Škoda Auto loni zaznamenala v Indii zvýšený zájem o vozy Superb. Od ledna do listopadu jich tam prodala 2300, což bylo proti roku 2008 pětinásobně víc.
To je smutné, z auto.cz se stává propagační web spol. Škoda Auto. Je to naivita, nedostatek jiných námětů nebo byla nějaká protislužbička, kapesné atd... :no:
Jaká národní hrdost? Škoda je majetkem německého VW a tady se konkrétně jedná pouze o čínskou práci, čínské díly a řízeno je to z Vlkohradu. Celé to má akorát českou značku, z toho se mám zjevit?
Ale je vidět že dobře cílená propaganda funguje... :no:
a ty se chováš jako naiva... V Superbu toho českého opravdu mnoho není, jen snad ta práce. Plechy (v CZ) jsou vyráběny z ruských dodávek rudy nejspíš v Košicích, ani jeden motor není české produkce... já nejsem ten, kdo by se dal označovat za paranoika.
No a když si přečteš odborné články o 1,2 HTP, který vznikl oddělením jednoho válce z 1,6 - dostali to na starost v Mladé Boleslavi - tak to je tedy český motor a hned katastrofa... takže jakápak hrdost...
ano plechy su z ruskej suroviny, spracovane v americkej fabrike za pomoci slovenskej a ukrajinskej pracovnej sily. V podstate keby sme preverili dodavatelov akejkolvek automobilky, vsetko by bolo pomiesane z minimalne 15 krajin. Dnesne automobilky by mohli mat privlastok - INTERNATIONAL ;-)
Tak myslím že takmer vždy, keď má nejaká automobilka výrazne zvýšený predaj alebo veľké zľavy tak sa tu o tom dozviem bez rozdielu o akú automobilku ide, navyše je evidentné a prirodzené že o domácu automobilku a informácie o nej je tu v tomto smere väčší záujem než o iné...