Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford B-Max: Bez B sloupku a s posuvnými dveřmi

28. 2. 2011 • 13:04
41
39
Zobrazit náhledy (41)
Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011) Ford B-Max Concept (3/2011)
Nový Ford B-Max ohromuje revolučním řešením otevírání dveří. Zatím však jen ve stádiu konceptu.

Nástupce Fordu Fusion, připravovaný model B-Max, má premiéru na ženevském autosalonu. S délkou 4,06 metru je o 11 cm delší než hatchback Fiesta, se kterým sdílí technický základ, a o 32 cm kratší než větší MPV C-Max.

Výška karoserie 1,59 metru překonává Fiestu taktéž o 11 cm. Nárůst rozměrů ve srovnání s Fusionem ale není příliš výrazný – o 5 cm do délky a 8 cm do výšky.

Unikátním řešením je absence středových sloupků karoserie, tzv. B sloupků mez předním a zadním párem dveří. Ty přední jsou konvenční křídlové, zadní pár je posuvný. Výsledkem je vstupní otvor pro cestující dlouhý 1,5 metru – dvojnásobek hodnoty obvyklé v daném segmentu.

Ford zatím označuje toto konstrukční řešení jako připravené pro sériovou výrobu, zda se jej ale u produkčního B-Maxe skutečně dočkáme, zatím nebylo řečeno. B-Max s tímto řešením by ale byl razantní odpovědí na podobně avantgardní Opel Meriva.

Interiér sleduje jako předlohu větší model C-Max – to platí pro design i variabilitu vnitřního prostoru. Ford i u svého nejmenšího MPV chce nabídnout v mainstremovém segmentu prémiové materiály.

Pohonnou jednotkou bude nový přeplňovaný motor 1,0 EcoBoost s přímým vstřikováním benzinu do válců. Jedná se o tříválcový agregát, který nahradí stávající čtyřválcové atmosférické motory.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 2. 3. 2011
:yes: :yes:
Dveře
| 1. 3. 2011
Koncepce otevírání dveří je to dobrá. Do města jsou posuvné dveře ideální, i když je tam B sloupek. Rozhodně lepší než nesmyslné otevírání dveří u Merivy. Takový nesmysl si mohl Opel odpustit.
Nemyslím si ale, že se šoupačky dostanou do sériové výroby na tak malé auto. A už vůbec není reálné, že by se sériovka obešla bez B sloupku - těžko by získala 5* za boční náraz nebo náraz na kůl.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011
Ano to bych od sjednoceni US Fusionu a Mondea take ocekaval, ale marketing Fordu je pokud jde o AWD opravdu nevypocitatelny. Treba zase nejakyho chytraka napadne, ze na AWD pro nove Mondeo zase usetri, prece hrabajici FWD i na suchem asfaltu je neco uzasneho, to prece vsichni Fordu zavidi... 8-s

Na co je skvely podvozek a uzasne vyvazene auto, ktere neumi svuj papirovy vykon prenest na silnici. U Fordu by si meli prestat hrat s Revoknuckle podobnymi pseudonahrazkami za dobre udelane a poctive AWD.

To jejich "Revoknuckle" ma uz i Opel v Insignii OPC a ta ma i AWD, trapne ze. Tak Revoknuckle je jen chytrejsi evoluci predni napravy, kterou muze mit ale jak FWD tak AWD auto.

Cely marketing okolo "uzasneho" systemu v poslednim Focusu RS se ukazal jen jako vymluva na to proc neivestovat do AWD. Opel ukazal, ze to byl zavadejici marketing ze strany Fordu. To rikam jako fanda Fordu RS.

Podle me to je nefer marketing od Fordu na fanousky Fordu RS, kteri chteli AWD. To jen dokazuje tristni realitu okolo AWD ve Fordech. Kdyz i kolem prestizniho RS automobilka selhala, pokud jde o AWD. :no: :no: :no:
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011
Ja rozmyslam presne tak isto, ibaze ja dufam ze nove mondeo bude mat AWD kedze to ma byt tiez globalne auto a ma byt predavane aj v amerike ibaze pod inym nazvom a kedze tam aj fusion aj taurus maju awd dufam ze bude mat aj nase mondeo.A ked nie tak asi skoncim pri novej impreze ,ktora podla konceptu vyzera zaujimavo.
Ukriceni VW-ckari Fordy prece nekupuji!!!
| 1. 3. 2011
Presne tak, myslim si uplne to same, navic to AWD stejne je uz vyvinute pro KUGA a dalsi update budou na te same platforme delat pravdepodobne pro Vertrek 2012.

Tak technicky problem to asi neni, navic maji v Kuga system postaveny na Haldexu 4 a v US (Fusion) maji dokonce vlastni system, ktery funguje ale podobne, je ale levnejsi. Tak ze si dokonce muzou vybrat na cem budou stavet dalsi globalni vyvoj AWD.

Opravdu nechapu v cem je problem, asi jen v mysleni vedeni Fordu a nikde jinde.

Ale jako zakaznika me to nezajima, chci AWD a basta, pokud ho do roka pro Focus neudelaji, pujdu pro Golfa s AWD nebo Imprezu s AWD, sice nerad, ale AWD chci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku