Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia - kompletní informace (18 článků)

První redakční test nové ŠKODY OCTAVIA, podrobný popis, jízdní dojmy, kompletní technická data, srovnání s hlavními konkurenty, rozsáhlá fotogalerie, celkem 18 podrobných článků
Zpět na článek
7. 5. 2004 12:35
neregistrovaný "performer"
7. 5. 2004 13:20
neregistrovaný "Míla"
7. 5. 2004 14:17
neregistrovaný "performer"
12. 5. 2004 08:51
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
7. 5. 2004 14:08
neregistrovaný "ferinom"
7. 5. 2004 14:18
neregistrovaný "performer"
8. 5. 2004 18:45
neregistrovaný "Jerry"
27. 10. 2004 12:05
neregistrovaný "mates"
9. 5. 2004 19:13
neregistrovaný "Smain"
7. 5. 2004 15:35
neregistrovaný "Marson"
7. 5. 2004 17:44
neregistrovaný "fechta"
11. 5. 2004 10:20
neregistrovaný "Martin"
27. 5. 2004 06:42
neregistrovaný "carlos"
27. 10. 2004 12:08
neregistrovaný "mates"
26. 12. 2004 15:03
neregistrovaný "?"
neregistrovaný "performer"
7. 5. 2004 12:35
1.6 Ambiente nemá klimu
Klima sice v Ambiente je, ale až pro FSI, resp. TDI (snad).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Míla"
7. 5. 2004 13:20
Re: 1.6 Ambiente nemá klimu
Blbost!!! Každá Ambiente má v základu automatickou klimatizaci.
neregistrovaný "performer"
7. 5. 2004 14:17
Re: 1.6 Ambiente nemá klimu
cituji z výše uvedeného článku: "v našem případě k ještě lepšímu komfortu chyběla klimatizace – naše provedení je tím nejdražším, které ji ve standardní výbavě" Takže za 499 000 tam klima není . Je to zajímavej způsob jak podpořit prodej FSI - mně byl ten cenovej rozdíl mez 75kW a 85kW podezřelej a on teda zahrnuje i klimu a tím se vysvětluje
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
12. 5. 2004 08:51
Re: 1.6 Ambiente nemá klimu
Ambiente má skutečně v základním provedení klimatizaci Climatic, ovšem s výjimkou dvou nejslabších a nejlevnějších motorizací, což je právě tento případ. Doporučuji prostudovat oficiální ceník, např. na stránkách [odkaz]
neregistrovaný "ferinom"
7. 5. 2004 14:08
Neprotirecite si?
Neprotirecite si? Citujem clanok:
" Ještě v rychlostech kolem 180 km/h je ve voze příjemné ticho"
a o par riadkov nizsie
" Po překonání 5.000 otáček začne rychleji stoupat jeho hlučnost, po dalších 500 začne narůstat geometrickou řadou"
pritom
"Při 130 km/h otáčkoměr indikoval hodnotu 4.150, při stopadesátce 4.700 a 160 znamenalo rovných 5.000."
Takze ak od 5000 otacok (rychlost 160km/h) rastie hluk geometrickym radom ako moze byt pri 180km/h v interieri prijemne ticho?
A este by ma zaujimalo ako mysleli soudruzi v Skoda-auto co pisali manual vetu: "výměnu žárovky je třeba svěřit odbornému servisu". To si predstavuju tak, ze ked mi zhasne predny svetlomet, zavolam odtahovku, dam sa odtiahnut do autorizovaneho servisu s 24 hodinovou sluzbou, aby mi vymenili ziarovku? Dufam, ze ak si ju vymenim sam nepridem o zaruku ako v pripade 10 rocnej zaruky na prehrdzavenie karoserie ak prestanem po 4 rokoch chodit na pravidelne prehliadky s motorom do autorizovaneho servisu ale k niekomu s nizsou hodinovou sadzbou a kratsou dobou objednania ako X-tyzdnov? :-)
Za odpoved vdaka. :-))))
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "performer"
7. 5. 2004 14:18
Re: Neprotirecite si?
Zřejmě je tak tichá, že i po nárustu hlučnosti geometrickou řadou je ve voze stále příjemné ticho
neregistrovaný "Jerry"
8. 5. 2004 18:45
Re: Neprotirecite si?
U Audi A4 mi trvala výměna H7 žárovek v potkávačkách obou hlavních světlometů cca 3 hodiny, a to jsem technicky zdatný a mám opravdu slušné dílenské vybavení. Když u téhož auta po méně než dvou letech jeho provozu odešel akumulátor, firma Audi odmítla uznat jeho reklamaci s tím, že auto mělo do servisu přijet s tím vadným akumulátorem (tj. namontovaným, nikoli na podlaze spolujezdce vpředu). Ovšem na vadný akumulátor se přijet nedalo, neboť to vůbec nestartovalo a v případě nastartování přes kabely a následnou jízdu s vadným akumulátorem hrozilo přetížení alternátoru. To ovšem nikoho nezajímalo! Ale třeba se Škoda bude chovat ke svým zákazníkům s větším pochopením a nebude je nutit chodit s každou blbostí do značkového servisu, "aby mohla uznat případnou reklamaci"...
neregistrovaný "mates"
27. 10. 2004 12:05
Re: Neprotirecite si?
Mam tu samou zkusenost s X-typem. Vymena zarovek cca 1h50min kazda (leva jde o neco lip). Proto vymena zarovek v servisu. Nedelej si velke iluze, ze se Skoda bude chovat lepe nez jine servisy, to je smutna realita dneska (az na par svetlych vyjimek)
neregistrovaný "Smain"
9. 5. 2004 19:13
Re: Neprotirecite si?
Žárovka se mění tak, že se vyjme celý světlomet (odjistěj se nějaký ty blbiny) a žárovka se jednoduše vyjme a vloží se nová. Trvá to u méně šikovných jedinců maximálně pár minut... Na předváděčce mi to ukazovali...
neregistrovaný "Marson"
7. 5. 2004 15:35
Informace prodejců
Dva různí prodejci mi nezávisle na sobě potvrdili, že Climatic je v základní výbavě opravdu pro všechny motorizace Ambiente, tedy i pro 1.6 (75kW). Je možné, že testovaný exemplář je z před série, kde tomu tak ještě být nemuselo. Na trhu by ale měly být všechny Ambiente už s Climaticem v základu. Pravdu budeme znát asi až po 28.5.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "fechta"
7. 5. 2004 17:44
Re: Informace prodejců
je rovněž dost možné, že sami prodejci ?přesně nevědí? ...
neregistrovaný "Martin"
11. 5. 2004 10:20
Z 1/2 "dýně"
Za 500 000 peněz, to bych si raději koupil "AUTO!" Ať jde pan Kulhánek do ...... Škodovky s takovýma cenama.
Dr. Q
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carlos"
27. 5. 2004 06:42
Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
Svezl jsem se s 1,9 dieslem a jsem rád, že mám svoji Toyotu. V nízkých otáčkách bykl motor příliš hlučný, při předjíždění velmi pomalu reagoval na plynový pedál a nijak mě neohromila ani svým vnitřním vybavením. Po se známení se všemi možnými novinkami mě však dostala jedna technická zajímavost. Nová Octávia nemá zajištěný nalévací otvor palivové nádrže. Víčko není uzamykatelné stejně jako krycí dvířka !!! Už vidím, jak si nějaký lump odsává benzín a závistivci haází do nádrže písek, cukr a nebo vodu. Perfekt konstruktéři ŠKODA, je vás opravdu škoda.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tg"
27. 10. 2004 11:38
Re: Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
Tak si zkus otevřít tu palivovou nádrž u zamčenýho auta. Ty konstuktéři myslí dál, než ty jen dohlídneš. Nebo ještě jednou pro méně chápavý - odemknuté auto=odemknutá nádrž, zamknuté auto=zamknutá nádrž. Omluvou je jako správný majitel Toyoty tohle elegantní řešení nemůžeš vůbec znát.
neregistrovaný "mates"
27. 10. 2004 12:08
Re: Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
S tou nadrzi mas pravdu, to neni vada ale vlastnost Zive si pamatuju jak jsem s pujcenym VW stal u pumpy a pacil dvirka, nez mi doslo, ze musim odemknouT Carlos ma zase pravdu, ze 1,9TDI je traktor
neregistrovaný "Honza"
15. 1. 2005 23:10
Re: Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
V čem prosim tě myslí dál, to dělala spousta automobilek už před 15-cti lety, mozná škoda na o přišla až teď...
neregistrovaný "?"
26. 12. 2004 15:03
?
JE TO STALE EMBECKA!!!
Rozbalit vlákno
0