Tak pri tomto má jasnú výhodu kombi, 90% vecí sa pohodlne vmestí do kufra a pokiaľ nepresiahne plato, posádke neublíži. Inak sa priznám ma nikdy nenapadlo pri sklopených sedačkách viazať náklad, ale asi to začnem robiť ;-)
Opět je dobré upozornit na velkou "nezávislost" německého ADACU, který vždy na výsledky se sporným výsledkem volí neněmecké vozy. O nic nejde, jen je dobré tuto jejich objektivitu krapet zdůraznit.
...ono kdyby se ejdnalo o staré Polo, byly by výsledky jistě ještě horší v lepším případě obdobné (zcela očekávatelně), jen by se to nemuselo na domácí půdě střetnout s pozitivním ohlasem... :-)
si trochu mimo ne? Myslíš, že tu jde o použité auto? Tady jde především o důkazy toho co se obecně ví, ale ignoruje - převážené věci se mají vždy poutat (pokud nejsou uzavřeny v zavazadlovém prostoru) ;-)
Toto je dobrý a poučný test. Vždycky se rozčiluji, když řídím auto a někdo si dává věci na plato kufru, vždyť např. 1,5 l pet flaška při prudkém brždění nebo při nehodě může vážně poranit cestující v autě. Nejradši vozím věci v kufru a od teď při sklopeném sedáku v našem Puntě budu náklad kotvit, aby se nestalo to, co se stalo v testu.
A s tímto určitě souvisí poutání zadních cestujících, kdy moje babička se zapomene připoutat nebo si vzpomene a ptá se, jestli se má vzadu taky poutat, že dříve se v autě vůbec nepoutalo, protože nemělo pásy. Při nehodě takový člověk vyletí z auta mnohem rychleji než náklad z kufru a poraní přitom cestující vpředu.