Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - kosmonaut
Díra
| 28. 2. 2011 21:12
To je díra jako vrata, to se bude kroutit jak čert. Navíc to je, bohužel, zvenku i zevnitř kineticky hnusné. A to pamatuji od Forda pěkné auta. ;-\
Díra
| 28. 2. 2011 21:21
Která díra? Z boku?
Mě spíš připadá ta díra vpředu dost MAX. To u Hyundaie je ten jejich šestiúhelník aspoň vyvážený pásem v barvě karoserie, jež celou masku rozděluje (celkem nenuceně na rozdíl od Chevroletu).
Avatar - CHerokee
Díra
| 28. 2. 2011 21:32
No to je ale.... ošklivé. :no:
Díra
| 28. 2. 2011 21:58
Kineticky dizajn dosiahol svoj vrchol u FIesty a S-Maxu/Galaxy. Potom sa do toho naje..montovali Amerikani a jeden hamburger horsii nez druhy.
na tych skicach to vyzera velmi dobre dobre, ale potom v hline im usli proporcie a miestami je to ako japonske Yei Cars
Díra
| 28. 2. 2011 22:15
Díra je to slušná... Akorát kliky na ta vrata zapomněli přidělat... Jinak souhlas, je to bohužel další nový škaredý ford. Starý fusion je krabice, ale pro svůj konzervativní vzhled pořád tak nějak akceptovatelná a relativně pohledná. Tohle je (stejně jako nový focus a potažmo fiesta) obludka, která pěkná nikdy nebude, za to fádní velmi brzo.
Bisquit Debouche?
| 28. 2. 2011 22:21
Dnes tu máme samých odborníkov >:D
šílená
neregistrovaný "TommasII"
| 28. 2. 2011 22:22
šílenost... Co to pro Boha ten Ford dělá za hrůzy. Fiesta, Focus, C-Max a teď tohle... Už čtyři a i s dlouhým C-Maxem pět zrůd na kolech s modrým oválem ve znaku. Škoda, velká škoda... :-(
Avatar - donPedro
Galaktic space
| 28. 2. 2011 23:33
Tož modrým už asi nestačí naše modrá planeta a míří dál a dál a dál ... v tomhle si docela živě dokážu představit mladou klingonskou rodinku ... ale na planetě Zemi, no nevím nevím ...
Galaktic space
| 28. 2. 2011 23:44
>:D Qapla’!!! :yes: :yes: :yes:
Galaktic space
| 1. 3. 2011 08:23
>:D :yes:
Pěkné
| 1. 3. 2011 06:25
Jsem zvědavý na sériovou verzi, ale i tento příspěvek Fordu se mi líbí, třída malých a sympatických MPV do města se utěšeně rozrůstá. Ford zůstává takovým jakým je a až na zadní část nového Focusu nevidím v jeho řádách slabé místo.
Snad se umoudří i Škoda a napříště místo poloužitkového Roomsteru nabídnu pěkný rodinný minivan.
Pěkné
| 1. 3. 2011 07:52
Keby ponechali posuvné dvere, bude to gól. Kto ich v tejto triede má? Opláci sa môžu chytať za hlavu. Bez B-stĺpika sa asi nezaobídu, to by tá karoséria asi musela byť z kompozitu...

Škoda sa umúdri, nový Roomster má byť presne v duchu C3Picasso a Venga.
Pěkné
| 1. 3. 2011 12:38
"Kto ich v tejto triede má?" Jen Opel.
Avatar - kari.laz
hnusterier
| 1. 3. 2011 07:48
Co to je za interier? To okoukali z nepovedených sci-fi filmů?
hnusterier
| 1. 3. 2011 07:52
Až tak nepodarený sci-fi film som ešte nevidel...prvý Star Trek z rokov šesťdesiatych vyzeral lepšie.
Avatar - kari.laz
hnusterier
| 1. 3. 2011 08:21
Zajímalo by mě, co musel mít tvůrce toho "interieru" za myšlenkový průjem, když toto vytvořil.
Pohled do budoucnosti
| 1. 3. 2011 07:59
Tak tady je videt, jak hnusne se auta budou delat! Maximalni nas*ana tlama, obrovske svetla, kastle vysoka jak fabka, vzadu taky pridame nejake obrosvske lampy a je to, ted to jeste nekomu prodat...ne, toto je opravdu osklive auto a to se mi nektere fordy libi, tohle je uz ale prehnana variace na tema moderni design.
Jesteze jsou tu jini, kteri auta umi
...jezsi to zni jak GTI, ja tim nemyslel VW :)
Avatar - twistedTSD
Pohled do budoucnosti
| 1. 3. 2011 08:25
:yes:
Jedeme dál
| 1. 3. 2011 08:30
Respektive Ford jede dál na vlně kinetického.... zmršence sama sebe. Na novém Focusu se ukazuje, že jsou chotni zajít v nafukování, oboulování a interiérové pouťovosti ještě dál než dříve, ale stále jsem doufal, že trochu přibrzdí a začnou svá auta celkově "uklidňovat". Bohužel, zde se ukazuje, že nikoliv, takže stále a dál potvrzení převzetí otěže tlamotvůrce a přibližovatele pocitů kapitána Pickarda.
Ford by měl rychle vymyslet nový směr
| 1. 3. 2011 08:31
:no: :no: :no: Focus by ještě šel, ale všechny ?-MAXy mě vzhledem vysloveně dráždí. Nemít logo FORDu, asi bych hádal prototyp z Koreje, který se nikdy nedostane do výroby. Snad Ford brzo přijde na to, že jejich stávající design je krokem do pr**le. Prodejní čísla ukážou (B-Max ke každému HAPPY MEALu zdrama >:-[] :no: )
Zahájení prodeje
| 1. 3. 2011 09:01
Kdy má tahle věc přijít do výroby ?
Zahájení prodeje
| 1. 3. 2011 09:38
no mělo by to být celkem brzy..nejpozději do konce toho to roku
Líbí
| 1. 3. 2011 10:14
Tak to budu snad první, komu se tohle líbí... Byť Focus nastupjící generace je pro mne veliké zklamání (přítulkyně má pořád první generaci, s benzínovým dvoulitrem a je to auto, které MOC rád řídím), ať po stránce designu nebo přechodu na univerzální komfortno, tohle se mi v kontextu velikosti líbí. Grand C-Max vypadá děsivě odporně, C-Max již méně odporně a tohle, snad díky kompaktní velikosti a velkým "showcar" kolům vypadá svěže... Interiér komentovat nebudu, počkám si za živý dojem, ale snad to nebude taková hrůza...
Líbí
| 1. 3. 2011 13:12
Me se zase vice libi Focus a mensi C-Max, treba tohle je bomba... [odkaz]

Focus je 5 dverove skoro coupe, libi se mi cim dal tim vice!!! Kdyz treba clovek design srovna s 5dv Imprezou, je videt, ze Ford se nema vubec za co stydet pokud jde o uroven globalniho desingu. :yes:

Ford by nemel delat uz auta jen pro vkus jednoho kontinentu, obcas je totiz ten lokalni "vkus" dost zvraceny jako napr. u bezpohlavniho Golfu.
Líbí
| 1. 3. 2011 13:44
Vzhladovo je novy B-Max velmi pekny mne sa paci aj palubna doska , asi preto ze nemam rad sterilitu ala vw. Stavym sa ze novy B-max ak zachova doterajsu cenovu politiku fusiona bude mat velky uspech.
klid koncernisti
| 1. 3. 2011 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
klid koncernisti
| 1. 3. 2011 12:08
>:D :yes:
klid koncernisti
| 1. 3. 2011 13:39
Koncern musel rozobrat galaxy do posledneho srubku aby sa novy sharan dostal na jeho uroven aj tak ju nedosahuje .Tipicky koncern napjrv to dakto druhy musi vymysliet aby to oni mohli upravyt a pouzit. :no: :no: :no:
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 12:34
Libi se mi, jak ti co nejvic zde nebo jinde nadavaji na kinetic design, a pritom i kdyby jim Ford nabizel Focus s designem Golfa, stejne by ohrnuli zase nos. Kdo by chtel kupovat jen kopii VW? Ja ne.

Kinetic je dobry smer, v podstate je to to nejlepsi co Ford v designu vymyslel za poslednich 30 let, mozna 50.

Ale ja bych mel jinou a daleko realnejsi kritiku pro nas REALNE Ford zakazniky, v zenevskem autosalonu ani slovo o nejakem alternativnim pohonu vsech kol. Vsude u Fordu jen "modla" FWD, na tohle doplati Ford urcite vice nez na kinetiku, ktera je i prodejne uspesna, at se to nekterym nelibi, ze. ;-)

[odkaz]

Tak ze kinetic mi vubec na Focusu nevadi, je to pekne auto viz muj link, vadi mi, ze Ford minimalne 30% zakazniku nuti jen FWD. Tito lide bud zkousnou FWD nebo koupi AWD u konkurence, ja si myslim, ze spise to druhe. V CR mozna tech lidi tolik nebude, ale v severni Evrope vic jak 45-50%!!!
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 13:42
Tak to ze ford neponuka AWD je strasne nanic !!!! Nech sa uz konecne spamätaju a robia s tym nieco . Technicky problem to nieje, je to cisto ich tvrdohlavost ze ho neponukaju a to je smutne . FORD ROBTE S TYM NIECO!!!!!!!!!!!
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 15:47
S tou tvrdohlavosti je to dost vystizne, pritom vim o tom, ze sam Ford si delal studie kolik zakazniku chce nebo zvazuje u sveho noveho auta AWD, cisla byla 20-50% podle sklupiny a mezirocne rostla, toto prece cele globalne nemuze pokryt jeden novy globalni Vertrek? 8-s

Navic zakaznik ktery si rekne, ze prejde z tlusteho SUV na normalni auto a bude logicky chtit zustat na AWD pohonu, na ktery je zvykly, tak mu nabidne Ford co? Jen mnoho kecu o dokonalosti FWD? >:D

Ford by mel vyvijet AWD, ktere bude levnejsi a treba efektivnejsi, ne se tomu problemu uplne vyhybat s tim, ze FWD ma vyhovovat vsem.

Ono to bohuzel neni jen o tvrdohlavosti, ale dokonce i o aroganci vuci potrebam casti zakazniku (podobne jako nemoznost mit manualni prevodovku k 2.0 EcoBoostu), Ford by si mel u tohoto problemu vzit priklad u VW, ti maji pro lidi co chteji AWD - Golfa, pro milovniky FWD - Scirocco. :yes:
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 16:14
Ved to, su zakaznici co vyslovene nechcu auto tipu SUV!!!Aj ked kuga sa mi paci ale nemam rad pseudo terenaky a pritom by som privital mat moznost 4x4 aj v klasickom hatchbacku tipu focus. A nemat moznost AWD v aute tipu mondeo je k zaplakaniu. VW v tomto ohlade je na tom ovela lepsie ponukaju to co zakaznici chcu ci sa jedna o moznost 4x4 alebo mat dsg alebo manualnu prevodovku k motoru ktoremu chceme.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 17:55
"Ved to, su zakaznici co vyslovene nechcu auto tipu SUV!"

Presne tak, ale marketing Fordu se tvari, ze problem neni, ze FWD staci vsem. Mozna by meli vylezt ze svych kancelari a jit se pobavit s lidem na showroomech.

Ford nema v Evrope jedine auto s pohonem vsech kol, to je tragedie a doslova, v US maji alespon Fusion a Taurus s AWD.

Ale nova globalni auta - Fiesta a Focus maji jen FWD, pritom ty by tu nejakou alternativni vybavu s AWD nejvice potrebovali, protoze se ocekava, ze logicky globalni auta se maji dobre pouzivat ve vsech koutech sveta.

Co na to rici, kazdy strujce sveho stesti, ale az zas budou fnukat, ze jim ty globalni auta nevydelavaji tolik kolik potrebuji, protoze lide nechteji platit za lepsi vybavy, ktere u konkurence bezne s AWD klidne plati, tak tady je jeden problem.

Dnes je konkrunce velka a vitezi ten, kdo dokaze naslouchat zakaznikum a chapat jejich potreby a hlavne dat jim na vyber!!!! To je zakladni vec, zacina to u prevodovky k EcoBoostu, pokracuje to pres Fiestu ST a konci to u AWD.

Ano, AWD vozu se neprodaji miliony jako s FWD, ale o to vice je to o prestizi. Ukazat, umime to same jako VW, Subaru, Volvo atd... ukazat umime dat lidem na vyber. Nenutime je do SUV, kdyz je nechteji.

Doufam, ze v tom neni jen nejaka stupidni ochrana prodeju Volva, aby vubec neco u Volva prodali, tak ze maji jako vyhodu v AWD. Volvo je uz prodane, tak ze nachapu proc by na ne Forduv marketing mel brat ohledy a poskozovat si tim vedome sve prodeje a jeste tim nasirat nas zakazniky!!!
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 19:14
Na novej globalnej platforme ma vyrast 12 modelov. Tak preco tam nedat AWD? Tie financie by sa im podla mna vratili, aj ked kusov v kazdom modely s AWD sa nevyrobi tolko ,ale mat AWD v 12 modeloch aj ked po menej kusov si myslim ze by bolo dobre.Hlavne ked na vyvoj idu peniaze iba na jednu platformu.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 19:38
Presne tak, myslim si uplne to same, navic to AWD stejne je uz vyvinute pro KUGA a dalsi update budou na te same platforme delat pravdepodobne pro Vertrek 2012.

Tak technicky problem to asi neni, navic maji v Kuga system postaveny na Haldexu 4 a v US (Fusion) maji dokonce vlastni system, ktery funguje ale podobne, je ale levnejsi. Tak ze si dokonce muzou vybrat na cem budou stavet dalsi globalni vyvoj AWD.

Opravdu nechapu v cem je problem, asi jen v mysleni vedeni Fordu a nikde jinde.

Ale jako zakaznika me to nezajima, chci AWD a basta, pokud ho do roka pro Focus neudelaji, pujdu pro Golfa s AWD nebo Imprezu s AWD, sice nerad, ale AWD chci.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 19:42
Ja rozmyslam presne tak isto, ibaze ja dufam ze nove mondeo bude mat AWD kedze to ma byt tiez globalne auto a ma byt predavane aj v amerike ibaze pod inym nazvom a kedze tam aj fusion aj taurus maju awd dufam ze bude mat aj nase mondeo.A ked nie tak asi skoncim pri novej impreze ,ktora podla konceptu vyzera zaujimavo.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011 22:41
Ano to bych od sjednoceni US Fusionu a Mondea take ocekaval, ale marketing Fordu je pokud jde o AWD opravdu nevypocitatelny. Treba zase nejakyho chytraka napadne, ze na AWD pro nove Mondeo zase usetri, prece hrabajici FWD i na suchem asfaltu je neco uzasneho, to prece vsichni Fordu zavidi... 8-s

Na co je skvely podvozek a uzasne vyvazene auto, ktere neumi svuj papirovy vykon prenest na silnici. U Fordu by si meli prestat hrat s Revoknuckle podobnymi pseudonahrazkami za dobre udelane a poctive AWD.

To jejich "Revoknuckle" ma uz i Opel v Insignii OPC a ta ma i AWD, trapne ze. Tak Revoknuckle je jen chytrejsi evoluci predni napravy, kterou muze mit ale jak FWD tak AWD auto.

Cely marketing okolo "uzasneho" systemu v poslednim Focusu RS se ukazal jen jako vymluva na to proc neivestovat do AWD. Opel ukazal, ze to byl zavadejici marketing ze strany Fordu. To rikam jako fanda Fordu RS.

Podle me to je nefer marketing od Fordu na fanousky Fordu RS, kteri chteli AWD. To jen dokazuje tristni realitu okolo AWD ve Fordech. Kdyz i kolem prestizniho RS automobilka selhala, pokud jde o AWD. :no: :no: :no:
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 2. 3. 2011 18:36
:yes: :yes:
Dveře
| 1. 3. 2011 23:54
Koncepce otevírání dveří je to dobrá. Do města jsou posuvné dveře ideální, i když je tam B sloupek. Rozhodně lepší než nesmyslné otevírání dveří u Merivy. Takový nesmysl si mohl Opel odpustit.
Nemyslím si ale, že se šoupačky dostanou do sériové výroby na tak malé auto. A už vůbec není reálné, že by se sériovka obešla bez B sloupku - těžko by získala 5* za boční náraz nebo náraz na kůl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku