Novinky
Koukám, že maj brazilci hezčí barvy 😄 Ale jak znám evropskej vkus, tak by se u nás těch žlutejch stejně moc neprodalo...
žlutá je v přece v Evropě barva Lišky >😒]
No vidíš, a líšťatá vídam iba v striebornej a čiernej farbe.
Tak je musíš vyfotit, jednou ty fotky budou mít cenu. Většina lidí je totiž nevídá vůbec >😁 >😁 >😒]
Osobne ich (alebo jednu? TEČ-ku si nikdy nevšímam, tak ma zaujme, že si to niekto kúpil, že sa sústredím skôr na vodiča >😒] ) ) vídam i v žltej. Pravdou však je, že viacej sa stretávam na cestách so zrazenými líškami z živočíšnej ríše, ako s líškou od VW...
Je to proste klenot, ktorý sa len tak nevidí... >😁
Fiat vie robiť malé autá a je dobre, že sa toho drží. Je síce škoda, že zanedbáva nižšiu strednú triedu a aj niektoré ďalšie segmenty, ale je jasné, že v tomto smere premiantom jednoducho nie je a nebude.
Problém Fiatu nejsou špatná auta, problém jsou nedotažená auta a otřesný marketing. Co zajímá spotřebitele víc😒br />
1) nejnovější generace CR vstřikování
2) pohodlí plynoucí z automatu/dvouspojky, kterou můžu mít téměř ke všem motorizacím
Průkopníci to mají těžké, nikdy dopředu neví jak se zachová trh. Ale pak je lepší pozdržet některé investice a čekat v závětří...
1.)dvojspojka je v tejto kategórii pomerne okrajová záležitosť, kto ju vyrába ku všetkým motorizáciam? Koľko sa ich predá v pomere k celkovým predajom? a osobne si myslím, že zrovna Bravo by s cenou cca 1500 euro za dvojspojku navyše bolo nepredajné...
2.) bežnému spotrebiteľovi je uplne jedno či má jeho dízel commonrail alebo klasický PD (ten už prakticky zmizol) , veď prečo by sa potom vo velkom predávali zrovna dýzle so zastaralou PD technoloógiou v takých číslach ako sa predávali ??bežný techniky neznalý spotrebiteľ (a takých je nás väčšina) skôr reflektuje na rôzne povery o nekvalite Fiatov
veľkým deficitom je chýbanie Multiwagon verzie... napríklad 159tka sa v taliansku drží ako tak nad vodou práve vďaka kombíku....
Ale súhlas, jediná karoséria je veľký prešľap. Mali by ísť na stáž do VW, tam by sa mohli čosi priučiť v tomto smere.
2) hladalo sa medzi passatom, mondeom, C5....
3) otazne je ci by si svoje eurokredity polozil na stol za alfu, alebo ci by si za ne nesiel kupit napr. bmw 3
2) áno, je to tak a stoja za tým predsudky ľudí...jazdne strčí 159-ina všetkých Tebou uvedených do vrecka...
3) to si piš, že áno 😄 Súčasná 3-ka mi do garáže nesmie! >😒]
3)budis, ak ked trochu vec vkusu (pretosom pisal,ze je to otazne),ale na zaklade skusenosti so servismi fiat (su identicke aj pre alfu) v bratislave by aj tak vypadla z kandidatov ako prva
3) presne tak, je to vecou vkusu. 3-ka je výborné auto hlavne vo vyšších motorárskych verziách, ktoré AR pri 159-ine už napríklad neponúka... Pri porovnateľných verziách by som skutočne uprednostnil 159 pred 3-kou. A servis? BA nie je pupkom sveta 😉 i keď blízkosť servisu je pre zákazníka samozrejme dôležitým kritériom pre výber auta. To sú skutočne veci, ktoré Taliani nezvládajú, resp. nekladú väčší dôraz na túto oblasť...pre niekoho škoda a odsúdenie, iný hľadá náhradné riešenia... 😄
2) to bmw 3 bol len ako priklad, dosad namiesto neho mb c, alebo a4...ani jeden z nich neovplyva priestorom (najma ak pozadujes miesto aj na zdnych sedadlach)
3) BA nie je pupkom sveta (ani som to nenaznacil) ale poznam dost ludi (sukromne osoby), ktore rezignovali a svoje vozidla chodia sevisovat mimo BA. Az taky fajsmeker nie som (bez ohladu na znacku vozidla je to pre mna neprijatelne), ale je to vec pohladu a pochopim tych co to praktizuju
2) áno, máš pravdu...dokonca mám pocit, že mnohé autá súčasnej strednej triedy priestorom dokážu poraziť zástupcovia z nižšej strednej triedy
3) áno, je to tak
😉
Uplyne týden dva a stále stejné bláboly, prostě kromě těch pidiaut na to fiat ani se svými značkami (s výjimkou Ferrari a to jim odkoupí za chvíli VW) nemá a bravo, které tady před dvěma třemi lety fiatfans oslavovali jako nejlepší auto v Evropě a předpovídali mu první pozici v prodejích je najednou pro fiat okrajová záležitost. Spíš bych řekl, že celej fiat je pro automobilový průmysl, motorizmus a vše co s tím souvisí čím dál tím víc okrajová zaležitost.
A kurňa, jelikož zase nic, tak u superzprávy o zahájení nepříliš zajímavého a v Evropě ne příliš úspěšného typu po třech letech v Brazílii tady stačí zablábolit pár závistivých poznámek o oktávii a Meganu a jede se dál....
No jo, ale bez tohodle folklóru by to tady snad nešlo a redakce asi dostává od tady tak kritizovaného zastoupení fitau taky nějaké to všimné, když si člověk uvědomí, jak často jsou tady články o tomhle koncernu a čeho všeho se týkají - viz dnešní sdělení stran loga dvou skupin fiatu. Úsměvné, alespoń se člověk pobaví. Jenom doufám, že kromě ethicona se taky vyjádří wolff a taky bych si rád přečetl nějaký blábol od A2. Snad se dočkám zítra.
.