Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Americký trh v roce 2010: Pořadí prémiových značek

44 komentářů

kyklop
celkom zaujimava nadvlada japonskych a europsky znaciek v porovnani s domacou produkciou. Gratulacia lexusu za prve miesto vzhladom k poslednym "skandalom"
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli to nebude tím, že domácí konkurence má 2 značky a ostatní 7x tolik 😄

A pokud sis všiml, největší roční nárůst z běžných značek měl Cadillac.
kyklop
Vsimol. Avsak ked zratas pocty ich dvoch domacich zastupcov, tak s odretymi usami prekonavaju (o par kusov) lexus.
Avatar - Ham.
Ham.
Ano zajímavá ale především drtivá navláda hostů na cizím hřišti, cca 2:10. Domácí patří do okresního přeboru.
Avatar - Anonym
Anonym
To je typciký pro většinu trhu - vyjímkou je německý a český akorát tak.....
Ostatním trhům vždy dominují luxusní zančky z dovozu.

Jenže ono Cadillac neživí pouze USA, že - oni vyváží skoro všude - od kanday přes jižní ameriku, arábii, čínu, evropu atd.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je pěkná blbost, že výjimkou je Český trh. My žádnou luxusní značku nemáme, takže se ani nemůže nikde umístit. Správně je třeba Německo, kde je jasná dominance domácích luxusních značek. Takže porovnat by se dalo opravdu jen Německo, USA a popřípadě Japonsko a VB, jinde moc luxusních značek nemají. A předpokládám, že jen v USA není domácí značka první (Amožná ve VB taky ne)
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže tady se za luxus považuje škoda superbl* 😄 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
došly argumenty?
Avatar - pelikoš
pelikoš
má pravdu...
Avatar - kari.laz
kari.laz
V čem? Superb je tu vnímán hodně kladně a spoutu lidí ho má za něco víc než je. Ale nikdo ho nevnímá za premii, nebo Škodu za luxusní značku.
Naopak Barrichello považuje ten svůj mastodont WC300 za nadpremii a staví ho nad německou premiiovou konkurenci.
Avatar - CIZEK
CIZEK
Jo Škoda Superb je u nás brána jako prémiovka, ale nadvláda Němců je podle mě na našem trhu pořád větší, takže jako ten tvůj příklad se dá brát v potaz jenom to SRN.
Samuel
nemecko musi byt vyjimka, protoze dominuje svetovy premiovy trh 80%, jejich auta na svete nemaji v prodejich konkurenci,
Lexus neni na nemecke dalnice pouzitelny protoze ma houpavy podvozek, rychle vadnouci brzdy a neprime rizeni. V USA to je jedno, jezdi se max. 110.

Co se tyce mainstream tak napr. v japonsku se jine jak domaci automobilky ani nreprodavaji, na zahranicni jsou uvalene obrovske cla, jedine premiovy trh tam ovladaji nemci, daleko pred domaci konkurenci.
Ve francii nebo italii jezdi taky hodne domaci automobilky, myslim ze kazdy trh vyrabi auta na svoje cesty a potreby, renault nebo avensis jsou stavene na jine cesty jak bmw, mercedes
hihihi
Lexus je na nemecke dalnice nepouzitelny ??? Jel si v tom nekdy nebo jen placas nesmysly ? Jel si nekdy ted v novem IS ci RX ? Ja ano a houpavost tam tedy necitim, pravda podvozek je mekci nez nemecky, ale za to 2x komfortnejsi (kdyz pominu vzduchovy od MB)...
...tak tady nepis kraviny, jeste bys slintal kdybys nejaky Lexus doma mel !
kuko
to jsou klasická klišé - jen německá auta umí jet rychle, protože všude jinde se jezdí max.110 a proto když pojedeš LSkem 120, budeš plavat z jedno pruhu do druhého >😒]

a pár doplnků jako rychle vadnoucí brzdy, neprímé rízení.... >😁
pogo26
Jak jsi přišel na to, německá prémie ovládá japonský trh. Dle toho, že jsi tam nenašel Infinity a spol ? Zkus mi na to odpovědět, pokud můžeš.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tys asi v žádném Lexusu nejel, viď?
Avatar - euro89
euro89
Můžeš mi říct, co my vyrábíme za luxusní auta?? >😁
Neznám čísla z Japonska, ale divil bych se, kdyby tam nedominovaly japonské značky ...
Subaru.in
Kdyz se nato podivas takto tak ano.

Tady bych rad podotknul, ze Toyota ci vice mene Lexus tak zdomacnel v USA za poslednich 15 let, ze sam American ji nepovazuje za produkt Japonsky.

Na toto tema bylo jiz dost documentu. Toyota a Lexus je tak Americka, ze snad ani vic nemuze.
hihihi
...tak jest a take tam maji i obycejni lide Lexus jako u nas vidlaci SuperB 😉
Subaru.in
Musime si uvedomit, ze mnozi ci velka cas populace bude snit do konce zivota i o teto kategorii aut....
hihihi
:yes:
...bratr ma RX450h, dobre auto, ale nechtel bych ho, SUV je na.... Moc mne mrzi, ze Lexus nedela nejaky rodinny kombik...aj bych si na nej usetril...takhle to zas bude nejaky priblizovadlo ala Legacy ci Avensis 😢
Avatar - Anonym
Anonym
vidláci taby maj fabii hatapku a tam suzuki, kia, hyundai, focus, caliber atd....

nedělej si iluze - a káry na úrovni superbu, což je prachovobyčejnej midsize v usa - si tam může dovolit skoro každej mimo nejnižší třídu, neb ceny začínaj na 24 tis usd někde.
Akorát základem jsou 2-2,4 R4, vše vyšší už má V6
Subaru.in
Tojo, ale jaky jsou tam vydelky, zivotni uroven... par dokumentu z USA jsem videl a vseobecne vozovy park USA neni vozovy park Svycarska. 😉
Deadlift
"Tady bych rad podotknul, ze Toyota ci vice mene Lexus tak zdomacnel v USA za poslednich 15 let, ze sam American ji nepovazuje za produkt Japonsky...."

To jej jen marketingovy slogan Toyoty, tohle tvrdi jen Toyota / Lexus, aby v US vice prodali, to ze mam nekde tovarnu ze me nedela domaci znacku. Na toto tema bylo jiz dost dokumentu.

Toyota se tento nesmysl znazi podporovat, coz je logicke, ale jako domaci ji vnima porad minimum americanu, vetsinou ti, co pracuji v tech US tovarnach Toyoty. Nebo fanouskove japoncu. Normalni US populace je doslova nasrana na pedaly a nejradeji by Toyotu poslala domu do JAP. Klesajici podil prodeju Toyoty v US je toho dukazem.

>😁

Toyota a Lexus je tak Americka, ze snad ani vic nemuze.... asi jako VW ( ktere stavi novou tovarnu v US). 8-s
Samuel
lexus stoji v usa podstatne min jak jeho evropsti konkurenti, kupuji si ho podobni zakaznici co v evrope passata. sklasse 600, stoji skoro 2x vic co ls600h. Jako premiova znacka tu moc videna neni

Bohati nebo hollywodske hvezdy jezdi hlavne v evropskych autech, nekteri v americkych.
Avatar - dicky
dicky
vsechny auta i nemecke stoji v usa o dost min s prehledem o milion a vice nez to prodavaji tady vam evropanum..
kdyby ve statech jeli za eu ceny tak by prodali jen tretinu..
Samuel
to bych tak nevidel, kdyz das euro a dolar 1:1 jak byl pred 7lety. Protoze dolar klesl nemohli automobilky zvednout cenu, americane jsou zvyknuti platit za malou tridu 10-15tisic dolaru, nemci 10-15tisic euro.
hihihi
Ty to ale beres spatne, musis jeste napsat, ze se v US proda x krat vic aut jak v cele Evrope...a to pak cena muze jit dolu. Jo a taky kvalita aut je v Evrope na vyssi urovni, mel jsem 2 ameriky (Chrysler, Pontiac), ted Toyotu tak vim o cem mluvim 😉
Avatar - Anonym
Anonym
otázka je jak starý - nemůžeš porovnávat 95 Pontiac a 2010 BMW.

Takový provnání 95 Passat a 95 Stratus - tak váhám asi tak 2 mikrovteřiny a beru ten Stratus 😄
hihihi
...pravda je to uz tak 10 let, ale auta z US byla rok stara. Jinak 95 Startus jsme meli, no byl to Chrysler Cirrus, ale v podstate stejna kara, docela dobry auto, az na to ze brzdny desticky se menily 2x do roka !!! Passata bych nechtel ani dnes.... Myslel jsem hlavne stejny rok vyroby, ty ameriky vsechno laciny plast, sem tam nesvitily svetla, proste takove odflaknute, Avensis 97 proti tomu byla pekne zpracovana kara...pravda dnes jiz trochu take za zenitem 😉
Avatar - Anonym
Anonym
sou destičky a destičky.
Co si koupíš, to tam máš. Mě to brzdilo na fleku, sem sem tam kanadský "Ceramic enhanced".
A můžeš si na to koupit i vrtaný koutouče, pokud je libo.
BTW mělo to brzdovej systém Bendix.

Světla mi nikdy svítit nepřestaly, max že praskla žárovka, ale narozdíl od Fabie 1 za 2 roky.
Jo laciný plasty to mělo, naštěstí ta doba už je pryč.
hihihi
Svetla na Pontiacu - viditelnost cca na 10m pred sebe 😉
Tehdy jsem ani nevedel co to je vrtany kotouc 😉 Jen auto do servisu, co tam dali nevim... Ted uz si vybiram...jina doba, jine znalosti.
Jo dnes bych si do toho klidne znovu sedl, kdyby mi pan na stopce dal prednost a ja mu jeho Corrolu 87 nerozstrelil na plech - mimochodem na Chrysleru byla hnuta jen predni traverza o cca 5cm - vubec jsem se divil co to tam pod prednim blatnikem je za kus oceli. Dnes se delaji deformacni zony, toto auto bylo delane na deformaci vsech ostatnich 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Njn, svtal časem zažloutla, ale když si to chytnul včas, astičila přebrousti smirgly pod vodu a pastou a byla jak nová.

A když ne, nový lampy stojej ve státech pár bucks.
A když tam dáš nový žárovky, svítí to daleko líp.

Já dal do stratusu ty nejdražší H4 od Phillipse a svítilo to výborně.
Sebring s lepšíma(většíma) lampama svtil ještě líp a 300C má xenony.

Navíc dnes jdou koupit moderní LED žárovky teba i do mlhovek atd.; prostě dnes už s tím není problém ani u starejch aut.

Nový maj už většinou bixenony nebo xenony + led denní svícení
hihihi
...jo to je nostalgie, uz 10 let ameriky neee...ale ten Pontiac Grand Prix 3.8L s dvema litinovymi vyfuky, co se na ne chodili koukat tatinkove s detmi a mne bylo 23 let, jo to uz asi nezaziju 😉
...ted uz jen rodina rodina rodina...
Ach jo, az vyhraju ve Sportce koupim si LFA >😁
_MT_
Pointa je v individualizaci. Automobilky mohou v USA prodávat levněji, protože paleta příplatků je celkem malá. Většina prodejů jsou skladovky dodané do několika dní. V Evropě je většina aut dělaná pro konkrétního zákazníka, který na ně čeká i řadu měsíců. Samozřejmě, i tak je tam nějaký rozdíl cen, ale tohle je jeden z hlavních důvodů.

Jediné, co je na tom opravdu vtipné, je, že když si auto vyzvedneš v Evropě, většinou dostaneš ještě extra slevu, sami ti ho dopraví do USA (musí se vye😜ortovat snad během měsíce) a máš nabídku individualizace jako evropský zákazník. Někdy ještě přibalí letenky a první noc v hotelu grátis.

Pro nás je skoro EUR:USD 1:1, když člověk započítá DPH, kterou by při dovozu musel zaplatit. Ono se to nasčítá, a pak z toho člověk má o 50% vyšší cenu.

Navíc pro některé automobilky jde o prestižní trh. O BMW se říkalo, že má ceny v USA oholené skoro na kost jen, aby si ukrojili větší koláč z trhu. Ostatně to ukazovala tisková prohlášení ze začátku krize pár let zpět.

A co se té kvality týče, mě vždy u aut původně určených pro americký trh dostává, kolik tisíc komponent muselo být upraveno, aby se auto mohlo prodávat na evropském trhu >😁
Subaru.in
USA - Mercedes S class - S600 = MSRP $158,050*

USA - Lexus LS600 hL = Total MSRP$112,225 od ... ...

Ano Lexus L460 je od $ 66,230 bohuzel se v USA prodavaji jen

S400 HYBRID Sedan kde cena zacina okolo $ 91,000
S550 Sedan
S600 Seda

S tim passatem jsi to trochu prehnal, nechce se mi verit, klientela v Evrope vozici zadek v Passatu si muze dovolit zivotni styl klientely jezdici v USA Lexusem LS 460.

Neprepocitavej menu to jsou jine kontinenty a klientala uplne jina.
kuko
přesně, srovnávat US a EU ceny je nesmysl - DPH, struktura daní, síla měny, trh jako takový - to je jen pár faktorů, které způsobijí ten rozdíl. A netýká se to jen aut, ale prakticky všeho - oblečení, elektronika....
hihihi
Ja bych to take vubec nesrovnaval, proste trh je tam takovy u nas jiny, nema smysl posuzovat uplne neco jineho.
PS: ale v US bych bydlet nechtel 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
infiniti jak jde nahoru...gratulace 😄 :yes:
hihihi
A co Acura, te nefandis >😁 ?
Avatar - pelikoš
pelikoš
spíše nissan 😉
je znát,že hondě dochází dech,alespoň v evropě 😒 kdypak nabídli nějakou novinku..
Subaru.in
Honda udelala spatny krok s Acurou tento pseudo Luxusni styl A'La Design USA proste neleti, a Honda donekonecne zkousi vyrobit neco lepsiho nez Toyota misto toho aby zustala sva vlastni.

Priklad... Prius vs Insight
Avatar - euro89
euro89
4. místo je výborný, i když si myslim, že na domácim trhu by neměl chybět v top 3. Cadillac je v současný době jediná americká značka, od který bych si koupil auto, jejich stealth design je prostě pecka :yes: 😉