BMW Alpina B7: Poprvé s pohonem všech kol
Základem pro BMW Alpina B7 Bi-Turbo Allrad je sériové BMW 750i xDrive. Z něj pochází motor 4,4 V8 se dvěma turbodmychadly i pohon všech kol, který je u Sedmičkové Alpiny novinkou (v BMW řady 7 debutoval loni). Úpravy na motoru jsou shodné s novou generací B7 Bi-Turbo, která se představila v březnu na autosalonu v Ženevě.
Objem zůstává zachován 4395 cm3, výkon ale vzrostl z 300 na 373 kW při 5500 min-1. Spolu s tím vzrostlo i maximum točivého momentu z 600 Nm při 1750-4500 min-1 na 700 Nm při 3000 min-1. Převodovka je šestistupňová automatická s možností manuálního řazení na volantu.
B7 Bi-Turbo Allrad zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy, což je o jednu desetinu horší čas než v případě provedení s pohonem zadních kol, avšak o 0,3 s lepší než u výchozí 750i xDrive. Kombinovaná spotřeba není u tohoto auta příliš podstatným údajem, každopádně její hodnota je 12,8 l/100 km. Vyšší výkon si tak vybírá svou cenu v podobě 0,9 l/100 km navíc.
Kromě technických úprav má BMW Alpina B7 typický designový paket doplněný o 20paprsková kola Alpina Classic o průměru 21 palců.
Na výběr bude vedle standardní verze i o 14cm prodloužené provedení s karoserií BMW 750Li. Premiéra Alpiny B7 s pohonem všech kol se uskuteční 2. dubna na autosalonu v New Yorku.