Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Samuel
lexus stoji v usa podstatne min jak jeho evropsti konkurenti, kupuji si ho podobni zakaznici co v evrope passata. sklasse 600, stoji skoro 2x vic co ls600h. Jako premiova znacka tu moc videna neni
Bohati nebo hollywodske hvezdy jezdi hlavne v evropskych autech, nekteri v americkych.
Bohati nebo hollywodske hvezdy jezdi hlavne v evropskych autech, nekteri v americkych.
vsechny auta i nemecke stoji v usa o dost min s prehledem o milion a vice nez to prodavaji tady vam evropanum..
kdyby ve statech jeli za eu ceny tak by prodali jen tretinu..
kdyby ve statech jeli za eu ceny tak by prodali jen tretinu..
to bych tak nevidel, kdyz das euro a dolar 1:1 jak byl pred 7lety. Protoze dolar klesl nemohli automobilky zvednout cenu, americane jsou zvyknuti platit za malou tridu 10-15tisic dolaru, nemci 10-15tisic euro.
Ty to ale beres spatne, musis jeste napsat, ze se v US proda x krat vic aut jak v cele Evrope...a to pak cena muze jit dolu. Jo a taky kvalita aut je v Evrope na vyssi urovni, mel jsem 2 ameriky (Chrysler, Pontiac), ted Toyotu tak vim o cem mluvim 😉
otázka je jak starý - nemůžeš porovnávat 95 Pontiac a 2010 BMW.
Takový provnání 95 Passat a 95 Stratus - tak váhám asi tak 2 mikrovteřiny a beru ten Stratus 😄
Takový provnání 95 Passat a 95 Stratus - tak váhám asi tak 2 mikrovteřiny a beru ten Stratus 😄
...pravda je to uz tak 10 let, ale auta z US byla rok stara. Jinak 95 Startus jsme meli, no byl to Chrysler Cirrus, ale v podstate stejna kara, docela dobry auto, az na to ze brzdny desticky se menily 2x do roka !!! Passata bych nechtel ani dnes.... Myslel jsem hlavne stejny rok vyroby, ty ameriky vsechno laciny plast, sem tam nesvitily svetla, proste takove odflaknute, Avensis 97 proti tomu byla pekne zpracovana kara...pravda dnes jiz trochu take za zenitem 😉
sou destičky a destičky.
Co si koupíš, to tam máš. Mě to brzdilo na fleku, sem sem tam kanadský "Ceramic enhanced".
A můžeš si na to koupit i vrtaný koutouče, pokud je libo.
BTW mělo to brzdovej systém Bendix.
Světla mi nikdy svítit nepřestaly, max že praskla žárovka, ale narozdíl od Fabie 1 za 2 roky.
Jo laciný plasty to mělo, naštěstí ta doba už je pryč.
Co si koupíš, to tam máš. Mě to brzdilo na fleku, sem sem tam kanadský "Ceramic enhanced".
A můžeš si na to koupit i vrtaný koutouče, pokud je libo.
BTW mělo to brzdovej systém Bendix.
Světla mi nikdy svítit nepřestaly, max že praskla žárovka, ale narozdíl od Fabie 1 za 2 roky.
Jo laciný plasty to mělo, naštěstí ta doba už je pryč.
Svetla na Pontiacu - viditelnost cca na 10m pred sebe 😉
Tehdy jsem ani nevedel co to je vrtany kotouc 😉 Jen auto do servisu, co tam dali nevim... Ted uz si vybiram...jina doba, jine znalosti.
Jo dnes bych si do toho klidne znovu sedl, kdyby mi pan na stopce dal prednost a ja mu jeho Corrolu 87 nerozstrelil na plech - mimochodem na Chrysleru byla hnuta jen predni traverza o cca 5cm - vubec jsem se divil co to tam pod prednim blatnikem je za kus oceli. Dnes se delaji deformacni zony, toto auto bylo delane na deformaci vsech ostatnich 😉
Tehdy jsem ani nevedel co to je vrtany kotouc 😉 Jen auto do servisu, co tam dali nevim... Ted uz si vybiram...jina doba, jine znalosti.
Jo dnes bych si do toho klidne znovu sedl, kdyby mi pan na stopce dal prednost a ja mu jeho Corrolu 87 nerozstrelil na plech - mimochodem na Chrysleru byla hnuta jen predni traverza o cca 5cm - vubec jsem se divil co to tam pod prednim blatnikem je za kus oceli. Dnes se delaji deformacni zony, toto auto bylo delane na deformaci vsech ostatnich 😉
Njn, svtal časem zažloutla, ale když si to chytnul včas, astičila přebrousti smirgly pod vodu a pastou a byla jak nová.
A když ne, nový lampy stojej ve státech pár bucks.
A když tam dáš nový žárovky, svítí to daleko líp.
Já dal do stratusu ty nejdražší H4 od Phillipse a svítilo to výborně.
Sebring s lepšíma(většíma) lampama svtil ještě líp a 300C má xenony.
Navíc dnes jdou koupit moderní LED žárovky teba i do mlhovek atd.; prostě dnes už s tím není problém ani u starejch aut.
Nový maj už většinou bixenony nebo xenony + led denní svícení
A když ne, nový lampy stojej ve státech pár bucks.
A když tam dáš nový žárovky, svítí to daleko líp.
Já dal do stratusu ty nejdražší H4 od Phillipse a svítilo to výborně.
Sebring s lepšíma(většíma) lampama svtil ještě líp a 300C má xenony.
Navíc dnes jdou koupit moderní LED žárovky teba i do mlhovek atd.; prostě dnes už s tím není problém ani u starejch aut.
Nový maj už většinou bixenony nebo xenony + led denní svícení
...jo to je nostalgie, uz 10 let ameriky neee...ale ten Pontiac Grand Prix 3.8L s dvema litinovymi vyfuky, co se na ne chodili koukat tatinkove s detmi a mne bylo 23 let, jo to uz asi nezaziju 😉
...ted uz jen rodina rodina rodina...
Ach jo, az vyhraju ve Sportce koupim si LFA >😁
...ted uz jen rodina rodina rodina...
Ach jo, az vyhraju ve Sportce koupim si LFA >😁
Pointa je v individualizaci. Automobilky mohou v USA prodávat levněji, protože paleta příplatků je celkem malá. Většina prodejů jsou skladovky dodané do několika dní. V Evropě je většina aut dělaná pro konkrétního zákazníka, který na ně čeká i řadu měsíců. Samozřejmě, i tak je tam nějaký rozdíl cen, ale tohle je jeden z hlavních důvodů.
Jediné, co je na tom opravdu vtipné, je, že když si auto vyzvedneš v Evropě, většinou dostaneš ještě extra slevu, sami ti ho dopraví do USA (musí se vye😜ortovat snad během měsíce) a máš nabídku individualizace jako evropský zákazník. Někdy ještě přibalí letenky a první noc v hotelu grátis.
Pro nás je skoro EUR:USD 1:1, když člověk započítá DPH, kterou by při dovozu musel zaplatit. Ono se to nasčítá, a pak z toho člověk má o 50% vyšší cenu.
Navíc pro některé automobilky jde o prestižní trh. O BMW se říkalo, že má ceny v USA oholené skoro na kost jen, aby si ukrojili větší koláč z trhu. Ostatně to ukazovala tisková prohlášení ze začátku krize pár let zpět.
A co se té kvality týče, mě vždy u aut původně určených pro americký trh dostává, kolik tisíc komponent muselo být upraveno, aby se auto mohlo prodávat na evropském trhu >😁
Jediné, co je na tom opravdu vtipné, je, že když si auto vyzvedneš v Evropě, většinou dostaneš ještě extra slevu, sami ti ho dopraví do USA (musí se vye😜ortovat snad během měsíce) a máš nabídku individualizace jako evropský zákazník. Někdy ještě přibalí letenky a první noc v hotelu grátis.
Pro nás je skoro EUR:USD 1:1, když člověk započítá DPH, kterou by při dovozu musel zaplatit. Ono se to nasčítá, a pak z toho člověk má o 50% vyšší cenu.
Navíc pro některé automobilky jde o prestižní trh. O BMW se říkalo, že má ceny v USA oholené skoro na kost jen, aby si ukrojili větší koláč z trhu. Ostatně to ukazovala tisková prohlášení ze začátku krize pár let zpět.
A co se té kvality týče, mě vždy u aut původně určených pro americký trh dostává, kolik tisíc komponent muselo být upraveno, aby se auto mohlo prodávat na evropském trhu >😁
Subaru.in
USA - Mercedes S class - S600 = MSRP $158,050*
USA - Lexus LS600 hL = Total MSRP$112,225 od ... ...
Ano Lexus L460 je od $ 66,230 bohuzel se v USA prodavaji jen
S400 HYBRID Sedan kde cena zacina okolo $ 91,000
S550 Sedan
S600 Seda
S tim passatem jsi to trochu prehnal, nechce se mi verit, klientela v Evrope vozici zadek v Passatu si muze dovolit zivotni styl klientely jezdici v USA Lexusem LS 460.
Neprepocitavej menu to jsou jine kontinenty a klientala uplne jina.
USA - Lexus LS600 hL = Total MSRP$112,225 od ... ...
Ano Lexus L460 je od $ 66,230 bohuzel se v USA prodavaji jen
S400 HYBRID Sedan kde cena zacina okolo $ 91,000
S550 Sedan
S600 Seda
S tim passatem jsi to trochu prehnal, nechce se mi verit, klientela v Evrope vozici zadek v Passatu si muze dovolit zivotni styl klientely jezdici v USA Lexusem LS 460.
Neprepocitavej menu to jsou jine kontinenty a klientala uplne jina.
přesně, srovnávat US a EU ceny je nesmysl - DPH, struktura daní, síla měny, trh jako takový - to je jen pár faktorů, které způsobijí ten rozdíl. A netýká se to jen aut, ale prakticky všeho - oblečení, elektronika....
Ja bych to take vubec nesrovnaval, proste trh je tam takovy u nas jiny, nema smysl posuzovat uplne neco jineho.
PS: ale v US bych bydlet nechtel 😉
PS: ale v US bych bydlet nechtel 😉
pelikoš
infiniti jak jde nahoru...gratulace 😄 :yes:
A co Acura, te nefandis >😁 ?
spíše nissan 😉
je znát,že hondě dochází dech,alespoň v evropě 😒 kdypak nabídli nějakou novinku..
je znát,že hondě dochází dech,alespoň v evropě 😒 kdypak nabídli nějakou novinku..
Honda udelala spatny krok s Acurou tento pseudo Luxusni styl A'La Design USA proste neleti, a Honda donekonecne zkousi vyrobit neco lepsiho nez Toyota misto toho aby zustala sva vlastni.
Priklad... Prius vs Insight
Priklad... Prius vs Insight
euro89
4. místo je výborný, i když si myslim, že na domácim trhu by neměl chybět v top 3. Cadillac je v současný době jediná americká značka, od který bych si koupil auto, jejich stealth design je prostě pecka :yes: 😉
A pokud sis všiml, největší roční nárůst z běžných značek měl Cadillac.
Ostatním trhům vždy dominují luxusní zančky z dovozu.
Jenže ono Cadillac neživí pouze USA, že - oni vyváží skoro všude - od kanday přes jižní ameriku, arábii, čínu, evropu atd.
Naopak Barrichello považuje ten svůj mastodont WC300 za nadpremii a staví ho nad německou premiiovou konkurenci.
Lexus neni na nemecke dalnice pouzitelny protoze ma houpavy podvozek, rychle vadnouci brzdy a neprime rizeni. V USA to je jedno, jezdi se max. 110.
Co se tyce mainstream tak napr. v japonsku se jine jak domaci automobilky ani nreprodavaji, na zahranicni jsou uvalene obrovske cla, jedine premiovy trh tam ovladaji nemci, daleko pred domaci konkurenci.
Ve francii nebo italii jezdi taky hodne domaci automobilky, myslim ze kazdy trh vyrabi auta na svoje cesty a potreby, renault nebo avensis jsou stavene na jine cesty jak bmw, mercedes
...tak tady nepis kraviny, jeste bys slintal kdybys nejaky Lexus doma mel !
a pár doplnků jako rychle vadnoucí brzdy, neprímé rízení.... >😁
Tady bych rad podotknul, ze Toyota ci vice mene Lexus tak zdomacnel v USA za poslednich 15 let, ze sam American ji nepovazuje za produkt Japonsky.
Na toto tema bylo jiz dost documentu. Toyota a Lexus je tak Americka, ze snad ani vic nemuze.
...bratr ma RX450h, dobre auto, ale nechtel bych ho, SUV je na.... Moc mne mrzi, ze Lexus nedela nejaky rodinny kombik...aj bych si na nej usetril...takhle to zas bude nejaky priblizovadlo ala Legacy ci Avensis 😢
nedělej si iluze - a káry na úrovni superbu, což je prachovobyčejnej midsize v usa - si tam může dovolit skoro každej mimo nejnižší třídu, neb ceny začínaj na 24 tis usd někde.
Akorát základem jsou 2-2,4 R4, vše vyšší už má V6
To jej jen marketingovy slogan Toyoty, tohle tvrdi jen Toyota / Lexus, aby v US vice prodali, to ze mam nekde tovarnu ze me nedela domaci znacku. Na toto tema bylo jiz dost dokumentu.
Toyota se tento nesmysl znazi podporovat, coz je logicke, ale jako domaci ji vnima porad minimum americanu, vetsinou ti, co pracuji v tech US tovarnach Toyoty. Nebo fanouskove japoncu. Normalni US populace je doslova nasrana na pedaly a nejradeji by Toyotu poslala domu do JAP. Klesajici podil prodeju Toyoty v US je toho dukazem.
>😁
Toyota a Lexus je tak Americka, ze snad ani vic nemuze.... asi jako VW ( ktere stavi novou tovarnu v US). 8-s