Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Fiat Punto odhalen (doplněno)

Libor Zezulka Libor Zezulka 25. 7. 2005
8
102
Zobrazit náhledy (8)
Fiat Punto Fiat Punto Fiat Punto
Fiat začal pomalu dávkovat informace o novém Puntu. Na internetu však kolují fotografie novinky zcela bez maskování. (Doplněna fotografie pětidveřové verze).

Fiat se zřejmě inspiroval u Audi a začal veřejnosti pomalu podsouvat informace o třetí generaci punta. Už dříve spustil doménu www.fiatpunto.com , na které si mohou návštěvníci zatím prohlédnout nové logo modelu. Totéž logo se objevilo na skle Fiatu 500, jež účinkuje v nové reklamě italského mobilního operátora TIM (reklamu si můžete prohlédnout na jeho internetových stránkách .

Fiat se evidentně rozhodl důkladně připravit potenciální kupce na klíčovou novinku, která znovu oblékne design od Giugiara, jež pomohl kult Fiatu Punto v devadesátých letech vytvořit. Postupné odhalování ovšem Fiatu příliš nevyšlo, v internetových fórech se totiž rychlostí blesku rozšířily fotografie novinky v plné nahotě. Další informace o novém puntu najdete v naší starší zprávě .

Doplněno (25.7. 2005): Po třídveřovém provedení se dostala na světlo světa společná fotografie tří i pětidveřové varianty. Je pouze otázkou času, kdy nám Fiat předloží fotografie ve vysokém rozlišení. Další skrývání nemá smysl.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Gerard Depardieu
GTI
| 25. 7. 2005
No, podíval jsem se na tu zmršenou Felicii... to je přesně to, o čem píši. O těch dalších jakbysmet. Tragedie. S autem je nejlepší jen jezdit a abčas ho umýt. Nic víc to nechce.
Gerard Depardieu
GTI
| 25. 7. 2005
Nemůže existovat jediné auto na světě, které je krásné z výroby, aby bylo vylepšeno tunerem. To možné není. Na vývoji auta se totiž podílí největší mozky světa. A tuningáři, jak asi víš tuningujou i potmě, třeba Bertoňák... podle toho to taky vypadá. Takže - nejlepší tuning je - žádnej tuning. Tuning je odraz zoufalců, kteří bez vzdělání dělají věci, kterým nerozumí. Protože jinak by se o ně rvali světové automobilky I když musím příznat, že Bertoňák má zaděláno u Alfy... A ještě něco - bylo by zajímavé udělat sociologickou studii, kdo se věnuje tunění - můj tip je: čím nižší intelekt, tím rozsáhlejší tunění. Ale abych to nějak ukončil - pořád lepší tunit než fetovat... I když se kolikrát zdá, že ty výtvory jinej než sjetej vytvořit nemohl... Amatér, který se věnuje autům - amaterský designér - to je možná cesta (nadávno jsme tu měli článek o amaterských studiích Peugeota)... cesta barevnejch žároviček... bassrepráků v kufru... to je tunel co nevede nikam.
Gerard Depardieu
GTI
| 25. 7. 2005
Jenomže tys zapomněl, že tvá představa o dokonalosti je značně vzdálená představě těch Bertoňáků... Tam jde o vizuální a designový primitivismus povýšený na autoumění - ovšem jen tvůrci samými..., přitom jde o destrukci jakéhokoliv estetického měřítka. Tuning tohoto "kalibru" může existovat jen proto, že obdiv se vyjadřuje pouze navzájem v komunitě - zpravidla někde na srazu, na louce... Narozdíl od umění, které je vystavenou otevřené kritice všech... P.S. Tenhle tuning, to je pro mně drátovej Švejk na stěně v předsíni... Ty máš navíc autorská práva tuším na výstižné pojmenování - HRŮZING. Tos odhadl dokonale.
Supr
GTI
| 23. 7. 2005
Aha, tak své okolí pouč, že se mýlí
8-s
GTI
| 23. 7. 2005
Škoda, že ti to ulétlo... Souhlasím s tím charakterem malého auta. V Budapešti jsem byl... před sto lety... a z Rybářské bašty s mírně zamlženým pohledem obráceným směrem k budově Parlamentu, kdy se mi do očí zařezávaly světla dole jedoucích aut, jako ostré hroty z obrazů od Viktora Vasarelyho, snil sen o tom, co mě v životě čeká... popíjel červené z horké číše a věděl, že vše je v mých očích a srdci... všechno se splnilo... neboť vědomí souvislostí se dostavuje jenom tehdy, když se protne rozum se citem... Abys pochopil, za komančů byla Rybářská bašta místem, asi tak svobodným, jako dnes, když sedíš ve Friscu na molu, počítáš racky a čekáš, co ti do života vnesou vlny z Honolulu... Ten Swift je potentní zejména motorem, co asi v této třídě nemá konkurenta... tuším, že má 90 koní, a to už je žihadlo. Já po něm šel jak ohař, když vylezl... lehce mě zbrzdil real, ta svažující se příď. Vídím v něm až přílis MINI. Ale jinak jako žihadlo pro mladého kluka... jo, souhlas.