U Insignie je to od MY 2011 tato kombinace.Ta kombinace co píšeš jde jenom u Passatu B7 Sedan a Variant a Passatu CC.U Superbu to zatím není možné.Škodovka přesvědčuje VW,aby jim ji povolily do SII.
Nerad chytám autory za slovíčko, ale tohle mi opravdu nedá. Proto by mě zajímalo jak se pozná a co vůbec je takový velmi moderní naftový motor? Zvlášť když se jedná o tdi cr...
Amatéři zjednodušeně řečeno prostě mohou brát označení TDI CR jako nejmodernější naftové motory.... Ten kdo se v tom trochu vyzná by ti řekl, že modernější způsob vstřikování nafty do motoru prostě neexistuje... Na podrobnější rozbor práce CR je tu málo prostoru...,ale jistě ho na netu někde najdeš... ;-)
Ovšem je nutno dodat, že sama technologie CR existuje v několika generacích a různých variantách, lišících se NAPŘÍKLAD dosažitelnými tlaky nebo (ne)schopností vícenásobného vstřiku během jednoho pracovního cyklu (viz např. Fiat Multijet)
V ČR se kombinace motoru 2,0 TDI CR DPF/125 kW, pohonu všech kol 4x4 a automatickou převodovkou DSG nenabízí u žádného modelu Škody!!! :-) Tato kombinace je možná pouze s motory 2,0 TDI CR DPF/103 kW a to platí jak pro model Superb, tak i Yeti a Octavia... Jedná se o pravý opak VW, kde je třeba u Passatu možná tato kombinace jen s motorem 125 kW a není možná s motorem 103 kW... Marketing,marketing,marketing... :-)
Ty světla se budou měnit při faceliftu.Případně to bude nazvané jako SIII.Prodejci škodovek ho viděli v O2 Aréně na dealerské konferenci.SIII ma být v roce 2013.
Je to opravdu škoda protože kombíku to neskutečně sluší. :yes: Jinak bych rád věděl co brání v této konfiguraci použití výkonnější verze. Je to opravdu jen o marketingu? Nebo má DSG nějaké limity?
Každá převodovka má limity, ale v tomto případě to problém není.
Prostě silnější verzi má se 4x4 a DSG jen Passat (103kW se 4x4 a DSG má naopak jen SupII), podobně jako má Passat vyšší výkon u 3,6 FSI.
Zrovna to mě dost zarazilo a chtěl jsme na to reagovat, tahle konfigurace tam neni záměrně aby nepřetahovala zákazníky passatu. Je to marketingovej čachr. Nezbejvá než to čipnout bokem na 125kW.
ved jasne ze jazdi, ved to je uplne postacujuce, ale ide o to ze pod clankom na isnigniu sa vsetci isli pokakat z toho ze ma 1600kg na cele s redaktormi a tuto hla to nikomu nevadi.. to je ta objektivnost.. :-)
Mikesh, 150kg = dvaja chudi ludia v aute naviac -> to som necitil ani na starom golfe 4 TDi 66KW ze ich mam v aute, ako to mozes citit na 103 KW superbe alebo 118KW insignii.. Proste sa tu vytvoril jeden dojem a odtial to slo do vsetkych periodik.
Sorry ale to ti neverim ze u 66kW auta nepoznas na dynamice 150kg vahy navic... v 103kW aute to citis taky, a i kdybys to necitli, stopky hovori jasne :-)
Posledni vetu nechapu co jsi tim chtel rict, ja tu neresil jestli je 118kW moc nebo malo, ale takova vyssi vaha ti pri stejnem vykonu rozhodne z hlediska dynamiky nepomuze.
u 66KW dieslu TDI som to nepoznal, u 66KW benzinu ano. A u 103KW auta to neucitis tiez, ked sme jazdili na sluzobky s octavkou 103 KW diesel tak sme sedeli 3 chlapi a to ma kazdy nas viac ako 75 kil a necitis to.
Toto auto je předražené a to tak že fest. Za ty peníze Je Mecedes C 250 CDI 4Matic - 204 koní, 4x4, 7st. automat, spotřeba pod 6 litrů a z 0 - 100 za 7 sekund. A je 5x hezčí a nemá infantilní volant.
Předražená konfigurace to je, za stejné penize koupíš nový VW Passat s motorem 125kW 4x4 DSG, modernější technologie a lepší/rozšířenější výbava. Ten MB C250 CDI 4Matic, 7st. automat sice stoji podobne, ale je to podstatne mensi vuz (rozmerove, byt je ve stejne kategorii) a jeste mu chybi spousta vybavy oproti Superbu. To už bych raději přidal ještě cca 200.000 a koupil novou Audi A6 s 3.0TDI quattro, 6 válec, 150kW, S-Tronic (i ve standarni vybave jsou jizdni vlastnosti jinde).
určitě s novým superbem nebo Céčkem trávíš většinu času v servisu a měníš jeden díl za druhým protože po 30tkm je to auto hyn... proto je třeba uvažovat tímto způsobem :yes:
Skoda Superb: 700,- Kc/h
Mercedes: 900,- Kc/h
Audi: nevim presne, ale bude na urovni Mercedesu
Nahradni dily budou take drazsi u Nemcu, ale v radu do 25%-30% proti Skoda Superb. To te zacne trapit po konci zarucni doby (ceny oprav pri nehode kryje pojisteni). Obecne zaruka na tyto vozy v CZ 2 roky je opravdu kratka.
Mercedes dává 6 let servisní paket včetně garanček zdarma + asistenční služba v celé Evropě na 30 let. Takže náhradní díly mě netrápí, krom toho žádný jsem ještě neměnil. :-!
Ty all inclusive pakety jsou popsany v ceniku u kazdeho modelu MB na konci. Jmenuje se to Service Excellent - forma mesicniho poplatku nebo jednorazove platby.
Nechci Ti do toho moc kecat ale srovnávat C se supem je kvůli rozdílnosti tříd, tak trochu nesmysl ;-) Jinak souhlasím, C je hezčí a navíc ten volant v superbu!!! Nevím jestli infantilní, ale je doslova hnusný a navíc to cpou do všech škodovek :no: Nejsem odpůrce, ale ani velký fanda škodovek. Určitě to nejsou špatné auta, ale chybí mi šťáva v designu ;-\ Nečkám žádné výstřednosti, ale spíš by mě potěšil proporčně vyvážený vzhled škodovek. Doufám, že už konečně někdo ve škodovce vyslyší všeobecnou kritiku výše zmíněného, a že se to v nových generacích spraví ;-)
Myslím, že sice většina lidí uvažuje tímto způsobem a nemám s tím problém, na druhou stranu, je to velké, plně vybavené auto s moderní technikou, a je tak trochu národním sportem z dob minulých, nahlížet na Škodovku jako na něco méněcenného. Ale koukněme na to i z jiné strany - je to levnější Volkswagen, ne kvalitou, ale technologiemi, a to ještě dle modelu, myslím, že 1,2 TSI se dávala dřív do Fabie než do Pola (nechytej mě za slovo, nememoruju parametry aut), nicméně asi víš, na co narážím. Taky je tu skoro stolitrový rozdíl v objemu kufru ve prospěch Superbu... Zkrátka porovnávat MB C a Superb není na místě.
Já bych řekl, že národním sportem je spíš škodovku vynášet do nebes :-) Jak už jsem řekl, nejsou to špatné auta, ale bohužel jsou pořád tak rochu znehodnocována rozhodnutím z Wolfsburgu! Třeba 5kvalt v superbu proti 6kvaltu v passatu a jiné drobnosti ;-\
No to záleží, ale 6 st. převodovka v Superbu je a je samozřejmě s nižší motorizací. U Passata dostaneš jinou kombinaci s výkonějším agregátem, ale pro změnu o něco dráž. Takže dost záleží na tvých preferencích, s čím si vystačíš. Nesnižuje to kvality Škodovky, pokud ji bereš tak, jak je v rámci koncernu zařazena. Konečně i Superb je 3,6 FSI.
Já se nepřu o to, že superb je horší auto, právě naopak. Až na volant, je v interiéru osobytější a pohlednější než pašík. Ale v rámci jedné dané motorizace, je v superbu 5kvalt a v pašíku 6kvalt. Nevím přesně v které srovnávačce jsem jsem to četl, nemám moc čas to prohledávat, ale někdo si určitě vzpomene ;-) Zkrátka, když už sup, vyhrál kdejakou srovnávčku, tak mu ve Wolfsburgu , museli přistříhnou křídla a udělat to v nějak nenápadně, čeho si normálně člověk moc nevšimne. Já bych na to taky nepřišel, ale v nějakém testu to bylo právě takto pěkně ukázané. Mám z politiky VW, dost smíšené pocity :'-( toť vše.
Jo kombi, to je něco jiného s tím můžu souhlasit :yes: Ale sedan? tam se nepovedl hlavně zadek, to mi fakt nesedí :-( navíc mi v sedanu příjde víc užší, smozřejmě je to jen optika a můj náhled. Každému se líbí něco jiného. A designový favorit? Toho je víc, ale v současnosti Mazda 6, nebo z prémiovek BMW 5, to je moc povedený kousek po Bangleho éře :yes::-!
Jenze tim nepokryjes pozarucni (2 roky) opravy. U meho Viana po 26 mesicich provozu napr. odesla nejaka "ridici jednotka startovani". Do auta si proste strcil klicek a nic. Servis mi rekl, ze se to u techto aut objevuje, ale je to po zaruce, takze zaplat. Na tohle se servisni paket nevztahuje. Tam je pak all-inclusive paket, ale to je o pravidelnych mesicnich fee ve vysi jednotek tisic Kc dle modelu a typu auta.
hnusny auto,vypada to jak krizenec huinda a kiaaaa ;-\ zabalteto ***i cesky,tohle je jen omyl jako cela SSkoda.pamatuju jak se ridil skoda 105,120....to snad ani nebyli auta,takovy fiaska >:-[]
Jestli ti můžu poradit, tak ještě víc ti uleví, když si třeba dáš panáka nebo dokonce si ubalíš jointa a rozvalíš se někde na zápraží.
Podobně hloupý urážlivý výroky vždycky jenom ukazujou na komplex méněcennosti, který může zase signalizovat osobností poruchu a ta bývá spouštěčem vážnější duševní nemoci.
Jinak jsem se podíval na některé tvoje příspěvky a silácký řeči o tom, jak jezdíš ve velkejch pick-upech a je mi jasné, která bije.....
Jak můžete srovnávat Superba s MB C. To auto je prostorově na úrovní MB E. O tom svědčí i to, že jsem viděl spoustu německých testů, kde Superba srovnávali spíše s Éčkem.
Ano, nelze ho srovnávat úplně s vozy značek Mercedes, Audi, BMW, ale myslím si, že se k nim hodně blíží. Určitě nejvíc z vozů střední třídy.
Za Superba v plné výbavě můžete dát i 1,2M, ale podle mého to není špatná částka. Vždyť to auto máte potom v plné výbavě, která není rozhodně špatná, s výborným automatem DSG, nádherně tichým motorem (125kw CR).
A taky pokud se jedná o Superba combi v bílé nebo černé barvě, je to pro mě nádherný designový a elegantní kousek.
Teď to vypadá, že jsem nějaký velký škodovkář, to ne. Už druhým rokem jezdím ve zmiňovaném Éčku (220cdi) a dodnes mě mrzí, že jsem se před koupí nesvezl v Superbu. Teď už ale vím, co bude další auto...Superb, který je podstatně za menší peníze, nižší náklady na servis a v dobré konfuguraci dokonce pěknější :-)
srovnávají ho s Céčkem protože ofiko je to stejná třída. Prostě prémiovky rostou relativně pomalu, zatímco mainstreamová střední třídy v poslední generaci výrazně narostla (je vidět snaha některých značek pokrýt jedním modelem 2 předchozí Mondeo-Scorpio, Vectra-Omega/Signum, 508 - 407//607).
Takže ano, Superb nabídkou vnitřního prostoru (podélně) by se určitě nestratil ve vyšší střední, ale rozvor, motorizace, výbava a další faktory ho řadí (na horní okraj) střední třídy.
Minulý týden jsem hodinku testoval toto auto s předním pohonem.
Pocitově velmi příjemné svezení. Sice žádný závoďák, ale na solidně rychlou přepravu bohatě stačí. Při poloze řadičky "S", je vždy nachystán ten tupeň, který nabídne okamžitou akceleraci.
Co mi ale ohromně vadilo je, že při tempomatu nastaveném na městských 50-60 km/h (tachometr), nechává zařazený 5. rychlostní stupeň a to jak na D, tak na S a motor má něco kolem 1300 otáček. To je hlavně při studeném motoru dost hrůzostrašná poloha otáčkoměru a auto duní a duní. Sám jezdím Octavii s 1.8 tsi a takový kravál by mi teda lezl krkem.
Při teplém motoru se to o něco zlepší, ale i tak je to dost obtěžující. Jediná pomoc je zařadit manuálně 4. a pak zapnout tempomat.
Škoda :-)
Hm, moje zkušenost se 103kW je, že v "D" drží 6. stupeň i při tachometrovejch 50-55 km/h, točí u toho jen 1100 otáček, ale neduní. Kdežto na "S" už tam má dávno čtyřku a číhá, kdy bude moc vyrazit.
ale to je situace kdy jedes sam ne? ja mluvil o tempomatu
jestli jsi zvykly na diesel, tak ti to asi neprijde, ale oproti benzinu to duni teda dost :-)
Pravda, jedu sám a bez tempomatu. Teď jsem se na to soustředil a dunění je nejvýraznější mezi 1300 a 1500 ot. A doteď jsem jezdil s 2.0 TDI PD a proti tomu je CR opravdu balzám na uši. Navíc podezřívám Superb, že má líp udělaný odhlučnění. Dokonce i zarytý benzínisti si zvenku nebyli hned jistý, jestli v tom mám diesel nebo ne.
Chtěl bych se autora článku zeptat, zda a jestli znatelně využil střešní okno se solárními články. Dost nad ním uvažuji, protože se využívá i v zimě k odmlžování skel.