Fiat začal pomalu dávkovat informace o novém Puntu. Na internetu však kolují fotografie novinky zcela bez maskování. (Doplněna fotografie pětidveřové verze).
Mam 1. generaciu a je cas na generacnu vymenu, a toto sa mi vazne lubi, zalezi od ceny, marketingu a aky skutocne bude, motorov ani priestoru sa nebojim, problem bude asi spracovanie, fiat je vzdy dobre navrhnuty ale zle zmontovany...
a je to tu: RYTÍŘ, co pobije všechny ostatní konkurenty v třídě. LEDOBOREC, co rozrazí zamrzlé a stojaté vody této třídy. KRASAVEC, který učaruje jak ženám, tak i mužům (tedy ne hot-bejkům z pola). SPORŤÁK, co tě nenechá chladným. jo, je to fešák, který má v tomto segmentu jako první styl. ano, jako PRVNÍ. silnej a potentní, jistej v kramflecích. tak tak, krása se rodí v Itálii, líhni mistrů a sídle vizionářů. každý ví, že takhle má auto vypadat, každý. zapomenete na ikony, apoštoly a guru, teprve Puntem se zhmotnila definice krásy této třídy do automobilu. Punto nezůstalo na polocestě, Punto je celé, je dotažené.
dej si studenou sprchu, jeste s tim nikdo nejel. Predstavili samozrejme nejhezci model, nebudou nikde ukazovat nejchudsi vybavu s plastovejma naraznikama a zrcatkama na ocelovejch discich a naparovat se, pred ni! Vypada konecne hezky, zas po dlouhy dobe nejakej hezkej makaron. Doufam, ze se to nezacne po 4 letech sypat. Ovsem kdyby uz jsme tu nemeli vetsiho brachu, Cromu, pak by se dalo i rict, ze je originalni. proc se vsichni najednou zacali vzhlizet po VW a kopirujou velky auta na maly! Proc se nevydaj vlastni cestou? Seat to dotahnul do brutalniho incestu, ten kdo to vymyslel, at zdegeneruje jako slechticky rod ze 17 stoleti, kde obcovali vsichni v rodine, kdyz uz nemohli vyplodit nic kloudnyho! Ale Fiat by mel jit cestou dvojcatek- Bravo a Brava ZASE!!
Ad Seat. Predvcerom som inde pisal, ze Steve Lewis, ktory spachal tie Seaty bol minuly tyzden od Seatu nahle "odideny". Nahradil ho okamzite Luc Donkerwolke z lamborghini.
Já četl... rytíř, co poblije... a úplně jsem se zhrozil... Ale, myslím, že to není tak jisté, teď jsem ještě mrknul na poslední fotku, co předkládá Marko, a byl bych zdrženlivější. Minule, je to asi 2 měsíce jsme psali k tomu modrému, a chválili jsme. Tyhle fotky jsou supersuperamaterský projev fotografa, takže dovozovat se dá krása jen boku... a tak v té souvislosti mě napdá, jak půjde ten zadek... jinak světla jo, bez přopomínek. P.S. Zkus to psát "posvém", myslím, že nejen já čtu rád tvé příspěvky, když jsou "radiovské"
no já nevím, jak je po radiovsku, ale takhle jsem to napsat chtěl ... musíš uznat, že je to opravdu nečekaná šleha, která třeba i tobě konečně promne oči ...
Nechci mentorovat, ale kdyz uz pisete italsky, tak se to prosim naucte: spravne ma byt "Buon giorno, c´é un bell´uomo" (to dlouhe "e" se pise naopak, ale jelikoz nemam it. klavesnici, tak me omluvte), nebo lepe "Che bello!", ci "Che bellezza!". Dekuji. V dokonale ucte Jeliman
ano, omlouvám se, bon se mi tam vloudilo z francouzštiny, a s tím e to mám ten samý problém, tak mě omluvte. snad se zase tak moc nestalo. děkuji. nechci mentorovat, ale v celém Vašem příspěvku chyběly čárky a háčky.
Zhruba vo velkosti Punta Fiat pripravuje male SUV "Sedici": [odkaz] . Auto musi byt predstavene do konca roka, pretoze ma by official car na ZOH 2006 v Turine.
No abych řekl pravdu tak nic moc. Udělat SUV z Fiata Idea, bylo by to asi lepší a levnější.
A ohledně toho novýho Punta - no sice se mě líbí, ale trochu jsem doufal, že vezmou u fiata Ideu, trochu sníží střechu a bude nový Punto hotový. Přece jen dávám přednost víc hranám (třeba nová Panda), které jsou podle mě nadčasovější.
Jojo už jsem ho viděl a je to mooooc pěkný vozík. Toto bude ve stejným segmentu a ve stejný značce. Jen aby v tom nezačal mít Fiat chaos, tak jako Nokia mezi telefonama.
Toto bude vacsie nez Panda. Cca. o 1,5 triedy. Skor by som sa bal autokanibalizacie s tou pripravovanou Ideou SUV. Koncepcne pojde o takmer identicke auta. Rozmery budu podobne a aj (ne)priechodnost terenom bude podobna. Na toto si bude musiet dat Fiat bacha...
Tak tohle Punto vypada nadherne. Snad ale uz lidi pochopej ze italsky auta nejsou neco min nez VWrodinka. Vsichni nadavaj na Fiat, ale nikdy zadnej nemeli...
Mýlíš se. Nikdo nenadává na Fiat. Tedy alespoň nikdo z těch zo umí poznat krásné auto. Nečetl jsem tu kritiku na FIAT. To, že současné Punto nenašlo své oči a zadek se prostě stalo, ale jinak je to stále pastva pro oči - PANDA, IDEA, a musím vzpomenout - stále úchvatný Fiat coupe... A Barcheta... senzace.
No skoro kazdondenni samovybijeni baterky - tomu rikam problemy s elektronikou. Dokonce ani v autorizovanem servisu nedokazali prijit na to, cim to muze byt. Po tydennim stani jsem mel temer jiste, ze budu potrebovat startovaci kabely, nebo nabijecku. Ale jinak kdyby to nemelo tak lehky zadek, ktery snadno ustreluje, bylo by to fajn auto (jinak pro upresneni bylo to 3dv 1.2 6speed)
Uz se neni na co koukat. Pred par lety umrel pri srazce se zveri a s likvidatorem pojistovny jsme se dohodli, ze to odepisem Ta baterka me totiz fakt sr***.
..mrkl jsem na fotky a to auto.. to je klasa.. nečekám, že bude mít špatnej motor ani spodek.. takže pokud bejk -tak tohle... Nebo máte jinej názor..?? Myslíte, že Corsa se může měřit..?? a co poloAuto.. ta mdlá německá produkce se snad ani nemůže měřit.. Jo jo.. majitelé Pola nebudou chtít tu svoju prázdnotu, ty plechy bez obsahu a bez potence parkovat vedle PUNTA.. aby nebyli pro smích.. Jednoznačně člověk rozpozná majitele Punta.. není to žádnej polo-člověk.. určitě bude mít horkou krev - proto Punto.. ví, v kterých těchto autech je život.. zná styl a nečte pochybný tituly post-fašistické proukce demagogicky určujících pochybnou úroveň vkusu a kvality.. on ví, že tyto auta nejezdí na podivně nastavenou míru vnímání kvalit plastů v interiéru.. vždyť je to jen plast.. nepotřebuje všem vykládat že ho "bezpečí uklidňuje".. protože je dravec a ne panička na nákupu.. nesnižuje se k technicistním rozhovorům u piccola na téma objemnosti zavazadlového prostoru nebo jiných pouček nastudovaných z již zmíněných periodik.. protože by stejně nikdo nechápal co to znamená ABARTH..!! Tenhle člověk nepřežívá.. ten žije.. žije stylem, žije životem.. O německu snad jen ví, že tam možná taky hrajou fotbal a řídit moc neumí.. a hlavě to jsou estetičtí barbaři bez vkusu co nosí na pláži ponožky v sandálech... tak asi proto i ty divný auta... .. Nebojí se stát mimo řadu.. může si to dovolit.. jasně naleštěný boty jsou základ.. stejně jako vkusná barva na jeho autě.. i když není důležitá protože to není Polo.. každej hned vidí že je jinej a ve skrytu mu závidí... jasně - je jinej.. nebojí se.. je dokonalej.. je totiž jako Punto...!! Galantní a přitom drzé..
to, že sú to len prvé fotky, myslím nemení nič na tom, že v tomto aute je stelesnená myšlienka (ďalšia "idea" ), takže dôvod na ľadovú sprchu je tu myslím len pre Teba (ale bez urážky)
Bejk z POLA to nebude řídit, neboť žádnej bejk z POLA není. Nepleť si auta POLO je umírněné ve vizáži a je mnoho lidí, a nemusí to být zrovna jen antoušci, kteří ho pojedou. A pak se na nás chystá určitě povedené POLO, které když zvládne nástup, tak může znovu obnovit kralování ve stylu malých aut. P.S. zrovna jsem se vrátil zvenku a zadíval se na GOLF V. - uvědomil jsem si jak je málo vkusu mezi lidmi, jak nedokáží odhadnout tu klasu vtělenou do toho auta, jak jde většina jen po poprvchu... jak nedokáže odhadnout "váhu" vyzrálosti tohoto stylu... Ale ono to tak je i v oblékání... Mimochodem co říkáš na 156? Ještě se jí se zalíbením díváš do očí? Já si tipnu, že ne. To je, co. Zlomí se model a ty vidíš přiznání chyb toho předchozího... Tohle Alfa podle mně podcenila. Neměla "jen" pokračovat... neboť styl 156 těch 7 let na tu designovou lehkost bylo tak akorát...
Ten tvůj příspěvek je lepší než to PUNTO... a tedy, to už je co říct. Jenže - nezapomínej prosím tě, že vedle bejkovsky sportovně nastartovanejch borců v PUNTU musíš mít co nabídnout trochu umírněnější skupině, která inklinuje také k malým vozům. Já myslím, že PUNTO na sebe strhne pozornost (zaslouženou), a že fakt bude stylové. A je to dobře. Evropa to umí... P.S. cením postřehy ze života... ponožky
Mooc peekne napisnee! Normalne by si ma asi presvedcil na kupu Punta, keby som nebol bytostne presvedceny, ze najlepsie rodinne auto dolnej riedy je len a len ten Aston DB9. Ako som uz bol onehda raz podokol.
no, uprimne povedane, ze ma nove punto prekvapilo... v tom pozitivnom zmysle... ale na obrazkoch asi vidime sportovu verziu, tie kolesa pochybujem ze sa budu vobec predavat a aj tie predne, bocne a zadne spojlery nevyzeraju moc seriovo... prajem mu nech vyzera takto v standarde, to sa potom clio riadne zapoti... ale pochybujem... veeeelmi pochybujem... potom to bude zasa obycajne trapasacke punto...
Tak tohle vypadá opravdu dobře. Teď jen doufám, že se u nás nebude prodávat nějaký Punto III - junior s pneu 155 /80 na plecháčích a dalšíma trhlinama na designu - to by úplně zdegradovalo povedenej design.
To Ciello: dost dobrá reference vkusu skopčáků ty ponágle v sandálech ) obzvlášť když si ještě přimyslím ty červený vepřový XXL obličejíčky , ale za to asi holt nemůžou.
Ty červený vepřový XXL obličejíčky jsou pozůstatkem árijské nadrasy. Není nad staletími a tisiciletími prověřeného latinského vlivu. Jen ta nedochvilnost - ajajaj i já s ní zápolím.
Ale latinská lehkost bytí si nedá poroučet. Uvidíme, jak na toto Punto odpoví germánská upachtěná snaha a píle.
Holt komu není z hůry dáno v apatice nekoupí.
všichni ho tu bez výjimky vychvalují. je to nový styl, který počala croma. asi je možná dobrej, dle vašich reakcí. já to ale nějak nemohu pochopit. to auto nemohu uchopit, není prostě za co, stejně jako tu cromu. asi by to u mne chtělo nějaké designerské školení, aspoň konzultaci a vysvětlení zákl. principů estetiky. přiznám se, mě se to auto moc nelíbí. prostě zase takový drzý čumák, skoro alá audi, nic jemnýho a sympatickýho. oči udivený, spára před haubnou. matka mi včera vnutila kynutý borůvkový knedlíky, ale nejím sladký, já je v tom puntu vidím, sorry. fiátka si nikdy nekoupím, stejně tak jakýkoli evropský auto (nikdy neříkej nikdy), tak mi to může být jedno.
jsem fakt úplně sám, kdo proti tomuto autíčku něco má?
Moc krásně jsi to napsal. Myslím, že právě to, žes z něj trochu rozpačitý (já též) nese sebou potenci kvality. Musíme hledat krásu... Jsou sochaři (mistři) co vysochaj sochu v absolutně realistickém pojetí. Je krásná. A to je všechno. Pak přijde nějakej sochař s okem a vysochá tu sochu jinak. A ty se na ni podíváš a ustrneš - to je ono, teď teprve vidíš, cos na tom reálu neviděl. Tu "hodnotu" to "něco" co lze popsat velice těžko - ten "přesah" do pocitů. A tak jsou i autodesignéři, kteří dělají krásná ale obsahově (esteticky) "plochá" auta. A jsou i tací designéři, kteří sochají vizionářsky (Bangleovo kladivo...). My teď toho Fiátka chválíme možná trochu víc... asi proto, že mu držíme palce... protože to současné PUNTO už nějak nezvládá. Mimoto pohlédni na boční linie, ta postupná vzastupnost, která mu dodává na dravosti. Předek zdobí nádherná světla (srovnej s nudnými světly Fiesty) a pro mně je tam otazník v zadku. Chce to minimálně profesionální snímky nebo, a to hlavně ho zkouknout naživo. P.S. Knedlíkama jsi mně dostal A proč jako bys nekoupil nikdy nic z Evropy?
dlouhej dopis jsem ti napsal, jaksi to při odeslání zmizelo neznámo kam. škoda, nic tak duchaplnýho již asi nezplodím. zkrátka, každej má ty svý apoštoly.
Škoda, že ti to ulétlo... Souhlasím s tím charakterem malého auta. V Budapešti jsem byl... před sto lety... a z Rybářské bašty s mírně zamlženým pohledem obráceným směrem k budově Parlamentu, kdy se mi do očí zařezávaly světla dole jedoucích aut, jako ostré hroty z obrazů od Viktora Vasarelyho, snil sen o tom, co mě v životě čeká... popíjel červené z horké číše a věděl, že vše je v mých očích a srdci... všechno se splnilo... neboť vědomí souvislostí se dostavuje jenom tehdy, když se protne rozum se citem... Abys pochopil, za komančů byla Rybářská bašta místem, asi tak svobodným, jako dnes, když sedíš ve Friscu na molu, počítáš racky a čekáš, co ti do života vnesou vlny z Honolulu... Ten Swift je potentní zejména motorem, co asi v této třídě nemá konkurenta... tuším, že má 90 koní, a to už je žihadlo. Já po něm šel jak ohař, když vylezl... lehce mě zbrzdil real, ta svažující se příď. Vídím v něm až přílis MINI. Ale jinak jako žihadlo pro mladého kluka... jo, souhlas.
Stejný pocity jsem měl při pohledu na Fiat Stylo. Jak jsem fanda Fiatu, tak mě bylo Stylo úplně ukradený. A najednou jak začínají prosakovat informace o tom, že se blíží jeho náhrada si začínám uvědomovat, že to není zas až tak špatný auto. Už se jeho majitelům zas až tolik nedivím, že si ho koupili.
Já jsem trochu rozpačitej z těch oblin. Po trochu výraznějších hranách Pandy a Idei jsem čekal tak trochu něco jinýho, ale...kontakt na vlastní smysly bývá úplně jinej, než jen pár obrázků na netu nebo v časopisu. Fiat má velkou šanci vypadat v reálu ještě mnohem líp.
Tak prodejce bohužel nejsem , ale kdo ví, třeba se to ještě někdy změní.
Jinak fiat hraje nejen u mě, ale v celé rodině velkou roli. Otec měl v letech 1972 - 1997 Fiata 125(ač pak v roce 1998 podlehl šílenství a stal se majitelem Škody Felicie),jeho sestra mela v letech 1982-1997 Ladu 1200(což je licenční Fiat 124), než si pořídili Favorita, načež jej do dvou let vyměnili za Punto I, otcův bratr má od roku 1984 Ladu 1200 taky, brácha měl Fiata 125(s motorem z otcovýho fiata, který se po 25 letech života rozpadl), 128 Sport, asi 4 Una (až potom zmagořil a konvertoval k Peugeotu 106 a teď ke Golgu III kombi)a já? Fiat 126, Panda (až před třemi roky jsem byl tchánem "dotlačen" k Citroenu (viz: [odkaz] ).
A to nepočítám část rodiny v Chorvatsku. Teta měla F 126 (peglica), Yugo Koral (vzešlo taky z Fiatu), její manžel měl tytéž auta, teď mají Fiat Brava (a Opel Astra II), další tamní tetka má Seata Marbellu (což je licenční Panda)...
Takže je v naší rodině Fiat silně zakořeněnej, vždy byly všechny typy co jsem měl spolehlivý, nemám tedy jedinej důvod nemít Fiata i v budoucnu
do prahy snad nechoď, já jsem odtamtud zdrhnul na malý město a jde to. co se týče baráku (i žen )-máš vkus. u toho fiata si nejsem jistej . kdybys chtěl nějakej dům nakreslit nebo jen poradit, tak napiš, trochu do toho dělám
Z tý Prahy jsi zdrhnul kvůli špatnýmu uplatnění, nebo kvůli lidem? U nás v Třebíči budu s VŠ tak maximálně doplňovat zboží v Kauflandu, nebo makat na dílně v Jihlavě u Bosche. A dojíždět do Brna, kde to taky není nic moc a projet za měsíc 4,5 tisíce - to je taky moc.
S tím domem uvidím - tchán zná architekta, co mu navrhoval halu, a prý by ten dům zvládl taky a prý do 30 000 Kč, tak uvidím, jestli to nebudou zase planý sliby. Jinak mě klidně napiš na sebe kontakt na paveleu@post.cz a určitě by jsme se mohli dohodnout. Alespoň rada by se určitě hodila.
po škole jsem si řekl, že mám prahy dost, lidi, smrad, nervozita, dojíždění mhd, dnes bych to už nezvládal. stačí, že tam za rodičema občas o víkendu zajedu. dělám jistě za menší peníze než v pze, ale za ten klid mi to stojí. co se týče baráku: jednoduchý tvary, beton, dřevo, navazující zeleň. a vedle japonský auto tak nějak tmavej accord vedle červenýho civica type-r. ach jo, zpátky na zem..
To jsi mě uklidnil, že to nebylo kvůli špatnýmu uplatnění. Pro mě zase byla Praha vždy jak magnet. Má nějaký to zvláštní kouzlo. Je tam všechno a přitom není moc roz***ná. Vždy jsem si říkal, že pokud nebudu moct žít v Chorvatsku, nebo Itálii, tak jedině v Praze. Snad mi to vydrží. Chýně je 7 km od Zličína, takže dost na to, aby tam byl v celku klid a přitom dost blízko do centra všeho dění. Ten barák to samý - jednoduchý tvary, beton, dřevo - nebál bych se ale ani přírodního kamene a plastovejch oken (pokud se to mistrovsky zkombinuje, může to být OK)a vedle toho zase auto s románskou lehkostí bytí - malý, žádný štráchy - pohodová Pandička, nebo C1 s plátěnou střechou ve stylu a lá Twingo, základní výbava, ale 4 airbagy, co nejúspornější motor, díky němuž můžeme podnikat dlouhý výlety - jen tak si klidně plachtit krajinou - třeba až do Chorvatska. Zkrátka pohodová lehkost bytí. Je to někde hluboko ve mě, nemůžu se toho zbavit. Všichni prahnou po luxusu - nejdražší BMW, nebo MB, vila s 10 věžičkami...-to je mi tak cizí jako křovákovi frak.
Nemyslíš toho novýho Civica, co ještě není - toho oranžovýho? Jestli jo, tak to se ti nedivím. To je něco nadpozemskýho. Ještě že je to tak velký a bude to jistě i drahý, jinak by se stal objektem mýho snění a to by nebylo dobrý. Už tak mám objektů o nichž sním víc než dost.
K tomu domečku...Na extra nízkoenergetický se vybodni...Nezaplatí se ti to...ideál je dům ve tvaru krychle. Dáš tam 25 cm porotherm, 15 cm klasickýho polyše a na půdorysné ploše max 100 m2, i když to dáš na štok, nemáš větší tepelnou ztrátu než 10 kW (což je v pohodě nejmenší kotlík od Thermony). Co se týká tepelných vlastností, tak Deckeunick je lepší než dřevo a hlavně se ti za 15 let nezačne kroutit, takže určitě do plastu... Dřevo je fajn materiál, ale pokud nepoužiješ dub je to na draka...
Co se týká architektů...Nevěř. Nic neumí a ničemu nerozumí!!!!!!!! Umí hezky kreslit, ale po technické stránce je to zoufalá bída (uznávám, že existují i vyjímky, ale taková vyjímka ti to nebude dělat za 30 tisíc) a ten za třicet tisíc ti to akorát zmrší. NEBRAT!!!
V žádném případě neuvažuj o tepelném čerpadle (budeš-li mít možnost plynu)...Kdyby na to nebyl levnější tarif, tak je to ve své podstatě podvod na lidi. Lepší je plynový kotlík, společně v kombinaci s krbem a na větrání pořídit rekuperátor (ED cca 20 000 Kč). Nemáš problémy s vlhkostí a s plísní a za rok protopíš max. 7500 kč za plyn, což je muška... Kdyby si šel do řadovky (což je z ekonomického hlediska nejlepší), tak max. 5000 Kč. A doporučuji to zateplení s tou fasádou udělat trošku později ne na novostavbu aby ten dům stihl trošku vyschnout...
To je asi tak všechno...A to Punto je fajn...Asi o něm budu uvažovat...Brava už stárne...I když je taky tak kulaťoučká...
No takový ty sendviče s předimenzovaným PPS, nevím, nevím. Co roční komplexní tepelně-vlhkostní bilance ?
Já osobně spíš taky přívržencem "krychlovitějších" staveb, moc se mi líbí funkcionalismus 30.let.
Tohle Punto se mi dost líbí - facelift Punta II udělal z vyváženýho auta poslepovanej hybrid.
jo jo.. moje řeč... Punto má svoje kvality... a asi i mít bude... A k barákům.. funkcionalismus nemá chybu.. jen bych to vše v dnešní době chytře zkombinoval... - ve svahu podúrovňová stavba + přirozený ohřev slunečním zářením... a takový ty kecy....
viděl si někdy graf roční potřeby tepla a výkon dopadajícího slunečního záření? Pak by si zjistil, že slunečním zářením vytopíš tady skvěle bazén, ale v zimním období si zatopíš leda tak prd... 15 cm polyše není nic předimenzovaného, právě naopak... 20 cm extruďáku to je mazec...Hele bavím se o finančně přijatelných variantách...
Jo Punto je Super...
Jo, díky za radu. Ale přece asi zůstanu u kvádru - chci mít veškeré obytné místnosti na jih do zahrady. Je to lokalita samostatně stojících domků, takže řadovka nebude. Bohužel je to rovinatej pozemek, tak můžu jít se sklepem jen cca 1 m hluboko. Plyn tam bude (bohužel) a i kdyby ne, stačila by elektrika, o tepelným čerpadle určitě neuvažuju. Myslíš, že by porotherm 25 cm staticky stačil. Uvažuju o porothermu 30, nebo Tesuzu (suché zdění má své výhody a nemusím nikde vysekávat rozvody (vše se povede vertikálně v těch otvorech a hotizontálně bude zavěšeno pod stropem ve sklepě)) a minimálně 20 cm poliše (těch 5 cm na m2 není zas až taková pálka. Deuckeunick neznám - zjistím si, co to je a uvidím. Okna budou plastová - do zahrady se nic neděje a na sever do ulice budou jen vchodové dveře a schodišťový okno. Rekuperátor jsem taky zatím neřešil, určitě se o něj budu zajímat, krb bude taky. Architekta nepotřebuju, protože do detailů vím, co přesně chci a jak to chci, jen to bude chtít nějakýho projektanta, aby udělal projekt na základě něhož dostanu stavební povolení.
Jinak z toho pětidveřovýho Punta jsem trochu rozpačitej, Idea se mě líbí daleko víc. Favoritem je pro mě ale stejně Pandička.
Až na ni budu mít, nechám ji upravit na plyn (nádrž do prostoru na rezervu), dostane plátěnou střechu z Twinga a pod zadní sedadlo kolejničky z předních sedadel z F 126, aby se dalo zadní sedadlo nejen posouvat, ale aby se dalo sklopit nejen opěradlo, ale i celej sedák a nevznikl tak nepraktickej chod.
Však kvádr nebo krychle, to už je skoro jedno, krychle je krapet lepší (jen ne žádné barokní věžičky)... Proč bohužel plyn? Do auta ho cpeš a na baráku by ti měl vadit? No však joooo. 25cm je staticky v poho, unese i betonový stropy, je to asi nejmenší nosný rozměr... 15 - 20 cm polyšu není rozdíl v ceně,a le je rozdíl v utopenosti oken a v jiných detailech. U těch cihel jen bacha na kvalitu, nebrat žádnou dvojku a přepálený...No jo představu máš to je hlavní...Tož hodně štěstí...A PANDU si pořiď se sky domem a ne s plátěnou střechou...
Proč bohužel plyn? Protože to prodražilo pozemek. A když vidím, jak lidi nechtějí plyn a to jim někde starostové obcí za to nabízejí ještě peníze (třeba i 10 a víc tisíc), tak to asi takový terno není. Stačil by elektrokotel. Ale pozemek platí tchán a on plyn preferoval A co si myslíš o tom Tesuzu?
Na tu Pandu by byla nejlepší skleněná lamelová střecha. Panda u mě přichází v úvahu nejspíš až za dva roky, tak kdo ví, co bude. Ten sky dome se dává jen do Dynamiku, což má motor 1.2 a přední okna v elektrice. Já mám spadeno spíš na Activ 1.1, kdy doufám, že v té době bude motor 1.1 nahrazenej motorem 1.0 (už o něm padla zmínka v souvislosti s novým mikrofiatem), pocházející předpokládám z Brazílie - je to novej motor 1.0 Flex (výkon 44 kW).
Ta možná nižší pojistka by pro mě byla velkým lákadlem.
Ten Tesuz na mě působí jako stavebnice, ale asi to není špatné. Ale já moc nevěřím ničemu co není skladaný na MVC 2,5. A i cena mi přijde celkem dost. S tím plynem to chápu, ale vzhledem k tomu, že plyn stojí 3x míň než elektrika...ta se to jistě zaplatí. S tím motorem do Pandy...Myslím, že ta 1,1 je fajn, jen když to trochu dovybavíš, tak se nelišíš moc od té 1,2...A ta přci jenom jede moc moc pěkně. Ale s tou 1,1 sem jel v Seicu a taky to de...
Když to máš v tý naší český kotlině těžký. Oni nás v minulosti okupovali nejen rusové. Však i VW byl původně Dolfova idea. Beztak to měla být odměna SS vojáčkům za vyhranou válku - takovej pěknej DKF - tedy Brouk.
Fiat opět dokázal, že v designu je neporazitelným mistrem světa. Doufám, že mu tento klíčový model vynese slávu první modelové generace nebo legendárního Una.
no toho jsem se bál ... že nějakej tydýt zase bude chtít KRÁSU "votunit" ... To je jako kdybys chtěl třeba takovou Sophii Marceau (každý nech si podle vkusu doplní svojí favoritku) "votunit". to nedává smysl, protože je dokonalá. to samé s Puntem, tuning u něho nedává smysl. a vůbec - tuning nebo spíše český hrůzing, nedává smysl ...
v ty piskove cerveny je to hezke - ja bych mu dal leda velky hlinikace se stihlejma paprskama - 10 paprsku a je to! Vice je mene - ovsem cim vic se na nej divam, tim vic se mi libi - jen trochu vic odvahy a byl by to ten pravy pokracovatel toho staryho peknyho puntika
Jenomže tys zapomněl, že tvá představa o dokonalosti je značně vzdálená představě těch Bertoňáků... Tam jde o vizuální a designový primitivismus povýšený na autoumění - ovšem jen tvůrci samými..., přitom jde o destrukci jakéhokoliv estetického měřítka. Tuning tohoto "kalibru" může existovat jen proto, že obdiv se vyjadřuje pouze navzájem v komunitě - zpravidla někde na srazu, na louce... Narozdíl od umění, které je vystavenou otevřené kritice všech... P.S. Tenhle tuning, to je pro mně drátovej Švejk na stěně v předsíni... Ty máš navíc autorská práva tuším na výstižné pojmenování - HRŮZING. Tos odhadl dokonale.
co mas proti tuning zrazom ? ja na nich nevidim nic zle. uznavam je dost aut vyslovene sprznenych ale vyskytuje sa uz aj vela aut pekne vytunenych. nehadz vsetkych tunerov a tuzerov do jedneho vreca.
Nemůže existovat jediné auto na světě, které je krásné z výroby, aby bylo vylepšeno tunerem. To možné není. Na vývoji auta se totiž podílí největší mozky světa. A tuningáři, jak asi víš tuningujou i potmě, třeba Bertoňák... podle toho to taky vypadá. Takže - nejlepší tuning je - žádnej tuning. Tuning je odraz zoufalců, kteří bez vzdělání dělají věci, kterým nerozumí. Protože jinak by se o ně rvali světové automobilky I když musím příznat, že Bertoňák má zaděláno u Alfy... A ještě něco - bylo by zajímavé udělat sociologickou studii, kdo se věnuje tunění - můj tip je: čím nižší intelekt, tím rozsáhlejší tunění. Ale abych to nějak ukončil - pořád lepší tunit než fetovat... I když se kolikrát zdá, že ty výtvory jinej než sjetej vytvořit nemohl... Amatér, který se věnuje autům - amaterský designér - to je možná cesta (nadávno jsme tu měli článek o amaterských studiích Peugeota)... cesta barevnejch žároviček... bassrepráků v kufru... to je tunel co nevede nikam.
sorry ale mam pocit ze si nikdy pekny tuning nevidel. ( napr. [odkaz] alebo [odkaz] )a aj v tomto prispevku hadzes do jedneho vreca tunerov a tuzerov. to ze je niekto tuner neznamen ze je primitiv ktory nema vkus ( hoci aj to sa stava ale v tom pripade je dotycny tuzer ). mam rad tuning a preto nemusim automaticky byt aj nevzdelany, aroganty a bez vkusu.
No, podíval jsem se na tu zmršenou Felicii... to je přesně to, o čem píši. O těch dalších jakbysmet. Tragedie. S autem je nejlepší jen jezdit a abčas ho umýt. Nic víc to nechce.
ok uz som na to prisiel, mame absolutne rozdielne nazory na auta , konkretne na tuning , kazdy mame svoju pravdu, svoj nazor. pre dnesok tuning nechame tak, ok ? mozno sa niekedy nazorom na auta zhodneme.