Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Najlepší krížnik
| 24. 11. 2010 08:54
Až prekvapujúco pozitívny test. Abstrahovať z neho môžeme to najpodstatnejšie, a to fakt, že ide o to najlepšie z plnohodnotných MPV, pretože najlepšie boduje v najdôležitejších disciplínach pre MPV: vnútornom priestore ("nový VW Sharan a SEAT Alhambra jsou stísněnější v příčném i podélném směru a stárnoucí Renault Espace zase omezuje komfort vysoko položenou podlahou před sedadly") a cestovateľskom komforte pri diaľkových presunoch.
K tomu prirátajme slušný batožinový priestor i pri plnom obsadení, optimálny podvozkový kompromis medzi komfortom a istotou a množstvo hi-tech features a dostaneme ideálny diaľkový dostavník (aj na tú cestu do Paríža ;-) )
Najlepší krížnik
| 24. 11. 2010 19:27
Je to tak, Galaxy je momentálně nejlepší MPV, ikdyž pro mě třídu definuje stále Renault Espace především díky tomu že se tváří jako auto. Galaxy,Sharan,Alhambra vypadají jako malé dodávky.
Avatar - jj_de
vynikajuce vozenie
| 24. 11. 2010 09:16
s tym bocnym vedenim sedadiel moc nesuhlasim ... mam maxa s rovnakymi celokozenymi sedackami, na prvy pocit a na prvych niekolko 100 km je to super sedenie, ale potom to viacmenej zacne tlacit na vonkajsiu stranu stehien .... nie som ziadny tucko, skor naopak, ale aj tak mi to vadi .... inak suhlas, je to super auto (ak to mozem povedat, aj ked mam len smaxa, automat 103 kW) ... podvozok super, dobre odlhucnene, na dlhe cesty s rodinou priam idealne
vynikajuce vozenie
| 24. 11. 2010 19:18
Presne to mi na týchto Fordoch vadí tiež - už som to dávnejšie pod nejakým článkom popisoval: Sedadlá majú pomerne vysoké bočnice, ktoré sú ale dosť pevné a nepoddajné - nútia človeka držať stehná pri sebe a tlačia. U MPV nepovažujem dobré bočné vedenie sedadiel za primárne dôležité, tuná je dokonca obmedzujúce.
Avatar - pocitac
vynikajuce vozenie
| 24. 11. 2010 19:58
Taky souhlasím, tuhé boční vedení sedaček, je jedna z věcí, které mi v S-maxu vadí. Myslel jsem si, že jsou tyhle sedačky jenom ve sportovněji střiženého S-maxu, u Galaxy mě to vyloženě překvapuje. Škoda, po praktické stránce je Galaxy skvělé auto, až na ten design, to je ale čistě věc vkusu.
výběr motoru
| 24. 11. 2010 10:15
jaký motor doporučíte? 163 koní nafta + automat, nebo 203 koní bezním + automat ?

jinak vlastní zkušenosti:
1. boční vedení sedadel - opravdu mi to také vadí při delší cestě - vyzkoušeno v S-maxu a v Mondeu, v Galaxy mám normální sedadla a je to ok.
2. přihrádky uprostřed střechy jsou ok, děti v nich mají knížky, malování, hračky atd, děti jsou maximálně spokojený
3. poloměr otáčení je opravdu větší
4. nyní mám 163PS naftu s dvojspojkovým automatem a ten automat opravdu v nižších rychostech na křižovatkách občas spí :-(
5. audio sestava s subwooferem je opravdu supr
6. podsvícení přístrojů se dá stáhnout v noci, a funguje to dobře, nic mě neoslňuje a barevná kombinace je dle mého názoru ok, to samé plasty apod., ale každý na to může mít jiný názor
Ostatní věci v testu, jako jízdní vlastnosti, prostornost uvnitř vozu apod. můžu jenom potvrdit.
Avatar - jj_de
tak, tak
| 24. 11. 2010 11:01
veru, suhlas so vsetkymi bodmi, teda aspon s tymi, ktore sa tykaju aj smaxa :-) ... mne sa ale ten automat celkom pozdava a nezda sa mi, ze by bol vyrazne pomaly (S), ja mam teda starsiu verziu (2009), takze mozno to bude o niecom inom :-) ... este k tomu motoru, ja by som teraz uz pravdepodobne bral ten benzin (203 k), diesel je sice uspornejsi, ale tie zimne starty a pomalost, s akou sa tento ordacky diesel zahrieva, je otrasna ... a aspon na smaxe to citelne poznat, kedy este motor nie je v zime dostatocne zahriaty ... vtedy je auto citelne pomale a neochotne zrychlovat .... (nevravim o zsliapnuty plynu az na podlahu, ale o normalnej plynulej akceleracii) ...
tak, tak
| 24. 11. 2010 18:06
Po prechodu s dieslu na onen benzin (2,0ecoboost) je to paradni rozdil.....co se tyce tichosti...kultivanosti a toho zahrivani v zime... uplne o necem jinem..tedy dle me zkusenosti..ale v Mondeu. Spotreba celkem ok, akurat nevim jaka spotreba bude s tezsim vetsim vozem typu Galaxy. Co se tyka prevodovky s "ospalosti" jsem se zatim (28 tis km najeto) nepotkal.
Ted jsem 4 dny jezdil s dieslem a brrrr :D:D to zas byl navrat do stredoveku...samo nadnesene.
Facelift
| 25. 11. 2010 16:17
Jezdím s předfaceliftovým Galaxy a z tohoto faceliftu jsem mírně řečeno rozpačitý. Nebudu hodnotit vnější vzhled (považuji ho za krok stranou, ne dopředu), pouze užitné vlastnosti. Předně zavedení povinné středové konzoly sice s odkládacím prostorem, zato s loketní opěrkou na nic (nelze posouvat ani nastavovat výškově) je minimálně u verze s automatem krok zpět. Stará snižující se středová konzole umožňující jakýs takýs průlez dozadu a loketní opěrky na sedadlech byly podle mne praktičtější.
Středový reproduktor místo praktické přihrádky na vrchu přístrojové desky? Osobně bych raději hlasoval pro tu praktickou přihrádku.
O sportovních sedadlech již psali ostatní. Přitom cenová politika je dělaná tak, že vzít Ghiu místo Titania (v Ghie jsou klasické komfortní sedačky) je cenový nesmysl. Rozdíl je jen 10.000 tisíc a to dostanete ještě zatmavená skla a Convey display.
Změna klasického automatu za dvojspojkový Powershift je v praxi také diskutabilní. Snad jen ten vylepšený motor je bez diskuzí.
redaktori si snupli?
| 26. 11. 2010 06:33
"Po hříchu druhá dostupná barevná konfigurace je kýčovitě působící stříbrná s tmavými prvky, "

"Jednoduše je příjemné v mainstreamovém autě poslouchat soustavu, která dokáže reprodukovat hudbu výrazně lepším způsobem než slušný notebook."

Redaktori fetovali ci ako to mam chapat? to uz na tom galaxy ste nevdeli nic poriadne ofrflat tak ste zvolili toto?

Slaba recenzia , slabaaaa chlapci.. Galaxy nie je dokonale auto a ma svoje nevyhody ktore vy povazujete za vyhody ( silne bocnice napr.)
Zajímavé porovnání
| 2. 12. 2010 14:06
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku