První redakční test nové ŠKODY OCTAVIA, podrobný popis, jízdní dojmy, kompletní technická data, srovnání s hlavními konkurenty, rozsáhlá fotogalerie, celkem 18 podrobných článků
cituji z výše uvedeného článku: "v našem případě k ještě lepšímu komfortu chyběla klimatizace – naše provedení je tím nejdražším, které ji ve standardní výbavě" Takže za 499 000 tam klima není . Je to zajímavej způsob jak podpořit prodej FSI - mně byl ten cenovej rozdíl mez 75kW a 85kW podezřelej a on teda zahrnuje i klimu a tím se vysvětluje
Ambiente má skutečně v základním provedení klimatizaci Climatic, ovšem s výjimkou dvou nejslabších a nejlevnějších motorizací, což je právě tento případ. Doporučuji prostudovat oficiální ceník, např. na stránkách [odkaz]
Neprotirecite si? Citujem clanok:
" Ještě v rychlostech kolem 180 km/h je ve voze příjemné ticho"
a o par riadkov nizsie
" Po překonání 5.000 otáček začne rychleji stoupat jeho hlučnost, po dalších 500 začne narůstat geometrickou řadou"
pritom
"Při 130 km/h otáčkoměr indikoval hodnotu 4.150, při stopadesátce 4.700 a 160 znamenalo rovných 5.000."
Takze ak od 5000 otacok (rychlost 160km/h) rastie hluk geometrickym radom ako moze byt pri 180km/h v interieri prijemne ticho?
A este by ma zaujimalo ako mysleli soudruzi v Skoda-auto co pisali manual vetu: "výměnu žárovky je třeba svěřit odbornému servisu". To si predstavuju tak, ze ked mi zhasne predny svetlomet, zavolam odtahovku, dam sa odtiahnut do autorizovaneho servisu s 24 hodinovou sluzbou, aby mi vymenili ziarovku? Dufam, ze ak si ju vymenim sam nepridem o zaruku ako v pripade 10 rocnej zaruky na prehrdzavenie karoserie ak prestanem po 4 rokoch chodit na pravidelne prehliadky s motorom do autorizovaneho servisu ale k niekomu s nizsou hodinovou sadzbou a kratsou dobou objednania ako X-tyzdnov? :-)
Za odpoved vdaka. :-))))
U Audi A4 mi trvala výměna H7 žárovek v potkávačkách obou hlavních světlometů cca 3 hodiny, a to jsem technicky zdatný a mám opravdu slušné dílenské vybavení. Když u téhož auta po méně než dvou letech jeho provozu odešel akumulátor, firma Audi odmítla uznat jeho reklamaci s tím, že auto mělo do servisu přijet s tím vadným akumulátorem (tj. namontovaným, nikoli na podlaze spolujezdce vpředu). Ovšem na vadný akumulátor se přijet nedalo, neboť to vůbec nestartovalo a v případě nastartování přes kabely a následnou jízdu s vadným akumulátorem hrozilo přetížení alternátoru. To ovšem nikoho nezajímalo! Ale třeba se Škoda bude chovat ke svým zákazníkům s větším pochopením a nebude je nutit chodit s každou blbostí do značkového servisu, "aby mohla uznat případnou reklamaci"...
Mam tu samou zkusenost s X-typem. Vymena zarovek cca 1h50min kazda (leva jde o neco lip). Proto vymena zarovek v servisu. Nedelej si velke iluze, ze se Skoda bude chovat lepe nez jine servisy, to je smutna realita dneska (az na par svetlych vyjimek)
Žárovka se mění tak, že se vyjme celý světlomet (odjistěj se nějaký ty blbiny) a žárovka se jednoduše vyjme a vloží se nová. Trvá to u méně šikovných jedinců maximálně pár minut... Na předváděčce mi to ukazovali...
Dva různí prodejci mi nezávisle na sobě potvrdili, že Climatic je v základní výbavě opravdu pro všechny motorizace Ambiente, tedy i pro 1.6 (75kW). Je možné, že testovaný exemplář je z před série, kde tomu tak ještě být nemuselo. Na trhu by ale měly být všechny Ambiente už s Climaticem v základu. Pravdu budeme znát asi až po 28.5.
Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
Svezl jsem se s 1,9 dieslem a jsem rád, že mám svoji Toyotu. V nízkých otáčkách bykl motor příliš hlučný, při předjíždění velmi pomalu reagoval na plynový pedál a nijak mě neohromila ani svým vnitřním vybavením. Po se známení se všemi možnými novinkami mě však dostala jedna technická zajímavost. Nová Octávia nemá zajištěný nalévací otvor palivové nádrže. Víčko není uzamykatelné stejně jako krycí dvířka !!! Už vidím, jak si nějaký lump odsává benzín a závistivci haází do nádrže písek, cukr a nebo vodu. Perfekt konstruktéři ŠKODA, je vás opravdu škoda.
Re: Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
Tak si zkus otevřít tu palivovou nádrž u zamčenýho auta. Ty konstuktéři myslí dál, než ty jen dohlídneš. Nebo ještě jednou pro méně chápavý - odemknuté auto=odemknutá nádrž, zamknuté auto=zamknutá nádrž. Omluvou je jako správný majitel Toyoty tohle elegantní řešení nemůžeš vůbec znát.
Re: Octávia 1,9 je líná, hlučná a konstruktéři nemyslí
S tou nadrzi mas pravdu, to neni vada ale vlastnost Zive si pamatuju jak jsem s pujcenym VW stal u pumpy a pacil dvirka, nez mi doslo, ze musim odemknouT Carlos ma zase pravdu, ze 1,9TDI je traktor