Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklama
neregistrovaný "fabius"
| 25. 3. 2010 08:06
Nemám ve zvyku moc psát, ale tentokrát mi to nedá...Já myslel, že reklamní sdělení musí být ze zákona uvedena sdělením:reklama, komerční prezentace, či něčím podobným. V podstatě už jen stačí dodat: cena od, a dostanete zdarma opici nebo zimní gumy a Váš tým od Toyoty...takže ode mne jednoznačně :no: .I přesto, že proti Toyotě či Priusu nemám vůbec nic, bohužel. V celku zbytečný PR spot.
Avatar - Ada je zase tady
Reklama
| 25. 3. 2010 10:50
Presne :yes:
Vodík
neregistrovaný "Hooonza"
| 25. 3. 2010 08:19
Těšte se na vodíková auta - vodní pára je daleko účinnější skleníkový plyn než CO2 ;-)
Avatar - T613
Vodík
| 25. 3. 2010 08:21
bojim bojim 8-s
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 08:37
dokud bude prius výrazně dražší než podobné auto s nějákým dieslem a dokud bude při stejném jízdním stylu jezdit diesel za stejno nebo i méně, tak se tyhle auta nemaj šanci prosadit... ;-\ Zatím stále jen pokus toyoty o ekologické auto... :-|
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 09:50
v eu to nikdy nepochopime, ale okrem spotreby je daleko tichsie ako akykolvek diesel. Chod sa niekedy prejst po vlastnych v rannej spicke a pocuvaj ten skvely sepot naftovych motorov pri kazdej krizovatke. Popri tom vsetkom este poriadne a zhlboka dychaj ten smrad. K tej mensiej spotrebe naftakov len tolko, ze stacilo precitat test na nove polo kde skonstatovali, po meste nema problem dosiahut, resp. prekonat 7l\100km

PS: toto nemala byt obhajoba priusu ako eko vozidla, ale poukazanie na iny zamer konstrukterov ako samotna spotreba
Avatar - Ada je zase tady
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 10:54
Ad spotreba a nove Polo -> to jsou jan vysledky te fatalni chyby manazeru z Vlkohradu, totiz odchodu (jak doufam jen docasneho) od technologie motoru s kompresnim pomerem okolo 20 k motorum s kompresnim pomerem 15. Vivat 1.9TDI PD!
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 11:50
ci to je, alebo nie je chyba na tejto diskusii nevyriesime....faktom je iba to, ze ta spotreba sa mne moc nepozdava a nepovazujem to za skvele cislo. Jednalo sa iba o poukazanie na fakt, ze v meste ten hybrid az taky strateny nebude
Avatar - Ada je zase tady
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 13:47
Souhlasim, ze v meste je hybridni reseni ok. Pokud by te spalovaci motor mel jeste vetsi energetickou ucinnost (tedy diesel s vysokym kompresnim pomerem namisto benzinu), bylo by to jeste lepsi. Bohuzel v dalnicnim provozu to neni zadna slava. A to uz ani nemluvim o ekologicke zatezi a omezene zivotnosti akumulatoru.
hezký ale nahov...
| 15. 8. 2010 11:17
Zivotnost akumulatoru je 500 000 km dokazano taxikarem ve australii ktery ma nekolik priusu najeto od 300 do 500 000 km. Jinak souhlasim ve meste je lepsi hybrid nez diesel. Je potreba chapat ze prius je prvni a jediny zatim poradny hybrid a on prosazuje technologii aby se toho ostatni chytly tim pujde cena dolu, napr Mazda od nich bude kupovat technologii Hybridu. Na druhou stranu vetsi problem je ze baterie jsou neekologicke kovy "doprava ze kanady do evropy pak do ciny a pak do japonska nez jsou z toho baterie atd.. je treba to vse chapat jako prodlouzeni zivotnosti spalovaciho motoru a snahu usetrit prirodu. Jenze zaoceanske lode tankery a staci jich POZUZE 15 lodi : spali tolik paliva jako vsechny auta na SVETE !!! a kolik jich je ? tisice !!! podle me emise na auta uz prehaneji, lodni a letecka i zeleznicni doprava nema zadne danne na emisni povolenky atd.... TAKZE SCHRNU TO MA TO SVOJE + i -. :-)
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 13:14
já to pochopím až bude prius jezdit pod 3 litry... zatím jezdím s TDíčkem mimo město někde mezi 4-4,5 litry, při mimoměstském provozu a při ekorun jde jet i za 3.6-3.8 litru... Hluk mě teda nijak zásadně neobtěžuje, takže fakt moc nevím... :-|

Co se týká toho testu, tak bych to bral s rezervou. Novináři zrovna příliš nejezdí jako běžní uživatelé, takže si můžeš odečíst litr z toho co psali s klidným svědomím. ;-)
hezký ale nahov...
| 26. 3. 2010 06:20
nemam na mysli hluk vo vozidle..obcas treba aj vystupit a pocuvat kraval vonku
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 15:06
Myslim ze kdyby investovali stejnou castku co do vyvoje hybridu do odhlucneni dieselu, tak bys ten diesel uz asi taky skoro neslysel (tedy aspon vevnitr, jak moc to kadla venku je mi fakt ukradene, ja nespim s uchem na kapote).
hezký ale nahov...
| 26. 3. 2010 06:23
s uchom na kapote spat nemusis a mimiochodom takto nespim ani ja, obcas treba ist cez mesto aj po vlastnych, resp. ak byvas pri nejakej frekventovanej krizovatke, tak mas o zabavu postarane
Avatar - gld
hezký ale nahov...
| 25. 3. 2010 19:16
ono ekologické to je, len kým to nezačne byť aj ekonomicky výhodné tak sa to v našich zemepisných šírkach nemá šancu presadiť
Prius
neregistrovaný "expo11"
| 25. 3. 2010 08:45
[odkaz]
Avatar - strýček BOB
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 08:59
Na vozíku Prius není nic ekologického a používání tohoto stroje neznačí ekologické chování a cit k přírodě. Ekologické a vůči přírodě šetrné by bylo, koupit za 0.5mio normální auto a za zbytek peněz, do výše pořizovací hodnoty Priusu, nechat vysázet kus lesa...
Avatar - T613
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 09:11
Prvotním cílem hybridních aut bylo snížení emisí aut v přeplněných japonských městech. Holt se tam dusili a věděli, že diesely nepomůžou. Hybrid není globálně ekologický a ani takový být nikdy neměl. Je ekologický jen místně.
Až zelení fanatici ze strany zelených a "ekohnutí" z něj udělali spásu planety. A proč by toho marketing Toyoty nevyužil, že?
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 09:51
k tomu znizeniu emisii v mestach pridaj este zasadne znizenie hluku...len to by obcas trebalo po meste ist aj po vlastnych, aby si to niekto uvedomil
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 14:51
V Japonsku už na to tiež prichádzajú, Mitsubishi nestačí vyrábať svoje elektromobily... Kupodivu aj dojazd 160 km stačí... ;-)
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:07
To je taky prvni elektroauto s pouzitelnym dojezdem ve meste.
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:13
A čo Nissan Leaf?
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:42
Ten je druhy :-)
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 09:13
V případě Priusu ani Ekonomie :-)
Ekologie nebo "ekologie"
neregistrovaný "Tento"
| 25. 3. 2010 10:25
Treba sa trošku informovať. Výroba a recyklácia Priusu zaťaží o tretinu menej životné prostredie ako iné klasické auto so spaľovacím motorom. Toyota veľa investovala aj do tejto oblasti, preto sú podobné populárne tvrdenia na diskusných fórach bublinou. Prius vyrába najekologickejšia továreň v automobilovom priemysle.
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 10:53
Tuhle informaci mas odkud? Ja prave taky ziju s tim, ze vyroba a nasledna likvidace Priusu je daleko min ekologicka, nez u normalniho auta.
Ekologie nebo "ekologie"
neregistrovaný "Tento"
| 25. 3. 2010 11:15
Toho času sme rozmýšlali nad možnosťou ekologickej PR. Tak som sa trošku porozhliadol a Toyota mi k testu Priusu pribalila aj balík informácií ohľadne celkových emisií. Ak si dobre pamätám tak viac ako 50 % elektriny si vyrábajú pomocou solárnych článkov, majú eko čističku úžitkovej vody, ktorá púšťa do rieky 5 x čistejšiu vodu ako je v rieke. Používajú recyklované a recykolovateľné plasty. A to sa nejedná len o továreň Toyoty, ale aj Panasonicu, ktorý vyrába a recykluje batérie Priusu etc. Bolo tam dosť informácií aj s grafom celkovej životnosti a recyklácie auta. Prius bol o tretinu nižšie so záťažou prostredia, ako klasický voz.
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 14:42
Dik. Prave ty baterky mi prisly jako nejvetsi hrozba, protoze si je Toyota nedela sama. Ale kdyz je zapojen i vyrobce baterek, klidne tomu i verim.
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:12
Tak to jsou dobri kdyz dokazou tavit rudu a vyrabet plechy ze solarni energie.
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:16
Len im to spočítaj! A zarátaj aj spotrebu áut, na ktorých vozia svoje zadky do práce robotníci, úradníci, celé vednie podniku aj vývoj. A plus ešte príspevok potravinárstva, textilného a obuvníckeho priemyslu, výrobu elektriny a tepla - to všetko spotrebúvajú ľudia vyrábajúci ten hnusný špinavý Prius... ;-)
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:39
Ja je tak hezky chvalim a ty do me tak ostre ;-)
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 16:19
Však mi to vráť, sranda musí byť... ;-)
Ekologie nebo "ekologie"
| 25. 3. 2010 15:57
to je přesně stejný přístup jako u samotného priusu... vyrábím "ekologicky" pomocí solárních článků a neřeším to, že na výrobu solárního článku spotřebuji přibližně stejné množství energie jako za svojí celou životnost vyrobí. Ale když ho vyrobím v Číně, kde je samotná energie na výrobu levnější než v rozvinutých zemích a to znečištění z výroby mi také zůstane v té číně, tak se pak můžu chlubit tím, jak ekologicky to vyrábím. Prostě světový ekologický bussines... >:D Bohužel je to stejné i v celé EU... :'-(
Ekologie nebo "ekologie"
neregistrovaný "Tento"
| 26. 3. 2010 07:04
a teraz si to porovnaj s atómovovou elektrárňou, kde dodnes nevyriešili skladovanie vyhoretého paliva a skladuje sa v medziskladoch. Postaviť trvalý sklad je tak drahá záležitosť, že je to potrebné riešiť na medzinárodnej úrovni, k tomu si prirátaj, stavbu atómky a skladiska, koľko železa a ocele je potrebné použiť na jej výstavbu, koľko železnej rudy je potrebné vyťažiť a nataviť pomocou koksu apod. Skladisko je potrebné vytvoriť hlboko v zemi, narušíš tým podzemnú štruktúru etc. etc. Keď to berieš z tohoto hľadiska, tak žiadna eko energia vôbec neexistuje. Ani atómová energia nie je tak lacná a ekologická ako sa propaguje, takže tak.
Avatar - Ada je zase tady
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:06
S dieselovou Fabii pojedu tu trasu touhle rychlosti za 3 litry taky. A za levnejsi naftu.

Co takhle vzit Totyotu Prius a Octavii 1.9TDI PD a jet s ni normalni rychlosti z Prahy do Mnichova a zpet. To by se ale asi firme Toyota moc nelibilo... :no:

A tak nejvice ma smysl prispevek "strycka Boba" vyse. Namisto Priusu si kupte dieselovou Octavku a za rozdil ceny vysazejte kus lesa! :yes:
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:18
Nestáva se to často ale částečně s tebou souhlasím, jen ty 3 litry považuji za utopii.
Avatar - Ada je zase tady
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 11:08
OK, tak za 3,5 ;-)
Reklama a skutecnost?
neregistrovaný "Tento"
| 25. 3. 2010 10:32
Je to uhol pohľadu, kto jazdí pravidelne dlhšie trasy a kúpi si hybrid, tak nemá všetko v hlave pokope. Tam jednoznačne dominuje turbo diesel. Prius je alternatíva pre mešťanov, ktorí sa celý týždeň motajú v meste a maximálne každý druhý týždeň vypadnú na vidiek. Ja som s tým autom jazdil a práve osobná skúsenosť mi zmenila uhoľ pohladu. Pred tým som tiež tento hybrid pokladal za pokus o zelené auto. Najviac sa mi páčilo hlavne to ticho pri spotrebe lepšej ako pri turbo diesli a akcelerácia v meste. Mal som 2,5 TDI takže ohľadne hluku pri týchto motoroch no comment (hlavne v zíme), spotreba a pružnosť boli ok. Kolegovia už stovky metrov od kancelárie počuli, že šéf dorazil do roboty :-), alebo zas strihajú malotraktorom trávnik.
Avatar - theolli
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:36
Proč Octavku? Zrovna tu bych si nikdy nekoupil :-!
Avatar - Ada je zase tady
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:50
Tak treba Seata, Hondu nebo Kiu ;-) Proste neco s modernim a kvalitnim dieselem.
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 11:01
A co takhle DCi? Nešmakuje >:D
Avatar - Ada je zase tady
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 11:10
Ty asi neumis cist: "Proste neco s modernim a kvalitnim dieselem."
:-!
Reklama a skutecnost?
neregistrovaný "Petz"
| 25. 3. 2010 11:38
A proč vlastně srovnáváte Prius s dieselem.
Srovnávejte ho s benzínovými auty!
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 14:56
Prečo? Z pohľadu spotreby by hybridný systém mal benzínový motor dostať na úroveň nákladov diesla, tak preto. ;-)
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 14:53
A dCi nie je moderný a kvalitný? Dlhodobá spotreba v Renaulte Scenic II 1.5 dCi na úrovni 5,3-5,6 litra, celoročne používaná klíma a 80-90% jázd v meste... ;-)
Avatar - petrumr
Reklama a skutecnost?
| 27. 3. 2010 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:39
Ale vždyť si ty dvě auta můžeš lehce porovnat.Údaje o spotřebě máš na Spritmonitoru:[odkaz]
[odkaz]
I z tohoto pohledu vychází čistě na spotřebu Prius lépe než Octávia 1,9TDI,takže příspěvek "strýčka Boba" i tvůj Ado je zase silně mimo. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:43
Tam si napise kazdy kdo chce. Web snese vsechno. Vezmi 2 tyhle auta a jed s nimi 500km po dalnici pri prumerne rychlosti 125kmph a potom neco pis.
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:56
Jenže Ado nikdo nejezdí pouze po dálnicích,ale i po okreskách a v neposlední ředě po městech.Nebo snad parkuješ své auto vždy na výjezdu z dálnice a pak všude dojdeš pěšky?To je reálný provoz,i u toho TDI si tam mohl každý napsat co chce,ve skutečnosti třeba jezdí za více.
Zatím všechny testy obzvláště poslední generace Priusu dokazují,že dokáže být v běžném kombinovaném provozu úsporný.
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 11:00
Ještě nesjel z tatrováckého polygonu >:D
Avatar - T613
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 10:57
po dálnici >:D
Reklama a skutecnost?
| 25. 3. 2010 11:53
ado, ten kto si kupi prius zrejme nema v plane hltat dialnicne kilometre - ak ano, niekde sa stala chyba. Vozidlo bolo a je urcene najma pre cesty v meste a okoli
Reklama a skutecnost?
neregistrovaný "nereknu"
| 12. 4. 2010 01:28
mas pravdu, vyvoj je na *, sedneme si vsichni do Skody 120L a usetrime vsichni :-) nac nove tovarny, nac nove vozidla, nac pokrok :-) Hned jdu a hodim PC do *, bo to zere elektrinu a stoji to penize, radsi si vytahnu drevene pocitadlo a misto smseka mailu budu poustet holuby :-)

Panove smysl neni jen v ekologockem provozu Priusu ale i jeho pokrokovosti. Kdybychom vsichni jezdili nadosmrti v nedostiznych Octavkach PD tak brzo chcipnem (nehlede na to ze ani filtry castic nepotrebujem ze).

Ano, nejvetsi ekolog chodi pesky--- a ten uplne nejvetsi demagog zere listi na strome s opicema. Pokrok nezastavis, je jen dobre ze se o to stara aspon nekdo a nezdima jen penize. A je jen skoda ze to musi byt Made in Japan. Tam kde v japonksu uz jezdily elektromobily, Skodovka teprve objevila kouzlo 16V motoru.
Avatar - runner42
demagogie
| 25. 3. 2010 10:54
"Rozjíždíte se na elektřinu a proto máte nulové emise" je demagogie jak z dob normalizace. :no: To taky můžu tvrdit, že nejúspornějším autem je Audi Q7 V12 TDI, protože má spotřebu na sto kilometrů 0,0 litru benzínu. Paráda 8-s

Na přístrojové desce Priusu dále chybí ukazatel "spotřeby" baterií. Dnes snad není problém si dohledat, že výměna baterií (dneska se provádí hlavně u modelů 2001 a 2002) nastáva po cca 100.000 kilometrech a stojí 60.000 Kč. Převeďte si to na litry benzínu a je jasné, že je to poměrně prů**r.

Jo a technická na závěr. V ČR není nejnižší povolená rychlost na dálnici 80km/h. ;-\
Avatar - T613
demagogie
| 25. 3. 2010 13:33
Primárním úkolem hybridu v době svého vzniku bylo snížit automobilové LOKÁLNÍ emise (plyny, hluk) na co nejmenší minimum, při zachování vlastností obdobně velkých vozů. Nikdy nemělo být globálně ekologické, nikdy nemělo býti ani nejekonomičtějším vozem. Pouze "jen" mělo srazit projevy automobilů v hustě osídlených aglomeracích, které v Japonsku jsou. Proto jsou veškeré přepočty na litry benzínu dost mimo.
Je to jako si koupit plachetnici a pak se divit, že nemá stejnou rychlost jako závodní člun.
demagogie
| 25. 3. 2010 14:08
pak se ale spíš bavme o elektroautě, resp. o autě, který pouze na baterie ujede alespoň 50 km, což prius není... tedy o tom, že ta ekologická zátěž se přenese jinam (do okolí elektrárny) a celkově to zatíží životní prostředí ještě víc (celková účinnost výroby a distribuce el. energie), ale nebude to tolik ve městě. Každopádně je to z bláta do louže.
Avatar - T613
demagogie
| 25. 3. 2010 14:19
ty znáš průměrný nájezd auta třeba v Tokyu? Já ne, v Toyotě a Hondě ano. Bude elektromobil flexibilní? Nebude, protože má prd a ne dojezd. Je na to někde vybudovaná infrastruktura? Není.
Avatar - runner42
demagogie
| 25. 3. 2010 15:12
Že auto není ekologické ani ekonomické se shodneme. Na snížení lokální zátěže nemám názor, protože o tom nemám dostatek informací.

Nicméně můj příspěvek mířil na hlopoučkou masturbaci nad třemi litry "spotřeby", které nemají absolutně žádnou vypovídající hodnotu ani z ekologického ani z ekonomického hlediska.
Avatar - T613
demagogie
| 25. 3. 2010 20:35
nemůžu se shodnout na tom, že to není ekologické, protože to fakt nevím. Ekologické je jen to co se nevyrobí.
řekl bych, že výroba dieselu a hybridu vyjde nastejno, plus minus autobus.
Avatar - da_b0mb
demagogie
| 25. 3. 2010 14:36
trochu vnímavější člověk si všimne, že v tom úseku byla skutečně rychlost omezená na 80 ;-)
Avatar - runner42
demagogie
| 25. 3. 2010 14:57
Vnímavejší člověk si buďto znova pořádně přečte můj příspěvek, nebo lépe poslouchá, co Zezulka tvrdí.
Nápověda: "nejnižší"
Avatar - da_b0mb
demagogie
| 25. 3. 2010 16:01
"U ostatních vozidel ale zůstává zachována minimální povolená (tj. tzv. konstrukční) rychlost 80 km/h."
Avatar - runner42
demagogie
| 25. 3. 2010 17:30
Přestože je tento blábol na webu podepsaný ministerstvem dopravy, není to pravda. Přečtěte si zákon. Ten říká, že na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší povolená rychlost není nižší než 80 km/h. Výklad že konstrukční rychlost = minimální rychlost mě rozesmál >:D :no:
demagogie
| 28. 3. 2010 14:42
Placas nesmysly. Baterie se nemeni po 100k km, ale jejich minimalni zarucena zivotnost je 100k MIL nebo 8 let - tj pokud ti baterky kleknou do 160k km, mas je vymenene v zaruce... V nekterych statech jako kalifornie je dokonce minimalni zivotnost 240k km nebo 10let...
A neco ze zivota - taxikar, prius rv2005, najeto 550k km a baterky menil az po pul milionu km. [odkaz]
Jediny prů**r tvuj chory zfanatizovany mozecek
Avatar - runner42
demagogie
| 28. 3. 2010 17:28
Cituji z vlastního příspěvku: "výměna baterií (dneska se provádí hlavně u modelů 2001 a 2002) nastáva po cca 100.000 kilometrech a stojí 60.000 Kč"

Tedy pro vás ještě jednou - výměny se provádějí hlavně u 8-9 let starých vozidel s průměrným nájezdem 100.000 km. Tedy po skončení záruky. Toytoa si to holt dokázala přesně spočítat :yes:

A můj chorý zfanatizovaný mozeček (pro co vlastně?) si s matematikou ze 3. třídy spočítá, že cena za kilometr a ekologická zátež na kilometr nejsou v reálném světě statistické většiny vůbec lepší, než u normálního auta. :-(

A PR "ze života" mě fakt nebere. :-!
Avatar - Ferfi
demagogie
| 1. 4. 2010 11:04
beteria z roku 2001 vydrzi menej ako bateria z roku 2010
technologia prius 1 < technologia prius 2
demagogie
| 25. 3. 2010 13:08
:yes:
THE END
| 25. 3. 2010 13:33
Hanicka je kus!!velice vtipna a krasna!!dobre udelany.Cesi vy si porad je stezujete,nic se vam nelibi,jen VW je pro vas skvely!se proberte a podivejte se nekdy do sveta.Cesko je vyrizeny.....the end!!vsechno ste to tam ***i s tim vasim stupidnim myslenim soudruzi!!
THE END
| 25. 3. 2010 14:11
je otázka zda je to o tom co píšeš nebo spíš o tom, že se umíme zamyslet nad tím, co tady jednotlivé fabriky chrlí za vozy a díky tomu si je nekoupíme... Když budu muset v priusu každých 100 tisíc kilometrů měnit baterky, tak to jistě žádná ekologická zátěž nebude stejně tak i jiný věci. Ale asi to chce mít víc hamburgerovej mozek, aby si člověk koupil to co je "in" a víc nepřemýšlel... ;-)
Avatar - saldy
Jde
| 25. 3. 2010 16:06
to video pustit někomu s win7 64bit? ;-\
Avatar - stevosk
Jde
| 25. 3. 2010 22:46
ide mi to v pohode.
FULLHYBRID
| 25. 3. 2010 16:49
Hele, brácho, ber to rozumně, auto si kupuj přesně takový, jakou máš holku. Jestli má horní můstek z porcelánu a místo voka skleněnku, seš náš muž. Chce to hybrida. Abys to dotáh, vetkni si do prsních bradavek kroužky vod klíčů, a do slipů strč dlahu. Budete dobrá trojka.

Tedy ale, pokud tvoje holka připomíná aspoň ze dvou kilometrů Haničku, ty sám se holíš jednou za tři dny, umíš se správně mračit v raybanech a místo treter nosíš boty, pak to chce... auto. Kapiš? Prostě auto, který budeš závidět i sám sobě. Třeba pětkovýho bavoráka, pořádnou nadupanou, silnou káru. Neduživý sny přenech velkoryse hlávkovejm salátům.

Nyní tedy něco k filmu. Jo, k filmu, neb to není jen tak nějakej amatérskej skeč bazarovejch kovbojů. Kamera, hudba, sakra ten dokonalej střih... no, je to tak uvolněné, sype se to jako... zlatej prach. Tady všechny palce hore. A pak slečna (?) Hanička. No vidíš, co máš vidět nevidíš, a tady máš přímo vizuální exklusiv rovnou na monitoru. Štíhlé, dlouhé prsty, kadeře v barvě sluncem zrozeného pole, jemně zdrsněný hlas, voči, co vidí. No, a pak... jasně, Mistr Zet... talent od přírody. Umí jezdit, umí psát a umí mluvit. Tvůj dokonalej protipól. No, vždyť i proto to zde všechno čteš.

Na závěr něco k autu - 8-s :-!

Jinak, pokud bys chtěl argumentovat, že Priuse má v garáži i Terminátor, pak by ses měl toho Terminátora zeptat, co všechno ještě v tý garáži má. Já jen, aby sis zejtra nenapsal hrdě na schránku - Terminátor.cz

P.S. BRAVO PORSCHE 911 :yes:
Trochu mimo
| 25. 3. 2010 17:07
Absolutne nechapem preco to na auto.cz vobec hadzu.
Ved kto chce si to moze pozriet na webe CT1 hned v den vysielania a nemusi cakat skoro pol roka.

Fakt mi to pripada smiesne.

PS: A teraz nieco na pobavenie

[odkaz]

cus >:D
Avatar - gld
Trochu mimo
| 25. 3. 2010 19:27
sa mi zdalo že som to už niekde videl
Některé auta na baterky jsou i hezké...
| 25. 3. 2010 21:19
[odkaz]
Avatar - T613
Některé auta na baterky jsou i hezké...
| 25. 3. 2010 21:32
dej tam radši motor ze sekačky, třeba Honda
Některé auta na baterky jsou i hezké...
| 26. 3. 2010 05:47
Ty raz budeš správny fotrík... ;-) Mohol by si zaviesť poradenskú službu, firma Adamsovci s.r.o.... >:D
Avatar - T613
Některé auta na baterky jsou i hezké...
| 26. 3. 2010 07:01
holt u nás v rodě jsou jen samí talentovaní jedinci :-! :yes:
Avatar - janodespota
Hanicka
| 31. 3. 2010 17:17
Treba uznat, ze Hanicka je pekna holka. Podla mna jedna z tych co nema problem s "polykanim" ked uz na to dojde >:D Jo jo, sympaticka a hezka... Maly by ste ju obsadzovat castejsie... :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku