Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Alpina B7: Poprvé s pohonem všech kol

Aktuální provedení BMW Alpina B7 Bi-Turbo je v pořadí čtvrtou generací sedanu postaveného na základě BMW řady 7. Nejnovějším přírůstkem v portfoliu Alpiny je provedení B7 Bi-Turbo Allrad, které poprvé přináší pohon všech kol.
Zpět na článek
2. 4. 2010 07:56
2. 4. 2010 08:29
2. 4. 2010 10:11
2. 4. 2010 11:19
2. 4. 2010 12:13
2. 4. 2010 18:39
2. 4. 2010 19:25
2. 4. 2010 14:53
2. 4. 2010 19:27
2. 4. 2010 16:07
2. 4. 2010 20:41
5. 4. 2010 16:16
neregistrovaný "Fullsize"
2. 4. 2010 07:56
Design
BMW se mi v poslední době moc nelíbí, ale čím dál víc tomu přicházím na chuť. Vlastně je to i dobře, že někdo narušuje usedlý design limuzín.
A Alpina? Umí udělat jen pár drobnými detaily super auto. Ať již se jedná o velká kola nebo hlavně o výrazné laky karoserie. :yes: Černého auta si člověk moc nevšimne, ale třeba taková B5 v zeleném laku nebo tato sedma v té modré. Super. ;-)
Rozbalit vlákno
8
2. 4. 2010 08:29
Re: Design
První souvětí je dobrý :-) !
2. 4. 2010 10:11
Re: Design
To nejlepší, co Alpina umí, se skrývá uvnitř. Motory a převodovky.
Avatar - Ricardo
2. 4. 2010 11:19
Re: Design
Čím se liší převodovka od ZF v BMW?
2. 4. 2010 12:13
Re: Design
Nevím, jak teď, ale pokud si pamatuju, tak dělali kdysi, jako jediný poloautomat speed shift s možností řazení na volantu. Ale někde si to určitě dohledáš, já nejsem ten správnej odborník. Taky pokud se nepletu, tak ještě před deseti lety neosazovali pouze ZF.

PS: tak Shift-Tronic
Avatar - Ricardo
2. 4. 2010 18:39
Re: Design
Já bych řekl, že jiná bude maximálně elektronika té převodovky. Což chce hlavně čas a prostředky na to se s tím ladit, nějaký konstruktérský umění bych v tom nehledal. Jinak dnes se Alpiny vyrábí přímo na linkách BMW, není to ani tuning v pravém slova smyslu, spíš samotnou továrnou posvěcená a částečně prováděná úprava
2. 4. 2010 19:25
Re: Design
Tenkrát si tu převodovku snad nechal i patentovat, ale jistě, že konstrukčně bude asi vycházet ze série. Dneska jde taky ta technika tak rychle dopředu a strkaj to do sériový výroby, že asi těm tunerům zbývaj ty exteriéry a sedačky.
2. 4. 2010 14:53
Re: Design
V dnešní době už asi moc ne. Dříve to byl jejich hlavní cíl. Většinou už jenom zvyšují plnící tlak turbodmychadla a upravují palivovou mapu. Pokud je motor již originálně přeplňován. V tomto trendu už asi budou pokračovat.
K motorům. Nejlepší v tomhle podle mě byla B8! V E36 osmisválec 4,6 l, výkon 245 kW a manuální převodovka. To mít v garáži a nejlépe jako cabrio. :yes:
Tunning elektronického podvozku už taky trochu postrádá smysl. Alespoň v té klasické míře jako u normálních aut bez řízení tuhosti odpružení.
Avatar - Mira328i
2. 4. 2010 08:09
Modely ALPINA prostě žeru
alpina opravdu s noblesou a stylem zušlechťuje baworské vozy, o tom není pochyb. Jejich výtvory sou vždy to nejlepší co si u bmw můžete vybrat. Dovádí techniku i design bmw na samý vrchol.
Stačí se podívat na celou škálu modelů od jejího počátku-každý je krásný a má nezaměnitelný styl.
Rád bych někdy vlastnil vůz který na přídi hrdě nese znak alpina..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - talio2
2. 4. 2010 20:16
Re: Modely ALPINA prostě žeru
alpina D3 to je věc :-)
Avatar - Dinar
2. 4. 2010 09:31
Modrá je dobrá
A je tu další modrá střela. Alpina vždycky dělala bavoráky takovým amgáckým stylem, zatímco emka byly brusy, alpiny brutusy. Tahle sedma je další v řadě, vizuálně opět alpiní decentní sportklasika, která se neokouká. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
2. 4. 2010 10:09
Re: Modrá je dobrá
Hlavně má nepřekonatelnej design kol, co se přes dvacet let jen marně pokouší měnit a nikdy se neokouká. Mytí už je složitější ;-)
Avatar - bubucci
2. 4. 2010 10:13
Re: Modrá je dobrá
Když mám na Alpinu, mám i na člověka, co mi je bude mýt >:D
2. 4. 2010 10:16
Re: Modrá je dobrá
To není ta správná úměra. Měl jsem na trojce originál BMW, ale styl Alpina a bylo to trápení.
Avatar - T613
2. 4. 2010 10:20
Re: Modrá je dobrá
No a proto sis pořídil děti, aby tě už mytí disků neobtěžovalo >:D
2. 4. 2010 10:35
Re: Modrá je dobrá
No, já mám i na marlbora a taky si je kouřim sám. ;-)
Avatar - bubucci
2. 4. 2010 23:48
Re: Modrá je dobrá
Tak snad je to to jediné >:D
2. 4. 2010 16:07
B7
Naprosto jedinecna kara, jako vzdy - ALPINA proste umi! Doufam, ze bude letos vystavovat v Lipsku! Loni bohuzel chybela, predloni ovsem vystavovala - a dokonce byla D3 otevrena pro bezne navstevniky...
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2010 18:58
Není to první Alpina 4x4
Jen opravím drobnou nepřesnost v nadpisu článku. Alpina už dříve používala pohon včech kol. Jednalo se o model BMW ALPINA B10 3,0 ALLRAD. [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
2. 4. 2010 22:01
Re: Není to první Alpina 4x4
"...i pohon všech kol, který je u Sedmičkové Alpiny novinkou" - ta B10 z odkazu je E34, to byla řada 5
Avatar - mrvolvo
2. 4. 2010 20:41
Úprava
Tuning moc nemusím. Spousta lidí nemá vkus. Ale decentní úprava a la Alpina, to ze sedmičky dělá kus:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2010 00:35
Konečně!
První sedmička s jedině správným uspořádáním hnacích kol :yes:

Ale že to trvalo... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fullsize"
5. 4. 2010 16:16
Jo to je wostrýýýý!
Pěkně hustá žehlička na ty jejich Autobahny...tam se to musí frčet s takovou střelou >:D No jezdit s tímhle po D1 je jako chovat impalu v kravíně... :-(
Rozbalit vlákno
0