Jednu černou C6 tu máme v ulici a vždy se za ní musim otočit. Retardéry jen tak elegantně přepluje za jemného šustění šestiválce.
Auto jako takový bych s nadsázkou nechtěl ani zadarmo, ale rád se na něj vždy podívám ;-):yes:
Citroenu se občas zadaří udržet koncept s rozumnými modifikacemi až do výroby. Sice primárně určeno pro Čínu, ale tím spíš by se bez tlaku na prodejní čísla mohl objevit i v Evropě. Moc pěkné tvary!
já napsal, že mi ji připomnělo, ne že je to podobné ;-)
Připomněly mi jí tím zadním oknem, které je (byť částečně) předsazené před sloupky. Snad jsem to popsal dobře.
odvážné, kreativní, originální, bláznivé, nádherné, šíleně úplně nepraktické AUTO. Každý VW bude vedle toho úplně malilililinkatý. Klenot na silnicích. Neváhej a domluv si půjčku u Providentu, protože až s tím poprvé pojedeš u Vás v okresním městě po jediné světelné křižovatce co tam máte, budeš mít vždycky zelenou.
tak toto je fakt pecka, konecne vidim francuzsku limuzinu, ktora moze konkurovat comukolvek, som sice 'japan fun', ale vazne by som uvazoval..., dizajn je neskutocnyyyyy
Heh, inteligentni postreh. Takhle to je v podstate predohrab s obcasnym pohonem na zadni, kdyz zrovna nebudou vybite baterky. O tom jak se budou nabijet nepadlo ani slovo ...
pekne auto, len skoda, ze sa neujme. Nie je moc managerov, ktori si zrovna radi lihaju do auta vysokeho 1,4m. A u top smotanky ich je este menej.
Cielova skupina budu skor ludia, ktori chcu byt extravagantni.
Sklapni už, došiel si na nejakú "fenomenálnu" vec, a teraz to tu budeš omieľať do omrzenia...
1,4 metra je docela normálna výška, len v ostatných rokoch sa autá ťahajú hore.
A navyše, ani keby mal ten Citroen menšiu výšku, tak to nie je zrovna parameter, ktorý by o aute rozhodoval na úrovni ujme sa/neujme sa...
Myslím, že ta výška docela zkresluje, protože auto je dost dlouhé. Na druhou stranu, pokud by nemělo jít o driver's car, což se domnívám že nejde, tak výška je důležitá zejména z pohledu pohodlí pasažéra vzadu a to jak při pobytu uvnitř vozu, tak při nastupování, vystupování. Věřím, že Sarkozsy s tím mít problém nebude, ale Bruniová by si mohla skalpovat ciferník. ;-) >:D
Zezadu vypadá docela jako muscle car, nebýt znaku, skoro bych to tipnul na nějaký Dodge nebo Ford. Možná to dělá ta černobílá fotka,
ale trochu by to chtělo zjemnit. [odkaz]
Famózní možná, ale k limuzíně se zas až tak nehodí. Zvlášť k francouzské. Myslím, že dojde na má slova a v sériové podobě bude jiná. Jako celek to ale funguje a z auta nijak nevyčnívá mimo jeho pojetí.
Krásná studie. S odkazem na garážovou realitu si ovšem musíme napsat, že studie prakticky nikdy nejdou do výroby. Do výroby jdou produkční verze. Schovej si obrázek, ten si pak vylep do té garáže a každému tak budeš moci aspoň říkat, žes to objednal naslepo...
Jak to dopadne víme už dnes. Tak jako dopadla cešetka. Takříkajíc silniční ilegál. Na ČR1 hlásili, že je to největší trhák posledních let. V bazarech. Neb pokles ceny nelze údajně přirovnávat ani k procentuálnímu poklesu v případě Loganů... Tříleté cešestky v pořizovací ceně nad milión korun se do zdejších bazarů prý šmejkají z Německa a Francie, a zde jdou na plac za cenu pod 400... Máš-li odvahu, zítra ráno můžeš vyrazit do fronty.
Pro tahle auta není na silnicích prostor, exklusivní nabídku dokonale vykrývá německá prémiová trojka, do toho se poměrně sympaticky včleňuje Jaguar. Jak by sis to jako představoval, že bys každému vysvětloval, žes dal před Mercedesem, před BMW, před AUDI a před Jaguarem přednost citroenu? Nelži si do kapsy...
Za styl studie - BRAVO CITROEN :yes: (možná že úřad průmyslového vlastnictví požádá AUDI o velkorysé přehlédnutí dokonalé inspirace) V garážovém reálu to chce zůstat hezky cetrojkově resp. deestrojkově při zemi. To je cesta jak dál.
Výnimky sa nájdu. Jeden žiarivý príklad: Opel Tigra.
DS9 nádherne doplní nemeckú trojku a k jej pestovanej ušľachtilosti ponúkne kus automobilovej krásy, a francúzskej nonšalantnosti a noblesy. Pegas medzi plnokrvníkmi.
Pozor, že by snad scénik měl být autem mléčné dráhy... >:-[] to není má prognóza. Já tu prognózoval meteorický výskyt pětistovek. Vyšlo to dokonale, co?
Blbosť, C6 si na luxusného frantíka celkom dobre drží cenu..nájsť rozumný kus pod 10 000 eur je fuška
a logan tiež nebol najšťastnejší príklad, nový stojí 7000, trojročný plus mínus 4000..prerátaj na percentá a nie je to nič mimo mierky..nehovoriac o tom, že také auto kupujú ľudia na "dosmrti"
Jaká blbost? Minulý týden se tomu v rozhlase věnoval jeden pořad (jako bývalá "pozor zákruta") - já jen citoval, co se tam probíralo, vyjadřovali se k tomu lidé z branže. Fatální propad ceny, masívní dovozy do českých bazarů.
Přesně tak, C6 si drží cenu velmi slušně. Stačí se podívat do bazarů na internetu. Je to kvalitní auto a né zrovna za pár švestek. Takže si samozřejmě hodně Čechů počká na ojetinu. :yes:
To byl nějaký pořad o vaření, ne? Logany si procentuelně drží cenu dobře... ostatně jako jakékoliv levné modely. Vždycky platilo, že nejlépe si hodnotu uchová základní benzínová Fabia.... naopak luxusní modely ztrácejí nejvíc.
No ani taký VW nepretavil najkrajšie štúdie do reality: pamätáš si ešte štúdiu Volkswagen W12? Jediný skutočne úžasne krásny Volkswagen a skončil na smetisku štúdií: [odkaz]
Sice ve značně změněné podobě, ale (minimálně částečně) "pretavil", viz studie Audi Le Mans Quattro a z ní dnešní Audi R8..., značka VW není ve sportovní divizi koncernu, proto zřejmě nakonec dostalo přednost Audi.
Citroen si u mňa začal získavať sympatie po uvedení aktuálnej C5, potom nasledovala C3 (v kombinacii s tym panoramatickym celnym sklom, radost v nom sediet - bohuzial, neviezol som sa), potom prilozili znovu do ohna novou C4, k tomu serie DS a tie studie (Survoilt, Gtbycitroen...) a teraz toto... Rana pod pas. Momentalne som uz nadobro podlahol a fandim Citroenu ako nikdy predtym. Metropolis je jednoducho nadherny a dovolim si tvrdit, ze krajsiu studiu som uz naozaj velmi dlho nevidel! Ak to dotiahnu do konca a nieco taketo vyjde v seriovej podobe na ulice, budem mat jasno v tom, co bude moje auto snov...
PS: bez prehanania je to krajsie ako Aston Martin - Rapide, alebo Porsche Panamera!
Klid, zino, za fandovství ti náleží pochvala, je to lepší než chlemtat pivo v knajpě, ovšem na auto snů se vykašli, význam má jenom to, co paseš v garáži. Uvidíš, že to citroen nebude. Fabia, případně Octavia. Vzpomeň si jednou na tento můj příspěvek.
P.S. Jinak jsi tu jediný, který porovnává produkční modely se studií... :-) Umíš si představit uvnitř člověka? Myslím plus mínus 185 cm?
No když jsem viděl prve studii cépětky, tak z ní do reálu bylo použito mnoho..... Jinak neříkej nikomu, co bude pást v garáži..... Co paseš ty? ;-) >:D a uvnitř si člověka dokážu představit plusminus 185cm..... a co hlavně......umím si v tomto skvostu představit i sebe......jediná věc mě mrzí.....odložím nákup A7 ;-) >:D
Podívej se podrobně na tu studii, na ta nízká okna a celkovou výšku karoserie, ještě o řád horší jsou pak ty malůvky na konci. Já to nekritizuju, jen je potřeba se připravit na to, že bude-li produkční verze, pak dozná znatelných proporčních změn.
Co má společného BMW s touto studií? V E38 se mi sedělo báječně.
Hm....nevím.... ani hlavu a ani krk nenechávám doma při nástupu do 997..... a tohle mi přijde být kapku vyšši..... ;-) ale vážně.....je to krása nesmírná.... pokud si uchová proporce, výraz a charisma, plus minus detaily ..... tak si pro tuto šelmu rád zajdu..... fakt.... Na mouduši napsíuši..... ;-) k tomu dobré srdce a 4x4...... and lets gooooo