Technika
0
Je tak pro doplneni - transaxle pouziva jak Mazda MX5 tak i RX8
Přejít do diskuze
... jsme přeci v Evropě a můžeme si kdekoli koupit cokoli. Stačí se zastavit u jakéhokoli kloudného prodejce v německu, který má více luxusních značek (např. Singen, Tamsen), položit peníze na dřevo a frčet domu. Povídačkám lokálního dovozce o zárukách, lepším leasingu či lacinější pojistce už věří snad jenom úplný ***...
Musím se s Vámi podělit o zkušenost nejcenější.
Předevčírem na Černokostelecké jsem tento klenot potkal zaparkovaný mezi žigulíky a škodovkami. Nelenil jsem a vrátil se pro foťák a udělal cca 50 fotek.
Na obrázkách nevypadá zdaleka tak jako ve skutečnosti. Z mého pohledu je to jednoz najkrásnějších aut vůbec. Viva Pininfarina
Předevčírem na Černokostelecké jsem tento klenot potkal zaparkovaný mezi žigulíky a škodovkami. Nelenil jsem a vrátil se pro foťák a udělal cca 50 fotek.
Na obrázkách nevypadá zdaleka tak jako ve skutečnosti. Z mého pohledu je to jednoz najkrásnějších aut vůbec. Viva Pininfarina
Pravda bude asi nekde uprostred. Automobilka se v tiskovych materialech chlubi prave tou exkluzivitou.
Nedavno zmodernizovane sidlo a vyrobni prostory firmy Maserati maji vyrobni kapacitu asi 10 tis. aut rocne.
Nedavno zmodernizovane sidlo a vyrobni prostory firmy Maserati maji vyrobni kapacitu asi 10 tis. aut rocne.
Tak v předchozím článku Maserati zastavuje projekt Kubang a jako jeden z hlavích důvodů uvádí: "přílišně optimisticky znějící čísla o předpokládaných prodejích (10.000 ročně)" a teď se tady dočítám,že Quattroporte je beznadějně vyprodané na rok dopředu. To jako nemají výrobní kapacity,nebo si malosériovou výrobou chtějí zaručit vyšší exklusivitu modelu. Když na to prostě nemají fabriky,tak proč se vymluvají na optmistické odhady (jestli to dobře chápu) prodeje?