Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS9: Metropolis jde do výroby

Značce Citroën sílí sebevědomí. Studie Metropolis se má proměnit v luxusní limuzínu DS9.
Zpět na článek
28. 10. 2010 08:01
28. 10. 2010 08:25
28. 10. 2010 12:17
28. 10. 2010 15:59
28. 10. 2010 17:51
28. 10. 2010 17:07
neregistrovaný "turlupin"
28. 10. 2010 10:11
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 23:47
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 10:50
19. 3. 2012 19:58
28. 10. 2010 11:14
28. 10. 2010 22:17
28. 10. 2010 12:19
28. 10. 2010 13:17
28. 10. 2010 15:07
28. 10. 2010 15:23
28. 10. 2010 18:38
29. 10. 2010 16:51
28. 10. 2010 12:29
28. 10. 2010 13:09
28. 10. 2010 15:24
28. 10. 2010 15:27
28. 10. 2010 15:50
28. 10. 2010 17:09
28. 10. 2010 20:11
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 15:26
28. 10. 2010 15:31
28. 10. 2010 16:57
28. 10. 2010 15:45
28. 10. 2010 19:35
28. 10. 2010 19:51
28. 10. 2010 22:19
28. 10. 2010 22:29
28. 10. 2010 18:42
28. 10. 2010 19:08
28. 10. 2010 19:15
28. 10. 2010 19:18
28. 10. 2010 21:04
28. 10. 2010 21:25
29. 10. 2010 09:02
28. 10. 2010 21:56
28. 10. 2010 19:56
28. 10. 2010 20:07
28. 10. 2010 21:55
28. 10. 2010 23:26
28. 10. 2010 22:32
29. 10. 2010 10:10
28. 10. 2010 19:18
28. 10. 2010 19:24
28. 10. 2010 20:58
28. 10. 2010 21:23
28. 10. 2010 21:29
28. 10. 2010 21:41
28. 10. 2010 22:04
28. 10. 2010 22:58
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 00:43
29. 10. 2010 11:20
29. 10. 2010 11:21
29. 10. 2010 11:20
28. 10. 2010 23:24
28. 10. 2010 23:41
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 00:48
29. 10. 2010 01:17
29. 10. 2010 00:54
29. 10. 2010 09:19
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 10:51
30. 10. 2010 13:38
30. 10. 2010 14:45
30. 10. 2010 21:01
29. 10. 2010 17:38
29. 10. 2010 18:54
29. 10. 2010 19:24
29. 10. 2010 19:50
29. 10. 2010 19:55
29. 10. 2010 20:09
29. 10. 2010 20:15
29. 10. 2010 20:24
29. 10. 2010 20:48
29. 10. 2010 21:21
30. 10. 2010 13:11
29. 10. 2010 20:04
29. 10. 2010 20:11
29. 10. 2010 22:00
30. 10. 2010 13:09
29. 10. 2010 20:08
29. 10. 2010 20:23
2. 11. 2010 09:09
28. 10. 2010 20:08
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 20:11
neregistrovaný "ftwp"
28. 10. 2010 20:20
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 22:29
28. 10. 2010 22:53
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 08:59
29. 10. 2010 00:05
29. 10. 2010 00:11
29. 10. 2010 09:39
29. 10. 2010 10:37
29. 10. 2010 16:02
30. 10. 2010 13:40
29. 10. 2010 12:35
29. 10. 2010 13:02
29. 10. 2010 13:24
29. 10. 2010 15:54
29. 10. 2010 16:41
29. 10. 2010 16:57
29. 10. 2010 17:52
29. 10. 2010 18:01
29. 10. 2010 19:36
29. 10. 2010 19:38
29. 10. 2010 19:47
29. 10. 2010 19:54
29. 10. 2010 19:59
29. 10. 2010 20:20
30. 10. 2010 13:41
29. 10. 2010 16:09
29. 10. 2010 16:30
29. 10. 2010 16:36
29. 10. 2010 16:54
29. 10. 2010 17:53
29. 10. 2010 19:37
29. 10. 2010 20:00
29. 10. 2010 20:19
29. 10. 2010 12:46
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 17:31
29. 10. 2010 17:37
29. 10. 2010 17:41
29. 10. 2010 17:43
29. 10. 2010 17:59
29. 10. 2010 18:53
29. 10. 2010 19:16
29. 10. 2010 19:31
30. 10. 2010 17:21
29. 10. 2010 19:50
29. 10. 2010 20:58
30. 10. 2010 13:48
30. 10. 2010 13:56
30. 10. 2010 21:03
30. 10. 2010 14:43
29. 10. 2010 13:03
29. 10. 2010 13:12
29. 10. 2010 13:52
29. 10. 2010 22:50
30. 10. 2010 14:11
30. 10. 2010 14:42
30. 10. 2010 21:10
30. 10. 2010 21:31
30. 10. 2010 22:37
29. 10. 2010 15:26
29. 10. 2010 13:17
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 13:22
29. 10. 2010 13:43
29. 10. 2010 16:57
29. 10. 2010 17:07
29. 10. 2010 17:42
29. 10. 2010 19:15
29. 10. 2010 22:51
30. 10. 2010 14:47
30. 10. 2010 19:41
29. 10. 2010 13:41
29. 10. 2010 19:57
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 20:45
29. 10. 2010 21:30
neregistrovaný "Heine"
30. 10. 2010 11:52
29. 10. 2010 13:24
29. 10. 2010 13:42
29. 10. 2010 13:48
29. 10. 2010 13:57
29. 10. 2010 16:19
29. 10. 2010 16:28
29. 10. 2010 16:35
29. 10. 2010 16:41
29. 10. 2010 16:50
29. 10. 2010 18:56
29. 10. 2010 19:18
30. 10. 2010 14:14
30. 10. 2010 14:40
30. 10. 2010 21:13
30. 10. 2010 21:27
30. 10. 2010 22:35
29. 10. 2010 09:49
29. 10. 2010 20:13
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 21:25
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 22:50
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 21:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 10. 2010 14:23
30. 10. 2010 14:38
30. 10. 2010 16:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 10. 2010 17:13
30. 10. 2010 17:28
30. 10. 2010 21:23
30. 10. 2010 21:24
30. 10. 2010 21:25
30. 10. 2010 21:47
31. 10. 2010 09:30
neregistrovaný "eurodrzek"
1. 1. 2011 22:17
Avatar - 3_diamanty
28. 10. 2010 08:01
Super
dobra sprava :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mirunek.cz
28. 10. 2010 08:25
Krásné:)
No jeslti do toho opravdu půjdou, tak mám po starostech co bude až C6 začne dosluhovat:) >:D >:D >:D Jenom doufám, že tam dají i nějakou naftu...
Rozbalit vlákno
3
28. 10. 2010 12:17
Re: Krásné:)
daju ti ktomu spacak. Lebo lihat si do takeho nizkeho auta kazdy den nebude zrovna vobec pohodlne.
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2010 15:59
Re: Krásné:)
Gratuluji ke skvostnému vozu! C6 je kláda.... ;-) :yes:
28. 10. 2010 17:51
Re: Krásné:)
Jednu černou C6 tu máme v ulici a vždy se za ní musim otočit. Retardéry jen tak elegantně přepluje za jemného šustění šestiválce.
Auto jako takový bych s nadsázkou nechtěl ani zadarmo, ale rád se na něj vždy podívám ;-) :yes:
28. 10. 2010 08:31
Klenot na silnicích
Citroenu se občas zadaří udržet koncept s rozumnými modifikacemi až do výroby. Sice primárně určeno pro Čínu, ale tím spíš by se bez tlaku na prodejní čísla mohl objevit i v Evropě. Moc pěkné tvary!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - T613
28. 10. 2010 08:52
Re: Klenot na silnicích
a jeden pohled mi připomněl T613 >:-[]
[odkaz]
28. 10. 2010 10:13
Re: Klenot na silnicích
No trošku hodně moc fantazie máš, zdá se :-)
Já mám Tatru 613 taky rád, ale nějak v tomto obrázku ji nepoznávám :-)
Avatar - T613
28. 10. 2010 13:04
Re: Klenot na silnicích
já napsal, že mi ji připomnělo, ne že je to podobné ;-)
Připomněly mi jí tím zadním oknem, které je (byť částečně) předsazené před sloupky. Snad jsem to popsal dobře.
28. 10. 2010 14:02
Re: Klenot na silnicích
mě to ale opravdu připomíná T603, tobě ne tatrováku? :-)
Avatar - gld
28. 10. 2010 15:48
Re: Klenot na silnicích
Ide o usadenie zadného okna vzhľadom k stĺpikom, je tam náznakovo badateľné riešenie použité pri tatre 613
Avatar - T613
28. 10. 2010 16:15
Re: Klenot na silnicích
vůbec :-)
28. 10. 2010 10:20
Re: Klenot na silnicích
já vidím spíš T603 ;-)
28. 10. 2010 09:00
Re: Klenot na silnicích
Taky se mi moc libi. A ta dlouha kapota, mnam. Jen mi tam nejak schazi ten zamerovac na lidi(nerozumnej merc) :-)
28. 10. 2010 09:47
Re: Klenot na silnicích
Určitě podle fotek krásné auto. Kdepak ale dají vpředu registrační značku? Že by někde tam, kam ji dává Alfa?
Avatar - T613
28. 10. 2010 13:06
Re: Klenot na silnicích
a co třeba doprostřed jako u Audi?
28. 10. 2010 19:49
Re: Klenot na silnicích
Jo? Ty tam někde na ni vidíš vymezené místo? Já teda ne!
Avatar - T613
28. 10. 2010 20:31
Re: Klenot na silnicích
a proč by na konceptu mělo být místo na RZ? >:D
JInak není problém ji prdnout do prostřed jako u Audi.
28. 10. 2010 10:06
Ano, tak to má vypadat
odvážné, kreativní, originální, bláznivé, nádherné, šíleně úplně nepraktické AUTO. Každý VW bude vedle toho úplně malilililinkatý. Klenot na silnicích. Neváhej a domluv si půjčku u Providentu, protože až s tím poprvé pojedeš u Vás v okresním městě po jediné světelné křižovatce co tam máte, budeš mít vždycky zelenou.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
28. 10. 2010 10:22
Re: Ano, tak to má vypadat
:yes: Tahle krasa neni určitě VW produkt to jsem poznal.
neregistrovaný "turlupin"
28. 10. 2010 17:07
Re: Ano, tak to má vypadat
Nejen Fauwé, ba i ostatní německé značky zblednou závistí... :-!
Avatar - Krispos
28. 10. 2010 19:00
Re: Ano, tak to má vypadat
Jako vtip dobry, ale jako pokus o retoriku ala GTI to jeste neni ono. Zkus na tom jeste zapracovat >:D
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 10:11
excelentneeeeee
tak toto je fakt pecka, konecne vidim francuzsku limuzinu, ktora moze konkurovat comukolvek, som sice 'japan fun', ale vazne by som uvazoval..., dizajn je neskutocnyyyyy
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 15:12
Re: excelentneeeeee
No jo, japan fun >:D
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 23:47
Re: excelentneeeeee
no dizajn je jedna vec, ale spolahlivost u japoncov ma zatial nesklamala, takze radsej impreza (s diskutabilnym dizajnom pre niekoho) :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 10. 2010 13:31
Re: excelentneeeeee
Tak jinak, celé to bylo narážka na to, že si měl na mysli spíše "fan" než "fun". Impreza je ok.
Avatar - Emel
28. 10. 2010 10:50
DS9
No raděj bych 200kW vzadu a 70 vpředu... ale co už. Design vypadá moc pěkně, samozřejmě na úrovni konceptu...
Rozbalit vlákno
1
19. 3. 2012 19:58
Re: DS9
Heh, inteligentni postreh. Takhle to je v podstate predohrab s obcasnym pohonem na zadni, kdyz zrovna nebudou vybite baterky. O tom jak se budou nabijet nepadlo ani slovo ...
28. 10. 2010 11:14
Jůůůů
Ta kára zepředu vypadá jako by zrovna k svačině slupla tři nemluvňata.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 22:17
Re: Jůůůů
nebo tři supermainsreamová LUPA ;-) >:-[]
28. 10. 2010 12:19
neujme sa
pekne auto, len skoda, ze sa neujme. Nie je moc managerov, ktori si zrovna radi lihaju do auta vysokeho 1,4m. A u top smotanky ich je este menej.
Cielova skupina budu skor ludia, ktori chcu byt extravagantni.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
28. 10. 2010 13:17
Re: neujme sa
Aha, a kolik si myslíš že má třeba takový Mercedes CLS?
Avatar - 3_diamanty
28. 10. 2010 15:07
Re: neujme sa
on si mysli ze ma 1,6 metra >:D
28. 10. 2010 15:23
Re: neujme sa
Sklapni už, došiel si na nejakú "fenomenálnu" vec, a teraz to tu budeš omieľať do omrzenia...
1,4 metra je docela normálna výška, len v ostatných rokoch sa autá ťahajú hore.
A navyše, ani keby mal ten Citroen menšiu výšku, tak to nie je zrovna parameter, ktorý by o aute rozhodoval na úrovni ujme sa/neujme sa...
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:14
Re: neujme sa
Myslím, že ta výška docela zkresluje, protože auto je dost dlouhé. Na druhou stranu, pokud by nemělo jít o driver's car, což se domnívám že nejde, tak výška je důležitá zejména z pohledu pohodlí pasažéra vzadu a to jak při pobytu uvnitř vozu, tak při nastupování, vystupování. Věřím, že Sarkozsy s tím mít problém nebude, ale Bruniová by si mohla skalpovat ciferník.
;-) >:D
Avatar - T613
28. 10. 2010 18:38
Re: neujme sa
Tak jestli ji neskalpovalo BMW E38, tak ji neskalpuje ani tohle ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 10. 2010 13:33
Re: neujme sa
O tom nic nevím, dole už ji skalpoval kde kdo...
Avatar - T613
29. 10. 2010 16:51
Re: neujme sa
stejně ověřená informace jako s tou strašně malou výškou? >:D >:-[]
Avatar - eLzyx
28. 10. 2010 12:29
wow
dlouho jsem neviděl hezčí koncept (pominu-li supersporty).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 13:09
9
Nedělám to často, ale musím se poplácat po zádech. Číslo jsem trefil. [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 15:27
Re:
Zezadu vypadá docela jako muscle car, nebýt znaku, skoro bych to tipnul na nějaký Dodge nebo Ford. Možná to dělá ta černobílá fotka,
ale trochu by to chtělo zjemnit. [odkaz]
Avatar - positivemind
28. 10. 2010 15:50
Re: Re:
Mně jako mladému člověku přijde ta zadnice jako naprosto famózní, takže bych poprosil - nezjemňovat!
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:09
Re: Re:
Famózní možná, ale k limuzíně se zas až tak nehodí. Zvlášť k francouzské. Myslím, že dojde na má slova a v sériové podobě bude jiná. Jako celek to ale funguje a z auta nijak nevyčnívá mimo jeho pojetí.
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 20:11
Re: Re:
Mě se strašně líbí ten předek-hotový vyklízeč levého pruhu.
Žere hlavně Fabie a jmenuje se DS9. :-)
Dokonalé auto.
28. 10. 2010 15:26
DS9
Veľké, megalomanské,neekologické, zbytočné - ale tak krásne, že s prehľadom predchádzajúce protiargumenty zadupe do zeme.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 15:31
Re: DS9
Už jsem se skoro leknul, že tu je zase nějaký diskuzní ekoteroritsta. Až pak jsem si přečetl jmenovku a zbytek příspěvku. :-)
Avatar - gld
28. 10. 2010 15:45
Vianoce
Ja že vianoce sú až za dva mesiace :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:06
Re: Vianoce
Počekej... Až uvidíš sériovou podobu, budeš se na ty ponožky od babiček ještě těšit!!! >:-[] >:-[]
Avatar - gld
28. 10. 2010 19:51
Re: Vianoce
ále, kecálku >:D

mne sa páčila aj xantia takže sklamanie nehrozí ;-)
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 22:19
Re: Vianoce
Xantia byla super :yes:
Avatar - gld
28. 10. 2010 22:29
Re: Vianoce
xanťoška bola asi najspoľahlivejším citroenom s hydropneumatickým odpružením..osobne sa mi páči viac ako koncernový peugeot 406
Avatar - salamoon
28. 10. 2010 17:24
Otazne je,ako velmi sa to zmeni
ale studia je to ORGAZMICKO-GALAKTICKO-SEMTEXOVA :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2010 18:42
STUDIE SNU
Krásná studie. S odkazem na garážovou realitu si ovšem musíme napsat, že studie prakticky nikdy nejdou do výroby. Do výroby jdou produkční verze. Schovej si obrázek, ten si pak vylep do té garáže a každému tak budeš moci aspoň říkat, žes to objednal naslepo...

Jak to dopadne víme už dnes. Tak jako dopadla cešetka. Takříkajíc silniční ilegál. Na ČR1 hlásili, že je to největší trhák posledních let. V bazarech. Neb pokles ceny nelze údajně přirovnávat ani k procentuálnímu poklesu v případě Loganů... Tříleté cešestky v pořizovací ceně nad milión korun se do zdejších bazarů prý šmejkají z Německa a Francie, a zde jdou na plac za cenu pod 400... Máš-li odvahu, zítra ráno můžeš vyrazit do fronty.

Pro tahle auta není na silnicích prostor, exklusivní nabídku dokonale vykrývá německá prémiová trojka, do toho se poměrně sympaticky včleňuje Jaguar. Jak by sis to jako představoval, že bys každému vysvětloval, žes dal před Mercedesem, před BMW, před AUDI a před Jaguarem přednost citroenu? Nelži si do kapsy...

Za styl studie - BRAVO CITROEN :yes: (možná že úřad průmyslového vlastnictví požádá AUDI o velkorysé přehlédnutí dokonalé inspirace) V garážovém reálu to chce zůstat hezky cetrojkově resp. deestrojkově při zemi. To je cesta jak dál.
Rozbalit vlákno
14
28. 10. 2010 19:08
Re: STUDIE SNU
Výnimky sa nájdu. Jeden žiarivý príklad: Opel Tigra.

DS9 nádherne doplní nemeckú trojku a k jej pestovanej ušľachtilosti ponúkne kus automobilovej krásy, a francúzskej nonšalantnosti a noblesy. Pegas medzi plnokrvníkmi.
Avatar - Krispos
28. 10. 2010 19:15
Re: STUDIE SNU
Ja porad cekam na jiny sen: [odkaz] ale jestli s tim nevyjedou do konce ledna tak si holt koupim auto, ze kteryho jsem odvarenej uz 4 roky :-)
28. 10. 2010 19:18
Re: STUDIE SNU
Myslíš jako, že to bude tak, jako zase cešestka nádherně doplnila německou trojku? :-) To auto nemá větší šanci na trhu než C6 aktuálně.
28. 10. 2010 21:04
Re: STUDIE SNU
Super, že si to napísal. Tvoje prognózy, ako je známe, sa nezvyknú plniť. ;-)
28. 10. 2010 21:25
Re: STUDIE SNU
Pozor, že by snad scénik měl být autem mléčné dráhy... >:-[] to není má prognóza. Já tu prognózoval meteorický výskyt pětistovek. Vyšlo to dokonale, co?
29. 10. 2010 09:02
Re: STUDIE SNU
S tým meteorickým rojom máš pravdu. Je až s podivom, koľko týchto malých štýloviek na cestách stretávam. ;-)
Avatar - gld
28. 10. 2010 19:56
Re: STUDIE SNU
Blbosť, C6 si na luxusného frantíka celkom dobre drží cenu..nájsť rozumný kus pod 10 000 eur je fuška

a logan tiež nebol najšťastnejší príklad, nový stojí 7000, trojročný plus mínus 4000..prerátaj na percentá a nie je to nič mimo mierky..nehovoriac o tom, že také auto kupujú ľudia na "dosmrti"
28. 10. 2010 20:07
Re: STUDIE SNU
Jaká blbost? Minulý týden se tomu v rozhlase věnoval jeden pořad (jako bývalá "pozor zákruta") - já jen citoval, co se tam probíralo, vyjadřovali se k tomu lidé z branže. Fatální propad ceny, masívní dovozy do českých bazarů.
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 21:55
Re: STUDIE SNU
Přesně tak, C6 si drží cenu velmi slušně. Stačí se podívat do bazarů na internetu. Je to kvalitní auto a né zrovna za pár švestek. Takže si samozřejmě hodně Čechů počká na ojetinu. :yes:
28. 10. 2010 23:26
Re: STUDIE SNU
To je v podstatě pečeť kvality "čekat na dobrou cenu v bazaru" >:D >:D Svatá prostato!
Avatar - Emel
28. 10. 2010 22:32
Re: STUDIE SNU
To byl nějaký pořad o vaření, ne? Logany si procentuelně drží cenu dobře... ostatně jako jakékoliv levné modely. Vždycky platilo, že nejlépe si hodnotu uchová základní benzínová Fabia.... naopak luxusní modely ztrácejí nejvíc.
Avatar - iudex
29. 10. 2010 10:10
Re: STUDIE SNU
No ani taký VW nepretavil najkrajšie štúdie do reality: pamätáš si ešte štúdiu Volkswagen W12? Jediný skutočne úžasne krásny Volkswagen a skončil na smetisku štúdií: [odkaz]
Avatar - white label
29. 10. 2010 10:55
Re: STUDIE SNU
Sice ve značně změněné podobě, ale (minimálně částečně) "pretavil", viz studie Audi Le Mans Quattro a z ní dnešní Audi R8..., značka VW není ve sportovní divizi koncernu, proto zřejmě nakonec dostalo přednost Audi.
28. 10. 2010 19:18
Padnú sánky!
Citroen si u mňa začal získavať sympatie po uvedení aktuálnej C5, potom nasledovala C3 (v kombinacii s tym panoramatickym celnym sklom, radost v nom sediet - bohuzial, neviezol som sa), potom prilozili znovu do ohna novou C4, k tomu serie DS a tie studie (Survoilt, Gtbycitroen...) a teraz toto... Rana pod pas. Momentalne som uz nadobro podlahol a fandim Citroenu ako nikdy predtym. Metropolis je jednoducho nadherny a dovolim si tvrdit, ze krajsiu studiu som uz naozaj velmi dlho nevidel! Ak to dotiahnu do konca a nieco taketo vyjde v seriovej podobe na ulice, budem mat jasno v tom, co bude moje auto snov...

PS: bez prehanania je to krajsie ako Aston Martin - Rapide, alebo Porsche Panamera!

Citroen - vsetky palce hore :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
48
28. 10. 2010 19:24
Re: Padnú sánky!
Klid, zino, za fandovství ti náleží pochvala, je to lepší než chlemtat pivo v knajpě, ovšem na auto snů se vykašli, význam má jenom to, co paseš v garáži. Uvidíš, že to citroen nebude. Fabia, případně Octavia. Vzpomeň si jednou na tento můj příspěvek.

P.S. Jinak jsi tu jediný, který porovnává produkční modely se studií... :-) Umíš si představit uvnitř člověka? Myslím plus mínus 185 cm?
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2010 20:58
Re: Padnú sánky!
No když jsem viděl prve studii cépětky, tak z ní do reálu bylo použito mnoho..... Jinak neříkej nikomu, co bude pást v garáži..... Co paseš ty? ;-) >:D a uvnitř si člověka dokážu představit plusminus 185cm..... a co hlavně......umím si v tomto skvostu představit i sebe......jediná věc mě mrzí.....odložím nákup A7 ;-) >:D
28. 10. 2010 21:23
Re: Padnú sánky!
O té velikosti píši proto, že by si jezdec musel doma nechat hlavu i s krkem. Nákup neodkládej, není důvod. Jako aut snů ano >:D jako auto garáže ne.
Avatar - T613
28. 10. 2010 21:29
Re: Padnú sánky!
ty ses nevešel do E38?
28. 10. 2010 21:41
Re: Padnú sánky!
Podívej se podrobně na tu studii, na ta nízká okna a celkovou výšku karoserie, ještě o řád horší jsou pak ty malůvky na konci. Já to nekritizuju, jen je potřeba se připravit na to, že bude-li produkční verze, pak dozná znatelných proporčních změn.

Co má společného BMW s touto studií? V E38 se mi sedělo báječně.
Avatar - T613
28. 10. 2010 22:04
Re: Padnú sánky!
protože E38 byla jen o tři centimetry vyšší než tato studie, proto ;-)
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 22:58
Re: Padnú sánky!
No co, nandame na DS9 superbalony a bude zase o argument min :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2010 00:43
Re: Padnú sánky!
Hm....nevím.... ani hlavu a ani krk nenechávám doma při nástupu do 997..... a tohle mi přijde být kapku vyšši..... ;-) ale vážně.....je to krása nesmírná.... pokud si uchová proporce, výraz a charisma, plus minus detaily ..... tak si pro tuto šelmu rád zajdu..... fakt.... Na mouduši napsíuši..... ;-) k tomu dobré srdce a 4x4...... and lets gooooo