Nový Fiat Punto odhalen (doplněno)
Fiat se zřejmě inspiroval u Audi a začal veřejnosti pomalu podsouvat informace o třetí generaci punta. Už dříve spustil doménu www.fiatpunto.com , na které si mohou návštěvníci zatím prohlédnout nové logo modelu. Totéž logo se objevilo na skle Fiatu 500, jež účinkuje v nové reklamě italského mobilního operátora TIM (reklamu si můžete prohlédnout na jeho internetových stránkách .
Fiat se evidentně rozhodl důkladně připravit potenciální kupce na klíčovou novinku, která znovu oblékne design od Giugiara, jež pomohl kult Fiatu Punto v devadesátých letech vytvořit. Postupné odhalování ovšem Fiatu příliš nevyšlo, v internetových fórech se totiž rychlostí blesku rozšířily fotografie novinky v plné nahotě. Další informace o novém puntu najdete v naší starší zprávě .
Doplněno (25.7. 2005): Po třídveřovém provedení se dostala na světlo světa společná fotografie tří i pětidveřové varianty. Je pouze otázkou času, kdy nám Fiat předloží fotografie ve vysokém rozlišení. Další skrývání nemá smysl.