To je nejaky eufemismus pro bahnitou cestu? >:D Mimochodem, testovani Yetiho bylo v Benicich na podobny trati (aspon co vidim tady podle fotek), ale pro pravy offroad bych si predstavoval uplne jine podminky (takovy tankodrom v Benesove, napriklad). Mam to do Paky kousek, mohla by redakce prozradit presne umisteni? Stikovska rokle nebo je to jinej areal? Dekuji.
Fotky bohužel nedokážou dramatičnost nakloněného svahu dostatečně vystihnout, věřte ale že to klouzalo a některé kopečky byly docela strmé. Trať vedla v areálu autodromu, v textu je o tom zmínka.
Jen poznámka k těm bájným terénním vlastnostem freelanderu. Jsem si naprosto jistý, že v těchto podmínkách se stejným obutím předvedou konkurenti z dané třídy naprosto to samé, co freelander. Smutné ovšem je, pro LR, že dnes i taková sportage působí uvnitř hodnotnějším dojmem než freelander. Chce to nový model, aktuálně je freelander i po faceliftu jednou z nejhorších nabídek, vzhledem ke své ceně, v dané třídě.
Ale ti freelander lezi v zaludku co? Ano, davam zapravdu, ze konkurencia by mozno ten poligon presla, X3 a GLK verim, no XC60 a Q5 by mohla mat problemy. No tak ako je napr. BMW o kusok dalej v jazde po ceste, tak Freelander v terene. Lepsie najazdove uhly, brodivost, svetla vyska...vsetko robi svoje. Ved s X3 alebo svojou X5 by si sa pustil tade?
[odkaz]
[odkaz]
Minule som rozpraval trochu s ludmi, ktori chodia na off road zrazy a cudovali sa, kde typkovia s Freelanderom dokazu prejst, aj useky kde disco ma co robit.
Je to smutne, jak dlouho se jeste budeme u Freelanderu divat na stale stejnou palubni desku s prehistorickym radiem a dalsimi historickymi niancemi. Tady se vazne zastavil cas.
Dosud bylo řízení ve všech testech popisováno jako přeposilované ( naposled zde 2.1.2011:
[odkaz] ), což může být problematické hlavně na dálnici. I já mám stejnou zkušenost. V tomto článku je poprvé charakterizováno obráceně, tedy výslovně jako nepřeposilované. Došlo ke změně posilovače, nebo je to prostě jen subjektivním hodnocením toho kterého autora testu?