starem aute se servisni knihou a plnou vybavou. Pro staty na zapad od nasich hranic to bude vzdy brano jako auto pro mlade, bezdetne, druhe auto do rodiny, auto pro dealery, sluzebni vuz do mesta apod...
////
neregistrovaný "MT"
| 8. 9. 2005 12:26
Na prvy pohlad celkom pekne ale......... je to sice len vec vkusu ale....ach ta kremova farba, a kde su ochranne listy ako to byva zvykom u konkurencie (WV)

Dielenske spracovanie celkom dobre ale.........to licovanie karoserskych dielov by mohlo by predsa len o nieco lepsie, ved koknkurencia (WV) sa pohybuje v ovela vyssej presnosti

Motory ...no celkom dobre ale.........1.2 8V? do takto velkeho auta? Nebolo by predsa len lepsie 1,6 a 1,8? A 1,3 multijet medzi 1000 a 1001 otackami straca dych, a pri 2000 otackach sa v kabine ozyva predsa len hlasnejsie nez sme zvyknuty u konkurencie (WV)

Interier no...celkom dobry ale......... nieje predsa len trochu fadny, a tie farby ........a plasty posobia dost lacnym dojmom na dnesnu dobu a najme v porovnani s konkurenciou (WV). A velkost batozinoveho priestoru......na auto dnesnej doby sedy priemer

Jazdne vlastnosti – podvozok celkom dobry ale......predsa len starsia koncepcia ktora vychadza este z prastareho typa. Auto sa sprava nierne nedotacavo a naklony v zakrutach ma konkurencia (WV) predsa len zvladnute lepsie.Sme zvedavy ako si auto poradi v losom teste, ci dosiahne minimalne vysledky konkurencie (WV)

Brzdy posobia sice dobrym dojmom, ale urcite budu meknut po 500 000 km a brzdnu drahu z 60km/h ma predsa len lesie zvladnutu konkurencia (WV)

Bezpecnost ...tu nieje co riesit 5hviezdiciek (sice len tak tak), pet airbagov.....ale.....konkurencia(WV) presa len posobi masivnejsim dojmom

Svietivost svetie....dobra....ale konkurencia (WV) uz ma zvladnute aj natacanie svetiel pri prejazde zakrutou

Predsa je to len FIAT takze celkova znamka – 2v

Takto nejak si prestavujem clanky o tomto NADHERNOM MASERATI BABY v casopisoch auto aktual, auto motor a sport, auto bild a vsetkych tych sra...kach.....

A TEBE FIAT LEN DRZIM PALCE

//// :yes:
////
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 12:50
>:D Snad jen dodatek, myslis VW, nebo WV? Mozna by stalo za to prelozit a poslat inkriminovanym redakcim. Ovsem, srovnani budou nejcasteji Punto, Clio, 207...mozna faceliftovane Polo. Co se tyce srovnani se zavedenou konkurenci ocekavam spise...Punto se konecne dotahlo na sve nemecke rivaly, nicmene ti jsou za polovinou sveho zivotniho cyklu, pockejme tedy se srovnanim za 2 roky... >:D
////
neregistrovaný "MT"
| 8. 9. 2005 13:14
jasne, pomylil som sa ale na tom nezalezi......zvdy bude //// horsi, ci uz ako WV alebo VW >:D
////
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 13:58
Nahoře jsi to napsal hezky... neotřele. Ovšem v zájmu objektivity je nutno si říci, že automobilku nedělá jeden model. Takže postavíš-li na parkoviště proti sobě Fiat a VW, pak je jasné, kdo je vítěz. I když zas tak úplně to jako přímočarej souboj také nelze nazírat. Jendo je jisté, dělat Fiat všechno tak krásné, jako je tohle Grande, tak se ostatním třesou kolena. Jenže Fiat je mistr malejch. Tak mu dopřejme tu slávu. Puntu fandím, už pro tu nezáviděníhodnou poslední verzi. Tak jako má VW celou domakanou modelovou řadu, tak to má teď snad jen Citroen. A to je také nutno ocenit... P.S. pozor na Marakesch, Beduina, G+, cabrio... Polo GTI, a šlehu všech ostrejch - R 32. Je toho od VW požehnaně. :yes:
////
neregistrovaný "MT"
| 8. 9. 2005 14:07
chcel som tym len vyjadrit svoj nazor na tie nemecke platky ..a tam mi ta objektivita neskutocne chyba.zial maju to aspon tu tak pod palcom ze mi je z toho casto do placu ked ich citam ..... mali priklad.....porovnavali tam auta 4 x 4. neviem uz presne co vsetko tam bolo myslim ze touareg, xc90, turancar, x5 a pod......a samozrejme mala panda.......bolo to smiesne. len hadaj kto skoncil posledny - samozrejme hyunday ale predposledna panda..... >:D
////
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 14:57
Já už to přestal číst...
////
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 14:18
Mas pravdu, ze VW si peclivym budovanim image a rozsirovanim palety modelu vybudoval vysadni pozici v Evrope, spise nez Citroen bych videl jako podobne rozmachleho konkurenta kreativni Renault. Fiat ma smulu v utlumovani poctu modelovych rad a v ustupu ve tride Stila, ani druha generace Punta se nestala tim, cim byla ta prvni, tedy opravdovym lidovym vozem. Snad se tedy konecne dockame expanze, ackoliv si myslim, ze okrajove a exkluzivni zajmy budou nadale zajistovat znacky Alfa a Lancia (Thesis je naprosto nedoceneny designovy skvost, skoda). Priznejme si, ze to byla prave usporna opatreni, ktera dovolila VW roztahnout ruce a Italove v setrivosti nikdy neexcelovali. Navic si v dobe, kdy mohli videlat pekne penize na konkurentu Scenicu, dovolili prijit s necim tak extravagentim jako je Multipla. Zajiste, mozna jim patri uznani za odvahu, ale na to se nikdo nepta. Stejne jako v pripade usedleho Stila (krome 3d, ale zase okrajovy typ), to prislo v dobe, kdy vsichni vedeli, ze Golf IV byl od zacatku prilis konzervativni a hatchbacky pujdou cestou Focusu, ovsem Fiat sel do tridy Golf s konzervativnim tvarem, spickovym vybavenim a zpocatku vysokou cenou neodpovidajici momentalnimu image vyrobku..dalsi promarnena sance, tzn. behem par let tri neprilis uspesne modely ve stezejnich tridach. Verim, ze vsechny tyto preslapy byly probrany zprava i zleva a ted prichazi novy king v nizsi tride. prichazi, aby nas upozornil, ze FIAT is back. A garantuji, ze mezi hot hatchi budeme mit noveho zraloka Punto HGT, proti Cliu RS, 207RC...to bude mazec!
////
neregistrovaný "GTI"
| 8. 9. 2005 15:01
To teda bude mazec :-) Jo, s tím Ranaultem souhlasím. Já toho Citroena uváděl spíše s akcentem na aktuálnost všech modelů. Šíře opravdu svědčí ve prospěch Renaultu. G IV byl střihnutej konzervativně, ale dnes se na něho podívej a neveříš, že se už rok nedělá. Zadek je krásnej stále. Stilo - souhles. I přes ten tupej zadek je to ovšem stále krásné auto.
////
neregistrovaný "bdX"
| 8. 9. 2005 19:36
Takže zatím mohu v klidu prohánět svoje HGT nyní již výběhového typu >:D
////
neregistrovaný "ZZ"
| 8. 9. 2005 19:55
Jen u toho Citroëna zůstaň. Máš mou pochvalu ;-)
////
neregistrovaný "Paja"
| 8. 9. 2005 15:30
Fakt jsem napsal vydelat s mekkym "I"??? To je ale hanba! Omlouvam se! :-(
////
neregistrovaný "miňko"
| 14. 9. 2005 12:19
Mňa tie kecy o nekvalite talianov prestávajú baviť. Alfa 156 bola autom roka, Punto aj Brava boli autom roka, vtedy ich novinári ospievali, ako sa len talianska kvalita zlepšila. Dnes čítam články o ojazdených Puntách a Alfách 156 a mám chuť niekomu vymplátiť mozog z hlavy, pretože zase sú Taliani odpísaní. Najazdil som s Puntom za 9 rokov 216 tisíc km, to auto ma nikde nenechalo. Dnes čítam blbé reči na kvalitu Punta v časopisoch. Keby som bol truľo, ktorý to nemá vyskúšané, tak tomu verím.
Fiat renomé
neregistrovaný "Wendy"
| 8. 9. 2005 21:35
Ač je to s podivem, i přes současnou snahu Fiatu, tak stále v očích evropana zůstane jen fiatem. Není nejhorší, ale.....to renomé se nějak nezlepšuje.
Fiat renomé
neregistrovaný "wolff"
| 8. 9. 2005 22:25
Ha Ha Ha
Chtěl bych mít vaše problémy. Fiat na to není špatně. A skoro ybch vsadil boty, že kdyby se to vzalo z prava a z leva tak těch modelů má víc než VW...
Tak jen to zkusím... Já Fiat A GTI VW... Čeho bude víc a hlacvně jakej bude rozdíl...
Seicento, Panda, Stilo 3D, Stilo 5D, Stilo MW, Idea, Punto, Punto Grande, Corma, Ullyse, Doblo, Strada, Ducato. (Ducato Maxi a spol vynechávám), výhledově Trepiuno a snad něco mezi cromou a Stilem)
AR 147, AR 159, AR 166, AR Brera (tady je pozice pro dorovnání rozmáchlýho VW v podobě Kubangu a C8)
Lancia Ypsilon (vele úspěšné malé auto), Lancia Delta (nyní není,a le brzy bude), Lancia Mussa, Lancia Lybra, Lancia Thesis, Lancia Zeta (tak tohle je ovšem mňamka). Tak to je všechno. Některé auta by u VW těžko hledaly konkurenci(Ypsilon, Zeta, AR, Grande). VW má navíc Tuarega. Značky jako Ferrari a maserati a jejich modely, i když v tomhle ohledu má Fiat nad VW zcela viditelně navrch.

Tak se ptám. Je na tom tak zle, jak se tady Němečtí novináři snaží vsugerovat?

P.S. Do dvou let prakticky kompletně obnovených 24 modelů...
////
neregistrovaný "wolff"
| 8. 9. 2005 23:54
No jelikož mám čas a jelikož je stále srovnáváno z VW, ačkoliv ho nepovažuji za etalon, tak to zkusím přes něj. budu rád, když mě opravíte.
VW - Fox, Polo, Golf, Jetta, Passat, Phaeton (ale ten bych tam ani neuváděl, neb je to z košile ostuda, ale kdyby stál polovic, stál yb za hřích), Tuareg, Sharan, Transporter, Caddy, Touran
Audi - A3, A4, A6, A8, All Road, Q7, TT
Seat - Ibiza,Leon,Altea, Toledo - I když tady je trochu sporné...
Škoda - Fabia, Octavia, Superb (ten ale končí)

T.J. 25 Aut...
bez titulku
neregistrovaný "wolff"
| 9. 9. 2005 00:00
Jo a u Fiatu sem ze současných modelů zapoměl na Barchettu, Scudo a Palio. U VW zase na New Beetla. Takže ono je to tak nějak prašť jak uhoď. Já prostě chybu envidím ve kvalitě, která je u Fiatu asi i vyšší než u Němců, ale prostě vidím v tom PR.

P.S. PSA nemá takhle široký záběr, ale nechce se mi to vypočítávat, Renault s Nissanem možná, když se do toho započte i Infinity,a le spíš bych řekl, že je to praš´t jak uhoď. Jedině P.R. a zase P.R.

Ale z výše jmenovaného je celkem patrné, že kdo koupí Fiat nemusí se cítit být méněcenný, ale spíše naopak. koupil si auto značky, která v automobilovém světě dokázala ze všech asi nejvíc, no po boku GM a snad i Fordu. ostatní jsou pouze historické umělotiny a rychlokvašky... Pardon zapoměl sem na Mercedes. ;-) a škodovka by tam taky patřila nebýt 7 let německé okupace, pak 40 let ruské okupace a teď 10 let zase němcké okupace. 8-s
bez titulku
neregistrovaný "Jenda Benda"
| 9. 9. 2005 14:10
Nebylo náhodou nedávno 100. výročí Škoda ?
SKODA? SKODA
neregistrovaný "wolff"
| 9. 9. 2005 14:55
No bylo, Proč? Však mě ta stráta u škodovky a 60 let decimace mrzí. Psal sem, že bych ji určitě řadil mezi ty automobilky co se v historii prosadily. Bohužel dneska je už Škoda VW a Bolševika taky nemohla vyrábět co chtěla. Za Hitlera diktoval Goebls, Za bolševika stalin spol a dnes? Dnes všichni známe předsedu představenstva VW... Ale nic ve zlým... Těch 100 letých automobilek co vydržely do dnešních dnů moc není... FORD, FIAT, MERCEDES, GM a finito... - to jsou ti apoštolové co psali dějiny a bude je psát i nadále...
SKODA? SKODA
neregistrovaný "xoxo"
| 10. 9. 2005 16:18
Pravda, pravda to s tým (P.R.)
SKODA? SKODA
neregistrovaný "Max"
| 10. 9. 2005 16:43
VW objektívne vyrába síce dizajnovo suché (GolfV celkom ujde), ale určite kvalitné autá, ktorá však možno okrem precízne spracovaného interiéru v ničom neprevyšujú štandartné európske značky ( bežné motory tiež trošku za dobou-hlavne TDI) Ide skôr o propagandu a bohorovnosť zástupcov značky a väčšiny novinárov (nemeckých a našich), ktorý z tohto koncernu vytvorili akúsi modlu, pričom iné značky hlavne talianske sú škatulkované do určitých schém (nekvalitné dielenské spracovanie, zlý imidž, škaredý dizajn, zlé zlýcovanie, max. sa doťahujúce na nemeckú "kvalitu" .....) čo je vlastne kontraproduktívne a je to vidieť aj v týchto diskusiách, kedy sú na autá od VW možno až neprávom emotívne reakcie. Na druhej strane sú tieto debaty zábavné a všeličo sa človek dozvie. :-)
otrasna palubka
neregistrovaný "snov"
| 13. 9. 2005 11:29
...tak som sa tesil, ze konecne to bude auto tip - top, ale co som videl vevnitr. Sak to je strasne. nerozumiem
1: co za faldu visí na budíkoch
2: preco je ten stredny stlpik taky vyrazny - opticky ubera miesto
3: dvere nenadvazuju ani v najmensom na palubku
Ta neotesanost palubky vobec nekoresponduje so skvelým exteriérom! To teda pokaslali. Pripomina mi to octavku - prve verzie, tiez som bol sokovaný.
otrasna palubka
neregistrovaný "iFko"
| 22. 12. 2005 14:11
no moj ja som v tom aute uz sedel na rozdiel od teba a len trepes .. to auto je vymakane
picoooooooooooooos
anonym
| 6. 1. 2008 21:40
tiaaaaaaaaaaaaaa

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku