Fiat Bravo Made in Brazil: S motorem 1,8 16V Tritec
Nástupce obchodně neúspěšného Stila se v Evropě prodává od jara 2007, na brazilský trh přichází až po skoro čtyřech letech. Připomeňme, že běžní Brazilci Fiat berou jako svou domácí značku, byť má hlavní sídlo v daleké Itálii. Na výběr mají celkem dva motory.
Tím prvním je lokální šestnáctiventilová osmnáctistovka E.torQ alias Tritec. Ta dává při provozu na benzin výkon 96 kW (130 k) v 5250 min-1, pokud do nádrže majitel natankuje v nejlidnatější latinskoamerické zemi běžný etanol, dostane z motoru 97 kW (132 k). Točivý moment vrcholí hodnotami 180, respektive 185 Nm ve 4500 min-1, přičemž 93 % je k dispozici už od 2500 min-1. Přenáší se na přední kola buď pomocí přímo řazené převodovky, nebo samočinné Dualogic s možností ovládání tlačítky na volantu.
Kromě něj je možné zvolit rovněž přeplňovaný agregát 1,4 T-Jet, který se dováží z Itálie. Produkuje 112 kW (152 k) výkonu a 207 Nm točivého momentu již od 2250 min-1. Disponuje rovněž tlačítkem OVB (overboost), který krátkodobě zvýší plnicí tlak turbodmychadla, posilovač řízení po jeho aplikaci ztuhne. Je spřažen výhradně s šestistupňovou manuální skříní.
Výbavy jsou tři: Essence, Absolute a T-Jet. První dvě jsou určeny pro motor 1,8 16V, třetí již dle názvu pouze pro přeplňovanou čtrnáctistovku. Brazilské Bravo může mít až sedm airbagů (přední, boční, hlavové a kolenní pro řidiče), natáčecí mlhovky, rádio s navigací, přední xenonové výbojky, parkovací čidla a střešní okno Skydome.
Základní Essence má například manuální klimatizaci, elektrický posilovač řízení s funkcí City, šestnáctipalcová litá kola, rádio s CD a MP3, elektrická okna i víčko nádrže, dálkové centrální zamykání, či výškově i podélně seřiditelný volant, Za ABS je však nutné připlácet a například elektronicky řízenou stabilizaci nabízí pouze T-Jet.
Bravo nedostane už žádný další facelift a bude nahrazeno v již roce 2012 novým modelem, ale pouze na starém kontinentu. V Brazílii jeho produkce s největší pravděpodobností poběží i nadále, vždyť Stilo zde skončilo teprve před nedávnem.