Novinky
třeba velikostně ekvivalentní němci jsou levnější o pár desítek tisíc, ale jakmile se vybaví na stejnou úroveň se Saabem
Ale ved to je presne naopak... porpvnajte rovnaké motory v AUDI A6 s 9-5-kou a tma je rozdiel 10-15 % a ked u ADI dorovnate výbavu, tak ešte viac... Preboha aspon trochu sudnosti...
Ale ved to je presne naopak... porpvnajte rovnaké motory v AUDI A6 s 9-5-kou a tma je rozdiel 10-15 % a ked u ADI dorovnate výbavu, tak ešte viac... Preboha aspon trochu sudnosti...
to take ale jestli opet zvoli politiku cen ala saab jako u 9-5 tak budou tam kde jsou ted ......
zas pred krachem
zas pred krachem
Ikdyby byl, tak presto tato silueta posazena presne do proporci kostry Mini by byla chybou... jelikoz tu nevidim nic designove ulitleho jako na sabbech v minulosti. Proste to vypada jako prekapotovane Mini s 19" pneu.
Nechci se opakovat, ale pokud Saab neudela podobny "designovy a prodejni hit" jako Nissan Juke za 4 mesice 50 000 objednavek tak to muze rovnou Saab zabalit.
Nechci se opakovat, ale pokud Saab neudela podobny "designovy a prodejni hit" jako Nissan Juke za 4 mesice 50 000 objednavek tak to muze rovnou Saab zabalit.
Lidi přestali Saabu jako značce věřit a ztratili o ní povědomí, takže se Saab musí nejdřív vrátit do povědomí lidí, ukázat všem, že to není mrtvá značka. Pak si lidi musí uvědomit, že sice základní 9-5 stojí bratru nějakých 900tis. (nemýlím-li se) a že třeba velikostně ekvivalentní němci jsou levnější o pár desítek tisíc, ale jakmile se vybaví na stejnou úroveň se Saabem, tak jsou rázem dražší.
Saabu taky snad pomůže nová 9-3, která bude přeci jen dostupnější jak finančně, tak i "prostorově", protože ne každýmu se líbí představa parkování s pětimetrovým autem.
Saabu taky snad pomůže nová 9-3, která bude přeci jen dostupnější jak finančně, tak i "prostorově", protože ne každýmu se líbí představa parkování s pětimetrovým autem.
A kde jsou ty Spy Photos z názvu? Někdo si udělal Photoshopovej obrázek, ale tím to hasne.
Ve skutečnosti se v současnosti pracuje na nástupci 9-3 a konceptu pro Ženevu. Malý model (9-1 nebo 9-2) je sice vysoko na seznamu priorit, ale zatím není na pořadu dne (informace přímo z Trollhättanu).
Ve skutečnosti se v současnosti pracuje na nástupci 9-3 a konceptu pro Ženevu. Malý model (9-1 nebo 9-2) je sice vysoko na seznamu priorit, ale zatím není na pořadu dne (informace přímo z Trollhättanu).
Kresba je vždy s otazníkem, do jaké míry vychází ze získaných údajů. Moc bych SAABu přál, aby takhle vypadala skutečná 9-1. Naplňuje mne nadšením: konečně v tomhle segmentu nebudou MINI a 500 osamoceni. Bohužel, podle dostupných statistik nejde 9-5 na odbyt tak, jak se čekalo.Pokud SAAB padne, pak by to chtělo, aby takové elegantní modely jako 9-5, 9-1 a p-X Aero převzal nějaký schopný výrobce, ale ne číňani. Souhlas?
Ale zatial sa na verejnosti neobjavila ziadna fotografia noveho modelu 9-1, takze verim, ze takto vypadat skutocne nebude. Ak sa aj pouzije podlaha z mini alebo bmw 1, tak karoseriu a interier si snad uz Saab dokaze navrhnut aj sam.