Novinky
0
Je to CROMA, je to nádhera. Sem se zamiloval, dávám starý kopačky a věřím že se tento skvost mezi auty chytne.
Přejít do diskuze
Pan ze slovenska to nikdy nepochopi, myslim ze je nazoru co je nemecke je dobre, a tudiz vsechny ostatni a pro takove lidi hlavne italske jsou zavadne a pod urovni. Dokud se nesveze ve fiatech tak to nepochopi.
Prodavat se asi nebude pisou ze je to studie od Italdesingu. Pod kapotou bije 3,2 8V. 370 koni a nahon na predek ??? to snad neni ani mozny prenest na silnici. 6ti kvalt automat. Blizsi info je tady [odkaz] S tim desingem Lancie mas pravdu. Svatou pravdu a ne jenom s tou Lancii. Snad jenom ta Alfa ma jeste svoji tvar. Je to moje eso do 40ti a pak mozna bude velkej Fiat nebo prave ta Lancia Neco jako Thesis proste nejde ani napodobit. Proste to je original. Jinak moc nestiham sledovat. Statnice se blizi Cau
Tahle verze vypadá ještě třikrát líp než ta základní. Se bude prodávat? Jinak doufám že sis všiml, jak jsem pod New Beetlem vychválil design Lancie.
Po přečtení testu Cromy mi došlo konečně, proč se mi tak podvědomě líbí, i když design je celkově spíš průměrný. To auto má převisy! Úplný balzám na duši. Člověk může vyjmenovat deset důvodů, proč jsou převisy špatný a naopak proč je výhodný mít kola co nejvíc v rozích karoserie. Jenže! Čert vem všechny důvody, Croma vypadá jako AUTO! Všechny automobilky teď vyrábí co neefektivnější přemísťovače z bodu A do bodu B. Auta už nevyrábí skoro nikdo.
GTI
Passata bych nedával do konfrontace s Cromou. Passat by asi těžko mohl tlačit tenhle novej směr. Také myslím, že Croma má na hodně...
GTI
Tak to mrkám. FIAT. Téma na tři romány. Často se probudím v noci úplně propocenej a ptám se sám sebe, jak mohli nechat takhle zakopat Punto... tak snad už brzy. A ještě před ním nám teď předhodili tohohle z CRO-MAgnonu. Jo, tam našli toho našeho předka, kterej tam tisíce let na nás čekal. A jeho objev, to byl třesk. Tak já koukám na CROMU a myslím, že na třesk má potenci také. Všechno je jinak. Všechno je naruby. Já prostě auta nestíhám. Ještě, že mě auta vůbec nezajímaj. Takže jde o to, pochopit, že CROMA je silné světlo do budoucnosti z Evropy. A kdo se po něm nevydá, nemá vizi. Já CROMU na fotografii moc chválím. Tohle je o odvaze, tohle je Evropa, tohle není snaha vytlouci atose matrixem, tohle je to výsostné pole pro mistry - udělat auto, které pochopím až za čas... Ať je těch, co pochopí hodně a ať pochopí brzy. Nechci se na silnicích korejsky nudit.
Nikde jsem nenapsal ze Marea byla stredni trida jenom jsem myslel to Croma je stredni trida, logicky navazuje na Starou Cromu. Marea je nastupce tempry - nizsi stredni trida.
jo, je to krásný auto. za takovýto design by se nemusel stydět ani desetiletý korejec a dokonce bych řekl, že je hezčí než nové toledo.
Presne tak.Ak neurobia tomuto novému Fiatu dobrú kampaň,tak nemá veľkú šancu prekonať v predaji svojich nemeckých(a iných) súperov.Ale aj tak, fiat má celkovo slabý image.
Ano, ale nedokazali sve prvenstvi prodat a to je nejdulezitejsi, VW vzdy udela z prdu kulicku a nezapomenou se pochvalit za jakykoliv pocinek. Italove jednoduse potrebuji posilit PR, nebot nasi zapadni sousede by diky svemu obchodnimu umeni dokazali udelat Multiplu nejprodavanejsim mini MPV na trhu. Diky premysleni marketingovych specialistu VW se dnes mezi lidem prostym dieselovy motor od vsemoznych producentu oslovuje, vola TDI.
Je to trocha od veci,ale pred chvilou som čital jednu diskusiu,kde čitateľ chválil prvenstvá VW-medzi iným aj to,že ako prvý vyvinuli TDI.To nie je pravda.Prvým a autom s TD s priamym vstrekovaním nafty bola práve croma 1.9 TDi.d. v roku 1986(66KW).Koncern VW prišiel s týmto motorom o tri roky neskôr,takže aké prvenstvo?
Marea byl sedan nizsi stredni tridy, konkurent Focusu sedan, Astry sedan, Bory apod. Bud v klidu...
marea bola stredna trieda to mi chces povedat, ze toto je vyssia?? takisto stredna len trochu prerastena na vysku..
První, co mě na nové Cromě upoutalo byla zajisté náhodná podobnost zadních světlometů s vozy značky Seat, i vysoko vytažený zadní nárazník jakoby přímo kopíroval linie Seatu Ibiza. Pak jsem ale došel k závěru, že Seat své image přejal od Alfy Romeo, čili Fiat si vzal pouze zpět to, co mu patří.
Letmý pohled vpřed. Těžko hledat inspiraci u jiných značek, Croma je zde jasné první. První může znamet i poslední. Nene, přeci jen přední maska nešla zase tak daleko, aby se odtrhla od současného líbivého vzhledu evropských vozů a naznačuje něco společného s vozy Audi a VW.
Interiér, kapitola sama pro sebe. Krásný, krásný a snad i vydařený, ale to musí posoudit každý sám.
Osobně si myslím, že i přes trošku netradiční vzhled si své příznivce Croma najde, má příznivou cenu, líbivý design současných trendů, není důvodu se bát o jeho místo na trhu.
P.S. Omlouvám se všem, kterým jsem svým názorem nekápnul do noty, ale i když mi je jen 21, jsem starý fijaťák a takhle auta mám rád.
Letmý pohled vpřed. Těžko hledat inspiraci u jiných značek, Croma je zde jasné první. První může znamet i poslední. Nene, přeci jen přední maska nešla zase tak daleko, aby se odtrhla od současného líbivého vzhledu evropských vozů a naznačuje něco společného s vozy Audi a VW.
Interiér, kapitola sama pro sebe. Krásný, krásný a snad i vydařený, ale to musí posoudit každý sám.
Osobně si myslím, že i přes trošku netradiční vzhled si své příznivce Croma najde, má příznivou cenu, líbivý design současných trendů, není důvodu se bát o jeho místo na trhu.
P.S. Omlouvám se všem, kterým jsem svým názorem nekápnul do noty, ale i když mi je jen 21, jsem starý fijaťák a takhle auta mám rád.
uz jsem to sice psal,ale nevim,zda jste to zaregistrovali.co takhle davat k vice testum videa a ne 1x za mesic??? a mohli byste je udelat zajimavejsi,podivejte se na Autorevue.cz,ti vam ve strankach a obsahu sice moc konkurovat nemohou,ale jejich videa maji jasne navrch!!!
No ona marea byla o tridu niz a za by byla nic moc? Podle tebe, podle me je to dobry auto, pohodlny a za ty prachy...
pokial budu u fiata robit prestavbu na odpocet DPH tak sa to predavat bude dobre... ale na uroven passatu by som toto auto nepasoval, este nedozrelo, lebo predchodca bol uz davno a marea nebola nic moc
To myslíte vážně? Přiznám se, že už dlouho jsem nedostal vynadáno za to, že redakční test máme pět dní po české premiéře...
Ale jinak - s kolegy z Primy se opravdu termínově neovlivňujeme...
Zachovejte nám přízeň.
Ale jinak - s kolegy z Primy se opravdu termínově neovlivňujeme...
Zachovejte nám přízeň.
Definuj nam auto a napis duvody, proc to auto odsuzujes, do te doby jsou to pouze 2 radky planych slov o nicem...
Odkud že by se dalo čekat něco takového? jestli opravdu odtamtud, pak nevím, zda se tu opravdu píše o autech , ale to by tam mělo být "z"
Nikdo neřikal že se to bude chovat jako koza. A hlavne to je v jinej třídě než impotentní Golf.
Myslel jsem tim vetsi pohodli na delsi cesty v neprospech agilnich jizdnich vlastnosti v ostrejsich zatackovitych partiich, coz vyplyva uz ze stavby a filozofie vozu, nebo-li alternativa Alfy 159, ale klid, pohodli a spousta prostoru. Akorat popravde nevim, ktery Passat nezataci. Jezdil jsem B4, B6 a samozrejme ackoliv nemuzu rict, ze by to byla auta na vyradeni na okreskach, tak uplne spatna zase nejsou taky (jesteze tu neni GTI , opet by to obratil). Nicmene jako zakaznik budu od sedanu ocekavat vic, nez od krizence kombi a MPV, to je naprosto bez diskuze.
..zřejmě si to vůbec nepochopil... Kdo tu srovnával D1 s německou "autobahn"..??? Spíš jde o to, že D1 jsi zmínil ty a ted nevím, jestli jsem to pochopil já.. ve smyslu, že je Croma tak akorát na dálnici nebo jen na D1..??? A já jen řek, že německé auta jsou stavěná na provoz na dálnicích... (což je trochu rozdíl) protože např. starej Passat je jen dálniční auto.. to prostě nezatáčí a na dálnici a v přiměřené rychlosti se chová normálně... oproti tomu si myslím, že Fiaty mají trochu lepší jízdní vlastnosti.. od tam to přirovnání k Passatu a filozofii německé produkce...
Jsi odvazny jako stripterka pod parou, srovnavat nasi D1 s nemeckymi Autobahn je trochu troufale, kdyby tam nebyl takovy provoz tak se da na tretine udelat pekne dlouha rozbijeci RZ a la Akropolis.
Croma vypadá líp ve skutečnosti než na fotce (i když ty fotky sou taky moc pjekný )
Měl sem možnost v ní sedět a interier je špičkový
Měl sem možnost v ní sedět a interier je špičkový
To je pozdě...Musíte čekat na autosalón na primě? To je škoda, to auto je fakt mazllík. a obávat se jízdních vlastností a kvality? To je fakt blbost...
Ono s tim pockanim to plati universalne pro kazdy novy model. Ja sam jsem si 2x koupil auto z prvni serie a opravdu to bylo znat. Nicmene o kvalitu soucasnych Fiatu bych se tolik neobaval a uz vubec bych to nesrovnaval se starou Cromou. To byl opravdu neuveritelny kram.
ideální na D1... hmm... stejně jako většina německých aut tohoto druhu.... Passat je jen na dálnici... je stavěn na německo..
Fakt na mareu som zabudol,lebo tu na nasich slovenskych cestach takmer nevidno.Ale aj tak dufam, ze budu aj ine karosarske verzie novej cromy,zatial sa o tom nikde nepise.
suhlasim, ale s kvalitou budu musiet ist pri tej novej cene vyssie, oni nemaju problem so spolahlivostou, ale s kadejakymi prkotinami, s ktorymi treba behat po servisoch a to pri takom segmente auta je pri dnesnej konkurencii neprijatelne.
Myslim, ze se snazi doplnovat trh alternativami v segmentech, kde se jim nikdy prilis nedarilo, uvidime jestli to bude dobra cesta. Nicmene tohle auto nikdy nevyvlace Fiat z problemu, nejdulezitejsi model se predstavi za chvilku...PUNTO Co se Cromy tyce pripada mi zajimava, jeji pozice je nekde u C-Maxu, Touranu apod. Ale date za ni stejne penez jako za podobne vybaveny Golf a to uz je otazka do pranice. Urcite si nebude lebedit ve vymazlenych jizdnich vlastnostech, ale v pohodli a komfortu a to je v dobe, kdy kazdy kouka v testech na hodnoceni vozu pouze na chovani v extremnich podminkach (zatackovita trat a plny plyn) jiste zajimava odchylka. Idealni auto na D1
Neviem, aké máš ty skúsenosti so starou cromou, ale my na nej jazdíme už 10 rokov(r.v.1989), a nemali sme s ňou vážnejšie problémy-okrem bežnej údržby a výmeny opotrebovaných súčiastok.Teraz má najazdených 200000km a motor ide ako hodinky(1.9TDid).Veľmi zalezi na tom, kto bol predchadzajúci majitel a ako sa o auto staral. Napriklad strýko má Audi A6 2.5tdi prvej gener.,ktorú všade chvália pre spoľahlivosť-jemu sa stále niečo kazí. Podla mna croma bola najlepsim autom,ake kedy Fiat vyrabal. Co sa tyka novej,nie je spatna, ale mal to byt sedan, alebo liftback-rovnako ako prva croma alebo octavie.Kedy Fiat konecne vyrobí auto s normalnym zadkom? Posledným sedanom bola tempra a ta sa uz nevyraba 10 rokov.
Ja fiaty nemusim, ale tahle croma vypada po vsech strankach dobre. Nicmene, jestli kvalitou bude na tehdejsi urovni stare cromy, tak bych do toho fakt nesel. Fiata bych nekoupil driv nez bude alespon rok na trhu, aby se o nem vedelo vic.
..právě že ano..!! myslím, že je to super cena.. a navíc když porovnám výbavu co je v základu a srovnám to s Passatem (třeba když se o něm pořád mluví..) tak bych to viděl jednoznačně na taliány..!!
Mne prijde 689 tis. za verzi s dieslem docela ferova a prijatelna cena na tak velkou karu .... vem ne?
tolik pen?z bych za fiat nedal...i když uvidíme, jaké bude zpracování...jinak je v tomto segmentu docela na výb?r, takže to nebude mít jednoduché
..no na tvar si asi budeme muset zvyknout.. ale kdyby Fiat m?l PR a marketingové odd?lení jako u VW.. tak bych se o úsp?ch nebál.... Takhle to bude jen další Fiat a s tím co nabízí by si to pozornost zasloužilo.. Vedle té hroudy co te? vyjela od VW je tohle jasná jedni?ka...
No pockam si na ni v realu. Na tech fotkach mi porad neco nesedi, zepredu je ale O.K. motory taky, uz se tesim na tu 2.4 JTD to bude mazec... Akorat se bojim o kupce aby konecne lidi pochopili ze tohle je taky volba a ze vubec neni spatna.