Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Výkonové orgie u AMG – 500 koní je jen začátek

19 komentářů

Mam amg65 na 720Káček a taky jsem si s ním poradil...
Ten kdo to bez turba umi jsou japonci (Toyota,Mitsubishi,Subaru)
Motory se zacinaji zlepsovat ale nez je tam zacnou montovat chtelo by to neco udelat s podvozkem tam trochu pokulhavaji 😃 s tim tocivym momentem a vykonem jim budou ti dobre situovani zakaznici spis ubyvat 😃 AMG go go Takovy detail s kompresorem a turbem to umi kazdy blbec bez turba to je umeni (BMW) Nova 6 vam ukaze!
Holt japonci jsou japonci...ti jsou o deset let popredu ve vsem, nejen v autech...
nákadak nemám ale taky bych to zvládl.Ajak rad.
To nasere
mám ve svym FH 12 560 koní a se 700 bych si klidně poradil. A místo mě to slízne nějakej osobák...
potvrzuje prvni pozici AMG.Je nej nej nejlepši!!! jasny.
BEZ KONKURENCE!
je to celkove super!!!!!!!
tak to bude tim ze to nedělaj kvuli čR trhu ,teda aspon se domnívám?
Ale musis si uvedomit, ze tvuj motor je v nabidce VW cca. 4 -5 let ( snad se moc nepletu), ale nissanuv motor GA14 ( almera, sunny) se monuje od roku 1990, tehdy s rizenym karbcem (GA14DS ) 55 kw, od 1994 verze GA14DE ( ctyrbod. vstrik) 64 kw. pouze pro nemecky trh byl diky jine ECU sundan vykon na obligatnich 55 kw ( kvuli pojistce) .
to baldi : GO Almera GO
a moje dcera ma fabii 1,416v 74kw-101k.. taky rozdil..
Zabudol som podotnúť, že jedinou svetlou výnimkou sú ( boli ?) japonské autá, kde moja Almera má tiež 68 kw. To však mali Almery už pred nejakými 8 rokmi.
No ja neviem .. nasi zrovna kupili novu Corrolu a ta ma 1.4 71kw/95k .. to je oproti povodnemu Favoritu 1.3 43kw/58k docela slusny rozdiel .. pri tej istej spotrebe.
Velmi pekné, len mi je trochu smutno z toho, že vývoj ako keby zostal iba medzi najdrahšími autami, kde každá nová genárácia= nárast výkonu o 10-ky %. Za to medzi ľudovkami má napr. 1.4 štandardne výkon 55/ 75 kw už asi 10 rokov, čo je pekná hanba. Nahrádzajú to však všelijakými elektronickými sračičkami za pekné prachy.
No přece abys měl větší výkon, než ostatní. Sice ho nikdy nevyužiješ víc jak 50%, ovšem image je image. To je asi nějaká nová filozofie posledních let. Je sice krásná, ale na reálných silnicích (zácpy, zpomalení, rychlostní limity) nevyužitelná a z bodu A do bodu B se dopravíš jen o pět minut rychleji, než šílení oktávkaři.
tak to je teda hustý. Jen nevím k čemu už ten výkon bude........
moc pěkný GO GO!!!!!!!!!!!!!!!!