Novinky
Český trh v prvním pololetí 2010: Ve třídě velkých MPV kraluje Ford, má přes polovinu trhu
34 komentářů
Igithegreat
0
Gratulace Fordu!!! Jeste, ze nic tak velkyho nedela Škoda, byla by to nejprodavanejsi obluda s 1,2 na trhu 😄
pocitac
0
Obluda, neobluda, motor ať to má jaký chce, ale určitě by byla nejprodávanější, to je více než jasné :yes: Protože co udělá Škoda, to je trefa do černého. Tedy samozřejmě v rámci našeho mikroregionu. 😉
3_diamanty
0
nova Fabia je tiez trefa do cierneho hlavne vo verzii kombi je to priam stvorene na pohrebne vozidlo, uzke a dlhe ako rakva. >😁 este aj ta vyzera lepsie
twistedTSD
0
jen se smějte, ale faktem je, že prodeje nemá vůbec špatný, a o to jde 😉
white label
0
Jenže o to jde především "jen" těm samotným automobilkám, nikoli všem místním diskusním odborníkům na design a marketing... >😒]
T613
0
ale na něčem si svou nepodstatnost hoši léčit musí 😉
pocitac
0
auto jako nemůže být "úzké" a "dlouhé" kdo to řekl, ty? Fabia se prodává výborně = Fabia se líbí. 😉 Nějaký rozumný argument proti?
Igithegreat
0
Tak urcite se neprodava vyborne jak pises protoze se libi 😄 ale protoze cesi sou pacienti na skodovku.. :no:
twistedTSD
0
kdo tu mluví o ČR?
Igithegreat
0
Tak kde jinde se prodava Škoda tak jako v ČR?
somalec
0
no treba v Cine, o trosku hure v nemecku a take dobre se prodava v UK.
twistedTSD
0
Nikde samozřejmě. Ale já mluvím o tom, že třeba ta Fabia se (celkově) prodává celkem dobře...
A teď mi * vysvětlete, proč S-Max pořád nemá jistýho nástupce? 😐 Grand C-Max za něj teda nepovažuju. ;-\
Nástupce S-Maxe bude až s novou generací Mondea ne? SPíš bych viděl nejistou budoucnost u Galaxy, které původně dá se říct e😜erimentální "sportovnější" S-Max v oblibě výrazně překonává
tak nevím, hned od začátku se mi strašně líbil S-Max, ale poslední dobou se můj vkus silně přiklání k uhlazenějšímu Galaxy. Bývají poslední dobou taky o dost víc vidět - asi se začly prodávat jetiny za akceptovatelné ceny, jiné vysvětlení mě nenapadá
S-Max se, podle mě, prodává líp než Galaxy, hlavně kvůli designu a možná ceně (nižší o cca 50 tisíc), ostatní výhody hovoří pro Galaxy... tj. v příští generaci můžou být karty rozdány jinak a design bude nahrávat právě Galaxy... uvidíme.
Velka skoda,ze nema v ponuke za doplatok 4x4.
Bolo by to pre mna dokonale auto.
Bolo by to pre mna dokonale auto.
To jo, bez 4x4 to není auto >😁 kolikrát za rok to využiješ? Pokud nebydlíš v Alpách nebo Jeseníkách, tak to napočítáš na prstech jedné ruky...
Sis ho zřejmě spletl s Adou...
Ale pro automobilku je podstatnější o kolik lidí by si to (k vůli tomu 4x4) koupilo víc, ne kolik z ních by to opravdu využilo, viz stále širší nabídka motorizací s 4-motion, quattro, X-drive, 4-Matic...
Ale pro automobilku je podstatnější o kolik lidí by si to (k vůli tomu 4x4) koupilo víc, ne kolik z ních by to opravdu využilo, viz stále širší nabídka motorizací s 4-motion, quattro, X-drive, 4-Matic...
kde pisem,ze bez 4x4 to nieje auto?
nepodsuvaj tu taketo keci.
vyuzijem to skoro stale.mokro,sneh,aj na polnej ceste....a cez zimu nonstop,kedze cesty na SVK su zjazdne tak dva dni po tom,co napadne sneh.a v CZ asi cestari tiez rychlejsie nepracuju.
a este kedze byvame na kopci,tak ver,ze rozdiel medzi 4x2 a 4x4 poznat.
nepodsuvaj tu taketo keci.
vyuzijem to skoro stale.mokro,sneh,aj na polnej ceste....a cez zimu nonstop,kedze cesty na SVK su zjazdne tak dva dni po tom,co napadne sneh.a v CZ asi cestari tiez rychlejsie nepracuju.
a este kedze byvame na kopci,tak ver,ze rozdiel medzi 4x2 a 4x4 poznat.
Na mokru 4x4 nepotřebuješ (teda pokud nejezdíš s MPV rally >😁 ), na polní cestě to samé. K ověření stačí jednoduchá věc - projet to samé s 2WD a 4WD. Některá suvéčka s možností úplného odpojení zadní nápravy to dneska umožňují prověřit opravdu hned po sobě.
Jediná výhoda 4x4 v běžném provozu je na navátém nebo neprojetém sněhu a na mokré trávě. Vše ostatní zvládne i běžná předokolka/zadokolka, samozřejmě s novým a adekvátním obutím.
Jediná výhoda 4x4 v běžném provozu je na navátém nebo neprojetém sněhu a na mokré trávě. Vše ostatní zvládne i běžná předokolka/zadokolka, samozřejmě s novým a adekvátním obutím.
Aneb průkopníci jsou na tom zas stejně. Mimo fordu jim konkuruje už jen Alhambra.... Ale vnitřím prostorem a univerzálnsotí jim v podstatě nekonkurje nic, zejména na Voyager opravdu nemaj vnitřním prostrem nai fordy, natož Seat.
s tou univerzalnostou voyagera by som si nebol az taky isty. Ked sa pozriem na specifikaciu na pohotovostnu hmotnost (2175-2305) a maximalnu hmotnost (2775kg), tak v najhorsiom pripade (zrejme podla vybavy)je uzitocna hmotnost necelych 500kg. Na 7 miestne vozidlo ziadna slava. Ak by som do vozidla napratal 7 osob, tak ako batozinu si moze kazdy z nich zobrat kabelku a balik prezervativov pricom budem dufat, ze neprekrocim max. povolenu hmotnost. Tak tiez hmotnost nebrzdeneho privesu 450 kg je konkurenciou pre male vozidla, ale nie v danom segmente vozidiel kde je tato hodnota skor na smiech.
Jedna věc je papírová hmotnost a druhá kolik to uveze v reálu. 300C má taky papírovou hmotost pár kg ale ta kára ti odveze 3,5x tolik 😄
Znám lidi co maj starší verze a vozí v tom všechno - jeden má čalounictví a vozí v tom sedačky, druhý dřevo a dlaždičky (ano používá to jako pracovní stroj, je řemeslník) atd.
GrandVoyager je právě jedno z mála aut, kam těch 7 lidí naložíš v pohodě a zbyde ti ještě místo v kufru, vše ostatní má už kufr akorát an dipolomatku.
A vlečkák za Voyagrem sem opravdu ještě neviděl, a že jsem viděl hodně. Nechápu co na něm vozit, možná tak vodáci b ymohly táhnout lodičky, jinak se ti všechno vejde dvonitř popř. na box na střechu.
Znám lidi co maj starší verze a vozí v tom všechno - jeden má čalounictví a vozí v tom sedačky, druhý dřevo a dlaždičky (ano používá to jako pracovní stroj, je řemeslník) atd.
GrandVoyager je právě jedno z mála aut, kam těch 7 lidí naložíš v pohodě a zbyde ti ještě místo v kufru, vše ostatní má už kufr akorát an dipolomatku.
A vlečkák za Voyagrem sem opravdu ještě neviděl, a že jsem viděl hodně. Nechápu co na něm vozit, možná tak vodáci b ymohly táhnout lodičky, jinak se ti všechno vejde dvonitř popř. na box na střechu.
Ty si myslíě, že užitečná hmotnost je o tom, kolik to auto dokáže uvézt kg z místa A do místa B? >😁
Víš kolik lidí se může vejít jen do pětimístného auta... a viděl si někdy opravdu maximálně naložený autobus, nebo náklaďák třeba někde v Africe...? >😒]
P.S. Pro tebe je asi užitečná hmotnost nepodstatný údaj, který souvisí s tak "nepodstanými" věcmi jako je délka brzdné dráhy apod.. 8-s
Víš kolik lidí se může vejít jen do pětimístného auta... a viděl si někdy opravdu maximálně naložený autobus, nebo náklaďák třeba někde v Africe...? >😒]
P.S. Pro tebe je asi užitečná hmotnost nepodstatný údaj, který souvisí s tak "nepodstanými" věcmi jako je délka brzdné dráhy apod.. 8-s
pre upresnenie😒br />
1) priestornost tohoto vozidla nespochybnujem
2) vacsina vozidiel uvezie viac ako je napisane v papieroch, ale ma to jeden drobny hacik. Zasadne sa zmenia jazdne vlastnosti vozidla (naklananie, stabilita, brzdna draha atd...., okrem ineho aj bezpecnost v pripade havarie). Druhym hacikom je ako vysvetlit pri cestnej kontrole (napriklad vazenie na hraniciach), ze vozidlo je pretazene s argumentom, ze ferdo z hornej dolnej vozi 3x viac ako je v papieroch.
3) tahat maly prives asi neuvidis pre smiesnu max. hmotnost nebrzdeneho privesu, predpokladam, ze malo ludi chce nafasovat pokutu, kedze je jedno ci je prives prazdny, poloprazdny atd, vzdy plati max. hmotnost uvedena v tp.Argument, ze ty si ho nevidel neobstoji, ten parameter je mizerny.
1) priestornost tohoto vozidla nespochybnujem
2) vacsina vozidiel uvezie viac ako je napisane v papieroch, ale ma to jeden drobny hacik. Zasadne sa zmenia jazdne vlastnosti vozidla (naklananie, stabilita, brzdna draha atd...., okrem ineho aj bezpecnost v pripade havarie). Druhym hacikom je ako vysvetlit pri cestnej kontrole (napriklad vazenie na hraniciach), ze vozidlo je pretazene s argumentom, ze ferdo z hornej dolnej vozi 3x viac ako je v papieroch.
3) tahat maly prives asi neuvidis pre smiesnu max. hmotnost nebrzdeneho privesu, predpokladam, ze malo ludi chce nafasovat pokutu, kedze je jedno ci je prives prazdny, poloprazdny atd, vzdy plati max. hmotnost uvedena v tp.Argument, ze ty si ho nevidel neobstoji, ten parameter je mizerny.
Jejiž, co bys za tím chtěl tahat asi? Jachtu nebo snad za tím mít platák a tahat na tom káry? Si kup Jeep Grandčíro nebo Dodge RAM, za tím jdou táhnout 3 tuny!
Když máš tu potřebu.
Není tvuj bratr ten, co tahal za Pontasem Firebird vozejk s míchačkou? Jednoho takovýho sem vídal >😁
Užitečná hmotnost 600 kg je myslím dostatečná. Samo se snižuje s další výbavou no, že konkurence má víc bude tím, že tam žádná výbava není no. Za to cena je o 300 táců větší popř je to předělanej mikrobus tvářící se jako luxus - zdravím Multivan, až budu chtít dodávku, koupím si Gazelle, vyjde levněji o půlku a 4x4 verze si dá v terénu slavnej Multivan/Transporter k snídani. Voyager ze žádný dodávky nevychází, je to od základu konstrované MPV. A průkopník třídy, před 25 lety měl VW akorát tak ten Bus pro hipíky nebo T3 s motorem z Brouka a s karoserií, která se při crash testu zbortila až půl metru za přední sedačky....
A další konkurenti ještě ani neexistovali.
Je to rodiný vůz - počítejmě - průměrný muž 90 kg, prům žena 65, 3 děti v různém věku dohromady tak max 200.
Suma sumárum 355 kg.
Zbyde mi 240 kg na bágly.
Co bys v tom chtěl táhnout jako těžšího? Na dovču 150 konzerv do chorvatska, 10 kg řízků, 3 sudy piva, skládací nábytek, 10 míčů, gril, telku, kytaru s basou a 6 golfovejch sad?
Nebo s tím vozit na chalupu rodinný zásoby, sekačku, televizi, a půl domácnosti z prahy jako někteří čecháčci?
Pak je autobus Karosa popř. Líza 110 optimální volba, jdou sehnat levně.
A k brždění - když vidíš stav brzd na autech v českých bazarech s kterýma lidi do tý doby museli jezdit, tak do toho Voyageru, když bude mít nový brzdy můžeš naložit o 800 kg víc a pořád to bude brzdit líp než ty verky co maj sílu destiček 0,4 cm a kotouče sjetý až za limit a celý je to zrezlý jak titanic.
Když máš tu potřebu.
Není tvuj bratr ten, co tahal za Pontasem Firebird vozejk s míchačkou? Jednoho takovýho sem vídal >😁
Užitečná hmotnost 600 kg je myslím dostatečná. Samo se snižuje s další výbavou no, že konkurence má víc bude tím, že tam žádná výbava není no. Za to cena je o 300 táců větší popř je to předělanej mikrobus tvářící se jako luxus - zdravím Multivan, až budu chtít dodávku, koupím si Gazelle, vyjde levněji o půlku a 4x4 verze si dá v terénu slavnej Multivan/Transporter k snídani. Voyager ze žádný dodávky nevychází, je to od základu konstrované MPV. A průkopník třídy, před 25 lety měl VW akorát tak ten Bus pro hipíky nebo T3 s motorem z Brouka a s karoserií, která se při crash testu zbortila až půl metru za přední sedačky....
A další konkurenti ještě ani neexistovali.
Je to rodiný vůz - počítejmě - průměrný muž 90 kg, prům žena 65, 3 děti v různém věku dohromady tak max 200.
Suma sumárum 355 kg.
Zbyde mi 240 kg na bágly.
Co bys v tom chtěl táhnout jako těžšího? Na dovču 150 konzerv do chorvatska, 10 kg řízků, 3 sudy piva, skládací nábytek, 10 míčů, gril, telku, kytaru s basou a 6 golfovejch sad?
Nebo s tím vozit na chalupu rodinný zásoby, sekačku, televizi, a půl domácnosti z prahy jako někteří čecháčci?
Pak je autobus Karosa popř. Líza 110 optimální volba, jdou sehnat levně.
A k brždění - když vidíš stav brzd na autech v českých bazarech s kterýma lidi do tý doby museli jezdit, tak do toho Voyageru, když bude mít nový brzdy můžeš naložit o 800 kg víc a pořád to bude brzdit líp než ty verky co maj sílu destiček 0,4 cm a kotouče sjetý až za limit a celý je to zrezlý jak titanic.