A nelíbí se ti víc spíš kvůli té krásné slečně? >:D
Jinak souhlas, asi bych spíš rudou, ale každopádně dokonalost a Ferrari jasně ukazuje kdo je Number one. :-)
Není to můj šálek čaje, co se týká typu karoserie, ale nelze tomu upřít jedinečnost a kvalitu, nearanžované fotky z autosalonu mě přesvědčily, že to je lepší, než jsem do té chvíle myslel. Takže souhlas, pokud by to il Commendatore viděl v kontextu doby, byl by spokojený.
Je dost možné, že tu patlaninu jsem tu taky někdy napsal... ;-)
FF se mi nelíbí tolik co Italia, ale velmi pochybuji, že s tím Pinin nebo nedej bože Zagato při své současné formě dokáží udělat něco, co by se mi líbilo víc.
Když Fiorano nevypadá nijak zvlášť výstředně - ačkoli má parametry supersportu, tváří se jako super GT a třeba proti Murciélagu je to šedá myš, to není výtka, prahnu po něm. :-) Proto mi na něj "barevné" barvy přijdou zbytečně násilné nebo spíš nepatřičné. Něco jako vzít si na jednání žlutý oblek.
Když ona 599 je spíš nadupané GT. Stejně jako DBS. Byť má o dvě sedadla méně. Jinak souhlasím s tvou volbou barev. Podobná kombinace vypadala skvěle i na 430 Spideru.
Italové v tom mají nějakou zálibu. Stejná modrá kůže se dávala do Alf i Fiatů.
Osobně se mi to taky nelíbí a v látkovém či semišovém provedení to je ještě horší.
Ono to bude tím, že k té bílé vně se hodí a sytě červená se až zas tak moc nehodí k charakteru auta. Umím si představit rudou až rudohnědou kůži, ta by se taky hodila k té bílé.
Tohle značka velmi těží z toho, že se v jejich vozech moc lidí nesvezlo :-) .... Kdysi dávno jsem měl tu čest s totálkou Testarossi, z které jsme, za přispění českého leteckého průmyslu, udělali pravděpodobně poněkud dokonalejší auto než to, které původně vyjelo z továrny v Maranellu ....
Xylo, mas pekny recenze passatu :-) Vy jste si ve firme museli brat passat nebo jste meli na vyber i neco jineho ? Ten 3,2 FSI 4M sedan vypada slusne :-)
Díky .... Asi ani nemuseli, ale Phaetonem jezdil šéf, tak jsem musel mít něco menšího :-) ... Dřív to bylo poněkud lepší ... jezdil jsem i MB E500 .... teď už jsou firemní rozpočty poněkud chudší ...
Jojo měl jsem jí z půjčovny na víkend (neměli Smarta).... Moje první služební auto v Rumunsku byla stará Fiesta s dieslem 1,4 v automatu .... luxus :-) ..., ale stála jen 20 Euro na den .... V žebráku se cítím jako člověk :-) ....
Konečně auto od Ferrari pro chlapa. Zkoušet to na okolí padesátkou v cabriu na Stripu s dvěma zlatejma řetězama na krku místo šály je sice také životní postoj, no, osobně zásadně více cením ty spodní proudy. Kapiš? Nikdo nikdy nesmí na první pohled poznat, jestli sis na auto střádal dvacet let nedo dva dny, odkud jsi přijel, kam jedeš a kdy to někde zase na čas odstavíš... . A to je u horního Ferrari zajištěno snad i razítkem v techničáku. Tohle auto jezdí světoví drzci, chlapi, co potřebujou kufr, co potřebujou dělo, chlapi, co se neroztřesou ani před číslovkou s cenou, ani před číslovkou s výkonem.
K autu musíš mít ten správnej vztah - jemně elegantně arogantní, ve spodním tónu však upřímnej a čestnej. Takhle to však funguje jenom tehdy, když ani jeden z vás dvou není panák.
Tak konečně mohu Ferrari zvednout oba dva s čistým svědomím, BRAVO :yes::yes:
kdy chlap uléhá na velkou postel a kouká, co že to leží vedle něho. Někdo s děsem. Někdo s pocitem promarněnýho života. Někdo s nadšením, že to je ta pravá. Někdo s tím, že to mohlo bejt lepší a někdo s tím, že až se ráno vzbudí tak to všechno bude třeba jinak............
Jak se tak koukám teď na tohle auto....... O důvod víc usínat a doufat, že ráno - jedno ráno bude vedle stát FF................. Tak sladké sny a neříkejte to mé ženě..........
Má príliš hranatý a na Ferrari jednoduchý predok, ázijské svetlá, čudne vtlačené zadné svetlá, ale inak je to veľmi krásne auto. Mám na mysli hrany, bok a predovšetkým proporcie. Celkový koncept auta je fantastický, človek si povie-tak presne toto vo svete aut chýbalo. Ale myslím si, že značke Ferrari ani náhodou. Ferrari je predsa príliš exkluzívna značka s jasným smerovaním produktov. Ak sa Enzo Ferrari neotáča v hrobe, určite sa tam minimálne hmýri jak dážďovka. Je to, akoby Rolls-Royce predstavil luxusný hatchback, niečo ako VW Concept D(mimochodom, vtedy Concept D, dnes od koncernu zase Vision D, opäť koncept, opäť hatchback, opäť VW Group). Vynikajúci nápad, ale značka zaväzuje. Minimálne tak exkluzívna, ako Ferrari je. A dosť mi vadia tie zadné svetlá. Pre Ferrari by takmer vždy charakteristické dva elegantné kruhy, tu vyzerajú, akoby boli to posledné na zadnej časti auta.
ale FF se mi nelíbí ani trochu. Je to málo éterické a moc praktické. Ani nevidím místo v modelové řadě. Na okruh 458 na cestování 599 na nákupy octavii kombi, která má stejně větší kufr. Proboha Ferrari s kufrem...každý ví, že tyhle týpci cestujou jen s blonckou a platení kartou. Nejhezčí efko dneška je italka.
To o blonckách a platební kartě je jen klišé co píšou novináři co ho maj pujčený na pár hodin ;-)
Věř mi že krom bloncky a platební karty potřebuješ i ve Ferrari oblečení a kosmetiku a ... a proto je FF Fantasticky Fenomenální Ferrari :yes::-)
Ovšem kvalita čalounění kolem té LCD obrazovky je příšerná (škvíra) a plasty jsou taky ubohý. To by měli u Ferrari zlepšit, například by to mohlo být z karbonu, takhle to bude pořádně vypadat až to ruky veme Mansory. Taky ty výdechy před znakem Ferrari na boku jsou takový nedodělaný, líp by vypadaly kdyby byly ne takhle šedý a placatý ale nějak prolisovaný (dtto vzadu). A kdybych chtěl bejt hodně rejpavej tak ten styk plechů u zadního světla nesedí o cca 3mm ;-)
Jinak celkem dobrý, jen jsem na jedný fotce někdy viděl že i spolujezdec má info o zařazeném stupni a rychlosti a to není dobrý když vezete manželku a kecá do toho jak jedete rychle >:D