Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault Fluence: Ceny od 299.900,- Kč, v prodeji od Nového roku

410 komentářů

krysa23
Zadnici zřejmě kopírovali od Mondea :😉
Opravdu si to myslíš? Ty světla a celý zadek jsou úplně jiný.

[odkaz]%7C+AUTO.CZ&a… />
[odkaz]
Ozicom
pozeram ze v CZ mate zaujimavu cenovu politiku, s cenou 300 000 to je velmi dobra kupa a co je este lepsie rozdiel medzi benzinom a dieselom je len 40 000 Kc....u nas je rozdiel pri dacii 80 000 Skk co je nenavratne pri normalnom pouzivani
Za 339.900 Kč sedan v plné výbavě ? Skvělé.

Jen lituji těch, co si v doprodeji koupili předchozí sedan s vidinou dobré koupě a teď čtou tenhle článek ... >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Upřímnou soustrast všem, kteří si ten pramicoidni křáp koupí. :no: :no: :no:
Á, Adolf opět nesklamal hloubkou své myšlenky, hodnota jeho IQ opravdu stojí za zamyšlení. >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To tedy určitě nestojí, je to myšlení primitiva... :no:
To "zamyšlení" bylo myšleno ironicky. >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ada nestoji ani za to, aby clovek na nej reagoval 8-s
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Křápy vyrábí bohudík úplně jiní. Jen ho mít Ádo co?
rec je o Skode?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
To chce vyskúšať si to na vlastnej koži.
puko
Takto sa mi paci zakladna vybava vozu a taktiez ceny vyssich stupnov vybavy.
Celkovo fluence ponuka vela muziky za velmi rozumnu cenu.
Wartburg 353W
:yes:
Wartburg 353W
je to cool :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Opravdu dobra nabidka v teto kategorii. Renault :yes:
Avatar - Emel
Emel
Nesmí se zapomínat na to, že ať už chce Renault stavět Fluence kamkoliv, technicky je horší než Megane a je také vyráběn v Turecku.
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Jako že Adidas vyráběn v Pakistánu není Adidas?
Nebo se hadry po vyprání srazí jak od kolegů z Vietnamu?
A já myslel, že opěvovaná Škodovka je super kvalita?
Tak to je rána tedy.
oIoo
z Turecka to bude co kus to originál :-! závidím ti jednoduché přirovnání k oblečení, bohužel u auta se pozná jestli něco třeba utažený momentem X, nebo bajlajvokoX >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Kombi ve Španělsku, 3.dv. 5. dv. ve Francii.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A není to náhodou obráceně? Předchozí generace Grandtouru se vyráběla ve Francii. Ve Španělsku se, pokud vím, vyrábí hatchback.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ano, hatchback včetně RS se v současné generaci vyrábí jen ve Španělsku
pogo26
Je to jak jsem psal. Hatchback z Francie a kombi ze Španěl. Stejně jako u minulé generace.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ono, treba Touareg i Cayenne se vyrabi na Slovensku a tamnejsi VW zavod patri dlouhodobe ke kvalitativne nejlepsim v ramci koncernu.
To sam plati o zavodu KIA v Ziline - podivej se na dlouhodoby test Ceedu v AutoBildu - Ceed predcil prakticky veskerou konkurenci vcetne premie. Takze strach z aut vyrobenych na Slovensku opravdu mit nemusis, spis naopak.
jossalito
Máme doma trakař, už asi osumdesát let, světe div se, jezdí bez jedinné závady. :-!
Johnn
Tak to mi prozraď proč třeba Octávie ani zdaleka nedosahuje kvalit ani toho osumdesátilétého trakaře.
jossalito
Můžeš své tvrzení více rozvést?

Samozřejmě chápu, že takovým šerpům v Nepálu bude Octavie úplně k ničemu a trakař bude mít cenu zlata, ale zajímal by mě spíše tvůj okruh použití. :-!
Johnn
Takže ty jsi šerpa z Nepálu.jo tak to mnohé vysvětluje. 😉
jossalito
Asi jsem, koukám, marně očekával, že se ke svým nesmyslům, cos vyplodil výše, vyjádříš. :-! :no:
Johnn
Toto je snad tvůj styl psaní,spousta příspěvků a samý nesmysl.Trakař,šerpa z Nepálu,co pak nám na sebe ještě povíš? 😉 >😒]
jossalito
Začni u sebe a zkus inteligentně odpovědět na otázku, proč "Octávie ani zdaleka nedosahuje kvalit ani toho osumdesátilétého trakaře". :-!

Já psal o spolehlivosti, pokud ti to nedošlo.
Johnn
Přečti si tuto diskuzi zpět a uvidíš že osumdesátiletý trakař si sem do diskuze vnesl ty.Do diskuze o autech.Ano o spolehlivosti a ta Octávie těch osumdesát let bez jedinné závady sloužit v běžném provozu nevydrží.Samozřejmě budeš tvrdit opak,ale to nijak neokecáš.
😉
jossalito
Ty hlavně neokecáš kritický nedostatek soudnosti a inteligence. A co víc, nejseš schopen se postavit ani za svý nesmysly, cos sem napsal. :-!
Johnn
Tak co pak ještě o sobě napíšeš :yes: 😉
jossalito
Co čekat od někoho, kdo toho v hlavě moc nemá, co? Stydí se za své myšlénky, nehlásí se k nim, je tu za otrapu. Gratuluji. Pěkně si to projel. :-! :no:
Johnn
Upřímné sebehodnocení,gratuluji :yes:
Banjo
Johnn do diskuse o Renaultu zatáhl Oktávku, vy předtím onen trakař. Tolik fakta.
Hendly
Taky bych se rád dozvěděl jak je to s tím trakařem a octávii.
Johnn
Trakaře a auta porovnává především Jossalito,to je odborník na trakaře. 😉
Hendly
Já jeho porovnání plně chápu, ale nechápu tvé řeči.
Samozřejmě že jednodušší věc je při stejné poruchovosti dílů spolehlivější než složitější.
Johnn
No jo ale on to psal jako reakci na dlouhodobý test Ceedu,který nechal za sebou i tu Octávii a tam už ta vaše jednoduchá definice jednodušší a složitější věci je jaksi mimo mísu.Takže už v pořádku?
jossalito
Jo, hendly to pochopil hned na poprvý a hned zcela správně. Takže kde je asi ta chyba, co? :-!
Johnn
No spíše je vidět,že jsi nepochopil vůbec nic. 😉
jossalito
Od nechápání pojmů, jsi tady především ty. :-!
Johnn
Tak odpověz,které auto je jednodušší,či složitější.Ceed 1,6CRDI či Octavia 1,9TDI.Obě byly v testu na 100tis.km.Ceed dopadl podstatně lépe,přičemž složitost obou aut je plně porovnatelná.
Jenže kde nic není ani smrt nebere,takže čekat něco inteligentního je zcela zbytečné.
jossalito
Už nemáš co bys dodal? Už sem taháš něco, co jsem nikde nikdy nepsal a netvrdil?
No tak rovnou napiš, že nemáš co dodat, to bude aspoň hodno chlapa. :-!
Johnn
Jo tak se konečně chovej jako chlap.Přečti si svůj příspěvek z 19.12. v 12.12. a také na co jsi reagoval.
jossalito
Bohužel jsi nepochopil podstatu příspěvku, který se týkal spolehlivosti konstrukčních celků.

Mám takový pocit, že pokud ti člověk nenapíše rovnou "2", ale jen "1+1=", tak nejsi schopen domyslet zbytek. :-!
Johnn
Teď už to neokecáš.
jossalito
No, ty už to nejsi schopen okecat od včerejška, že máš v hlavě bramboračku. :-!
Hendly
Tak s tou složitostí pozor. Podívej se třeba jen na možnost vybavení vozů a porovnej si to.
Johnn
Ano testovaný Ceed byl v plné výbavě a nechal za sebou nejen dieslovou Octavii,ale i benzínovou s motorem 1,6MPI.Take složitost zde nehrála roli.
Hendly
Ach jo, porovnej si co je plná výbava u O a u Ceed. Porovnej co ty auta mohou mít. A to vše zasahuje do složitosti.
Johnn
No tak problém je,že Ceed 1,6CRDI byl na 5-tém místě,Octavie 1,9TDI na 54-místě.Čili dost propastný rozdíl,ve výbavách těchto dvou použitých aut v testu,zase takový propastný rozdíl nebyl.Protože samozřejmě platí co v autě není,ani se nerozbije.Octavie 1,6FSI (promiň výše jsem chybně uvedl MPI) má jednoduší motor benzínový a skončila také za 1,6CRDI,i když už mnohem blíže na 7 místě.Co k tomu dodat.I na Slovensku se mohou dělat kvalitní auta,nebo snad ne?
Hendly
Takže jsi vlastně napsat to co bylo v prvním příspěvku s trakařem. Jednoduší věc má menší pravděpodobnost poruchy.
Ono je to ale složitejší, u aut nejde o to co tam je, ale taky o to cotma může být. To při vývoji a testování hraje velkou roli. Jinak neber ty statistiky tak vážně. Vzorek v jednotkách kusů je opravu o náhodě a závady jsou od prasklé žárovky až po destrukci motoru.
Johnn
abych pravdu řekl,mě jsou statistiky uplně volný,ale nemám potřebu je zase nijak schazovat.Proč auto,které někdo nemá moc v lásce musí přirovnávat k trakaři?Nezbývá než tnout do živého a použít stejné přirovnání.Jinak je to jedno.(Nevlastním Ceed ani cokoliv od Kie)
Hendly
Tak jestli tu někdo přirovnával auto k trakaři tak pak Ty. Viz věta o tom že OII nedosahuje ani kvality trakaře. Původní a první zmíňka o trakaři byla ve smyslu statistiky poruchovosti jednoduchého zařízení.
Jí jsem chtěl vědět co je na OII tak špatného že je horší než trakař jak jsi ty psal. Nic víc, nic míň.
Johnn
Tak se ještě jednou podívej na příspěvek z 19.12. v 12.12.kdo ho psal,na co reagoval,na což jsem teprv reagoval já.Trakař jsem sem nevnesl první.Nevytrhávej to z kontextu diskuse prosím.Dál už to je Na hrubý pytel hrubá záplata.
Hendly
Psal jsi o tom že OII nedosahuje kvality trakaře? Psal. Já se ptám proč?
Jestli nechápeš proč se tu poprvé objevil trakažř to je pak potíž.
Johnn
Tak mi vysvětli proč se zde najednou začalo psát o trakaři.Proč?
Samozřejmě,že jsem psal,že Octávie nevydrží sloužit osmdesát let jako ten trakař.To nepopírám.A je to pravda na 99%Neboť kvalitu tvoří právě ta spolehlivost,i pro tebe alespoň z velké části.Tak teď napiš proč ta první zmínka o trakaři v souvislosti s auty,ještě navíc když srovnávám dvě plně srovnatelné,žádnou prémii.Tohle mně docela baví,šáhnout na jednu značku a spolehlivě začnou jistí jedinci kejhat.
Hendly
Když jsem ti to vysvětloval už víckrát. Jde o počet dílů a tím o možnost poruchy. Až do Kii objednáš ve fabrice TV tuner s navigací, nezávislé topení, 4x4 atd. tak se budem bavit o stejné složitosti.
Johnn
Jenže ty testované Octávie to neměli,tam se tyto věci rozbít nemohli,odešli spíše díly,které jsou důležitější,pro jízdu autem.A o to jde.Ne že odejde TV tuner v navigaci.To že je někde nevyužitý konektor nic na spolehlivosti nemění,protože není využitý.Takže srovnání je plně na místě.
Hendly
Už jsem Ti to psal, už to že to tam může být dělá vývoj toho auta a to auto samotné mnohem složitejší.
Johnn
Ale nemůže se to tam rozbít.Chápeš.Konektor který není zapojen nezkratuje,nevyrobí žádnou závadu,trubka,v ktré nic není také je bez závady.Naopak obě auta mají vstřiky,když u jednoho odejdou,tak je jasné ktrré je spolehlivější.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Z tak jednoducheho konstatovani, ze se Ceed vyrabi na Slovensku, dokazes udelat takovouhle nesmyslnou diskuzi. Premyslej nad sebou, jestli mas cim. Mozna prides na to, ze delat tady ze sebe takoveho troubu asi nestoji za to. :no:
jossalito
Nepředpokládám, že bych sem, mezi vás, mohl nějakým způsobem zapadat. Už asi mé vzdělání mne "degraduje" do jiné dimenze. :-!
Avatar - Katikakus
Katikakus
"Vyhodou" anonymni internetove diskuze je fakt, ze i takova individua jako GTI a ty, kdyz jim dojdou argumenty, muzou ze sebe delat neco, co evidentne nejsou a tvarit se, ze jsou neco vic, nez jini diskuteri.

Nastesti, uroven prispevku prozradi o jejich pisateli vic, nez by si mozna pral. Neni to jen tak, ze ti vetsina nerekne jinak, nez JELITO.

PS: Mala rada - kvalitu kvantitou nenahradis :no:
jossalito
Ty se tu zase snažíš (bohužel neúspěšně) předstírat inteligenci a nějaké zkušenosti.

Obé marně. :-!

Pokud se normální člověk ocitne v této disfunkční komunitě, neočekávám a ani nechci, abych mezi "vás" nějak zapadal. S inteligentními lidmi si rozumím a ti také rozumí mým příspěvkům. Takže hodnocení od někoho jako jsi ty, je mi, slušně řečeno - u zadnice.
:-!
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jelikoz jsi v 99 procentech pripadu v opozici sam, tak tech lidi, s kterymi si rozumis a kteri rozumi tobe, moc nebude, ty yntelygente.
A ani sto tvych smajliku nezakryje, ze jsem trefil do cerneho.

Uprimne receno, zaradil jsi se tu po bok takoveho saska, jakym je GTI. Ten ovsem, pokud nic jineho, umi alespon psat - to mu nikdo neodpare. Sice uz je to nudne a porad dokola to same, ale ze stylistickeho hlediska to ma alespon nejakou uroven. To se ovsem o tobe rict neda. 😒
jossalito
Plně to odpovídá rozložení inteligence v populaci. (složení zdejších diskutérů)

Já, bohudík nepatřím do oné bežné oblasti těch 99%.

PS: A dokonce jsi ty procenta trefil. :-!
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak jeste aby ta inteligence zacala byt videt v tvych prispevcich. Alespon trosku. Zatim se ti ji dari uspesne ukryvat 8-s
jossalito
Nepíšu stylem (a ani nechci a nebudu), abych se zde s někým plácal po zádech, případně tvořil dětinsky trapné "aliance" proti někomu.

Taktéž se snažím svými příspěvky toho, na koho reaguji, donutit k tomu, aby používal hlavu a rozum, pokud vůbec nějaký má, a tedy ukázal, že je schopen něco vymyslet/domyslet.

Když někdo plácá nesmysly, tak mu to napíšu. A tak to bude i nadále a stejně tak, jako mi bude jedno, jestli mne místní diskuzní "elita" bude považovat za slabomyslného. Klidně můžete, od vás mi to opravdu nevadí. :-!
Avatar - Katikakus
Katikakus
Mne to nevysvetluj, mne je srdecne jedno co pises. Pis si co chces, ale pokud mozno, omez kvantitu - posledni dobou vetsinu diskuzi nectu hlavne diky tobe a myslim, ze nejsem sam.
Jakmile totiz vidim, ze vetsina prsispevku pod diskuzi je tvych nebo GTIho, tak vim, ze to nema uroven a cteni by bylo ztratou casu.
Vem si konkretne tuto. Nahore jsme se vecne bavili o Renaultu, pak jsi vstoupil do toho se svym trakarem a cele to slo do kopru.
To same pod dnesnim clankem o Spykeru a SAABu.
Banjo
Je hezké, že vás z inteligence ani z jejího předstírání skutečně podezírat nelze.
jossalito
A je mi to úplně jedno. :-!
Klaudius
Na Slovensku sa toho vyrába docela dosť - vo VW Touareg, Q7 komplet, pre Cayenne vybavená karoséria, motor a podvozok sa domontujú, myslím, v Nemecku. Montuje sa tiež ešte stále Octavia, chystá sa Up!. 😉
Jasne, treba ešte pripočítať PSA a KIA.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Dik za doplneni - ta Q7 a PSA mi vypadli 😉
Nevim proč jste všichni tak vyplašený,že se to auto vyrábí v Turecku.Měl jsem to štěstí a byl jsem na školení v Turecké Toyotě,jak je známo tak se tam mimo jiné vyrábí Versa.Nejkvalitnější Toyota.Sám jsem majitelem megana sedanu minulé generace,po třech letech mám najeto 80 tisíc a kromě několika vyměněných žárovek bez sebemenšího problému.Do fluence bych klidně šel,ale až za pár let až tomu frantíci vychytaj mouchy.Nejlíp model po faceliftu.V rodině máme už čtvrtýho Renaulta a spokojenost velká.Ale vy si teda rači kupte starou oktávku a nejlíp v tédéíčku.Možná vám to chrochtání traktormotoru nebude vadit,a dozadu si rači nesedejte jestli nemáte maximálně metr a půl.
nejde ani tak o vysku, ale komfort!
V Renaulte mas pekne tvarovane a vykrojene sedacky a posed vzadu je velmi pohodlny. Kdezto v Octe je to ako na lavici v parku. 100km cestovania vzadu a dva dni ta bude davat ortoped do poriadku 😉
OndraH
O sezení v zadu v oktávce mi raději ani nemluv >😁 , ješte ted mně bolí nohy a to jsem s ní naposledy jel před půlrokem.

Kdyby oktávka byla koncipováná jako kupé tak neřeknu křivýho slova, ale takhle je to něco ostudného >😁 .A to nemluvím o pohodlí sedaček, ale o místě na končetiny...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
OndraH
No megan nemohu posoudit, ale v cliu je místa na nohy na rozdávání.
oIoo
fakt mi uniká smysl proč bych si měl kupovat starou Oktávku v TDičku?
Trošku si protiřečíš s tureckou kvalitou a vychytáváním much frantíkama ne? Asi moc nevěříš novému autu, zatímco výrobní linka v Turecku tě nestresuje? Zajímavý, podle mě to jsou spojitý nádoby. Kdyby se auta nedělaly v lowcost zemích od lowcost subdodavatelů lowcost pracovní silou nemuselo by se čekat dva roky na vychytání much nemyslíš?
Technicky je to na stejné úrovni s Meganem Grandtour a krátkým Scenicem, mají totiž naprosto stejnou podlahovou plošinu, která se v Turecku určitě nebude vyrábět, tam se vyrábějí (lisují) pouze odlišné plechy karosérie a probíhá tam konečná "montáž" z převážně dovezených dílů.
Andy
BMW delaj taky Turci, tak co...
jossalito
Nevím nevím. Přihodíš 150 papírů a můžeš mít Lagunu. Cenový rozdíl zase není velký, ale co za něj dostaneš, to se nedá srovnat. Když už se tedy bavíme o renoltu. :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
OndraH
Toho si nevšímej, je tady víc lidí co by neustále jenom dopláceli až se z clia dostanou na muzejní alpine a110.
😉 ja som nedavno doporucoval priplatit 80 000 z holej fabie Start na Ford Focus a vtedy jossalito mal vyhrady, ze je to pre cesku rodinu mnoho 😉
jossalito
Jistě, zase jsme u těch tvých již pověstných výpočtů.

Holá Fabie "Start" stoji podle tebe 320 tis. Kč, co? Focus totiž začíná někde těsně pod 400 tisíci. :-!

Počtáři.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty si pacient >😁 Fabia Start 220 000 a vtedy, ked som doporucoval priplatok bola akcia [odkaz]
jossalito
Koukám, že ty jsi schopen srovnávat jen akce vs ceníkovou cenu.
Viz tvé přesvědčení o tom, že Octavia je za stejný peníze co Lexux IS. :-! :no:
OndraH
No, ale když je problém dát 220 tis tak je problém dát i těch 80 navíc.Nedejbože živit auto z jiné ligy jako je focus.
jossalito
Víš kolik stojí slušné letadlo? Tam je tedy procentuální rozdíl cen mnohem větší - násobný.
150 tis není v ohledu tohoto automobilu až takový rozdíl, někde to naskládáš na příplatkové výbavě.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Dál nic. Je to pro mnohé dost penez.
King of rain
Takže zejtra jdu a prodám GTI a jdu si koupit tenhle skvost. >😁 Z nasraných sousedů se stanou přivětíví sousedé a ještě budu za vola.No není to hezké??? >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
To uz jsi i bez toho >😒] 😉
Wartburg 353W
:yes:
Vzhledem k tomu, co napsal, je jeho autodiagnoza 100%.
Gangrel
To by me zajimalo, proc srovnavas nesrovnatelne... flamere.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak tohle je rana a velka skoda 😒

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
ach jo...dalo se to cekat, ale stejne je to smutny, saabu je skoda 😒
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
To je rána z milosti.
Už v momentě, kdy šel SAAB pod křídla GM bylo jasné, že v lepším případě z něj bude tuctovka. Bohužel.
Avatar - chetoos
chetoos
Musím říci že tento Renault vyráběný v Turecku se jim hodně povedl,napaditý vzhled,cena a v té černé barvě je moc hezký jen ten interiér se mi moc nelíbí jinak :yes:
Klaudius
úplne opačne - interiér vyzerá o triedu lepšie ako exteriér
Avatar - Well-being
Well-being
Auto je to ošklivý, ale zato dobře vybavený a za dobrou cenu.
oIoo
no asi tak >😁 krásu "chytlo" od Koleose a motory od Thalie :-!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Trošku přehnaný, ale jo >😁 :yes:
Avatar - Citrák
Citrák
Renault Laguna nesplnil očekávání, tak proč to jednoduše nezkusit takto. Vzít Megane, napasovat mu kufr a za 300 tis. Kč je na světě docela velký vůz se slušnou výbavou a doufejme i kvalitou.Za 375 tis. je motor TD. Škoda Octavia Tour je s motorem TDi, ESP, 16" koly a mnoha airbagy za 350 tis. Kč. Škodovka je kvalitní, ale má ji každý a také se krade. Fluence má co nabídnout a je na každém, čemu dá přednost.
Snad bys nechtěl tyto dvě auta porovnávat? Mezi nimi je propastný technický a technologický rozdíl, už jen ten rozvor je u Fluence o 19 cm delší a tím pádem prostor na zadních sedadlech, to je rozdíl třídy, no a rozdíl v kvalitě interiéru. >😁
Není všechno zlato co se Škoda jmenuje. >😁
No a naopak, ne všechno, co se vyrábí v Turecku, musí být šmejd.
:yes: 😉
Octavia Tour je technicky s moderními vozy jako je Fluence nesrovnatelná. Je obdivuhodné (až neskutečné), že se Škodovce daří lidi ukecat k tomu, aby si ji za těch 350k koupili. Ovšem kdokoli za ni tuhle částku v dnešní době vysolí, dělá objektivně obrovskou kravinu. Ono k čemu ti je, že tam máš airbagy i pod sedačkou, když v porovnání s dnešními vozy (a obzvlášť s Fluence - když aktuální Megane dostal od euro ncap absolutorium) se ti po nárazu strašně snadno zbortí prostor pro posádku?
Marketing Skody je postaveny tak, aby "ukecaval" typy zakaznikov, ako bol Otík z filmu "vesničko má středisková"

[odkaz]
jossalito
Hodně ubohé, ale čeho jiného jsi schopen, tedy spíš neschopen. :-!
mikesh
Pro davas odkaz na svuj autoportret?! >😁
GTI
Už se těším až to vyjede na mutaci Gordini... Tři motory... no, jestli chce tímhle renault konkurovat Loganu, pak to beru, ovšem jako konkurent Octavie? Nebe a dudy. Jen snad ten vnitřek, ten může mít pro jistej druh lidí svou přitažlovst. Ostřejšího hocha si v tom ovšem představit nedovedu.

Do Octavie se člověk posadí a obklopí ho jednak dokonalý materiál, dokonalá ergonomie a hlavně - dokonalý styl. Fantasticky vybalancovaný luxus se sportovním pojetím, zkrátka chlapskej kokpit se vším všudy. Vnitřek fluence je pro mne nepřijatelný ze své podstaty. Má to sice svojí estetiku, své křivky i materiály, včetně příjemné struktury povrchů, ale jako celek to vidím tak pro kloboučníka s platem vajec pod zadním oknem. Domnívám se, že česká ves, zastoupená bývalými moskvičáři a wartburgáři nyní jásá.

P.S. nejhezčí je na tom autě cena, a to, jak známo, je skutečnost dvojsečná...
milic
Stvořit v nižší střední sedan, který bude ke koukání, to je oříšek. Renaultu se to vcelku povedlo, chvalme ho za tenký c-sloupek, který autu dodává lehkost. Kloboučníky nech žít. 😉
GTI
😄 Úplně toho kloboučníka za tím volantem vidím...
OndraH
No možná má ten kloboučník lepší vkus a názory než ty...

A nedělej si z kloboučníků srandu, ty jím taky budeš....
GTI
Že bys mi hodlal koupit klobouk... >😁 a plato na vejce... >😒]
milan3
Je videt co nasleduje, rok v octavce a GTI si musi vozit vejce na platu!!! >😒]
puko
trebars toto by ti mohlo pomoct v predstavivosti o ostrejsom hochovi

[odkaz]
:yes:
GTI
Výbornej snímek :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Ostrej hoch, třeba uznat, a to je s tou slabší nebo silnější dýzlovou patnáctkou? 😄 😉
Horst Fuchs
Měl jsem minulý týden tu čest jet cca 700 km tímto koncernovým zázrakem ergonomie. Služební oktávka s poctivým TDI PD a výbavou Elegance. Nevím, mám asi nějaká divná záda, ale sedačky jsou podle mě dost mizerné. Oproti OI sice už mají náznak bočního vedení, nicméně jsem se stejně pořád kroutil. Rádio Symphony bych rovnou zahodil a místo něj dal raději nějaké fungující. Ano, vypadá pompézně, má ale mizernou citlivost a MP3 lze přehrávat jen z CD. Krám, ale za ty peníze... Auto měla najeto ani ne 30.000 a neskutečně vrzalo, nevím přesně kde, šlo to od obou bočních dveří. Sorry, to nedělá ani moje plečka s 250.000 na tacho. Místo vzadu je opticky dobré, ale stejně jako u OI jsou zde krátké sedáky a nepřirozený příliš strmý sklon opěradla. Nechtěl bych zde jet dlouho. Nebo spíš vůbec. Dokonalou egonomii si představuji jinak.
Renault se nyní snaží nabízet hodně auta za rozumné peníze. Je škoda, že v nabídce Fluence není turbobenzín, snad časem ještě dorazí. Tyto sedany jsou ale víceméně zaměřené spíše na východní a jižní trhy, kde jsou velmi oblíbené. U nás je skoro nikdo nechce.
:yes: :yes:
takze vona Octáfka nemá pripojku na MP3? Nuz tak uz viem, preco ju Zezulka hladal 5 minut v LEXE 😉
Horst Fuchs
Má jenom AUX, což je to nejhorší řešení. Musel bych koupit nějaký adaptér za cca 2500 Kč.
chrudoš
Tak ted by me zajimalo, jak jinach chce mp3 pripojit nez pres aux 😄 Aux je zdaleka nejjednodussi pripojeni mp3 do auta, staci kabel za 15 kc a hotovo. Samozrejme si muzes koupit transmitter, ale kdo by to delal, kdyz je tam ztrata kvality pri prenosu
Horst Fuchs
Nu, pro AUX připojení nemusí mít rádio MP3 funckionalitu, protože tam sice připojím (téměř) cokoliv so hraje, musím ale řešit napájení atd. Osobně dávám přednost USB vstupu, na "flashku" si nahraju skladby a přehrávání si řídím přímo na rádiu. Alespoň tak funguje moje obyč rádio. Jednoduše řečeno, rádio musí umět nejen přehrávat mp3, ale mít i USB vstup a umět pracovat jako mp3 přehrávač. A to standardní Škoda rádio neumí, nebo přesněji řečeno jen pro mp3 na CD (asi, nezkoušel jsem to).
jossalito
A co si představuješ pod pojemm MP3? MPEG-1 Layer III? Nějak se nám topíš v pojmech. :-!
GTI
ano, Fluence není konkurent Octavie, Fluence je levný sedan pro turecké, rumunské, bulharské trhy. Tomu také koresponduje výbava, převodovky a motory.
Však jediný, koho by napadlo stavět Fluence proti Octavii, jsi tady široko daleko ty :no:
GTI
Mýlíš se, Donovane, diskuzní pubertliga tu Fluence vidí nejen jako konkurenta Octavie, nýbrž jako auto, které Octavii zadupe do... písku >😁 jen si to tu čti.
Horst Fuchs
V podstatě souhlasím. Mimochodem - Škoda také plánuje levný sedan, snad už příští rok? Tato kategorie tedy má své místo na trhu a je zajímavá pro všechny automobilky.
GTI
Jistě, s tím souhlas.
"Do Octavie se člověk posadí a obklopí ho jednak dokonalý materiál, dokonalá ergonomie a hlavně - dokonalý styl. Fantasticky vybalancovaný luxus se sportovním pojetím, zkrátka chlapskej kokpit se vším všudy"

na toto existuju 3 vysvetlenia😒br />
1. Koncern zacal montovat do Octavie interier z Panamery
2. Asi je na trhu novy model luxusneho BMW s oznacenim "OCTAVIA"
3. slapes na heroine

...v každom pripade si napisal najvacsi blabol roku a tak uz nie si len cestnym a jedinym predsedom ZV, ale i jeho vitazom. Gratulujem, to sa nie kazdemu podari! 😉
jossalito
Iteriér Octavie je jeden z nejlěpších ve své třídě. Jak co do materiálů, designu, tak i ergonomie. Obecný uznavaný fakt. :-!
>😁 >😁 >😁 >😁
ano, tento fakt je uznavany "umelcami" ako😒br />
1. Láďa Plácal Z Poděbrad (Řezníkuv syn)
2. Otík z filmu "vesničko má středisková)
3. GTI a jossalito

>😁
jossalito
Zkus si přečíst pár novinářských testů. A nebuď překvapený, že se to tam dočteš.

A i když tu napíšeš o deset smajlů víc, tak na tom nic nezměníš, tvé plácání ukazuje jen velmi úzký rozhled. :-!
to uz sa pisalo od sameho pociatku vzniku modelu aky je ten interier pecka! [odkaz]
snad nechces aby magaziny prisli o ten objem reklamy, ktory maju od Skody? Vies dobre, ze ziadna redakcia dnes nevyzije z predaja, ale je zavisla na plosnej reklame!
jossalito
Asi tě překvapím, ale tady ukazuješ interiér Octavie z roku 1995.
Nyní už jezdí dokonce (!) i Octavia II s úplně odlišným interiérem. :-!
ne tu dobu otras....II na dnesnu dobu taktiez. Aky je v tom rozdiel?
jossalito
Interiér O2 je ceněný mnoha novináři. Ti mají, bohužel pro tebe, mnohem silnější argumenty a slovo. :-!

Ty tu jen nenávistně plácáš.
pogo26
V těch testech se také dočteš, že klíčky jsou lepší než karta nebo, že osvětlení palupky je moc intensivní / přitom se dá regulovat /. V těch testech se také psalo o kvalitním interiéru Octavie I. Přitom jak materiály, tak zpracování bylo tragické.
jossalito
Z denšního pohledu nepochybně.
OndraH
I z tehdejšího :-! Nepochybně.
jossalito
Tehdy byli všichni odvaření z faktu, že škodovka byla schopna vyprodukovat větší auto než byl Favorit-Felicia. Na kritiku se moc nehledělo. Mě se interiér prvních Octyvií taky nijak nelíbil.
Dvojková Octavie ho má ale velmi povedený.
milan3
Vis jossalito ono staci v tom zazraku parkrat projet republiku, hlavne D1 a zjistis, ze zazrak se opravdu nekona!!! I ja osobne povazuji octavku za jednu z nejhorsich moznych variant, tedy myslim pro spolujezde, ridic kdyz ma 160cm tak je to OK! >😁
milan3
Ko jeste jsem zapomnel zduraznit jednu vec, kdyz v octavce absouluvujes cestu po D1 2x do tydne porid si jako GTI plato navejce - ale na svý!!! >😒]
jossalito
Tady se ale bavíme o iteriéru.
Nemysli si, že Octavia je to nejhorší s čím můžeš po D1 jet.
Každé auto se sportovním (tvrdým) podvozkem je na tom ještě hůř.
milan3
Jossalito jel si nekdy v OCT II jako spolujezdec? Jako ridic je to v celku OK kdyz mas do 180cm, ale jinak cestovani jako spolujzec
vedle ridice ci nedejboze vzadu je opravdu pro velmi otrle jedince! Pokud beru v potaz
vrzani z tapecirunku ve dverich ci vrzani tapecirunku ze strechy, tak sorry to jsem jeste opravdu v 80tis. nevidel! Octavia je uplne stejne udelana jako konkurencni auta, nic lip, nic hur, ma svuj desing a nic vic, nic min! 😉
jossalito
Tady se ale od začátku bavíme o interiéru O2. Chceš li, můžeš k tomu (interiéru) něco dotat. Nemáš li nic, tak mlč.

V O2 toho zase tolik odjeto nemám, takže nemohu sloužit. Ale co mí kamarádi mají O2, jak liftback, tak i kombi a scouta, tak s vrzáním interiéru nemá problém žádný. A to třeba ten lift má najeto cca 230 tis. km.
milan3
Samozrejmne ten doticny taky tvrdil jak je to fantasticke auto bez jedine musky! >😁 Znam lidi kterym i 200tis. funguje bez problemu a znam lidi kteri si uzili naprosto neuveritelne problemy! Proto neustale tvrdim octavia neni naprosto zadny zazrak ani uplna nula, pokud by to byla spicka prodavalo by se jich v evrope min 600 -700tis rocne. Bohuzel se proda tretina tohoto poctu coz je jedina realna vypovidaci hodnota. Jinak co se tyka interieru, pokud nekdo povazuje napr. svy na sedackach a zpusob siti u OCT za standart, je mi ho opravdu lito!!! :-! A je uplne jedno jak kvalitni material k tomu pouzije! 😉
jossalito
Nejprodávanějšího modelu se v Evropě prodá asi půl milionu, tedy 500 tis.

Očekávat, že postkomunistická země s maličkou automobilkou, dvacet let po revoluci, začně trhat světové rekordy, které nedosahují obrovské automobilky světového formátu, je ... dětinské? Nebo spíše hloupé? A to je zase "líto" mě, že někdo postrádá soudnost, přehled a nadhled. >😁 :-!
milan3
Jossalito, Jossalito, myslim ze by nebylo od veci si precist statistiky zde na Auto.cz! Kdybys je cetl, tak vis ze k hranici 500tis. se blizi francouzke vozy od modelu v nizssi stredni no a nemecke od 600tis. Astra az k milionu - Golf! A podle toho co zde hlasaji nekteri jedinci jak je Octavia dokonale auto, tak proste a jednoduse nedokazu pochopit, ze jich Skoda proda pouze neco pres 200tis.!!! Chapis to? Potom nekde je chyba a to: bud jsou evropane tak hloupi a nebo Octavia jednoduse tak dokonala neni!! No a hadej co je pravda! 😉
jossalito
Než tu začneš něco prohlašovat, radím studený hadry a pak, pokud tě nutkání něco sdělit, přesto nepřejde, tak hledat, číst a až poté psát.

Statistiky za rok 2009 ještě nejsou k dispozici, ale za 2008 jsou tady.

[odkaz]

A kdo pak neví, o čem píše, že? ... :-! :no:
milan3
Hm, musim uznat, ze v tomto pripade mas pravdu. 8-s
jossalito
No, nejen v tomto, ale v pohodě, jedeme dál. :-! :yes:
Avatar - bubucci
bubucci
lol, jsem málem prasknul smíchy o interiéru Octavie >😁 Sportovní pojetí? vybalancovaný luxus? Naštěstí už většina lidí začíná chápat, že nejsi nic jiného než provokatér, který to má v hlavě, co se týká pohledu na auta, pořádně pomatené.
Na těch fotkách, co tu dával puko vypadá auto dost dobře, akorát ten interiér by se mi líbil spíš v tmavé barvě
tobe ten luxus a sportovni pojeti pridu smiesne? [odkaz]
Wartburg 353W
Fluence zacina se osmi :yes: agregaty, 2 benziny (1,6 110hp a 2l 140hp manual nebo automat) a 4 diesely (85, 90, 105 a 110hp + dvojspojka). Tohle auto se bude hodne dobre prodavat. Neni to auto pro zavodniky, pro ty ma prece Renault jine modely, takze kritiku timhle smerem nechapu. Jako rodinny vuz je Fluence uzasny.
GTI
Ještě to uvaž, Fluence jede na třech motorech, nahoře ti to píší poměrně přesvědčivě. Automat se nedodává.
OndraH
Prej poměrně přesvědčivě, takže žádná pravda milý právníčku...
GTI
Zkus tu méně zřetelně ventilovat své mindráky, o to soustředěněji číst.
OndraH
Já mám naopak pocit, že jediný kdo si tu ventiluje mindráky jsi ty >😒] .
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
:yes:
Wartburg 353W
Fluence "jede" na tech motorech, ktere jsem vyjmenoval. Tri motory z clanku jsou jen ty, se kterymi zrejme startuje cesky prodej.
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Usednutím do Oktavie tě obkolpí nevkus, fušérské plasty, neergonomie, nepraktičnost, tuctovost a k tomu tuhost hodná lodičce na pouti světských. O technické zaostalosti snad raději pro tvé dobro nebudeme mluvit. Tak nelži sám sobě, natož druhým.
Avatar - bubucci
bubucci
:yes:
GTI
Trochu se rozepiš (navzdory všem respektovaným testům) a pojednej tu třeba o dvsjspojce DSG, o motoru 2.0 TFSI, o motoru 1.8, o čtvrté generaci haldexu (4x4) koneckonců o přeplňované jednačtyřce, která získala titul světový motor roku 2010. Tvrdě to tu rozpal, ať ti všichni evropští novináři vidí, zač je toho loket, ať se tu dozvíme tu pravdu pravd, co že ty statisíce spokojených, nadšených řidičů Octavií, ať už jde o lift, kombi, RS či scout verzi, co si to vlastně kupují... 8-s >😁
milan3
Myslis tech 200tis. v evrope? Sorry min se vyrobi uz jen Saabu a ty vis dobre jak skoncil! 😉
jossalito
Aha, tohle je buď silně tendenční názor, případně hodně hloupý.

Můžeš to prosím rozseknout?
:yes: :yes:
Hendly
Co je na Octávii zaostalé. A zajímá mě to seriózně.
OndraH
>😒] Pokud bys mluvil o superbu neřeknu křivého slova, ale takhle musím napsat že jsi v octávce asi ješte neseděl nebo jí neviděl vůbec...

Ty moskvičáři a wartburgáři se nech pro sebe, jelikož ty nejspíš neustále jásájí na oktávkou, protože si nedovedu vysvětlit proč jich tolik jezdí, když kdejaká konkurence nabízí lepší poměr cena/výkon/užitnost.

Ale nedivme se, když se dozvídám od známých že 1,2 HTP je kvalitní "německá motoren".A oktávka napadá každého při koupi auta(Většinou hned jako první a také jako poslední, protože prostě nevidí za humny a dávají na rady všeználků.).

A napíšu to narovinu, raději moderní megan než octávii složenou ze starých dílů VW.
GTI
1.2 HTP je dnes nejspíše stále nejlepší tříválcový motor Evropy. Musel bys ovšem vědět, co dělá takovýto motor motorem. Současně pak je HTP jeden z nejlepších motorů na základní osazení subkompaktů vůbec.

Octavia je kvalitou, jízdními vlastnostmi, technikou, ergonimií, materiály a motory daleko vpředu před Renaultem Mégane. Asi jsi přehlédl, že Volkswagen získává za své motory soustávná prvenství v klání "motor roku", nyní dokonce kraluje světu v přeplňované jednačtyřce jako obsolutní vítěz. Pojem Dvojspojka DSG jsi snad už slyšel. To ti samozřejmě osadí i do Octavie.

Ano, Octavia patří v evropském kontextu k tomu nejlepšéímu, co kompaktní třída nabízí. Proto také jeho cena je zpravidla vyšší než cena okolní produkce. Spolu s s Volvem S40/V50 pak Octavia představuje mezitřídní vůz, rozkročená na pomezí třídy kompakt a třídy střední. Mimo jiné i proto je Octavia jedním z nejoblíbenějších vozů v Evropě a samozřejmou královnou v Česku.
pogo26
Nepiš tady nesmysly. Octavia se prodává za nižší ceny než konkurence / kromě ĆR, sK /. Je to pořád levné auto z východu s průměrnou kvalitou. Interiér Megana je samozřejmě na vyšší úrovni a to jak designem, materiály a zpracováním. Octavia nabízí velký kufr a vzhled většího auta a to i přes proporční nevyváženost ocení jistě dost kupujících. Je ve stylu škodováckého hesla: " za málo peněz o číslo větší kabát."
GTI
Meli byste si, vy hoši, jimž co je cizí připadá božské, už jednou v tom udělat jasno, jednou je Octavia nezřízeně drahá, jednou je levná... >😁

Které lepší materiály máš na mysli u mégana? Byl ses na to auto vůbec zblízka podívat? Znáš vůbec prostorové podmínky uvnitř? Víš vůbec za kolik korun se tu prodává?
pavkin
jako majitel rencka Ti můžu říct, že jsi trochu mimo, vzhled necháván stranou, každému se líbí něco jiného, ale materiály a kvalita zpracování určitě lepší jak u koncernu není.
>😁
tak, modlitbu uz mas za sebou a teraz sup-sup pomahat mamince s vanocnim uklidem 😉
OndraH
Vysvětli mi jak může být 3 válcový motor lepší než 4 válec, jestli v chodu motoru tak se smíchy potrhám.A to že oktávka dostává nejnovější motory je jenom díky dobré vůli a wolfsburgu, ty se na ně taky mohli, kdyby nebyla potřeba splnit euto 5, "víš co"...

A nelži si pod kabát, když tvrdíš že auto využívající techniku pamatující minulé století je lepší jak nejnovější megan.A jak může mít lepší interiér, když už i první megan daleko převišoval interiér první oktávie(Nehledě na to, že ty plasty v 1. se hned ošoupali a vybledly.To megan znal pouze na náraznicích, interiér byl furt stejný i po 10. letech).Nehledě na to, že se v oktávce nedá sedět.

Ty prostě jenom lžeš, vymyslíš si a vše píšeš tak aby to tvé vyšlo z klání nejlépe.To je jak říct, že šlápnutí do h*vna je vlastně štestí, jelikož je to nejlepší co tě mohlo potkat.A napsat že si to myslí mnoho z nás proto je tolik psů.
GTI dokaze zabalit ho*no tak, aby nesmrdelo a nasledne ho predat ako briliant 😉
...vlastne cela predajna strategia koncernu je postavena na podobnom principe
GTI
On tu někdo tvrdí, že tříválec je v principu lepší než čtyřválec? Nahoře píši, že je to nejlepší tříválec a jeden z nejlepších základních motorů. Asi ses ještě nenaučil soustředěně číst.

Je přece jedno, z jaké vůle má Octavia nejlepší motory na světě. Důležité je, že je má. Mégane je nemá.

Pojmy jako "lžeš" a podobně, to uplatňuj ve své komunitě kapitánů autoprůmyslu na klepadle za barákem, zde by měli psát lidé, kteří auto viděli alespoň z jednoho metru. Tím ty, nezlob se, pro mne nejsi. Možná tak z jednoho... kilometru, viď, Ondro.
OndraH
Ty zase to auto poháníš, vlastníma nohama >😁 ...
Banjo
Nejlepší motory na světě? Kdo jim je dodává? BMW? Subaru? Honda?
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes: 😉
Tyrrell
Nejdřív jsem myslel,že se jedná o vtip,ale asi to myslíte s tím motorem 1,2 htp vážně.O motoru který má 3 válce,zastaralou techniku v podobě vyvažovací hřídele,poddimenzovaný napínák,nedostatečný mazání atd.Jsou opravdu lepší 3.válce a lepší motoraři než u VW,tedy až na 1,4turbo 4,2 z koncernu.
Hendly
Á tady někdo přečetl článek jednoho panáčka a už z toho je odborník na motory😊
Tak co je na tom motoru tak špatného a který je výrazně lepší?.)
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Fajn GTI. Jenomže kvalitu výrobku neurčují subjektivní pocity vycházející z jakých koliv praktických či jen teoretických zkušeností posléze vydávaných za všeobecnou pravdu.
Potvrď svá tvrzení objektivitou. Hoď odkaz na statistyky EVROPSKÝCH časopisů, ze kterých jasně vyplývá co tvrdíš o Octavii, stejně tak o tebou démonozovaném motoru 1,2.( Blesk, Hrom a jiné periodika chrlící bláboly se nesnaž mi předhodit.

A nakonec jeden doaz. Volant z Golfu je dle tvého názoru😒br /> 1)Vkusný, 2)Krásný, 3)Kýčivitý, 4)Nesouměrný 5)Po všch stránkách vyvážený.
jossalito
>😁
Další adept na pokrytce.
Prosím (slušně), vysvětli nám (pro tebe asi neznalým) z čeho se určuje kvalita výrobku? 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Nesuď, když někoho neznáš. Rozhodně se naštěstí neurčuje kvalita výrobku mudrlováním na foru.
jossalito
Právě to, cos napsal je z větší části nesmysl. Proto jsem reagoval. :-!
GTI
Připadáš mi, jako by ses nepohyboval po Evropě, jako bys něviděl Octavie na cestách a jako bys nemluvil s lidmi, nečetl odborná periodika... Je to jako by ses mě pojednou zeptal, kde jsem koupil, že Gott je vynikající zpěvák...

Volant? Vrcholná chlapská (eurodrzčí) supermainstreamová estetika, skloubená s účelností, ergonomií, materiálem (vyzkoušej například kůži na mazdě), na správně tlustém věnci, ve vyšší výbavě vizuálně vylepšený matným hliníkem a ovladači na vodorovných ramenech. Pravděpodobně nejlepší volant třídy ( novou Astru jsem ještě v ruce neměl). Jsem starý pardál, na zploštění naspodu v GTI bych si musel zvyknout, zejména tedy při nechání volantu proklouznout v dlani. Píši o tom již tehdy v článku na hlavní - "gti o gti".
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Neuhýbej. Chci jasné důkazy tvého tvrzení o Octavii. Bez jejich předložení jsou z tvé strany všechno jen výkřiky do tmy, nicneříkající tlachání upovídaného strýce. To samé platí o motorech. VW je jednoznačně na posledním místě ze všech koncernů u nafty a ani benzínem nijak neoslňuje.

Gotta sem netahej nebo si naběhneš. Krom Německa a Kuby o něm nikdo neví.To i ta Octavie je na tom snad trošku lépe. Nebo ti víc sedí E.John vs.K.Gott? Tak nějak svět vnímá Megane vs. Octavia.

Neptal jsem se na volant Astry, ani Golfu GTI, ale normálního Golfu. Tak se konečně pochlap.
Avatar - saldy
saldy
Karla znají i v Rusku [odkaz] 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
A možná i Vietnamu a S.Korei..to je pecka
Banjo
Co se Gotta týká, slyšeli jste někdo, jak po-urvil Forever young od Alphaville?
Největší problém je, že kdo tu skladbu v originálu nezná, připadá mu ta česká verze jako "normální Goťák"...
Ty si myslíš, že ostřejšího hocha bude přitahovat interiér Octavie?

Osobně ho považuji za solidní, kvalitní a komfortní. Ale drzý hoch (nebo chcete - li "drzek") se jistě poohlédne jinde...
GTI
I mainstream má své eurodrzčí konfigurace. Zde jde o výchozí zadání, o pojetí kokpitu vůbec. K tomuhle přistupuje Renault desetiletí z úplně jiného úhlu než například VW. Kokpity Golfu, Octavie, to jsou kokpity pro chlapy, lehce dotvořitelené pro eurodrzky v mutacích getei či RS. Podívej se na Mégana ve sportovní mutaci uvnitř... jeden velký kýč.

Kokpity Renultu jsou konfigurovány jinak - akcent na (pro mne) až kýčovité tvary, na povrchí luxus, volanty pak jsou snad jednou z nejnevkusnějších kreací vůbec.

Mrkni také na interiér Passatu, ten je oproti golfu konfigurován více do klasy, ovšem nikde tam nenajdeš kýče.

Ve Francii umí slušně přístrojovky jenom Peugeot. A doslova v každé třídě.
pogo26
Pokud obdivovatel kýče tvého formátu, píše o nečem, že je to kýč, tak je to jen uznání kvalitního designu. podívej se jen na masku tebou obdivovaného Passatu nebo Golfu Variant. To jsou klasické kýče. Měl by jsi si připustit, že pro kýčaře, jako jsi ty, vždy bude kvalitní design jen kýč.
:yes: :yes: :yes:
GTI
Nějak mi uniká, co má společného předek variantu s horní diskuzí o pojetí kokpitů aut? 8-s
pogo26
To neřeš. Je to jen příklad tvého vkusu. Aby bylo vidět, kdo tady píše o kýči.
OndraH
Megane interiér
[odkaz]

Golf interiér
[odkaz]

Necht si každý udělá obrázek sám...Aneb když někdo nejde s námi jde proti nám. Ámen 😄
Tak neviem. Ten Megane nevypada spatne a v porovnani s Golfom by som radsej volil kokpit Octavie.

Ono celkovo tie interiery okolo roku 1999 +/- aspon pre mna boli ovela krajsie, ergonomickejsie, estetickejsie ako dnes.
milan3
Proc ma Golf poblitou sedacku spolujezdce? >😒]
Máme - li se bavit o Passatu, pak má naše diskuse tendenci inklinovat ke střední třídě, kde jsem si svého favorita našel okamžitě - design přístrojové desky se mi doposud velmi líbí. Oceňuji jak plynulé a nadčasové tvary, tak volbu kvalitních materiálů a ušlechtilých doplňků.

Renault do mainstreamu aplikoval designový směr Touch design, který má již na první pohled navozovat dojem kvality - a to se mu daří na výbornou. Jemné, ušlechtilé tvary, skloubené s vysoce kvalitními materiály, čemuž vkusně sekunduje typická francouzská útulnost.

Kabiny Renaultů považuji za velmi zdařilé. Obzvláště ve vrcholných variantách evokují dojem prémie, což je poměrně vzácné. Podívejme se například na vrcholné interiéry Fordu nebo Opelu.

Zmiňuješ - li kýč, ihned se mi vybaví nevkusné a lacinné imitace dřeva na palubních deskách. Renaul si vždyp otrpěl na kvalitní, pravé dřevo (s výjimkou Megane a Fluence). Omrkni například dekor v Mondeu - pro mé oko okamžité hození šavle do záchodové mísy...
Provocateur
Renault se měl u Laguny hlavně soustředit na desing exteriéru a potom až interiéru. K čemu je mu dobrý interiér, když se do něj ani většina lidí nepodívá skrz nepřijatelný design exteriéru? 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Zaujímavé ako sa niekedy dokážem stotožniť s tvojími príspevkami ale niekedy absolútne nie, napríklad teraz. 8-s
Porovnanie Fluencu a Octavie je dosť zbytočné, tak načo to ešte rozpisovať? Podobne ako vôbec spomenúť Logan.
DanV
hehe, tak ty jsi v tom asi neseděl co? nebo jsi ty ten ostrý hoch, který vyleze ze svýho GTIčka s černejma zadníma světlama a výfukem, kterej zní jako děravej? >😁
já osobně bych do sedanu nešel, ale jinak se mi fluence líbí. a to jsem ho asi jako jeden z mála z vás viděl na vlastní oči...
Avatar - ryman
ryman
sakra i ten pitomy fluence ma v zadu vydechy topeni.. zajimalo by me ktery blbec navrhoval lagunu ze v ni nejsou.. vytopit to auto je v zime skoro nemozne... ach jo 😒 :no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
mel sis koupit das Auto >😒]
aristokrat
jmenovat se to mělo ne fluence ale parchant
zvenku se to evidentně opičí po novým mondeu
a vnitřkem hlavně palubkou po novým BMW5
fuj fuj fuj je to úrovni napodobeniny z číny :no:
ale no tak gétéí ...5 minut si zakladas novy nick a potom napises taku kravinu 😉
jossalito
Je úsměvné, jak tady masturbuješ nad výtvorem Renaultu. A snažíš se urazit vše lepší. :-!
este som sa k tomu modelu nevyjadril, takze ake masturbovanie?

Vyjadrujem sa k plácalom, ktori v tom este nesedeli a uz vedia aka je to sracka a jak je to pod urovnou najvacsej sracky svojej triedy - Octavie
jossalito
Výkaly máš možná tak ve svojí hlavě. :-!
Avatar - bubucci
bubucci
tys tu chyběl, když se ti renault nelíbí, tak se tu nes*r do fóra o renaultu. Napiš co máš za auto ty sra*čko? Ať víme, odkud vítr vane...
jossalito
Pokud nejsi schopn diskutovat na úrovni, tak táhni do p..ekla. :-! O ubožáky s nuzným slovníkem tu opravdu nikdo nestojí.
Avatar - bubucci
bubucci
Na jaké úrovni ? Jakože diskuse na auto.cz má úroveň?? někdy si to po sobě přečti, ty se tu pořád do někoho navážíš a k tématu nenapíšeš ani popel.
jossalito
Píšeš (s)prostě, nadáváš (s)prostě. Ne díky, zkus to s někým, kdo to dělá stejně. Nepochybně jsi tu už kamaráda (na stejně duševní úrovni) našel. :-!
Avatar - bubucci
bubucci
To je jako všechno ? nebo máš ještě další hlubokou myšlenku ??? Podle počtu a četnosti tvých příspěvků vážně pochybuju, že máš nějaký zajímavý život. OK necháme tě to ventilovat tady....
zaujimave, ze reagujes vacsinou na tych diskuterov, ktorych sam oznacis ako "mentalne na nizkej urovni" .....bud sa teda nad nich nedokazes povzniest, alebo tu plati, ze "vrana k vrane sada, rovny rovneho si hlada" 😉
pavkin
protože proti tobě je i tebou zde připomínaný Otík vrcholem evolučního procesu.
si to nepochopil 😉
pogo26
Palubka vychází designově z Laguny a ta tu byla trochu dřív než nové BMW 5. Pokud tam vidíš podobnost, tak kopíruje někdo jiný.
GTI
Nezapomeň se mrknout vedle na tohle - [odkaz]
Avatar - bubucci
bubucci
Kdo má rozum, nepotřebuje takové videa. Ale tak není špatné vidět co se může stát, když někdo přecenuje sebe nebo svoje ,,fáro´´
poucne video hlavne pre typkov ako "Jack89", ktory si zmylil cestu so zavodnym okruhom😒br />
"No a proc by jsem z Octavou neprohnal treba i jen na rovince vyskakujiciho korejce atd. kdyz mam sice starický ale dostatecne silny motor. Vzdyt je stejny jako v Golfu, technika je prakticky uplne stejna."
(Jack89, december 2009)
Brutalne video, zial aj sa moze realne stat
Uz sa nehadajte! Je advent, treba byt k sebe laskavi 😉
Sup-sup pomahat maminkam s upratovanim, alebo vezmite prckov a chodte s nimi na prechadzku po meste. Nezabudnite si pritom vsimat zaparkovane auta a sledovat, na ktore vas 4 rocny syn ukaze prstom a povie: "jeeeej tatko, to je kara!" 😉 mozno v nom spoznate seba spred XY rokmi 😉
Wartburg 353W
Tak to bude problem, kluk chce vlastni lokomotivu. Samozrejme paru.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na Slovensku (na stastie!!) je predaj Skody okolo 16% a aj to skoro vsetko do flotil a tak toho na uliciach mnoho nevidno. Cez vikend vidis velmi malo Skodoviek, pretoze vacsina parkuje na dvore firiem.
V mojej stvrti je viac ako 30 domov, kazdy ma dve (niekto uz 3) auta a z celkoveho poctu je tu len jedna Skoda.
Zato pocas sviatkov, ked sa sem nasypu ludia z dedin (vesnic) tak je Fabii plne mesto a ich sposob jazdenia 😒 hm...teraz uz viem, ze preco je tu tak velka averzia 😉
lled
Novy kousek do jeste agresivnejsi cenove politiky Renaultu v CR.
Za cca 300.000 mit "skoro dospele" auto s ESP, 6 vaky, radiem a klimatizaci? Parada. Na bezne jezdeni typickeho vikendaka s rodinou - ideal! Jiste mouchy - na prvni pohled - toto auto ma. Ale cena...zase ta cena. Bezkonkurencni.

Na zivo jsem ho zatim nevidel z fotek na mne dycha takova nejistota - nedokazi odhadnout velikost auta. Po prohlednuti par snimku - prvni myslenka co mne napadla - dospela Thalia, ale ty rozmery, ty rozmery.... musi klamat.Maska takova hrava, fiatovska...., nadherne zadni partie a francouzsky interier. Mimochodem interier je pastva pro oci i ruce - mekke kvalitni plasty. Zad dle mne az neprirozene zvednuta jakoby naznacujic, ze je to kupe...z profilu se mi moc nezda, ale je treba pockat na pohled na vlastni oci.
kyklop
presne tak, pre tych, ktorym zalezi na pomere cena/uzitok to bude dobra volba. Zakladna vybava a motory su tiez slusna, takze mnohy sa uspokoja so zakladom 😉. Mimochodom tym co placu, ze nema x motorov, ale iba 3 treba podotknut, ze vacsina zaujemcov si vyberie, kedze ziaden z nich nie je parodia typu 1.4 mpi a na bezne jazdenie budu postacovat
Avatar - theolli
theolli
tříválec v Evropě?? To když jsem četl tak jsem nevěřil svým očím.
je moc málo automobilek které ho dělají a každý je lepší jak 1.2HTP,co Toyota které se montují do trojčat?? Ta si s tim HTP vytře * i přes menší obsah
Já měl čest se s tím svés a na TEMPOMAT 140 PLZEN-PRAHA A ZPĚT mi to vzalo přes 9l/100km to žere moje 1.5VTEC když jedu 200!
Provocateur
Těch 200 jedeš s 1,5, když to pustíš ze skály ne? I ta spotřeba by tomu odpovídala>😁
uz si mal moznost vyskusat motory VTEC, VVTi? Asi nie a ked vyskusas, potom sa zapoj do debaty! Vacsina diskutujucic ma za sebou skusenosti s OHV, HTP, mozno s TDI ale to je tak vsetko. A svet je o niecom inom 😉
jossalito
200 za 9 litrů je nesmysl jak hrom. :-!
Beaumont.
V malém a lehkém (pravděpodobně starším) autě to pokládám za možné, byť je to velmi pěkný výsledek.
Avatar - theolli
theolli
je vidět že jsi nikdy neměl čest s motorem 1.5VTEC to dělá Honda a ta motory umí.
Tvojí koncernovou 1.6 nechám za sebou kdy si vzpomenu a jen tak na okraj,když vytočíš 4-ku až na omezovač tak tam máš nějakých 215!
Provocateur
To, že Honda motory umí vím. Ale z * (motor 1,5) ani Honda bič neuplete. >😁 Koukám, že tvoje auto nezná limity. Těch 215 udělá, když to vystřelíš na oběžnou dráhu? 😄
ze ty mas tiez trojhrnek? 😉
Provocateur
Neměj obavu, pod obsah 2,0 jsem nikdy nešel 😉
Avatar - bubucci
bubucci
Honda z té 1.6 dostala nějakých 118kW a jede to jak čert. Točit 9000rpm to je nářez. Když si někdo myslí, že 1.6 jsou jen takové ty 65-75kW zdechliny, tak přišel o svezení v VTEC. No a těch pár projektů Civic Turbo, kdy z toho dostanou mluví samo za sebe viz. [odkaz]
Johnn
:yes: To je marné vysvětlovat,nejlepší je vyzkoušet.
Provocateur
Píše o 1.5VTEC, která měla cca 85 kw. A točit k 9000 v takových autech v běžným provozu je dobrý leda pro děcka. Jo, kdysi mě to taky bavilo, ale teď... 😉
Johnn
Ty děláš.jako kdyby jsi těch 9000ot točil klikou. >😁 Mně je celkem jedno zda jedu s naftou a točím ji max 3000ot. či benzínem do 6000ot.Záleží spíš na charakteru motoru,jak jde do těchto otáček,na ničem jiném.
jossalito
Koukám, že taky patříš k těm, co jezdí po dálnici 200 km/h za 9 litrů. :-!
Johnn
Píšu něco o devíti litrech?Jen to,že že těch 215km/hod. 1,5 VTEC udělá,(reakce byla na to ironické vystřelení na oběžnou dráhu),kombinace poměrně lehké auto a 1,5VTEC s výkonem 84kW,nebyla zas nijak pomalá.Nauč se číst,i když to asi je na tebe moc.
jossalito
No zrovna ty píšeš spousty kravin, takže mne ani nepřekvapuje, že zde tvrdíš, že jezdíš po dálnici 200 km/h za devět litrů. >😁
Johnn
Psal jsem něco o devíti litrech?Ukaž kde.Jako vždy totálně mimo...
jossalito
Možná až budeš schopen reagovat na otázky, které ti pokládám na tvé nesmysly, které si prokazatelně napsal, tak až potom budeš schopen nějaké diskuze. Zatím si tu za kašpara, kterej jezdí po dálnici 200km/h za 9 litrů a ještě s motorem 1.5.

PS: Sama Honda na svém webu uvádí, jaký má motor 1.5 parametry. To, že těch 215 neudělá, je fakt. Jinak samozřejmě je na webu i spousta videí, kde i Octavia v TDI jezdí 240 km/h. Ale tomu ty určitě věřit nebudeš, protože pro tebe je octavia horší, doslova "Octávie ani zdaleka nedosahuje kvalit ani toho osumdesátilétého trakaře", takže zde vidíme tvé pokrytectví v přímém přenosu. >😁 :no:
Avatar - theolli
theolli
sorry,udělá ti tachometrovejch cca 215km/h a v seriové podobě,kdybych to auto neměl nebudu se hádat,kolikrát jsi s 1.5VTEC jel?? podívej se na odkaz,tak přesně jede![odkaz]
jossalito
Soudruhu, mě je úplně jedno, jestli ti těch 215 ta jednapětka dá. Výrobce deklaruje jiné hodnoty.

Je tady taky spousta těch, co jim Octavia TDI jezdí bez problému 240, Nebo RSko i 260 nebo i víc(!). Jeslti jim to věříš, tak věř. Svůj názor si tu klidně prezentovat můžeš. Ale když začneš tvrdit ještě k tomu, že při 200 km/h ti to žere 9 litrů, tako to už je/jsi fakt k smíchu. :-!
Avatar - theolli
theolli
jedna věc psal jsem přes 9L a za tím si stojím mám dlouhodobou spotřebu do 7litrů a to pořád pendluji PLZEN-PRAHA a věř 130 nejezdím a když nikoho neomezuji tak i 200.
A ruku na srdce,výrobci deklarují i jiné spotřeby než jaká je realita,konkrétně VW u deklarované spotřeby u TSI je k smíchu,protože to by jsi to musel tlačit aby jsi se tam dostal. Kolik má psáno HTP? ale už tam není napsáno že nesmíš překročit stovku,pak to žere i trávu u silnice!
Johnn
:yes: Něco jiného je deklarovaná spotřeba a něco jiného je reálná.Mám pocit,že u novějších aut se té deklarované hůře dosahuje než u starších aut,kde byla spotřeba uváděná vyšší,ale zpravidla jsem jezdil za méně.Je to ale jen můj dojem.
jossalito
Ano, nezapomněl si dodat, že všichni vlastně udávají hodnoty vždy lepší, než je realita, jen ten zatracenej koncern VW to má přesně naopak.

Výborně, víc toho už ani nepiš, myslím, že vím, odkud vítr vane. :-!

PS: Ono napsat přes děvět, to může klidně znamenat i 15, to je taky přes devět. >😁
Banjo
O těch 9 na 100 při 200 nepsal Johnn, ale theolli70.
A co se spotřeby týká, ta je zpravidla optimalizovaná pro testovací okruh, taykže v reálu se může dost lišit. Zejména u maloobjemového turba, pokud se víc honí do otáček, nějakých pár litrů směrem nahoru nehraje roli. U jakékoliv značky.
jossalito
Zkus to vysvětlit tě, co to neví. stejně jako fakt, že když jim točí auto k omezovači a mají na tachometru přes 200, tak za 9 litrů tedy rozhodně nepojedou. :-!
Banjo
Ono jedna věc je tachometr a druhá věc reálná rychlost. 215 tacho klidně může být 190 reálných...
Johnn
Nikde nepíšu o devíti litrech při dvoustovce,jen tomu,za kolik to takto jede mohu blahopřát.Nikde nepíšu ani to,že deklarovaná maximální rychlost musí být opravdu maximálně dosažitelná.Mám zkušenost,že výrobce udává maximálku při nejvyšším výkonu,ale otáčky při kterých zasáhne omezovač jsou zpravidla vyšší.Takže výšších rychlostí než udává výrobce lze v pohodě na sériovém autě dosáhnout.No a výše jsme se bavili o spolehlivosti,což je i ta kvalita,takže asi tak.Pokrytec jsi ty vtáhneš trakař do diskuze o spolehlivosti auta a pak se k tomu neznáš.Dosud jsi tu nenapsal něco inteligentního a vlastně to od tebe zde už ani nikdo ani nečeká.
jossalito
K druhé půlce.
Spolehlivost není kvalita, to si prosím zapamatuj. A píši to tady už asi po desáté.
Většina nevzdělanců má velmi silně vyvinutý smysl dávat rovnítko mezi kvalita a spolehlivost. Což NENÍ a NIKDY nebyla pravda.

Takže jedinný, kdo je zde za pokrytce, jsi... ty. Máš mezery ve vzdělání. Doplň si je a pak se pouštěj do diskuze o tomto problému. :-!
Avatar - theolli
theolli
KVALITA=SPOLEHLIVOST TO JE ZÁKON! nemůžu za to že tvůj mozeček to není schopen pochopit!
Když postavím motor a nedotáhnu kliku,hlavu tak jak se má na předepsaný moment tak jsem postavil šmejd co nevydrží! Když to udělám jak mám a nebude vada materialu tak ten motor bude šlapat jak hodinky.
Co se týká spotřeby jsem psal VÝROBCI,a VW jsem jinak uvedl protože jsem si vzpoměl na Seata 1.4TSI co si ho koupil kolega a má průměrnou spotřebu 8.5 místo 6.5 deklarovaných a to není žádnej závodník!!
Jinak jednou pro vždy NEJSEM ODPŮRCEM VW,JEN MI VADÍ POLITIKA VW A ŽE Z PRŮMĚRNÝCH AUT DĚLAJÍ NĚCO EXTRA A NECHÁVAJÍ SI EXTRA ZAPLATIT!
jossalito
>😁 >😁 >😁
Prej "KVALITA=SPOLEHLIVOST TO JE ZÁKON!" ty seš hodně velkej hlupák, ale fakt fest.

>😁 >😁 >😁
Avatar - theolli
theolli
ne to jen ty jsi omezenec jestli tuhle základní věc nejsi schopen pochopit.
jossalito
Další hlupák. >😁

Pánové, zkuste si ten pojem zadat aspoň do gůglu, když nevěříte mě. Možná potom procitnete z vaší pseudoneomylnosti a dětské blbosti. 😉
Avatar - theolli
theolli
ty by jsi si měl změnit nick na JELITO,VÍC BY TI PADL K PLETI
jossalito
Co ti vadí? Že máš v hlavě prázdno? Že nedovedeš pochopit definici obecně známého pojmu a vysvětluješ si ho špatně? Jenže to je tvoje chyba. Nikoli má. 😉 :-!
Avatar - theolli
theolli
Když postavím motor a nedotáhnu kliku,hlavu tak jak se má na předepsaný moment tak jsem postavil šmejd co nevydrží! Když to udělám jak mám a nebude vada materialu tak ten motor bude šlapat jak hodinky,PÍŠU ZNOVU CHCEŠ ŘÍCT ŽE ODFLÁKNUTEJ MOTOR VYDRŽÍ VÍC DLE TVÉ "TEORIE",KDYŽ NEBUDEŠ MÍT KVALITNÍ NAFTU NEBUDEŠ DLOUHO JEZDIT,ŠPATNÁ ANTÉNA=ŠPATNÝ PŘÍJEM ATD ATD TO JSI TAK BLBEJ ŽE TO NEPOCHOPÍŠ?
jossalito
Ty jsi úplně mimo. Už tady dotahuješ kliky, leješ špatnou naftu apod nesmysly.

Co to má proboha společného s pojmem kvalita, nebo aspoň s pojmem spolehlivost?

Plácáš tu kraviny a SMYSL slov ti uniká. Zkus to znova a lépe. Nejdříve nastudovat, pak psát.

😉 :-!
Hendly
Sakra kluci netajte ty velké pravdy. Vždycky něco nakousnete, napíšete jakej je kdo * a nic dál k věci. Od kdy je nějaký "zákon" že kvalita rovná se spolehlivost?
Avatar - theolli
theolli
NO NE ZÁKON ALE JE TU Z MATEMETICKÉHO HLEDISKA PŘÍMÁ ŮMĚRA A TO ANI JELITO NEZMĚNÍ!
Hendly
Takže když kvalitně namontuju kvalitní 10A jistič na zásuvkový okruh (jen názorný příklad) tak bude okruh fungovat spolehlivě?
Johnn
Samozřejmě,protože jistič bude plnit svou funkci.Jistič samozřejmě volíš dle potřeby a proudových možností okruhu (aby se ti kabely netavily).Nekvalitní jistič,či odfušovaná montáž=jistič nebude třeba pracovat a půser je na světě,to se pak o kvalitě nedá hovořit.
Hendly
Tady právě ale vidím že ta teorie nefunguje. Když tam bude kvalitně danej malej jistič bude to padat a ve výsledku to bude působit na zákazníka nespolehlivě. Když tam příjde ožrala a udělá tam místo jističe krutisvorku tak vše bude fungovat bez zaváhání akorát za 30 let tam budoucí majitel vyhoří.
Johnn
No a to je právě ono,vyhoří a víš že za 30let či za třicet minut?To není kavalita.To že máš 10A jistič a vyskočí,nemůže působit na zákazníka nespolehlivě,tedy pokud mu nechceš prodat něco,co mu nadhodnocuješ,což je už u férovém jednání,o ničem jiném.Slibovat,že to utáhne 30A a přitom vyskočí při 10A není o kvalitě,ale o podvodu.
jossalito
Jenže spolehlivost se počítá ze stavů 0 a 1. Tedy funkční a nefunkční.
Pokud mu to x krát vypadne, bude matematické vyjádření spolehlivosti tristní, než když jednou vyhoří. :-!
Johnn
Přečti si to ještě jednou.Důležité je nepodvádět zákazníka a neslibovat mu něco co produkt nemůže zvladnout.To jest neslibovat mu třeba proudovou zátěž 30A a mít tam sice kvalitní,ale pouze 10A jistič.To už není o kvalitě.Když nabídnu zákazníkovy okruh do 10A kvalitně udělaný,tak ten jistič nevypadne,většinou se vše spíše dimenzuje výše,takže slíbím 10A,tak jistič a celý okruh vydrží 15A.Pro někoho je možná lépe vyhořet...
jossalito
Pletou se ti pojmy. Nejdřív šrmuješ s kvalitou, pak se spolehlivostí...

Studovat, studovat, pak myslet a poté psát a diskutovat. :-!
Johnn
Co je více spolehlivé a plní tedy svou funkci je kvalitnější,než nespolehlivé a neplnící svou funkci.To platí jednoznačně (i na tomto příkladu).Takže plete se to možná tobě . 😉
jossalito
Jistě, ale to musíš mít dvě naprosto STEJNÁ zařízení.
Jakmile má jedno více celků (a to ti tady nepíšu už jen já), tak je situace jiná.

Motáš stále hrušky a jabka a stále meleš tu svou ohranou pohádku.

Blbě se ti uznává vlastní chyba, co? Jde to vidět. :-!
Hendly
A co je pak když je to nekvalitní a plní to funkci spolehlivě?
Johnn
Ano jsou u některých produktů jakosti.S tím i jsou prodávané.Nestandardy.Prodávají je třeba s designovými vadami třeba v podnikových prodejnách s patřičnou slevou.Obvyklé to bývá i v potravinářství,nebo materiály-plechy,apod.
Hendly
Může vyhořet hned, ale spíš nikdy a pro toho kdo nevyhoří nikdy to bude pocitově o hodně spolehlivější než pro souseda který bude nahazovat 3x denně jistič.
Johnn
Ale to musí být udělán kvalitně okruh (kabely).Jde o návaznosti.Jenže v praxi se používá průřez kabelů,který odpovídá proudovým nárokům,samozřejmě s nějakou rezervou,ale tu může mít i ten jistič.
Hendly
Ale takže co z toho plyne? I nekvalitně udělaná práce může být statisticky funkčně spolehlivější než ta kvalitní. Byl to jen příklad z praxe. Nejsem žádnej kvalitář.
Johnn
Tak to tedy nechápu,jak jsi odvodil,že nekvalitní práce může být statisticky funkčně spolehlivější.Statistiky,grafy apod.věci které jsou dnes tolik moderní mně neberou,to je věcí spíše nástěnkářů.Já jsem technik a nemůžeš mít odfušovaný výrobek spolehlivější,to se vylučuje.
Hendly
Napsal jsme ti jasnej příklad s jističem a krutisvorkou.
Johnn
No,ale to shoří dříve nebo později,při přetížení,takže to kvalitní není.To je pak totální zmar.Jestli toto považuješ za kvalitu,tak dobrý.Při dlouhodobém zátěžovém testu(jako dělá s auty Autobild),kdy dochází k zátěži by to shořelo,takže to nakonec i statisticky musel být úplný zmetek.
Hendly
Autobild s tím najede 100000kma ve fabrice jim to rozeberou. Žádný funkční testy přetížení se nekonají.
Ten barák třebas jednou schoří, ale ty až ho po 10 letech budeš prodávat řekneš že o proti sousedovi máš spolehlivou elektroinstalaci.
Johnn
Tak oni s těmi auty nejezdí?Oni nikdy nevyzkouší plný výkon?Né.Takže při krátkodobých testech je také neodzkouší?A jak potom mohou psát v testech o jízdních výkonech a pod.A stejně když budeš testovat elektrický okruh zásuvek,tak je přetížíš.Dokázat přetížit zásuvky 10A není zas takový kumšt.Je to rychlejší než si asi dokážeš představit.
jossalito
Přímá úměra platí možná v hlavách hlupáků. >😁 :no😒br />
Realita je jinde.
Radím, použij Google, ať konečně pochopíš, co tu plácáš za kraviny. >😁 :no:
Johnn
Takže ty si kupuješ věci které nejsou spolehlivé,ale budeš tvrdit,že jou kvalitní?Větší nesmysl snad neexistuje.Funkční spolehlivost výrobků je nejdůležitější z hlediska kvality.Pokud výrobek není dostatečně spolehlivý a neplní tedy svou funkci,tak nemůže být ani kvalitní.Toto je snad základ.Už se prober.
Avatar - theolli
theolli
asi jo >😁 >😁 >😁
jossalito
A že tys nevyužil času a nedoplnil sis vzdělání?

Opět tu plácáš něco, o čem víš prd.

Tak tedy specielně pro vás dva šašky😒br /> Kvalita se skládá z mnoha oblastí, kterou je shodou okolností i spolehlivost. Žádná oblast není důležitější než jiná, protože každý člověk má jiné požadavky. Dávat mezi kvalitu a spolehlivost rovnítko, je nesmysl. Stejně jako přímá úměra, to je ještě větší blbost.

PS: Nastudujte si to, ať tu ze sebe neděláte kašpary. 😉
Johnn
Musim si tedy dát ve firmě zlepšovák.Navrhnu prodávat produkty nespolehlivé,nebo nefunkční,dáme jim nálepku kvality a je to.Jen nevim zda místo odměny by mě nečekal vyhazov,obávám se že tu funkční spolehlivost budou zákazníci stále požadovat.
Avatar - theolli
theolli
nehádej se s Jelitem,ten má svou pravdu a tu mu nerozmluvíš.
Avatar - theolli
theolli
No nic pánové,já razim směr Rostock tak se tu moc nepoperte >😁
Johnn
Příjemnou cestu přeji.Ta diskuze je nadmíru zábavná,někdy se divim co je vůbec možné. >😁
jossalito
Bohužel pro vás pánové, pravdu mám z toho důvodu, že jsem dlouho studoval a kvalita pro mne není španělská vesnice. Tohle je něco jinýho než kroutit 12h denně volantem. :-!
jossalito
Spíš se ve firmě zeptej Quality managera na dovysvětlení pojmu kvalita.

Dál k tvému dětinskému "porovnání"😒br /> Pokud nějaká firma nedosahuje plánované spolehlivosti (a ty případy tady jsou), mají jednu z cest řešení (udržení podílu na trhu) výrazně zlepšit oblast jinou (např. design) Tento jev je dosti patrný u výrobců domací elektroniky/spotřebičů.
Pokud neudělají ani toto, asi každý ví, jak dopadnou.

Tohle je PŘÍKLAD, očekávám, že mne tedy nebudeš brát úplně doslova. A hledat nějaké stébla, kterých by ses mohl chytit a omluvit svoji hloupost.

Pokud ty osobně tedy navrhneš svůj nesmysl, a tedy degradovat spolehlivost, a VÝRAZNĚ nezapracujete na jiné oblasti, tak tě fakt vyhodí a plným právem. Já bych to udělal taky. :-!
Banjo
A ten designově zdařilejší nespolehlivý výrobek je tedy kvalitnější, protože se (dle vaší teorie) udržel na trhu?
Dejme tomu, že budou lidé kupovat krásné šunty, a ještě je kvůli té kráse budou považovat za kvalitní, ačkoliv i o tom pochybuji.
I kdybyste měl pravdu, nepůjde o výrobek kvalitní, maximálně by mohlo jít o výrobek krátkodobě komerčně úspěšný.
jossalito
Těchto příkladů, kdy se "šmejdy" prodávají jak housky na krámě, ti tady každej "diskutér" vyjmenuje celou kopu. Nepochybně začne u VW, který je šmejd největší a ještě k tomu předraženej. >😁

Jinak těchto příkladů je tu celá řada. Např. velmi oblíbené telefony Nokia. Není to tak dávno, co měly poruchovost ocsilující na hranici 30% (!) a jak se prodávají? Podíl na našem trhu přes 40%, na světovém přes 35 %. Příkladů jsou mraky. Stačí koukat, znát, zkoušet. Já bych třeba už v životě nekoupil Whirlpool, cokoli jsem měl, už nemám (naštěsti jen dvě věci). Vydržely rok-dva po záruce a konec. A levné rozhodně nebyly. :-!
pogo26
Tebe si dokářu docela dobře představit na poradě, kde se řeší nějaký rozměr mimo toleranci, jak hodinu zasvěceně hovoříš jakou metodou bádání by jsi tento problém odstranil. Definovat problém, sestavit tým, naplánovat schůzky, odsouhlasit metodu, nechat si schválit, posbírat data, zpracovat do tabulek,..... a pak někde sehnat někoho kdo rozumí frézování / pokud ještě někoho takového seženeš, protože poslední dobou padají ze škol spíš ti první týpci /.
Hendly
Ale opečně to nefunguje, takže někde je problém.
Johnn
Máš na mysli,že je výrobek spolehlivý a plně funkční,že nemusí být kvalitní?No tak to už rozhodují potřeby,k čemu je daný produkt využíván.Spíše bych řekl,že tu jsou vnímány pak už jen podružnější kvalitativní rozdíly,ale ten základ a to je funkčnost musí být vždy.
Možná přemýšlím až z moc praktického hlediska,ale je to můj osobní názor.
jossalito
To víš, že je to jen tvůj názor.
A možná se jeho dekompozicí dostaneš na jádro problému a to, že ona kvalita výrobku v sobě zahrnuje jak spolehlovist, tak např. nabídku funkcí, design, dostupnost servisu, škálu modelů, příslušenství atd. atp. 😉

PS: Možná dokonce poté pochopíš, že když budeš jezdit jen s trakařem, tak bude mít díky své jednoduchosti i velmi vysokou míru spolehlivosti, ale o kvalitní jízdě si budeš moci nechat jen zdát. :-!
Johnn
No vždyť osumdesátiletý trakař je tvoje specializace,nebo snad né.Máš ho doma přeci,už jsi zapoměl. >😁
jossalito
Jsem rád, že jsi to konečně pochopil.

Travalo to jen jeden den. Takže máš asi velmi dlouhé vedení a s hodně silným jističem, který ti zbytečně blokuje mozek. :-!
Johnn
Tak šupej diskutovat o trakařích,tady jsi u aut.A pozor ať se ti u trakaře nepoláme kolečko...
jossalito
A ty zkus k těm autům napsat něco, co by mělo aspoň nějakou myšlenku, zatím tady předvádíš "diskuzi" na úrovni pomocné školy. :-!
Johnn
Sorry,příště už se nebudu snižovat na tvoji úroveň...
jossalito
Ano to bys něměl.

Diskuze v kruhu fyzikálně jaderných vědců bude určitě tvým rajónem. Proč chodit mezi plebejce na auto.cz :-!
Johnn
Spíše jen na tebou reprezentovanou pomocnou školu...
jossalito
Jo, zapadneš tam dokonale. :-!
Johnn
Jojo ty mezery ve čtení....
Avatar - theolli
theolli
ty Jelito!co sem tohle pleteš??? cituji:"Vydržely rok-dva po záruce a konec. A levné rozhodně nebyly"
Nikdo tu neříkal Kvalita=drahé ale Kvalita=spolehlivost neplet si pojmy s dojmy!
Jo a ještě něco to že 9h denně kroutím volantem neznamená že jsem pitomec a nemyslím si že bych zrovna měl základku.
Znám dost VŠ co si neumí vyměnit žárovku,ale spočítá složitou matematickou rovnici ale pro běžný život je to absolutně nepoužitelný. Asi tvuj smutný příběh!
Hendly
Kolik nepožitelných lidí asi tak počítalo pro tebe nepochopitelnou rovnici aby jsi mohl vyměnit žárovku a nemusel svítit hořícím klackem?
Avatar - theolli
theolli
>😁 Jelito!
Dobrá zpráva,máš tu kamaráda!!!
jo a jen jeden Thomas Alva Edison
Hendly
Fakt si myslíš že to byl jen jeden? A to že se to musí vyrobit, vylepšovat a tisíce dalších věcí to už je jedno, co?😊
Avatar - theolli
theolli
všechno prochází nějakým vývojem stupidita jossalita má taky svůj vývoj >😁
Johnn
Problém je spíše,že tu žárovku Edison nevypočítal,ale zkoušel a zkoušel.Oni ti vědci také museli být trochu zruční,neboť ty pokusy dělali takříkajíc na koleně.
Znám dost starých konstruktérů a ti tvrdí,že nějaký čas musí trávit ve výrobě,aby věděli co a jak se s výrobkem děje,zda je to i vyrobitelné.Dnes se razí opačný trend,jenže co jsou ti platné výpočty,když všechny díly vyrobíš podle modelu z Inventoru a nakonec zjistíš,že ti tam nějakým nedopatřením lítají centimetry,přitom vše musí klapnout na desetiny.No asi chyba,že.Jenže to je na denním pořádku.Ono ti na monitoru totiž lecos snadno unikne.
Pardon,to zabíhám už moc daleko,do praxe,to se tu moc nenosí.
Hendly
Ale prd, mm a cm má ten co umí v malíčku. A věř že podle keců z hospody se nepohlížej na svět.
Johnn
Tak ty toho moc o dnešním konstruování moc nevíš.a má to být s přesností desetin milimetru,a nakonec chyby v desítkách milimetrů.Naprosto běžná praxe.
jossalito
Jseš hlupák, obyčejnej prostoduchej človíček, který si myslí, že něco ví a zná. Realita je taková, že nedovedeš nic jiného než kroutit volantem, tak se tím taky živíš. Složitejší teorie nech těm, co maji v hlavě mozek, ty si určitě dobře rozumíš tlupou upocených zasmrádlých kamioňáků, co se považují za pány světa. :-!

PS: Najdi aspoň jeden odkaz na tu tvoji nesmyslnou rovnici, že "kvalita = spolehlivost", to, že ji nikde nenajdeš, to je věc druhá, ale možná tě to zabaví na pár měsíců. :-!
Avatar - theolli
theolli
jasně mulo už mě nebavíš,začínáš se opakovat a to je nuda ale přesvedčil jsi,že jsi Eres tonto de nacimiento!
jossalito
Zato ty ses narodil jen s půlkou mozku. :-!
Provocateur
[odkaz] >😁
Avatar - theolli
theolli
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - theolli
theolli
[odkaz] pro méně chápavé jako jsi ty
Provocateur
Teď jsi mi to nandal. Jen jsi pozapomněl na to, že tachometr přeměřuje, takže reálná rychlost mohla být kolem 200. Pokud tam měl ještě jiná kola, tak to nebylo ani těch 200 km/h 😉
Avatar - theolli
theolli
a pokud tam měl 17 a 205/40 jak si dávají tak mohla být vyšší,že pane. Takhle to přeně jede mě a mám originál kola ale o to tu nejde myslím že i těch 200 je na 1.5-ku víc než solidní výkon.
jossalito
Však to papírově jezdí kdejaká šestnáctiventilová 1.4. 😉 A dokonce i z koncernu.
Ale za 9, ani za "tvých" přes 9 to určitě není. >😁
Avatar - theolli
theolli
to jsi mě rozesmál,korncernová 1.4 ve 100ps nemá na tuhle 1.5-ku ani omylem a nemluvím o 1.6 která si může o parametrech tý 1.5-ky nechat jen zdát[odkaz]
jossalito
Jo, já se taky nasmál, že jezdíš dokonce 215 a dokonce za 9. >😁 >😁 >😁
Provocateur
Výrobcem udávaná rychlost je 192 km/h, takže když ti foukne vichr do zad a pojedeš z kopce, tak možná těch reálných 200 km/h z toho dostaneš. Já jsem se jenom pozastavil nad tím, že haníš motor 1,2 a oháníš se svým motorem 1,5 a ještě spotřebou při 200 km/h 😉
Avatar - theolli
theolli
JÁ SE JEN PODIVOVAL na spotřebou HTP,měl jsem s tím jednou čest a řekl jsem že to co žere 1.2HTP ve 140 mi žere honda při 200.
A hlavně jsem reagoval na prohlášení ze je to motor Best off v kategorii tříválců,což není zdaleka pravda.
nerozculuj sa! On to pan GTI vobec nemysli vazne. Tie jeho nazory urcite nemysli vazne, to sa totiz vobec nezoduje so zdravym rozumom a tak si myslim, ze on len tak zamerne provokuje a potom sa na tom bavi, ako nas jeo prispevky rozculuju. Takze urcite ani to s tym trojhrnkom nemyslel vazne!
Avatar - theolli
theolli
tak koukám že tu nikoho netrápí že si 1.2HTP vezme na tempomat při 140 přes 9L/100km ale všechny tu trápí 1.5 co jede přes 200.
Mě spíš zajímaly poznatky jiných uživatelů kterým tento "motor Evropy" slouží jestli je to fakt tak tragický s tou spotřebou,nikoli jsem neměl v ůmyslu tu přesvědčovat kolik mi jezdí moje auto.
Banjo
1.2 HTP není motor určený pro dálniční provoz. 130-140 km/h vyžaduje přes 90% jeho potenciálu. Pokud potřebujete často jezdit rychle, pořiďte si vůz s jiným motorem.
HTP je primárně určený do města a na okresky, kde dosahuje dokonce i celkem slušné spotřeby...
jossalito
Hmm, docela rozumný názor, ale s tím tu neuspěješ. TOhle jsem tu psal asi 10x a bez odezvy. HTP musí umět odstěhovat půl kravínu, jezdit 200 a žrát jen do pěti litrů. :-!
mikesh
To bude asi tim, ze to je celkem normalni spotreba u auta teto velikosti a objemu. Zato tech tvych 9 litru pri 200kmh je dost komickych, ten motor je proste zazrak >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
preco mas stale potrebu obhajovat svoju Fabiu? Vsak ti ju nikdo nevycita!! Si s nou spokojny a prajem ti mnoho stastnych kilometrov. Najdolezitejsie je, aby to splnilo svoj ucel a hlavne bez poruch, aby si sa nestal otrokom toho auta.

Tebe splni svoj ucel Fabia, ini zase potrebuju vytrcat z radu, chcu sa popysit pred susedmi, atd.....takze volia ine znacky. Co je na tom?
jossalito
Na tom není níc, akorát jsou zde pacienti (jmenovitě ty), který se takovým, co mají Fabii HTP, uboze směje. :-!
tak to sa hlboko mylis....
Jediny, kto sa tu vsetkym posmieva si ty!
Vedia ma rozhodit len borci, ktori mi tu tvrdia, ze Octavia a Fabia su najlepsie auta na svete.
Vacsinou su to borci, ktori okrem S-120. Favoritu, Felicie nesoferovali nic.....teraz maju sluzobne tédeí a vsetko ostatne je pre nich sracka! Zatracuju francuzov, japoncov, korejcov, talianov, atd........hoci v ziadnom z nich sa neviezli. Ich zivotna meta je Octavia s tédeí ..... budu sa tu bit do prs a pritakavat koncernakom ake su to spickove auta. A ak sa navazam do znacky, tak len preto, lebo mam s nou bohate a velmi negativne skusenosti. Alebo si uz videl, ze by som sa tu navazal do majitela Clia, P106 a pod? Nie...a nie preto, lebo s francuzmi nemam ziadne osobne skusenosti.
A to este nespominam ako jazdia vodici skodoviek...to by som spustil sprsku vulgarizmov na celu stranu!
jossalito
Ano, ty se tu navážíš a urážíš všechny kolem už od tvého prvního příspěvku, co jsi zde vyplodil. :no😒br />
A mimoto, já nikdy nikoho neurazím první. Na to si dávám zatraceně pozor. :-!
Beaumont.
Tak to opravdu není pěkné. Já například všechny majitele Fabií HTP hluboce a upřímně lituji. 😢
jossalito
Lituješ všechny?
Já když vidím důchodce v HTP, tak si řeknu, heleme, důchodce a má nový auto, který mu bohatě stačí. 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Hmmm,částí místní komunity opovrhovaný výrobce a poslední dobou jeho počiny vyvolávají překvapivě rozsáhlé diskuze...To jsou mi věcičky...K autu -> ale jo,za ty peníze kus auta,vzhled je věcí individuální ale dovolím si říci,že neurazí a je diplomaticky řečeno "nekonfliktní",interier na fotkách budí příjemný dojem - jo,rozumím,lépe vybavené verze,etc...Množství motůrků není až tak limitující a skromně si myslím,že pro mnohé může sloužit jako vstupenka či náhrada střední 😄.Počkejme na reál,nicméně dle mne - pokud budu povrchně hodnotit tento kousek - se jedná o střelbu výrobce správným směrem.
mne osobne sa novy Megane paci,kus pekneho auta s podvozkom ktory konecne nebucha,niet nad pocit ked prejdete jamu a nemate pocit z auta jak keby sa chcelo v momente rozpadnut.Nemam vsak rad derivaty sedanov z hatchbackov, vyzeraju jak keby mali zadok nutene privareny kvoli poziadavkam trhu,pritom ani prakticke nie su.Fluence by som neporovnaval s Octaviou ale napr. s Astrou sedan,novou Corollou atd. Prezil som zivotnost Octavie I z r.1997 na 280000km,Octavie facelift2001 na 300000km a octavie II2005 na 250000km. Bez vaznych problemov,opotrebovane veci sa menili, aj ked ta najnovsia paradne vrzgala v interieri. Zase boli to auta od 500t az 900t SK a to sa s Fluence neda porovnat. Mal som moznost v Renaulte sa len zviest a dvakrat dobry pocit som nemal,nehovoriac o prevodovej pake, ktora vam pri ubrani alebo pridani plynu v zaradenej dvojke skace v ruke aj 2cm,boli to ale clio a thalia starsieho datumu.Verim ze renault odvtedy urobil velky pokrok zda sa ze Fluence za vynalozene peniaze ponuka toho dost.
Avatar - saldy
saldy
renault se snaží útočit jak se dá, na jednu stranu jej prezentuje jako pomezí nižší střední a střední ale motorová nabídka tomu neodpovídá a cena je celkově o třídu níže, jako by se snažil zabrnkat na tu nejlacinější strunu:"Tady máte velké, krásné, nové auto za málo peněz, tak co po nás ještě sakra chcete víc?!".Co se bude skrývat pod pozlátkem? Těším se na první testy co z toho vyleze a zatím nehodnotím.
pogo26
Fluence se prezentuje jako auto pro nenáročné trhy. Útok na střední třídu jsou jen bláboly nějakého novináře a pár lidí co se toho chytli.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Sedan v nižší střední nemá v Západní Evropě místo na trhu /jen velmi okrajově /, to ví v Renaultu velmi dobře. Když už to auto mají, tak ho tam budou i prodávat, ale jen pro záp. Evropu by ho nedělali.
dnes som presiel par nemeckych webov a zistil som, ze samotni nemci maju plne zuby mizernej kvality VW😒br />
Meine neue VW Golf GT tdi ist immer Rattern, so muß immer zurück zur Garage. Bin ich der einzige oder andere erleben diese mit ihren VW?

Pass auf, als der Touran nue rauskam, hatten wir das Auto ständig in der Werkstatt. Und 2005 haben wir uns den neuen Passat geleistet. Ständig in der Werkstatt. Und weisste was? Letzen Sommer hatte der nen Motorschaden - ein 1 1/2 Jahre altes Auto mit wenig Kilometern!!! Wir haben gesagt NIE mehr VW, das nächste Auto wissen wir noch nicht, was es wird aber KEIN VW mehr!!!!

Was meinst Du wohl, was VW in Wirklichkeit heißt...hast Du wirklich geglaubt VW = Volkswagen? Ne, in Wahrheit ist VW die Abkürzung für "Völlig Wertlos"

Das hört man eigentlich viel aus den USA. Viele VW Händler haben dort schon zugemacht (Laut Time Magazine) wegen mangelhafter Qualität.

Das wirklich gute, lediglich im Handling nicht besonders Agile Auto, wird durch massive Qualitätsmängel jedoch zum Ärgernis. Da dies leider nicht die Ausnahme ist, hat mein Arbeitgeber von VW mittlerweile nur noch den scheinbar problemlosen Polo im Gebrauch. Golf und Passat wurden durch andere Fabrikate ersetz.
Überraschend für eine Marke, die solche Preise nimmt.
Mein aktueller Dienstwagen, ein Mondeo, ist satte 9.000.- (Mark) billiger gewesen, als ein entsprechender Passat – und er fährt, pannenfrei.... und fährt... und fährt.

Mit mir haben die Wolfsburger einen weiteren Kunden verloren: mit diesem Qualitätsniveau werde ich bestimmt nicht wieder in Wolfsburg zugreifen! Ein guter Rat: Kulanz ist das Zauberwort! Wenn schon die Qualität nicht gut ist sollte ich doch wenigstens alles dafür tun, um die (finanziellen) Unannehmlichkeiten für den Besitzer so gering wie möglich zu halten. Bleibt abzuwarten, was sich diesbezüglich bei Volkswagen tut. Insofern ist das Fahrzeug all denjenigen zu empfehlen, die sich über die Reperaturkosten im Klaren sind, selber schrauben können und wollen oder jemanden kennen.

Die Verarbeitungsqualität ist für ein Kfz diese Preisklasse (55000.-)schlecht: Rappelnde Verkleidungen, quitschende Federung an der Hinterachse, quickende Sitze trüben ganz erheblich mein Vergnügen an diesem Fahrzeug. Hinzu kommt, dass die Werkstätten trotz mehrmaligem Aufenthalt nicht in der Lage sind, diese Mängel zu meiner Zufriedenheit zu beseitigen

...to su len niektore z tisicov prispevkov na zlu kvalitu VW!!!
Ak mate problem s nemcinou, rad to prelozim
jossalito
>😁

A věřil bys, že tyto příspěvky má každá značka?

Asi ne, co? >😁

To je fakt hodně hloupé.
Völlig Wertlos >😁 tak to je pecka!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ti, kteri maji rendlika, takova vyjadreni nepisi. Proc taky do sveta roztrubovat, jaky to jsem blbec, ze jsem si koupil rendlika, o kterem kazdy vi, ze je nekvalitni. Proste rendlik jde rychle z domu a jeho majitel uz nikdy vice takovou chybu neudela.

Ovsem u nas je situace jina. Uhroviti mladenci, kteri jako jedine auto poznali S120, nebo v lepsim pripade sluzebni Fabiu HTP a najezdili jen par desitek tisic km, se po koupi ojezdeneho rendliku citi jako odbornici na celosvetovou produkci automobilu a plivou spinu na vse, co nema jako jejich milacek kosoctverec na kapote, na volante i za volantem.

Ale i oni jednou budou opravdu dospeli. A to mne naplnuje optimismem!

PS: v sobotu jsem zase videl jednu Lagunu, jak ji odtahovali z dalnice na lane. Dal proste v tom mrazu nejela. Ony totiz rybniky v zime, jak znamo, zamrzaji 😄
Klaudius
Napísal si Ježiškovi aspoň o desať deka mozgu a trochu IQ? 😉
jossalito
Obávám se, že co mu pán Bůh nenadělil, to mu synek už nedonese. 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Já tě chápu Ádiku. Takhle mluví každej, kdo se bojí před zápasem, že dostane rychtu.
jossalito
Áda už svůj zápas vybojoval. 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
S němčinou má problémy tenhle národ stovky let. Nebýt pár obrozenců, tak je tvůj rodný jazyk.
Překládej chlapče, ať nemusím namáhat svůj mozek...
mikesh
Kritickych komentaru na jakokouliv znacku se da najit kolik si jen reknes, doufam ze si poctes😒br />
* Der Mechaniker meint garantiert die Stahlfedern der Radaufhängung. Diese brechen bei sämtlichen Renaultmodellen sehr häufig. Es ist ein Konstruktionsfehler, dabei kann sich die Feder in den Reifen bohren.

* Zahnriemen gebrochen vor service interval. Alles war scheckheft gepflegt und jetzt will Renault gar kein verantwortung übernehmen. Finger weg von Renault. Sei gewarnt.

* Megan 2 BJ.04 ist eine Katastrophe immer Ärger mit der Elektronik.Ein echter Geldbringer für Renaultwerkstätten. Nie wieder !!!!

* Haben Januar 2003 einen Renault Laguna II 2,0 Initial für viel Geld gekauft. Doch was wir erlebt haben, spottet jeder Beschreibung. Immer wieder war das Fahrzeug in der Werkstatt wegen aufgetretener Fehler (Batterie - Scheibenheber - Räder - Elektronik - Navi). Im April jedoch der Höhepunkt, als auf freier Strecke und ohne Vorwarnung Kupplung und Getriebe mit großem Knall ihren Geist aufgaben. Nach 6 Wochen Reaparaturzeit haben wir das Fahrzeug mit einer Rechnung von € 4.000 zurückerhalten. Kulanz wurde vom Createur abgelehnt, obwohl wir seit 1995 Renault-Kunde waren. Das war unser letzter Renault, 2 Wochen später war er weg und wir fahren jetzt ein zuverlässiges deutsches Fabrikat und sind damit äußerst zufrieden. Empfehlung: nie einen Renault

* getribe schaden angeblich kein öl in getribe bei 42000 baujahr 2005 katastrofe 2800€ keinne garanti von renault sonst ein ser schone auto solange keine weitere überaschungen auftreten

* hab mir im mai ´09 einen gebrauchten renault mégane grandtour 1,9 dci, bauj. ´05 mit 62000 km gekauft...hatte seitdem probleme mit quitschenden bremsen...angeblich würde da bremsstaub draufliegen und mit kupferpaste sollte das behoben sein...also, ab in die werkstatt und machen lassen...natürlich kulanz..hatte den wagen ja erst 3 wochen...paste drauf, bemsen quitschen immer noch...dazu kommt noch, das meine fensterheber komplett ausgefallen sind...und das auf dem weg zur arbeit im parkhaus...scheibe runter, parkschein ziehen, scheibe geht nicht mehr rauf...also, wieder zur werkstatt...alles repariert auf kulanz...fensterheber gehen wieder, quitschen bleibt...wieder werkstatt, kompletten bremsen ausgetauscht...ging 3 wochen gut, jetzt quitschen sie wieder...und wieder ist was neues dazu gekommen...während der fahrt (geringe geschwindigkeit, anfahren) fällt mir die ganze elektronik aus...heisst auto aus, lenkradschloss eingerastet, bremskraftverstärker weg, alle anzeigen auf null (bis auf gesamtkilometer und servicekilometer), radio auf werkseinstellung undundund...dauerte ungefähr 10 sekunden und dann liess er sich wieder starten, aber wie oben beschrieben alle anzeigen auf null...wagen wieder in die werkstatt für 5 (!!!!) tage...elektronik ausgelesen, bei renault gewesen etc. und angeblich nix gefunden...ich sollte mal den schlüssel tauschen...fahre seitdem mit dem ersatzkey...wäre ja nicht so tragisch, wenn mir gestern abend bei tempo 80 auf der landstrasse nicht das gleiche wieder passiert wäre...alles aus...komplette elektronik, licht etc....bei dem tempo absolut lebensgefährlich...konnte nicht lenken, nichts sehen, bremse hat nicht reagiert...es dauerte nur ca. 4 sekunden, aber es waren für mich eine ewigkeit...werde auch heute erneut in die werkstatt fahren und ein klärendes gespräch suchen...alles vorfälle ereigneten sich in den letzten 4 monaten...das ist doch kein zustand...bin so mit dem wagen sehr zufrieden, aber die angesprochenen vorfälle machen mir und meiner frau recht grosse sorgen...ich muss sogar überlegen,ob ich auf eine wandlung des vertages bestehe, weil der wagen jetzt oft genug in de werstatt war und die auch die möglichkeit der nachbesserung/austausch hatten...hat jemand vielleicht ähnliche probleme bei dem gleichen fahrzeug festgestellt oder kennt jemanden????wäre mir wichtig...danke für info...

* Hab mir 2007 so ein Auto gebraucht gekauft. Ist wie Hubschrauberfliegen, 3-4 Monate fahren, Werkstatt: und immer der gleiche Fehler: braucht 6 Startversuche. Nockenwellensensor, Verstellung ... . Am Anfang gings auf Cargarantie, inzwischen aber nicht mehr... Hatte jetzt das Auto eine Woche in der Werkstatt. Hat jeztzt auch neuen Tüv und man meinte, der Zahnriehmen muß auch raus. Vor mir liegt ein dicke Rechnung... Hab das Auto jetzt 2 mal gefahren ( 35 km hin, abends 35 km zurück, und 2 mal 6 km zum bus...). Seit gestern Abend steht er wieder in der Werkstatt. Erst Fehlermeldung Einspritzanlage / ASR... dann fährt er nicht mehr, bleibt steht, geht nicht mehr an.. Im Motorraum piepst was... Also Aufladen, und ich hab jetzt mind. 3 Tage + Wochenende kein Auto mehr. Fazit: hatte davor eine Daewoo Nexia Jr mit 200 tsd km, als der tüv vor der tür stand hab ich ihn wg. dieses Autos abgegeben. Ich hätte ihn behalten sollen.. .. Nie wieder....

* habe ein Magane 1,5 dci, gestern kamm beim fahren ein fehler meldung "einspritzanlage defekt" was soll das den heisen, das fährt noch

* meiner nicht mehr... : siehe mein Posting. Ergebnis seit Montag : Riemen der Lichtmaschine hat den neuen Zahnriemen verstellt: Motor tot... Und nun rätseln wir, wer dafür aufkommt...

* Ich fahre den Megane Grandtour seit 3 Jahren! Nur ein Fehler taucht immer wider auf! Höllische Bremsgeräusche! Was kann man dagegen machen?

Misiak, staci, nebo mam pokracovat? Ono jde taky o to jaka zavada se projevi a jestli s tim je schopny servis neco udelat.

PS. Kdo nerozumi nemecky, pozadejte Misiaka, on vam to jiste s potesenim prelozi 😉
jossalito
Renault Fluence nepochybně zapadne do portfolia Renualtu a zařadí se vedle Fiatu Linea. Za chvíli tu budem mít obdobný počin od naši domáci škodovky a poté budem moci zhodnotit, který z modelů je nejdotaženější.

Co jsme se ale dozvěděl já, je nově definovaná rovnice řidičem kamionu, která zní velmi prostě: KVALITA = SPOLEHLIVOST.
Docela mu ani nedošlo, proč se tedy používají dva pojmy, když pro něj znamenají to samé. >😁

Malej Honzík tu kolem sebe kope nožičkama a prohlašuje, že kvalitní výrobek je vlastně jen ten, který je jen spolehlivý. Plete si pojmy spolehlivosti a kvality, zaměňuje je, nevhodně používá a ve finále zde přiznává, že vlastě je jen obyčejný technik, který o tom nic neví. Ale kličkuje mistrně jak zajíc, hledá nová řešení, která by omluvila jeho nedostatek ve vzdělání a vytváří nové teorie, které jsou záhy jednoduše zbořeny. Hlavně nepřiznat, že nemá pravdu. Vždyď se tu přece považuje za odborníka.
Komické, úsměvné, co se zde v diskuzích objevuje.

Každej je tu odborník na všecko, hlavně na auta, jezdí minimálně jako Majkl Šumachr, každý auto, který nedosahuje rychlosti aspoň 200km/h je plečka a škoda Fabia HTP je nejhorší auto na světě. >😁
Takto o tom píšou páni profesoři, ať se nehádáte😒br />
Spolehlivost každého výrobku je v současnosti chápána jako součást jakosti (kvality). Jakost (kvalita) je celkový souhrn znaků, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené předpokládané potřeby uživatele. Jakost zahrnuje v rámci celé řady dalších dílčích vlastností (bezpečnost,ekonomičnost,estetičnost,eko… funkčnost...)ve velké míře i spolehlivost.
jossalito
No výborně, máš u mě jedničku. 😉 :yes:
toto vozidlo, stejně jak vše ostatní z kdysi fancouzské kubistické automobilky je super jako těžítko do garáže nebo se zejména hodí pro lidi kteří rádi vysedávají po servisech. Pracuji pro jednu nejmenovanou asistenční firmu, která má pod křídly bohužel i tuto automobilku a nejsou ojedinělé případy, kdy nám klienti volají že mají poruchu hodinu poté co opustili showroom !!! >😒] takže tolik ke kvalitě. Design je otázka osobní, sám za sebe říká mě se to nelíbí a poslední pěkný Rencek byla R8 pak nastává dlouhá belgicko pyrenejská propast na jejímž konci jsou současné koblihoidní vozidla, mě to připadá že to auto prostě upekli, přišel cukrář a ke koblize připích kola a čokoládou udělal panoramatickou střechu, kabrio vzniklo kousnutím. Jediné lákavé na těchto vozech, mimo vtipných reklam kde se vyskytují slova jako kvalita, bezporuchovost je asi právě ona neustále omílaná cena. Otázkou je zda se vám to za tu "nízkou cenu" vyplatí.Při záruce 2 roky kde je v podmínkách záruky vyjímek jak bezdomovců na hlaváku a cenách náhradních dílu i práce v servisu, které již tak levné nejsou se vám rychle stane drahým a přeslazeným dezertem jenž po 2 letech rádi hodíte do koše a půjdete to spravit dražším německým pivem třeba od VW jenž se nekazí.
Avatar - saldy
saldy
Tak já nevim, soused má megana a taky na něj nadává ale jinej člověk zas nemá problém, každý model má prostě na 1000kusů x% mírných, středních a totálních šmejdů a tenhle údaj si výrobce drží v tajnosti , můžem se tu hádat vytahovat na sebe nejrůznější statistiky a u toho asi i zůstanem.
Já naopak když vyjel ze salonu tak jsem závadu očekával a divil se, že žádná stále nepřichází >😒]
samozřejmě že kvalita a spokojenost se dá měřit více nástroji než jen líbí nelíbí, jede nejede ale statisticky je natom Rencek bohůžel opravdu hodně špatně, proto každy neporuchový R je takový malý unikát, je jasné že z portfólia značky je natom nejhůře Megane, thália a dnes již limited edition Vel´Satis, o něco lépe jsou natom Laguny a Clia, asi nejlépe se drží Espace.
Kapitolou sama pro sebe jsou užitkové vozy, tam je situace ještě horší. Zajímavá skutečnost je fakt že Dacia coby koncernový bratříček je papírově spolehlivější, asi holt Rumuni makj líp než Turci... každopádně ti přeju phodu a klid stvým R
OndraH
Já mám někdy takový pocit, že v případě renaultů se vždy projeví to jak se o něj staral majitel, kdežto takový němec je nejspíš blbuvzdorný...

A ješte by mně zajímalo jestli mluvíš o portfoliu co je dostání dnes, jelikož méně poruchové laguny ty předešlé nebyly.Když jsem si byl letos koupit clio, tak samotnému prodejci nedělal problém si na předešlou laguna před zákazníkem ponadávat a zároveň podotknout že ta dnešní tím velic trpí(Podle jeho slov by prodejům prospěla změna jména).
ano mluvím tu o současné nabídce vozidel do stáří 2 let, no a co se týče prodejců, tak s těmi jeto jako s produkty co prodávají, takovouhle věc by si prodejce VW nebo Fordu nedovolil, osobně bych si nikdy nekoupil produkt firmy pokud by se prodejce takhle choval, hanět vlastní značku ... jak potom asi vypadá taková výroba .... :no:
OndraH
Já jsem se ho na to zeptal jelikož mně to zajímalo(Ona ta laguna byla docela často propírána a prodávajícím byla majitelka autosalonu), a je to podle mně férový přístup narozdíl aby mi nakecávala jaké to bylo spolehlivé auto a že ho měl strejda z pátého kolena a blablabla jak je zvykem u neseriozních prodejců, kteří aby něco trhli zkritizují vše okolo aby to jejich z toho vyšlo nejlépe.Prostě ocenuji lidský přístup, narozdíl od naučených básniček...Vzdyt i oni doplácí na šlendrián automobilky, kterou zastupují.
Klaudius
Evidentne si vo výrobe žiadnej automobilky nebol, skús absolvovať nejakú exkurziu, možno budeš prekvapený. A možno aj vo fabrike Renault.
OndraH
>😁 >😁 Vw jenž se nekazí, nejsi ty jenom najatej provokatér?

Mimoto měl jsem 10 let starého megana, negarážovaného a najeto 100 000 km.Jediná závada, kterou bych vypíchl byl upadlý výfuk tak v 30 000 km jinak absolutně nic.Je to asi kus od kusu...P.s.:A ten megane dál jezdí 😄 .
já to negeneralizuji, neříkám že jsou všechny špatné jen se holt povede tak každý 1000 kus což je trošku problém , já mám VW golfa 1.9TDI 2002 za těch 8 let sem snim nalítal přes 300000 km a nic mu neni , jediná závada se za těch 8 let nestala, samozřejmostí je pravidelná údržba jako rozvody, pravda že olej neměním v 10 000 ale v 8 000 atd.
což jsou hodnoty pro renault nedosažitelné !
Avatar - theolli
theolli
Spolehlivost každého výrobku je v současnosti chápána jako součást jakosti (kvality). Jakost (kvalita) je celkový souhrn znaků, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené předpokládané potřeby uživatele. Jakost zahrnuje v rámci celé řady dalších dílčích vlastností (bezpečnost,ekonomičnost,estetičnost,eko… funkčnost...)ve velké míře i spolehlivost.

< Re: Re: SHRNOVAČKA
Datum: dnes 22:00Autor: jossalito
No výborně, máš u mě jedničku.

Tyjsi ale blbeček co? Když to řeknu moc zjednodušeně kvalita=spolehlivost tak se tomu směješ a když to někdo napíše nebo spíš okopíruje z netu je to v pořádku a přitom napsal ve své podstatě to samý!
UŽ TO NEHUL TY VZDĚLANEJ!
jossalito
Jenže ta tvoje rovnice neobsahuje DŮLEŽITÉ proměnné. Blbečku.

Ty píšeš "10=2" (kvalita=spolehlivost) Což je nesmysl.

Alessio. píše zcela jednoznačně "10=1+2+4+2+1" (kvalita=ekonomičnost+bezpečnost+ spolehlivost+funkčnost+ estetičnost…) Což je pravda.

Doufám, že to pochopí už i tvůj retardovaný mozek.
Od začátku říkám, že máš IQ dostatečné akorát na to točení volantem, nikoli na odbornou diskuzi.
:-!
Avatar - theolli
theolli
Když to řeknu moc zjednodušeně kvalita=spolehlivost,zapoměl jsi na slovíčko zjednodušeně.
Nj,někdo točí volantem,zajištuje rodinu a někdo vysedává na diskusích a léčí si mindráky,ty jsi ten blbeček co ho ve škole každej mlátil a tady za anonymitou jsi king. Jak to říká Dan ? Andílek,debílek?? Jo,to bude ono,a toho blbečka by jsi mi do očí neřekl,to jsem ůplně klidnej ty na to nemáš,tím jsem s tebou skončil.
jossalito
Jen tu pláčeš nad svou hloupostí. Jednoduchej si možná tak ty, tvuj mozek, kterej je schopen chápat jen ty jednoduchý věci - volant, cesta, červená a zelená barva atd., proto jsi taky skončil za volantem a ne na ředitelský sesli. :-!

Tak si jdi lečit svý mindráky nadáváním a urážením ještě hloupějších lidí, než jsi ty sám. Tady si to projel na plný čáře.

Co na světě nesnáším, je srážka s pokryteckým hlupákem jako jsi ty. :-!

PS: I když si teď už po třetí změníš nick, ta tě v budoucnu opět bezpečně poznám. Prostoduchost se maskuje dosti blbě. :-!
Avatar - theolli
theolli
Doufám, že to pochopí už i tvůj retardovaný mozek.
Od začátku říkám, že máš IQ dostatečné akorát na to točení volantem, nikoli na odbornou diskuzi.

V PRVNÍ ŘADĚ SE NAUČ ČESKY NA DISKUSI!!!!!
v DRUHÉ ŘADĚ DISKUSE VYPADÁ JINAK A TY NEJSI DISKUTÉR,NÝBRŽ PROVOKATÉR A MOŽNÁ JEŠTĚ RETARDOVANEJ,TAK JSI SE PRÁVĚ PŘEDVEDL.
JEŠTĚ TI BUDE HODNĚ DLOUHO TRVAT NEŽ NA DISKUSI A ZEJMÉNA TU ODBORNOU VYZRAJEŠ!
jossalito
No že to píše ten, kterej je jednoduchost sama. :-!

Až budeš psát kvalitní příspěvky, tak o tebe vůbec nezavadím. Tak, jak to běžně dělám s těmi, co mají, co napsat.
Avatar - theolli
theolli
ÁÁÁÁÁÁ,páníček si vybírá aby náhodou nenarazil na silného hráče,jenže dneska jsi narazil,jelito jsi ze sebe udělal,ukázalo se že jsi sprostej provokatér neschopný odborné diskuse,a jak jsem řekl s tebou už nemám co si říct.
jossalito
Se "silnými hráči", jak je nazýváš, většinou souhlasím, ti totiž nepíšou kraviny,jako hlupáci tvého typu. :-!

Je pěkné, jak kolem sebe kopeš nožičkama jako obyčejnej vzteklej spratek, stejně je ti to houby platný.

Blbcem si se narodil, jako blbec i umřeš. Máš pěkné a jisté vyhlídky. :-!
Avatar - theolli
theolli
>😁 >😁 >😁
Hoď odkaz na nějaké ty statistiky, ve kterých Renault do 2 let stáří dopadá tak špatně, ať se máme o čem bavit.

Jediné statistiky spolehlivosti, o kterých vím já, jsou testy na 100 000 km německého AutoBildu, ale tam z šesti nejhorších keplů, které tam vůbec kdy měli, jsou čtyři VW (Polo, Passat, Fox a Touran) a ani jeden Renault, takže to asi nebudou ty statistiky, které máš na mysli ty 😄
Tyrrell
jako vždy pro česko,jinak je Renault pro ostatní trhy se 6. motory >😁
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Zatím byl můj favorit v této kategorii vozů jednoznačně Fiat Linea, ale teda musím říct, že teď se Renault opravdu vyšvihl, co se týče poměru ceny/nabízené hodnoty. Ikdyž se mi, co se týče exteriéru, Fluence vůbec nelíbí (hezčí by bylo vzít Megana a přidělat mu pr*el), je mi jasné, že v této kategorii jde především o cenu a ta je tady více než dobrá a tomu, co za to zákazník dostane, tak tedy fakt klobouk dolů :yes: Ovšem co teď s Lineou? Jako italský vlastenec Fiatu fandím a to auto je podle mě povedené, ale oproti Fluence (i se základním motorem a výbavou) vypadá jak o generaci pozadu. Jediné, v čem je teď Linea lepší, je vzhled exteriéru, možná i jízdní vlastnosti, ale to nemůžu posoudit, ve Fluenci jsem nejel....
Klaudius
Naživo ten predok vraj vyzerá lepšie...