Novinky
bordeaux
0
a teba sa niekto pytal ked tu odpovedas? Ta nezajima ze tu josaprdko zase vyryva bezdovodne? Staraj sa o svoje a neplet sa sem do
Přejít do diskuze
S čím máš problém? Ak nevieš napísať nič normálne, tak nediskutuj. Nikoho tvoje choré výlevy nezaujímajú.
😢 chudatko, este si aj slepy ze nevidis co pisem... Zly je tento svet na teba.. zly zly... 😒 😒
LG začíná válet, má na trhu už celkem solidní amoLED televizi a chystá větší úhlopříčky. Samsung ztrácí 😄
Udivuje mne, že máš neustálou potřebu rozebírat své zdravotní problémy a hulákat to do světa. Mne to nezajímá. Zkus to u svého lékaře. :-!
ako mozes takto drzo a vecne reagovat na blaboly miestneho klauna a zabavaca GTI-ho??? >😁 >😁 >😁
Tak jsem velmi sklamán ;-\ Vypadá to jako facelift, né jako nový model, rozhodně měla být víc odvážná, jinak swift byla slušná kára.
Neboj, až VW opravdu "dotvoří" Swifta, tak to poznáš okamžitě. Bude mít totiž ten samý ksicht, který roubují na všechny současné hypersupermainstreamové zázraky z Vlkohradu ... >😒]
Podle mě to s tou spoluprácí Suzuki a VW zatím není tak žhavé, jak se tady někteří domnívají. Ten plánovaný diesel 1,3 DDiS je, soudě dle objemu, stále od Fiatu.
Hele muzes tu dat jediny odkaz, jak VW dotvoril Swifta? Zatim je to totiz jen placani a zbozne prani... bvwífka se k bvwífce naklani 😄
Omlouvat se nemusis, oba dva jsou ted na dovolene v Dominikanske republice a net tam nectou...
Tak pokud vím, tak zrovna Samsung a LG si dělají svoje obrazovky. Samsung myslím dělal (dělá), panely pro Eizo. LG pro NEC. Ale to se netýká ani televizí, ani Swiště.
Zdravím všechny ,
osobně Swifta v rodině máme, takže tak trošku vím, o co jde.Musím řící, že design nástupce se mi líbí (ačkoliv mi ty přední světla připadají trocha Ceeda od Kie), jinak konečně u Suzuki pochopily, že je na čase to auto trocha zvětšit-především tedy snad kufr,
i když píší, že bude ve své třídě stále patřit k menším. Největší nevýhodu dnešní generace Swifta vidím právě ve velikosti kufru-ten je opravdu hoodně maličký. Co se mi dál moc zamlouvá na následující generaci,je obměna motoru. Nic proti stávající 1.3, ale ve srovnání s 1.3 VVT z Ignisu, je to žebrota a na odpichu je to znát, proto tento nový motor (1.2 VVT) bude zcela určitě bomba! Jinak čeho jsem si dále všiml, tak konečně zmizí ta odpudivá prutová anténa z přední části střechy (u madárské výroby) a potom, také se změní otvírání bočních dveří, dveře se již neotvírají s celým A-sloupkem a celou vrchní částí-což je dobrá zpráva, jelikož to mi vadilo
v zimě, když napadl na střechu auta sníh, který potom po otevření dveří padal do vnitřku vozu.
osobně Swifta v rodině máme, takže tak trošku vím, o co jde.Musím řící, že design nástupce se mi líbí (ačkoliv mi ty přední světla připadají trocha Ceeda od Kie), jinak konečně u Suzuki pochopily, že je na čase to auto trocha zvětšit-především tedy snad kufr,
i když píší, že bude ve své třídě stále patřit k menším. Největší nevýhodu dnešní generace Swifta vidím právě ve velikosti kufru-ten je opravdu hoodně maličký. Co se mi dál moc zamlouvá na následující generaci,je obměna motoru. Nic proti stávající 1.3, ale ve srovnání s 1.3 VVT z Ignisu, je to žebrota a na odpichu je to znát, proto tento nový motor (1.2 VVT) bude zcela určitě bomba! Jinak čeho jsem si dále všiml, tak konečně zmizí ta odpudivá prutová anténa z přední části střechy (u madárské výroby) a potom, také se změní otvírání bočních dveří, dveře se již neotvírají s celým A-sloupkem a celou vrchní částí-což je dobrá zpráva, jelikož to mi vadilo
v zimě, když napadl na střechu auta sníh, který potom po otevření dveří padal do vnitřku vozu.
Pozor, tohle je racionalni argumentace. To se tady, zejmena v pripade tripismenkoveho, moc nenosi.
Tys hoden jména svého nicku,
přec s A.S.K. jsme všichni měli kliku,
i přes svou změnu eL na Ičko,
dokážeš chytnout za srdíčko...
(aniž by sis jen honil tričko)
...jsi jakýs "Steward Herman",
inspired Ingmar Bergman...
Nebereš slova doslova,
dobrej jak "Annie Hallová"...,
...dál příspěvek za příspěvkem,
vedeš nás moudře "Manhattanem"....
P.S. ...tento text je vhodný pro (alespoň částečné) "znalce" A.S.K. alias W.A., takže bych byl docela zvědavý, kdo tu první z nich "rozkóduje" toho "Stewarda Hermana"...
😉
přec s A.S.K. jsme všichni měli kliku,
i přes svou změnu eL na Ičko,
dokážeš chytnout za srdíčko...
(aniž by sis jen honil tričko)
...jsi jakýs "Steward Herman",
inspired Ingmar Bergman...
Nebereš slova doslova,
dobrej jak "Annie Hallová"...,
...dál příspěvek za příspěvkem,
vedeš nás moudře "Manhattanem"....
P.S. ...tento text je vhodný pro (alespoň částečné) "znalce" A.S.K. alias W.A., takže bych byl docela zvědavý, kdo tu první z nich "rozkóduje" toho "Stewarda Hermana"...
😉
Jěště mě k bazarům napadla jedna věc. Jsou to podniky podvodníku s přetočenými tachometry a pračky peněz jako zastavárny. Omlouvám se pár poctivcům v branži 😄
Pokiaľ si myslíš, že Suzuki šlo do aliancie s VW preto, aby sa zaradilo vedľa koncernových značiek Škoda a Seat ktoré sú pomyselný low-level tak si riadne na omyle. Podstatou aliancie je dodávka motorov (Suzuki potrebuje diesle), spoločný vývoj hybridov a pre VW je strategicky dôležitý Indický trh kde je Suzuki - Maruti dobre etablovaná plus má tam výrobné linky... Spolu s Čínou sú to najhladnejšie trhy s obrovským rastom predaja. Takže tak ako ti tu zopár ľudí napísalo, na tomto modely VW nespravilo ani p.r.d. 😉
Každopádně by bylo zajímavé moct si objednat do suzuki Columbus >😁
Vážně to je ještě stoprocentní japonský style interiéru, ikdyž doba pokročila, a tudíž vypadá dobře.
Vážně to je ještě stoprocentní japonský style interiéru, ikdyž doba pokročila, a tudíž vypadá dobře.
Srandu si nedělám, vydrž chvilku, jistě tu kolem toho brzy budeme dost diskutovat. Jinak souhlas, že Superb je resp. může být malý/velký "problém"...
Vždyť si dělá srandu. Ale jednou to tak může dopadnout, že budou němečtí inženýři ukazovat co a jak. Jako tomu je v Bolce. A nechci to vidět teď, když superb porazil passat, jak bude Vahland omezovám shora. Konec měkčeným plastům. Škodovka se kvalitou sníží k Seatu a VW poletí k prémiové třídě.
To víš, pěšky z Litoměřic do Itálie a zpátky, nějaký Das Auto by se hodilo...
Už musím, volaj mě k nějakýmu požáru, nejspíš chytnu zápal plic nebo co to blábolila ta vědma. 😄
Už musím, volaj mě k nějakýmu požáru, nejspíš chytnu zápal plic nebo co to blábolila ta vědma. 😄
Až bude jednou v každym autě VW, tak budeš vědět, že si nešlápnul vedle. 😉 Podobně, jako třeba s televizema. Každej špekuluje, jestli třeba samsung, nebo LG a ono je to fuk.
Oni to už opravdu koupili v tom VW? Já jen, že jestli jo, tak nepočítám, že za měsíc nebo dva budou už tak dokonale ovlivňovat auto, které se vyvíjí několik let... Já jen, že tady pěješ chválu nad VW a přitom tohle je práce Suzuki.
Nechtěl bych jednou vidět jak řídíš renault >😁 >😁 >😁
Že si tu dlouhodobě děláš z lidí * a spokojeně řídíš francouze >😁
Že si tu dlouhodobě děláš z lidí * a spokojeně řídíš francouze >😁
...tvá slova vlídná vezmu si
k srdci co moudra bonusy
pro mě již ztracen každý den
v němž neřídil bych Volkswagen ! 😉
k srdci co moudra bonusy
pro mě již ztracen každý den
v němž neřídil bych Volkswagen ! 😉
Ber ho, fronty se začínaj houfovat nad zítřejším ránem. Stylová karoserie, jemně doladěná designovými finesami Volkswagenu. Žár trvá, pamatuj, přece i ty hodláš v roce 2018 jezdit světovou jedničku.
Slogan: SVWIFT, tvůj první Volkswagen.
Slogan: SVWIFT, tvůj první Volkswagen.
Pro mě tedy určitě. Tak nějak jsem nečekal, že další generace Swiftu bude jen stěží rozeznatelná od té předchozí. Devět čísel délky a pět rozvoru navíc se určitě hodí, ale do Mondea tomu stále něco chybí... >😁
No nic, současnej Swiftík je povedený auto, tak snad se aspoň nic nepokazilo. Uvidíme co vnitřek, posoudíme naživo a třeba své rozpaky přehodnotím.
No nic, současnej Swiftík je povedený auto, tak snad se aspoň nic nepokazilo. Uvidíme co vnitřek, posoudíme naživo a třeba své rozpaky přehodnotím.
Hele, tak já abych už si na svýho Jimnyho přidělal znáček VW. 😉
Času není nazbyt, ještě mě čeká předělat Vitaru a jsem ready. Hřejivej pocit, být alespoň takto součástí supermainstreamu. >😁
Času není nazbyt, ještě mě čeká předělat Vitaru a jsem ready. Hřejivej pocit, být alespoň takto součástí supermainstreamu. >😁
Navazuju na diskuzi o novym Cayenne.
PS to zachranilo.. Uz jsem se zacinal obavat... >😁 😉
PS to zachranilo.. Uz jsem se zacinal obavat... >😁 😉
Souhlas s tou kulatosti. Soucasny model byl daleko osobitejsi. Novy swift zapadne do zastupu kulatych mestskych vozitek. Skoda. 😒
..hra nájdi desať rozdielov ale nájdi jeden rozdiel >😁
som zvedavý na interiér súčasná generácia je riadny metal 😄
som zvedavý na interiér súčasná generácia je riadny metal 😄
>😁 >😁 >😁
preco tento mikrofcelift nazyvaju novou generaciou?
ved to aj golf 6 je vacsi posun ako toto.
preco tento mikrofcelift nazyvaju novou generaciou?
ved to aj golf 6 je vacsi posun ako toto.
U Suzuki to chápou už velmi dlouhou dobu. Ať již s původním Swiftem, nebo třeba Balenem, či Vitarou. Obecně má Suzuki podle mě portfolio vozů s nejdelší obměnou mezi srovnatelnými značkami.
V takové fázi přípravy, kdy došlo k akvizici se už dají změnit leda tak znáčky 😄 .
Ale jinak souhlas, Swift je nejpovedenějším z japonských malých vozů.
Ale jinak souhlas, Swift je nejpovedenějším z japonských malých vozů.
Naopak, já velmi chválím pomoc VW při dotváření konečného tvaru. Právě příď se dostala do velmi respektuhodného postavení. Bylo to knop, ale časově se to, jak vidíš stihlo. To víš, mistVWi. 😉
P.S. Funguje to dobře, co? Fox, Mistr elegance uvolnil na některých trzích místo (přeci jen, cena v této třídě hraje roli doslova krvavou) pro Swifta, do toho přijde soldní omlazení... no, kdo umí auta, umí i strategii.
BRAVWO VWUZUKI :yes:
P.S. Funguje to dobře, co? Fox, Mistr elegance uvolnil na některých trzích místo (přeci jen, cena v této třídě hraje roli doslova krvavou) pro Swifta, do toho přijde soldní omlazení... no, kdo umí auta, umí i strategii.
BRAVWO VWUZUKI :yes:
S těmi bazary máš pravdu. Když Logana pořídíš za 150 000,-
Jen připomínka k VW. Nevím jestli si děláš srandu, ale o vývoj tohoto modelu ani nezavadili. Pokud trval tři roky, tak ve Wolfsburgu ani netušili, že budou kooperovat se Suzuki. 😉
Jen připomínka k VW. Nevím jestli si děláš srandu, ale o vývoj tohoto modelu ani nezavadili. Pokud trval tři roky, tak ve Wolfsburgu ani netušili, že budou kooperovat se Suzuki. 😉
Rozhodně nová generace to bude!!! Kdo čte články na auto.cz pravidelně tak viděl, že interiér bude komplet nový a po vzoru Kizashi. Nové motory (1.2 bude hodně dobrý), s prodloužením rozvoru související nový podvozek, tužší karoserie a lepší bezpečnostní výbava. Jen design se jim nechtěl moc měnit. Ale když to vypadá i po letech výborně, tak není důvod.
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😁 :yes: >😒] >😒] >😒]
Děkuji.. tohle sem potřeboval...Takhle na konci pracovního dne pobavit. Ty prostě nezklameš... Tys pravý šášula tohoto fóra...
Bravoooooooooooooooooooooooooo :yes:
Děkuji.. tohle sem potřeboval...Takhle na konci pracovního dne pobavit. Ty prostě nezklameš... Tys pravý šášula tohoto fóra...
Bravoooooooooooooooooooooooooo :yes:
U Suzuki pochopili zásadní věc: Když něco funguje, nemá se do toho šťourat. Vzhledové a rozměrové změny minimální, technika vylepšena :yes:
Tohle je přesně auto pro tebe. Jsi-li mladej nevycukanej a žádostivej, jdi do toho. Sám vidíš, že když tomu trochu napomohli mistři od VW, že to prostě konečně vypadá k světu. Gril a jeho blízké okolí, no to je přece estetická potěcha voka.
Je také dobře, že Suzuki vyslechlo hlas staVWších a do karoserie zasáhlo jen tam, kde to bylo potřeba, současně, že ponechalo vžité markanty.
Jednoznačná trefa.
Tak kolik? Třista tyček v plné palbě? Pojďme na to přes pověstnej palec - Na pult jim tam předhodíš stovku a pravidelnou trojku dohodíš v následujících sedmdesáti dvou měsících. Hele, na tohle ti snad stačí i kapesný od babičky, nebo ne?
P.S. Může mi někdo vysvětlit, jak to přijde, že tu ještě všechny bazary nezkrachovaly?
Je také dobře, že Suzuki vyslechlo hlas staVWších a do karoserie zasáhlo jen tam, kde to bylo potřeba, současně, že ponechalo vžité markanty.
Jednoznačná trefa.
Tak kolik? Třista tyček v plné palbě? Pojďme na to přes pověstnej palec - Na pult jim tam předhodíš stovku a pravidelnou trojku dohodíš v následujících sedmdesáti dvou měsících. Hele, na tohle ti snad stačí i kapesný od babičky, nebo ne?
P.S. Může mi někdo vysvětlit, jak to přijde, že tu ještě všechny bazary nezkrachovaly?
1,2 Dual VVT (69 kW), ESP, 7 pytlů... to rozhodně zní velmi zajímavě. Teď jde o to za jakou cenu. Ale pokud se Suzuki podaří cenovou hladinu udržet popř. jen mírně navýšit, tak myslím o odbyt nebude mít nouzi. Ženský se po něm budou moct utlouct 😉
Podívej se na tvar střechy, čelní sloupky + ty rozměry. Podle mě je to jasné, i když se samozřejmě těžko dělají konečné závěry takto ze tří fotek. Ale souhlasím s názorem Kinga.
To o čem jsme diskutovali na MACZ, byl evidentně končící Swift s přidanými světly tady z toho. Toto je tvarem i velikostí jiné auto.
To o čem jsme diskutovali na MACZ, byl evidentně končící Swift s přidanými světly tady z toho. Toto je tvarem i velikostí jiné auto.
To je rozhodně nová generace. Rozdíly jsou bohužel podobně rozsáhlé jako u Mini 2 a 3 nebo jako Corolla a Auris. Navíc mám pocit, že celkové zaoblení autu spíš uškodilo než pomohlo. 😒
Neřekl bych., že to je facelift. Sice třeba i dveře vypadají skoro stejně, ale při o 5 cm delším rozvoru stejné být nemůžou. Označil bych to za přesný opak Golfu 6 - ten je faceliftem, ale tváří se jako nová generace...
Není na tom nic zajímavýho, ale rozhodně nikoho neurazí. Proč ne. Jednoduchý "facelift", který odstranil "kamzíkovitost" současné generace, kéž by se Škoda inspirovala pro Fabii III.